Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Riep iemand mij? Ik heb poncho's, een opgooitent (aanrader Erwt!) en campinggas. Website is nog in de maak, ik ben wat onverwacht in het vak gerold.

Overigens ben ik blij dat ik niet de enige ben met een outfitprobleem
Ben zo de deur uit want met bus en dan lopend naar kapper. Ik zie jullie straks!

Moos, ik ben herkenbaar aan een zwart/grijze skinny jeans (sort of...) met gympies eronder en (als het goed is) en net geknipte bos blonde krullen.
Camera ook mee.

Ik heb trouwens alleen nog een lelijke leren zomerjas. En een soort colbertje van ribstof, maar da's eigenlijk niet praktisch.
Ohjaaaa MdK, heb jij zo'n Quecha-tent? Ik zag op internet dat die er ook in een grote uitvoering zouden moeten zijn, maar geen idee waar te kopen!

Ik heb mijn keuze ook gemaakt: kijk maar uit naar een Erwtje in het bruin: bruin gestipt jurkje (lange mouwen, want het is hier zó grijs dat ik geen zon en echte warmte meer verwacht), bruine (ietwat afgetrapte) laarzen en een bruin leren jack (nog de winterversie, zomerversie moet nog geshopt worden ).

Ik ga even broodjes kopen voor de HardWerkende Mannen
Peas on earth!
Hier ook colbertje omgedoopt tot zomerjas, maar die vind ik niet leuk (en past niet bij jurkje trouwens). Zucht... Ik voel me net zo'n prototype vrouw met een volle kledingkast die dan tóch roept: ik heb níets om aan te doen!

Peas on earth!
Wij hebben een driepersoons opgooi Erwt da's met zijn tweeen goed te doen. Online geshopt toen die in mijn campingwinkel ergens anders in de aanbieding was.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 april 2009 @ 11:10:

Hier ook colbertje omgedoopt tot zomerjas, maar die vind ik niet leuk (en past niet bij jurkje trouwens). Zucht... Ik voel me net zo'n prototype vrouw met een volle kledingkast die dan tóch roept: ik heb níets om aan te doen!

Erwt je deelt al een persoonlijkheid met Vinyl, wil je ophouden met ook MdK te zijn? 73 kilo is meer dan genoeg Kees.
Ah mooi Floor en Keesie... mijn camera heeft een lege batterij

Nou ik heb aan: een zwarte skinny, rode laarzen en een rood kort jasje. Blonde bob en een haarbandje in m'n haar!
Ik hoor het al; ik moet douchen en iets hips uit de kast gaan trekken. Tot straks!
Ben ik dan de enige die er gewoon saai uitziet: spijkerbroek en een zwart shirtje?
Ja Fniel

Ik ben er zo vandoor... zie jullie bij de Waterfietsen!!
Dat ligt eraan wat ik in de kast vind Vinyl Maar laat je niet door ons op de kast jagen, als je maar komt, dan is zelfs een gele poncho goed.
Ik ben gewoon niet zo hip qua leren jasjes enzo... haha

Maar goed, verder ben ik best aardig hoor!
Brrrr... Het is best koud nu, ik hoop dat het bij trekt!
quote:Mevrouwdekees schreef op 04 april 2009 @ 11:11:

Wij hebben een driepersoons opgooi Erwt da's met zijn tweeen goed te doen. Online geshopt toen die in mijn campingwinkel ergens anders in de aanbieding was.Waarrrrrr?
Peas on earth!
Bij Perry Sport hebben ze eigen merk opgooitenten Erwt
Hmmm ja, best koud. Die winterjas voelde niet bepaald té warm

Wauw, we krijgen een leuke tuin(euh... tuinTJE)

Kant 1 van de wilgen staat al, en nu een stukje met dikke takken. De huizen hier zijn allemaal gescheiden van elkaar door een soort betongaas. De stukken die we niet met wilgen doen, gaan we met klimop doen en dan ziet het er volgens mij echt leuk uit! Terras stukje uitbreiden en dan vooral gras want Erwt en Xan hebben niet echt groene vingers verder
Peas on earth!
Oh, echt Age? Ik ga even op de website kijken!

Ik heb alleen een beetje veel eisen qua tent geloof ik, want ik wil dat ie Hip is, makkelijk op te zetten en ik wil in't midden rechtop kunnen staan én een ruim slaapgedeelte hebben (sliep vorig jaar steeds met m'n hoofd tegen het tentdoek aangeplakt en dat sliep niet zo lekker )
Peas on earth!
Succes met tent-kijken Erwt en saai zonder leren jasje Vinyl? Nee dat bestaat niet, dat komt helemaal goed. Ik ga mijn spullen bij elkaar pakken. Krijg ineens enorme dorst. Routebeschrijving naar Drift uitprinten, boodschappen doen en dan komen ik samen met Tien naar Waterfietscity. Tot zo!
Ik drinkeen Glas Water! Jaja

*houdt zich keurig aan de GlasWaterTheorie*

Ik heb gisteravond (ik weet het, verkeerd moment) op de weegschaal gestaan... en de score zat heel dicht bij de 79 in de buurt
Peas on earth!
Oh, Erwtje dat was echt een fout moment. Zeker na al die glazen water van jou. Doe het nu volgende week vrijdag ochtend nog een keer, na een week gezond eten. Je zult zien dat het dan mee zal vallen!

Ben nu echt weg.
Tot straks!
Peas on earth!
Tot straks meisjes!
Peas on earth!
tot straks!!
Wij vertrekken nu ook ! Tot straks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven