Spijt van breakup
woensdag 7 augustus 2019 om 12:54
woensdag 7 augustus 2019 om 14:01
owww, verkeerd begrepen dus , volgens mij stond dat nog niet in de Engelse woordenlijstjes die ik vroeger bij de nonnen moest leren
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 7 augustus 2019 om 14:44
Dankjulliewel voor de berichtjes die er wel toe doen. Ik verwoord het misschien een beetje verkeerd, het is niet dat ie echt blij is hoor, hij heeft er veel verdriet aan maar ik denk dat hij alles zo opgekropt heeft dat ie geen uitweg meer wist dan door het uit te maken.. Ik weet dat het ongezond is om te blijven hopen maar ik deze fase kan ik er niks aan doen dan blijven hopen dat die spijt krijgt.
woensdag 7 augustus 2019 om 15:13
woensdag 7 augustus 2019 om 15:16
We waren wel elkaars beste maatje.. Andere dingen vertelde hij heel graag maar niet wat het echt oprecht dwars zat.
woensdag 7 augustus 2019 om 15:37
Maatjes kunnen over het algemeen juist prima communiceren, ook over wat ze dwars zit.
Hij ziet jou, of jullie samen, als een verplichting, is dat dan niet wat hem al die tijd dwars heeft gezeten?
Kloterig om het dan zo te spelen, maar zou wel een verklaring kunnen zijn. En dan zou ik mijn hoop maar weer laten varen.
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 7 augustus 2019 om 15:38
Hij zag sinds een week als een verplichting omdat die dus die twijfels kreeg over zn gevoelens..Grobbekuiken_ schreef: ↑07-08-2019 15:37Maatjes kunnen over het algemeen juist prima communiceren, ook over wat ze dwars zit.
Hij ziet jou, of jullie samen, als een verplichting, is dat dan niet wat hem al die tijd dwars heeft gezeten?
Kloterig om het dan zo te spelen, maar zou wel een verklaring kunnen zijn. En dan zou ik mijn hoop maar weer laten varen.
woensdag 7 augustus 2019 om 15:44
En hij twijfelde zo erg dat ie er vandoor ging.
Dat zou jou toch al genoeg moeten zeggen?
Ik snap echt wel dat je verdrietig bent, is ook niet leuk, maar dit moet je ook niet willen. Je bent geen speelgoed.
woensdag 7 augustus 2019 om 16:00
Nee is ook zo.. Is moeilijk in te zien nu omdat ik nog zulke diepe gevoelens heb ofzo. Maar soms denk ik ook van mis ik hem? of mis ik onze vriendschapGrobbekuiken_ schreef: ↑07-08-2019 15:44En hij twijfelde zo erg dat ie er vandoor ging.
Dat zou jou toch al genoeg moeten zeggen?
Ik snap echt wel dat je verdrietig bent, is ook niet leuk, maar dit moet je ook niet willen. Je bent geen speelgoed.
woensdag 7 augustus 2019 om 16:01
Nee zeker niet, maar omdat het nog zo vers is kan ik dat niet inzien ofzoFransje-Noord schreef: ↑07-08-2019 15:54Hij twijfelt over zijn gevoelens? Daarmee zegt hij dus eigenlijk het volgende:
"Ik weet niet of TO de moeite waard om er tijd in te investeren of om er moeite in te steken."
Neem je daar genoegen mee?
woensdag 7 augustus 2019 om 16:03
Je hebt liefdesverdriet. Dat is kut. Maar daar moet je nu even doorheen.
Gun jezelf even de tijd, ga met vriendinnen aan de haal, ga leuke dingen doen.
Je zal zien dat je op een ochtend wakker wordt en denkt: 'hé, ik ben er weer!', en je afvraagt waarom je in godsnaam zo om die gozer heb zitten treuren.
Echt hoor, je komt er overheen, beloofd!
Je zal zien dat je op een ochtend wakker wordt en denkt: 'hé, ik ben er weer!', en je afvraagt waarom je in godsnaam zo om die gozer heb zitten treuren.
woensdag 7 augustus 2019 om 16:06
Zo lief dankjewel! Ik doe echt mn best om de deur uit te gaan en me vriendinnen vinden dat ook echt goed. Elke ochtend word ik nog wel wakker en word ik wel weer neergeslagen door de realiteit en krijg ik weer buikpijn en het erg warm. Ik probeer ook zo snel mogelijk uit bed te gaan om niet te veel erover na te denken omdat het nog zo'n zeer doet. Ik voel me al wel veel beter dan de eerste dagen en dit is nog maar week 1 dus ben benieuwd hoe ver zal zijn over nog een week. Blijf me tot nu toe alleen maar afvragen van waarom en hoe kan dit en waarom heb ik dit verdient maar ik weet dat ik alleen maar mezelf daarmee heb..Grobbekuiken_ schreef: ↑07-08-2019 16:03Je hebt liefdesverdriet. Dat is kut. Maar daar moet je nu even doorheen.
woensdag 7 augustus 2019 om 16:09
Nee klopt, ik wil niet inzien dat ik met een andere goos oud wordt, omdat ik tot 2 weken geleden nog dacht dat hij diegene was waarmee ik oud zou worden.
woensdag 7 augustus 2019 om 16:10
Nou, kijk 's aan, je bent al prima bezig. Volgende week is het al weer 3 weken geleden, daarna 4 enz. Tot je helemaal niet meer aan hem denkt.inc0gn1t0 schreef: ↑07-08-2019 16:06Zo lief dankjewel! Ik doe echt mn best om de deur uit te gaan en me vriendinnen vinden dat ook echt goed. Elke ochtend word ik nog wel wakker en word ik wel weer neergeslagen door de realiteit en krijg ik weer buikpijn en het erg warm. Ik probeer ook zo snel mogelijk uit bed te gaan om niet te veel erover na te denken omdat het nog zo'n zeer doet. Ik voel me al wel veel beter dan de eerste dagen en dit is nog maar week 1 dus ben benieuwd hoe ver zal zijn over nog een week. Blijf me tot nu toe alleen maar afvragen van waarom en hoe kan dit en waarom heb ik dit verdient maar ik weet dat ik alleen maar mezelf daarmee heb..
Over dat jezelf steeds afvragen of en waarom je dit verdiend hebt, niet doen! Daar heb je inderdaad alleen jezelf mee en antwoorden ga je toch niet krijgen. Dus probeer dat ook van je af te zetten.
Doe jezelf een plezier en bedenk elke keer weer dat je beter verdient, niet dit knulletje.
woensdag 7 augustus 2019 om 16:16
Ja en dat moet ik ook doen indeed, alleen is het lastig de slechte punten van hem te zien omdat die wel super lief voor me was.. Het is alleen dat die me heeft laten gaan omdat hij zei dat hij alles opkropte en dat het gewoon te laat was om het te fixen.. Ik heb een sterk karakter en hij iets minder dus we waren op dit moment geen fit maar hij was heel lief voor me en daarom vind ik dit nog moeilijker om het te laten gaan.Grobbekuiken_ schreef: ↑07-08-2019 16:10
Doe jezelf een plezier en bedenk elke keer weer dat je beter verdient, niet dit knulletje.
woensdag 7 augustus 2019 om 16:22
En als je een lijstje zou maken?inc0gn1t0 schreef: ↑07-08-2019 16:16Ja en dat moet ik ook doen indeed, alleen is het lastig de slechte punten van hem te zien omdat die wel super lief voor me was.. Het is alleen dat die me heeft laten gaan omdat hij zei dat hij alles opkropte en dat het gewoon te laat was om het te fixen.. Ik heb een sterk karakter en hij iets minder dus we waren op dit moment geen fit maar hij was heel lief voor me en daarom vind ik dit nog moeilijker om het te laten gaan.
Leuk aan hem: hij was lief, we konden lachen, ehm.....uh......tsja.....
Niet leuk aan hem: binnenvetter, wil niet fatsoenlijk communiceren, loopt bij tegenslag weg, trapt mij op m'n hart, is onduidelijk, kan wss verbaal niet zo goed tegen mij op, dus ongelijkwaardig.
De niet leuks vul ik in, maar ik denk zomaar dat ik er niet erg ver naast zit.
woensdag 7 augustus 2019 om 16:38
Vind zo fijn dat je dit allemaal zegt want het doet me wel echt goed omdat ik natuurlijk nu heel erg neig om te denken dat ik de error was in onze relatieGrobbekuiken_ schreef: ↑07-08-2019 16:22En als je een lijstje zou maken?
Leuk aan hem: hij was lief, we konden lachen, ehm.....uh......tsja.....
Niet leuk aan hem: binnenvetter, wil niet fatsoenlijk communiceren, loopt bij tegenslag weg, trapt mij op m'n hart, is onduidelijk, kan wss verbaal niet zo goed tegen mij op, dus ongelijkwaardig.
De niet leuks vul ik in, maar ik denk zomaar dat ik er niet erg ver naast zit.
woensdag 7 augustus 2019 om 16:43
Nee hoor, jij bent niet de error en laat hem je ook niks anders wijsmaken alsjeblieft.
(Ik weet trouwens vrijwel zeker dat je het lijstje nog wel aan kan vullen, vooral de niet leuks
woensdag 7 augustus 2019 om 18:01