Napraattopic deel 115
dinsdag 6 augustus 2019 om 08:31
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 7 augustus 2019 om 17:55
Jeetje ik schrik hier van...Grobbekuiken_ schreef: ↑07-08-2019 17:46Jeetje, ik lees net dat AnnA_C is overleden....
Ik schreef niet mee, maar las haar wel. Weer een prachtige vrouw veel te vroeg weg
#FDKK

woensdag 7 augustus 2019 om 18:42
Och, wat verdrietig.Grobbekuiken_ schreef: ↑07-08-2019 17:46Jeetje, ik lees net dat AnnA_C is overleden....
Ik schreef niet mee, maar las haar wel. Weer een prachtige vrouw veel te vroeg weg
#FDKK
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 7 augustus 2019 om 18:46
VreselijkGrobbekuiken_ schreef: ↑07-08-2019 17:46Jeetje, ik lees net dat AnnA_C is overleden....
#FDKK

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 7 augustus 2019 om 20:45
Het was al die jaren het eerste topic wat ik elke dag opende. Wat een prachtmens was het.Grobbekuiken_ schreef: ↑07-08-2019 17:46Jeetje, ik lees net dat AnnA_C is overleden....
#FDKK

woensdag 7 augustus 2019 om 22:12

donderdag 8 augustus 2019 om 08:27
Sowieso nep.bethweeter schreef: ↑08-08-2019 08:22Die zogenaamde gelover die het maar over God en kindjes heeft, is toch gewoon de zus van Maya? Schrijfstijl is bijna hetzelfde, alleen is er nu voor een ander thema gekozen.
Even mijn twee centen op de vroege ochtend![]()
donderdag 8 augustus 2019 om 08:35
Yup ze is terug.bethweeter schreef: ↑08-08-2019 08:22Die zogenaamde gelover die het maar over God en kindjes heeft, is toch gewoon de zus van Maya? Schrijfstijl is bijna hetzelfde, alleen is er nu voor een ander thema gekozen.
charlottew88 wijzigde dit bericht op 08-08-2019 08:37
3.07% gewijzigd
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

donderdag 8 augustus 2019 om 08:36
bethweeter schreef: ↑08-08-2019 08:22Die zogenaamde gelover die het maar over God en kindjes heeft, is toch gewoon de zus van Maya? Schrijfstijl is bijna hetzelfde, alleen is er nu voor een ander thema gekozen.
Maya deed het beter als troll. Deze is duidelijk nep. Slap aftreksel van MrsC.

donderdag 8 augustus 2019 om 08:37
donderdag 8 augustus 2019 om 08:40
Al gevonden maar toch bedankt Star.