Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 april 2009 @ 23:42:

Trouwens, gek genoeg wil Xan de volgende keer niet mee (nadat ik verteld had over waterfietsen, kletsen, lachen, te luidruchtig zijn, etc). Heel raar. Nou, wat vreemd zeg! Maar de volgende keer moet 'ie je wel even brengen of halen ofzo (of spreken we eerst bij jou thuis af ) zodat we 'em even kunnen zien...
Ik heb voor de volgende keer trouwens alvast een hippe-erwten-poncho geshopt!

Peas on earth!
Erwt Die afbeelding!!
Ja, hij leek me wel handig want als ik jullie dna niet meer zo leuk vindt, kan ik me tussen 't gras camoufleren en stiekum wegsluipen (*zegt zij uit angst voor Strenge Tien die dan roept: 'waterfietsen is léúk!'*)
Peas on earth!
Ik vind het wel gemeen dat ik na die tapas- en toetjestoestand meteen een googleadd met '5kg in 1 week afvallen?' krijg
Peas on earth!
Voor je het weet wil Tien de volgende keer gaan hardlopen Nou, dan wil ik ook zo'n poncho om de bosjes in te duiken!
Ik heb een google add van Parship, iemand denkt geloof ik dat ik op zoek ben naar een date.
Ah... er is hoop... Xan's nieuwsgierigheid is klaaarblijkelijk gewekt, want nu gaat ie toch de laatste pagina van dit topic lezen
Peas on earth!
*mental note: waterfietsen op Xan's volgende verjaardag*
Peas on earth!

Slotje!!

Pfoe, ik begin al een beetje last van m'n rug te krijgen... stomme waterfietsbankjes ook

Maar vond het erg leuk!!!!
Hoi meelezende Xan: waterfietsen is echt leuk! Tapas is lekker! En wij? Wij vielen best mee!

quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 april 2009 @ 23:51:

Ah... er is hoop... Xan's nieuwsgierigheid is klaaarblijkelijk gewekt, want nu gaat ie toch de laatste pagina van dit topic lezen Misschien is Xan ook wel een ietsiepietsie nieuwsgierig naar ons geworden?
Ahh, fijn dat jullie het leuk gehad hebben Ik heb Age al bedongen dat er snel een volgende keer moet zijn en dat ik er dan wel bij ben!

Mijn lijf trok de houten stoeltjes niet zo, dus ik ben maar snel naar huis gevlucht. Toelating ging mwahhh, het hangt een beetje af van mijn motivatie en betoog denk ik. Had ik dat toch beter met tapas en jullie kunnen verdringen
Haaaaai Xan!

Na Erwts verhalen zijn we érg benieuwd naar je! Wanneer mogen we komen koffie drinken?
quote:Yoels schreef op 04 april 2009 @ 23:53:

Ahh, fijn dat jullie het leuk gehad hebben Ik heb Age al bedongen dat er snel een volgende keer moet zijn en dat ik er dan wel bij ben!

Mijn lijf trok de houten stoeltjes niet zo, dus ik ben maar snel naar huis gevlucht. Toelating ging mwahhh, het hangt een beetje af van mijn motivatie en betoog denk ik. Had ik dat toch beter met tapas en jullie kunnen verdringen

Ik begreep van Age dat het nog wel even gaat duren voordat je duidelijkheid krijgt over de toelating. Da's best balen!

Vervelend dat je er een mwah gevoel aan overgehouden hebt!
Ik waterfiets trouwens mijn bed in Ben behoorlijk moe dus ga lekker slapen.

Welterusten leuke, gezellige meisjes!
Yoelsje!!!

Was wel gevaarlijk om je terug te sms'en... want waterfietsen en tegelijk andere dingen doen is best spannend

Zo check zeg... Vandaag 2 x 30 minuten gefietst (met opzet een heel stuk om gefietst) + 1,5 uur waterfietsen.

Calorieverbruikchecker zegt dat je van 150 minuten fietsen (16 k/u) 950 kcal verbrandt!! (om het even ontopic te houden )
Half mei pas ja. Ik heb alle vragen + antwoorden mee en nagekeken, als ik vrij goed scoor voor die andere onderdelen heb ik het wel gehaald, maar dan moet ik wel meer dan de helft van de punten er voor hebben. Hmm.
Haha Age, is het wel goed gegaan?
quote:AgentL schreef op 04 april 2009 @ 23:57:

Yoelsje!!!

Was wel gevaarlijk om je terug te sms'en... want waterfietsen en tegelijk andere dingen doen is best spannend

Zo check zeg... Vandaag 2 x 30 minuten gefietst (met opzet een heel stuk om gefietst) + 1,5 uur waterfietsen.

Calorieverbruikchecker zegt dat je van 150 minuten fietsen (16 k/u) 950 kcal verbrandt!! (om het even ontopic te houden )Wauw, jij hebt de tapas wel verbruikt hoor!
Ah, kijk!

Dat zijn de goeie google ads!

Vrouwelijk Leiderschap

Daar kan ik me wel in vinden

Al onze waterfiets-acties ten spijt... Nog steeds geen passende WF-Google Ad
Xan waterfietst inmiddels richting bed en ik waterfiets erachteraan. Hij meldt net dat jullie allemaal mogen komen waterfietsen koffiedrinken.

Morgen meer!
Peas on earth!
Weten jullie dat er zelfs een Europees kampioenschap waterfietsen is?

http://www.ligfiets.net/n ... d=389&TC_LANG_language=nl
Ja, ging nog net goed Yoels Vind dat altijd een beetje engig, met een telefoon dicht bij het water hangen.

Vinyl moest ook even het waterfietsstuur van me overnemen.
quote:AgentL schreef op 05 april 2009 @ 00:00:

Ja, ging nog net goed Yoels Vind dat altijd een beetje engig, met een telefoon dicht bij het water hangen.

Vinyl moest ook even het waterfietsstuur van me overnemen.En je hoessie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven