Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Toch een snel berichtje vanuit de trein

Het was een superleuke dag, snel weer doen! Merk nu pas dat ik toch wel kapot ben, lekker slapen straks en dromen over waterfietsen!
Was het gezellig dames, waterfietsen?
Hmmm... leuk? Mwa...

*gaat op zoek naar een topic met afvallers die níet van waterfietsen houden, niet zo heel veel kletsen, niet zo luidruchtig in tapasrestaurantjes zijn en niet zo grappig en gezellig zijn*
Peas on earth!
Peas on earth!
Ach ja...gut...wat zal ik ervan zeggen... Slotje dan maar??
Ja, doe maar een slotje. Ik heb het wel gehad
Peas on earth!
Tien, Floor en ik willen binnenkort een keertje gaan stappen in Waterfietscity. Er kan bij mij geslapen worden.

Zijn er meer mensen die interesse hebben?

Ik ga zo wat data naar hun op de mail zetten om het te plannen dus als iemand anders mee wil, geef even een gil dan komt de mail daar (morgen denk ik zo) ook naar toe...
Ben jij alweer thuis Erwt? Dat heb je best snel gedaan.

Komt omdat je gerend hebt denk ik
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 april 2009 @ 23:26:

Hmmm... leuk? Mwa...

*gaat op zoek naar een topic met afvallers die níet van waterfietsen houden, niet zo heel veel kletsen, niet zo luidruchtig in tapasrestaurantjes zijn en niet zo grappig en gezellig zijn*
Het was echt leuk! Ik vond het wonderbaarlijk hoe je dan zomaar wegkletst met iedereen he?

Enne... wat hebben jullie het kort gehouden, Drift!

PS. stappen..... niet helemaal mijn ding, maar bij een volgend dagje zoals vandaag ben ik zéker van de partij!
quote:Drift schreef op 04 april 2009 @ 23:31:

Ben jij alweer thuis Erwt? Dat heb je best snel gedaan.

Komt omdat je gerend hebt denk ik

*trots*

Ik herken mezelf niet meer terug... sinds ik gewaterfietst heb, ben ik zó ontzettend sportief... eng gewoon

Was inderdaad lekker vlot he: haalde precies de trein, Xan stond op station te wachten, dus om 23.15 uur weer thuis!

Overigens zijn mijn brakke knieën (lees: weinig boeiend maar soms wel lastig probleempje met knieschijven) niet zo tevreden over mijn waterfietsactie
Peas on earth!
Ja, we hebben een drankje gedronken en zijn toen ook gegaan. Ik was al aardig ingekakt en MdK moest natuurlijk ook nog de trein in.

Een keertje een lunchdate binnenkort kan natuurlijk ook. Jij en ik wonen bijvoorbeeld maar een kwartiertje treinen bij elkaar vandaan volgens mij.
Ai, dat is lastig... maar goed, je hebt het maar mooi gedaan!!

PS. ik had pech met de trein, moest dik 20 minuten wachten. Das dan net jammer...

PS Drift, hoe weet jij nou weer dat Erwt had gerend?
Een vriendin van mij heeft denk ik net zoiets als jij met je knieschijven en dat kan soms best lastig zijn!
quote:Drift schreef op 04 april 2009 @ 23:37:

Ja, we hebben een drankje gedronken en zijn toen ook gegaan. Ik was al aardig ingekakt en MdK moest natuurlijk ook nog de trein in.

Een keertje een lunchdate binnenkort kan natuurlijk ook. Jij en ik wonen bijvoorbeeld maar een kwartiertje treinen bij elkaar vandaan volgens mij.Das idd ook altijd leuk! Goed plan!
Stappen ook niet zo heel erg mijn ding, maar ik hou me aanbevolen voor waterfietsen (ohnee, 't was écht leuk Tientje ) lunchen, stadten, borrelen, kletsen, leukedingendoen, picknicken, enzovoorts!
Peas on earth!
Erwt had naar Tien gesmst dat ze gerend had. En Tien liep met ons over straat toen ze die sms las...
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 april 2009 @ 23:39:

Stappen ook niet zo heel erg mijn ding, maar ik hou me aanbevolen voor waterfietsen (ohnee, 't was écht leuk Tientje ) lunchen, stadten, borrelen, kletsen, leukedingendoen, picknicken, enzovoorts!Oh, daar staan heel veel dingen tussen die ik ook leuk vind!!
Erwt, we lijken ECHT op elkaar!

(wat dat betreft dan...) haha
Ja knieschijven zijn irritant. Ik vind ze overbodig, maar ja...

Wellicht was het ook een conditie-/trainingsprobleempje waardoor knieschijven tegensputteren

Oh enne, ik had de anderen op Tien's mobiel nog even gesmst dat ik na dat waterfietsen ineens zó sportief geworden ben, dat ik zélfs naar de trein ben gerend
Peas on earth!
quote:Vinyl schreef op 04 april 2009 @ 23:40:

Erwt, we lijken ECHT op elkaar!

(wat dat betreft dan...) hahaHadden we goed geregeld voor vandaag he? Een dubbelganger van ons, zodat ze niet in de gaten zouden hebben dat we eigenlijk dezelfde zijn?
Peas on earth!
Trouwens, gek genoeg wil Xan de volgende keer niet mee (nadat ik verteld had over waterfietsen, kletsen, lachen, te luidruchtig zijn, etc). Heel raar.
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 april 2009 @ 23:42:

[...]

Hadden we goed geregeld voor vandaag he? Een dubbelganger van ons, zodat ze niet in de gaten zouden hebben dat we eigenlijk dezelfde zijn?

Ja, viel niet zo op he?

Hebben we mooi gefikst! En aangezien dit topic toch gesloten wordt, zal er geen haan naar kraaien!

[...]

Hadden we goed geregeld voor vandaag he? Een dubbelganger van ons, zodat ze niet in de gaten zouden hebben dat we eigenlijk dezelfde zijn? En allebei met zo'n groenige uitstraling

Trouwens, gek genoeg wil Xan de volgende keer niet mee (nadat ik verteld had over waterfietsen, kletsen, lachen, te luidruchtig zijn, etc). Heel raar. En het schreeuwen van piemels en de vergelijking met grote handen midden in een tapas restaurant... gek hoor, dat hij niet meewil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven