Ondertussen op Tripadvisor: belachelijke recensies

13-08-2019 09:40 820 berichten
Ken je dat? Je zit in een heerlijk hotel of bezoekt een schitterende waterval/therme/bezienswaardigheid. En achteraf kijk je eens op Tripadvisor of andere mensen het net zo leuk vonden als jij. En dat vinden de meeste mensen. Maar soms lees je recensies die je amper serieus kunt nemen, zo onaardig/dom/onnozel.
Misschien is het alleen mijn afwijking, maar ik kan daar erg van genieten. Jullie wellicht ook?
Ik ben eigenlijk best verbaasd dat er hier nog geen nieuwe forummer is opgedoken die juist wel een heel positieve ervaring met deze camping heeft.
Betty_Slocombe schreef:
19-08-2019 13:39
Ik ben eigenlijk best verbaasd dat er hier nog geen nieuwe forummer is opgedoken die juist wel een heel positieve ervaring met deze camping heeft.
Dat komt omdat Google niet op Viva uitkomt als je de camping invoert. Dus schrijf maar eens de campingnaam voluit i.c.m. Irma.

I dare you :-D
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
19-08-2019 13:39
Oh ja, dat zou geweldig zijn! 😂

Ik heb trouwens ook iets geks: vier deze week mijn verjaardag en wil graag uit eten dus ik stuur een restaurant dat me leuk lijkt een berichtje omdat de menukaart niet online te vinden is.
Krijg het volgende berichtje terug:

‘Wij zijn een heel gezellige eetgelegenheid en maken het liefst geen reclame. Dus het menu houden wij voor mensen die echt geïnteresseerd zijn.’

Let wel, ik vroeg alleen om de menukaart, verder niks he?! Ik weet niet of ik hier uit eten wil. Heb teruggestuurd dat ik het vreemd vind dat er gesuggereerd wordt dat ik niet echt geinteresseerd ben of wellicht ongezellig ben. 😳😂
Andersom schreef:
19-08-2019 13:29
Ik wil ook wel mee, ik ben meestal een voorbeeldig kampeerder maar weet ook heel goed wat meestal minder op prijs wordt gesteld.

Wel zet ik graag mijn kampeermiddel achterstevoren langs het pad zodat ik een achtertuintje creëer. Dat wordt niet door iedereen op prijs gesteld.

O dat zou ik ook een goed idee vinden, dat achtertuintje. Lijkt me verschrikkelijk om aan de voorkant te zitten, en dan iedereen die langskomt te moeten groeten, en bevestigen dat het echt lekker weer is.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Irma de kapo 😂
Geen bijzonderheden
:rofl: :rofl:

Ik zat net wat reviews te lezen over de Chinese Muur.
Er zijn 1 ster reviews omdat:
- Er geen roltrappen zijn.
-Teveel trappen.
- Er geen wc's en eettentjes zijn op de muur.
- Dat het zo ver lopen is.
- Het was er veel te druk.
- Te toeristisch met kraampjes, eettentjes en wc's (bij de plekken waar je de muur op kan.)
- Dat de muur de Mongolen niet kon tegenhouden.
-Dat de muur op sommige plekken erg slecht is onderhouden.
- Glad is bij nat weer en sneeuw.

Ja bij nat weer is de muur glad, spreek uit ervaring, maar het is zowiezo niet aan te raden om er met gympies te lopen. Dus om daar nu 1 ster voor te geven.
REDHOTHEAD schreef:
19-08-2019 13:46

Ik heb trouwens ook iets geks: vier deze week mijn verjaardag en wil graag uit eten dus ik stuur een restaurant dat me leuk lijkt een berichtje omdat de menukaart niet online te vinden is.

‘Wij zijn een heel gezellige eetgelegenheid en maken het liefst geen reclame. Dus het menu houden wij voor mensen die echt geïnteresseerd zijn.’

Let wel, ik vroeg alleen om de menukaart, verder niks he?! Ik weet niet of ik hier uit eten wil. Heb teruggestuurd dat ik het vreemd vind dat er gesuggereerd wordt dat ik niet echt geinteresseerd ben of wellicht ongezellig ben. 😳😂
Whut?! Ik vind het altijd wel handig om van te voren te checken wat er te eten is ivm met verschillende voorkeuren. Nou ja, blijkbaar hebben ze het geld niet nodig!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Op Facebook van simonshoek raden ook nogal wat mensen deze camping af vanwege Irma.
Geen bijzonderheden
dianaf schreef:
19-08-2019 13:56
Whut?! Ik vind het altijd wel handig om van te voren te checken wat er te eten is ivm met verschillende voorkeuren. Nou ja, blijkbaar hebben ze het geld niet nodig!
Ik wacht nog even een tegenberichtje af, zo benieuwd! 😁
Ik heb net ook de reviews van de camping gelezen. Het lijkt inderdaad geen gezellige campinghoudster te zijn. Maar wat mij opvalt is het volgende er is een 2 m diep zwembad maar volgens meerdere mensen geen toezicht. Volgens Irma wel en wordt er ook meegekeken met een camera. ik ben benieuwd wat het nu is want bij een zwembad dieper dan 1.40 meter is namelijk een toezichthouder verplicht.
blauwbloemetje wijzigde dit bericht op 19-08-2019 14:05
0.00% gewijzigd
REDHOTHEAD schreef:

Nou, wat een vreemd antwoord inderdaad. Alsof je het menu zou gaan stelen voor je eigen restaurant, niet echt interesse hebt of stiekem alle ingredienten op de markt voor hun neus weg zou kapen (net als in die film van gisteren op RTL 4, overigens).
Ik zou denken dat ze antwoorden met: "wat leuk dat je interesse hebt, we zouden het leuk vinden als je bij ons komt eten", maar ik heb er denk ik geen verstand van.
REDHOTHEAD schreef:

Daar ging ik dus niet heen.
Heb een dochter die van alles niet eet, dan wil ik de menukaart even kunnen checken
Betty_Slocombe schreef:
19-08-2019 14:02
Nou, wat een vreemd antwoord inderdaad. Alsof je het menu zou gaan stelen voor je eigen restaurant, niet echt interesse hebt of stiekem alle ingredienten op de markt voor hun neus weg zou kapen (net als in die film van gisteren op RTL 4, overigens).
Ik zou denken dat ze antwoorden met: "wat leuk dat je interesse hebt, we zouden het leuk vinden als je bij ons komt eten", maar ik heb er denk ik geen verstand van.
Ik hou jullie op de hoogte van een evt antwoord, zo’n reactie heb ik nog nooit meegemaakt.
Maechtje schreef:
19-08-2019 12:31
Oeh, inside information! Vertel!
Meer kan ik er niet over zeggen, alleen een gemeenschappelijke vriend /kennis :)
REDHOTHEAD schreef:

Ze hebben even je facebook gecheckt? ;-D

je zou zeggen dat mensen die naar hun website gaan, juist geïnteresseerd zijn, maar dat zien we kennelijk fout. Raar inderdaad.
Later is nu
REDHOTHEAD schreef:

Huh? Daar zou ik al niet willen eten dan. Ik heb ook wel eens om de menukaart gevraagd zodat ik van te voren kon kijken wat mijn vegetarische opties waren. En er zullen ook vast mensen zijn die het vragen wegens allergiën enzo. Maar wellicht hebben ze slechte ervaringen met mensen die om de kaart vragen en dan niet komen of dat een concurrent dat ook ineens aanbied. Maar dan nog....
quattro-stagioni schreef:
19-08-2019 13:22
Bij dat soort mensen ligt het altijd aan een ander. Dat zie je ook wel terug in de reacties. Daarin wordt degene met de negatieve beoordeling opzettelijk met naam en toenaam genoemd (ook al stond die niet vermeld, die haalde ze dus even uit haar administratie) en vervolgens komt er een heel "ja maar jij..."-verhaal.

Heel erg onprofessioneel inderdaad. Waarschijnlijk Zeker weten heeft ze zo'n grote mond dat ze mensen overruled. En in dit geval: niet meer terugkomen. Ze heeft alleen zichzelf er mee.
Dreamer schreef:
19-08-2019 14:50
Ze hebben even je facebook gecheckt? ;-D

je zou zeggen dat mensen die naar hun website gaan, juist geïnteresseerd zijn, maar dat zien we kennelijk fout. Raar inderdaad.
Nee dat gaat niet, heb niet mijn echte naam op facebook.
quattro-stagioni schreef:
19-08-2019 13:24
Ik voorzie :fortune: dat die camping zowaar eens een keertje vol komt in het hoogseizoen! Moeten we wel opschieten, hier en daar zijn de scholen alweer beginnen.

Noteer mij maar met hond. Kinderen zijn al volwassen en de hond gedraagt zich zeer opgevoed, dus verwacht van mij niet al teveel misbaar, maar ik kan natuurlijk altijd een half uur te vroeg aankomen :hihi:
Kun je het zwemdiploma van je hond tonen daar?
TsumTsum schreef:
19-08-2019 13:52
Ja bij nat weer is de muur glad, spreek uit ervaring, maar het is zowiezo niet aan te raden om er met gympies te lopen. Dus om daar nu 1 ster voor te geven.
Nou ik vind dat ze bij de bouw daar toch wel rekening mee hadden kunnen houden zeg. Sjee.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
yasmijn schreef:
19-08-2019 13:57
Op Facebook van simonshoek raden ook nogal wat mensen deze camping af vanwege Irma.

Gelezen. Ze gaat zelfs zover dat iemand die haar een kritische recensie geeft, haar op haar zakelijke facebook ook een erg slechte recensie geeft. Oog om oog, tand om tand. Ze laat zich wel kennen zeg.
In de herfstvakantie gaan we voor de 2de keer een weekje weg ( ja echt mijn man en ik zijn als 10 jarigen nog op vakantie geweest en daarna niet meer tot deze zomer dus heel weinig ervaring) naar centerparcs. We zijn dus nooit bij centerparcs geweest en we gaan met 4 volwassenen, 3 kinderen en 2 honden. Maar nu zit ik op TripAdvisor te lezen dat het een ongelofelijk smerig park is en het zwembad voor kinderen ongeschikt is door de wilde wildwaterbaan, heftige golfslagbad, ongeschikte steile glijbaan enzo.

Nu maak ik me toch wel zorgen. Iemand ervaring met het heijderbos? We zijn allemaal snel tevreden zolang het huisje maar schoon is en luxe verwachten we niet.
Whatsinaname1988 schreef:
19-08-2019 15:20
In de herfstvakantie gaan we voor de 2de keer een weekje weg ( ja echt mijn man en ik zijn als 10 jarigen nog op vakantie geweest en daarna niet meer tot deze zomer dus heel weinig ervaring) naar centerparcs. We zijn dus nooit bij centerparcs geweest en we gaan met 4 volwassenen, 3 kinderen en 2 honden. Maar nu zit ik op TripAdvisor te lezen dat het een ongelofelijk smerig park is en het zwembad voor kinderen ongeschikt is door de wilde wildwaterbaan, heftige golfslagbad, ongeschikte steile glijbaan enzo.

Nu maak ik me toch wel zorgen. Iemand ervaring met het heijderbos? We zijn allemaal snel tevreden zolang het huisje maar schoon is en luxe verwachten we niet.
Het is een ouder park, de huisjes stralen een 70er-jaren-sfeer uit (en dan niet leuk retro, maar echt oud)
En verder, zoals bij elk CP: het is er altijd overal druk, vooral in het zwembad. En je moet je eigen bedden opmaken en afhalen etcetc.
En dan is CP best duur, ik zit voor dat geld liever in een leuke stad, in een leuk hotel, en ga ergens lekker eten
lemoos2 schreef:
19-08-2019 01:53
Nou, even bijgelezen over mevrouw Irma (wat een pareltje van een vondst zeg!)

Ik wil ook mee naar die camping. Ik ben echt een goede versterking van het team vind ik zelf. Ik ben een dweil van een moeder. Daarnaast heb ik een half demente hond die nog nooit heeft geluisterd (hij is wel lief voor kinderen en tolereert volwassenen als ze hem kaasblokjes willen voeren). En ik heb een zoon van acht (helaas wel met zwemdiploma’s) die als levensmotto heeft: ‘Waarom?’ (En zeer waarschijnlijk een epische meltdown als de 4G wegvalt en er geen backup WiFi is).

Ter verhoging van de feestvreugde heb ik een man die weliswaar heel lief en vriendelijk is maar blind voor tekortkomingen van zijn kind. Echt blind. Als in: “Schat ik snap dat je de brandvertragende stof van de tent wilde testen. Maar nu heb je mama wel heel erg laten schrikken. En nu blijft ze zo kijken totdat haar wenkbrauwen en wimpers weer zijn aangegroeid. Ga maar even lekker spelen dan ruimt papa de smeulende resten van de bungalowtent op. Volgende keer wel papa vragen of dat mag, zo’n brandtest”.
Hahaha ik heb ook een stokoude en demente hond. Luisteren doet hij niet want hij is ook nog eens stokdoof. Maar het enige dat hij de hele dag doet is liggen ( hij ligt bij voorkeur boven op kinderen of op de treinbaan die ze net un elkaar hebben gezet). Eigenlijk ligt hij de hele dag tot hij honger krijgt en is dan net een baby...hij begint keihard te blaffen net zolang tot hij eten krijgt. En zodra z’n eten op is ligt hij weer.
lilalinda schreef:
19-08-2019 15:23
Het is een ouder park, de huisjes stralen een 70er-jaren-sfeer uit (en dan niet leuk retro, maar echt oud)
En verder, zoals bij elk CP: het is er altijd overal druk, vooral in het zwembad. En je moet je eigen bedden opmaken en afhalen etcetc.
En dan is CP best duur, ik zit voor dat geld liever in een leuke stad, in een leuk hotel, en ga ergens lekker eten
Ik heb al geboekt en volledig betaald dus we gaan sowieso. Oud maakt niet uit als het maar schoon is, drukte maakt ook niet echt uit. Bedden zelf doen was ik al bekend mee idd. Ik ga gelukkig met leuk gezelschap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven