Ondertussen op Tripadvisor: belachelijke recensies

13-08-2019 09:40 820 berichten
Ken je dat? Je zit in een heerlijk hotel of bezoekt een schitterende waterval/therme/bezienswaardigheid. En achteraf kijk je eens op Tripadvisor of andere mensen het net zo leuk vonden als jij. En dat vinden de meeste mensen. Maar soms lees je recensies die je amper serieus kunt nemen, zo onaardig/dom/onnozel.
Misschien is het alleen mijn afwijking, maar ik kan daar erg van genieten. Jullie wellicht ook?
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
18-08-2019 22:28
heb geen hond, maar een kennis heeft een terrarium met van die hagedisserige beesten, misschien zoiets?

En die laten we dan los in de tenten van andere mensen. Zorgt ook weer voor leuke reviews!
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
HelloFromTheOtherSide schreef:
18-08-2019 22:21
Deze positieve review...zo schrijft niemand toch? En ik zag er meerdere met die toon:
(...)

:rofl: wat doorzichtig zeg!
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Deze positieve review...zo schrijft niemand toch? En ik zag er meerdere met die toon:

Zowel kleinkind als hond waren op deze camping welkom. Allebei zijn opgevoed met regels en respect. Dit geldt zowel thuis als ook op vakantie. Het zijn belangrijke elementen om ook voor anderen hun vakantie goed te laten verlopen en iedereen zijn vrede, veiligheid en plezier te geven. De medewerkers stellen hier prijs op en daar is niets mis mee. Wij hebben allen genoten van de service en werklust die wij op deze prachtig onderhouden camping tegen kwamen en we komen dan ook graag nog eens terug om volop te genieten van de konijntjes, roodborstjes, spechten en eekhoorntjes...mét aangelijnde hond en mét kleinkind!
Het kan een echte review zijn maar bij deze review dank ik meteen: Fake! Het is te perfect geschreven, met te veel details en dan ook nog het taalgebruik.
TsumTsum schreef:
18-08-2019 22:37
Het kan een echte review zijn maar bij deze review dank ik meteen: Fake! Het is te perfect geschreven, met te veel details en dan ook nog het taalgebruik.

En het belangrijkste is dat het volledig het tegenovergestelde is van alle slechte reviews die ze heeft gekregen ;)
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Ik heb meerdere reviewsites bezocht om de reacties te lezen :rofl: was een leuke bezigheid en ben heel nieuwsgierig naar Irma in het echt!
Alles komt goed
En dat ze precies bevestigen dat Irma's ideeën juist heel normaal zijn. Valt me nog mee dat er geen opmerkingen over "die fijne campingeigenares die altijd vriendelijk groet" tussen staan.
Malagueña schreef:
18-08-2019 21:18
:rofl: :rofl:

Ik heb 2 kleine kinderen (dus zonder zwemdiploma) en een heeeele grote hond (6)
Ik 3 kleine kinderen zonder zwemdiploma en ook een grote hond. Wil ook mee haha.
Ik wil ook wel meegaan en dan enorm tegen Irma gaan zeiken dat ik juist geboekt had voor mijn rust en dat ik dan op een camping, na de vakantie toch echt geen kinderen, honden of hagedissen wil tegenkomen :yes: :yes: :yes:
Whatsinaname1988 schreef:
18-08-2019 22:45
Ik 3 kleine kinderen zonder zwemdiploma en ook een grote hond. Wil ook mee haha.

Doen. En zorg dan dat je een half uurtje eerder wil inchecken. Dan kan je een scene schoppen wanneer je daar extra voor moet betalen.
Betty_Slocombe schreef:
18-08-2019 22:42
En dat ze precies bevestigen dat Irma's ideeën juist heel normaal zijn. Valt me nog mee dat er geen opmerkingen over "die fijne campingeigenares die altijd vriendelijk groet" tussen staan.

Nee nee, dat is veeeel te doorzichtig Betty.
Heeft iemand een foto van Irma? Ik zie een soort kleine, blonde versie van juffrouw Bulstronk voor me.
Malagueña schreef:
18-08-2019 22:57
Nee nee, dat is veeeel te doorzichtig Betty.
Ja, daar is deze vriendelijke campingeigenares die alleen maar wil dat mensen zich aan een paar simpele regels houden die het leven voor iedereen aangenamer maken natuurlijk veel te slim voor. Wat een sympathieke vrouw is het ook!
De google-reviews zijn ook zeer lovend...

Zowel kleinkind als hond waren op deze camping welkom. Allebei zijn opgevoed met regels en respect. Dit geldt zowel thuis als ook op vakantie. Het zijn belangrijke elementen om ook voor anderen hun vakantie goed te laten verlopen en iedereen zijn vrede, veiligheid en plezier te geven. De medewerkers stellen hier prijs op en daar is niets mis mee. Wij hebben allen genoten van de service en werklust die wij op deze prachtig onderhouden camping tegen kwamen en we komen dan ook graag nog eens terug om volop te genieten van de konijntjes, roodborstjes, spechten en eekhoorntjes...mét aangelijnde hond en mét kleinkind!
:rofl: ik las aangelijnd kleinkind

Maar inderdaad, duidelijk een fake review
Jullie hebben mij nieuwsgierig gemaakt!
Malaguena, op de slechte "nooit meer gaan wij hier naartoe" review die mevrouw J. had gekregen op 6-6-2017 op de website van de simonshoek, heeft ze haar volledige naam gezet. Volgens 1 van haar FB profiel foto's houdt ze wel van een flesje wijn :proud:
pilamie schreef:
18-08-2019 23:23
Jullie hebben mij nieuwsgierig gemaakt!
Malaguena, op de slechte "nooit meer gaan wij hier naartoe" review die mevrouw J. had gekregen op 6-6-2017 op de website van de simonshoek, heeft ze haar volledige naam gezet. Volgens 1 van haar FB profiel foto's houdt ze wel van een flesje wijn :proud:
Dat verklaard een hoop :rofl:
Blondie456 schreef:
13-08-2019 13:37
Soms hebben ze het wel goed hoor. Ik denk dat het vooral een kwestie is van geen interesse erin hebben. Als ik op vakantie ga dan ga ik ook niet eerst op de kaart kijken waar het precies ligt want dat boeit me niet.
Ach hou toch op. Sommigen wijzen Australie aan als ze in Frankrijk zitten.
TsumTsum schreef:
18-08-2019 23:25
Dat verklaard een hoop :rofl:
Flesje wijn erbij en gaan met die antwoorden.

De vrouw van het hotel in Rarotonga die ik eerder postte en die ook zo reageert was overigens alcoholist dus t is een patroon :-D

Het liep daar overigens helemaal uit de hand met andere gasten die in een domestic kwamen, bebloede gezichten, en waar de politie bij moest komen. Lekkere vakantie heb je dan.

Ik dacht eigenlijk dat t mijn luidruchtige buurmeisjes waren die schreeuwden en heb oordoppen ingedaan en gaan slapen - hoorde t de volgende dag van een buurman.
Hello, can you hear me?
Nou, even bijgelezen over mevrouw Irma (wat een pareltje van een vondst zeg!)

Ik wil ook mee naar die camping. Ik ben echt een goede versterking van het team vind ik zelf. Ik ben een dweil van een moeder. Daarnaast heb ik een half demente hond die nog nooit heeft geluisterd (hij is wel lief voor kinderen en tolereert volwassenen als ze hem kaasblokjes willen voeren). En ik heb een zoon van acht (helaas wel met zwemdiploma’s) die als levensmotto heeft: ‘Waarom?’ (En zeer waarschijnlijk een epische meltdown als de 4G wegvalt en er geen backup WiFi is).

Ter verhoging van de feestvreugde heb ik een man die weliswaar heel lief en vriendelijk is maar blind voor tekortkomingen van zijn kind. Echt blind. Als in: “Schat ik snap dat je de brandvertragende stof van de tent wilde testen. Maar nu heb je mama wel heel erg laten schrikken. En nu blijft ze zo kijken totdat haar wenkbrauwen en wimpers weer zijn aangegroeid. Ga maar even lekker spelen dan ruimt papa de smeulende resten van de bungalowtent op. Volgende keer wel papa vragen of dat mag, zo’n brandtest”.
anoniem_67700891efcbf wijzigde dit bericht op 19-08-2019 01:55
0.09% gewijzigd
19-08-2019 01:47
Flesje wijn erbij en gaan met die antwoorden.

De vrouw van het hotel in Rarotonga die ik eerder postte en die ook zo reageert was overigens alcoholist dus t is een patroon :-D

Het liep daar overigens helemaal uit de hand met andere gasten die in een domestic kwamen, bebloede gezichten, en waar de politie bij moest komen. Lekkere vakantie heb je dan.

Ik dacht eigenlijk dat t mijn luidruchtige buurmeisjes waren die schreeuwden en heb oordoppen ingedaan en gaan slapen - hoorde t de volgende dag van een buurman.
Die eigenaresse is op de vuist gegaan met die gasten?
pipootje schreef:
18-08-2019 23:28
Ach hou toch op. Sommigen wijzen Australie aan als ze in Frankrijk zitten.
Nou en, is dat erg? Als je maar een leuke vakantie hebt toch denk ik maar. Het zal mij een worst wezen waar het op de kaart ligt.
Malagueña schreef:
18-08-2019 22:58
Heeft iemand een foto van Irma? Ik zie een soort kleine, blonde versie van juffrouw Bulstronk voor me.

Ze is betrekkelijk makkelijk te vinden op FB. Je beschrijving zit er niet heel ver naast.

Ik heb de 20 slechtste recensies + weerwoord gelezen.

Mensen geven recensie met alleen voornaam. Zij benoemt ze met hun voor- en achternaam in haar reactie.
Ik zou wel eens willen weten of dat überhaupt mag in het kader van de bescherming van persoonsgegevens.
Blondie456 schreef:
19-08-2019 02:17
Nou en, is dat erg? Als je maar een leuke vakantie hebt toch denk ik maar. Het zal mij een worst wezen waar het op de kaart ligt.
Dat is wel erg, als je geen idee bent waar je op de wereld verblijft en dat je zo dom bent dat je niet doorhebt hoe ver je weg bent. En dat je ook niet door hebt dat je niet over heeel veel water bent gegaan.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-08-2019 09:21
Reden: ongepast
98.31% gewijzigd
Blondie456 schreef:
19-08-2019 03:44
[...]
Dat heeft niets met depressie te maken maar gewoon met een normaal stuk algemene kennis.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-08-2019 09:21
Reden: quote verwijderd
25.78% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven