Intenties collega
donderdag 22 augustus 2019 om 20:51
Update onderaan
Ik weet dat jullie geen glazen bol hebben maar zou toch graag jullie mening horen.
Een collega toonde interesse, wou plots elke dag pauze nemen samen, maar flirtte nooit of keek nooit echt naar me waardoor ik twijfelde aan zijn intenties. Hij wilde afspreken en stelde voor dat ik bij hem bleef omdat het laat zou worden. De dag nadien zou hij me thuisbrengen.
Update:
Ik kreeg een telefoontje waardoor ik naar huis moest. Het was nacht en ik had geen OV meer. We waren gelukkig niet bij hem thuis. Collega zou me afzetten. Ik knapte op hem af tijdens de avond om diverse redenen (o.a. opscheppen met crimineel gedrag). Hij zocht toenadering, ik weigerde. Hij heeft me vervolgens bedreigd en onder druk proberen te zetten. Ik wil hier momenteel niet verder op ingaan omdat er mogelijks nog politie aan te pas komt. Mijn werkgever is op de hoogte.
Ik weet dat jullie geen glazen bol hebben maar zou toch graag jullie mening horen.
Een collega toonde interesse, wou plots elke dag pauze nemen samen, maar flirtte nooit of keek nooit echt naar me waardoor ik twijfelde aan zijn intenties. Hij wilde afspreken en stelde voor dat ik bij hem bleef omdat het laat zou worden. De dag nadien zou hij me thuisbrengen.
Update:
Ik kreeg een telefoontje waardoor ik naar huis moest. Het was nacht en ik had geen OV meer. We waren gelukkig niet bij hem thuis. Collega zou me afzetten. Ik knapte op hem af tijdens de avond om diverse redenen (o.a. opscheppen met crimineel gedrag). Hij zocht toenadering, ik weigerde. Hij heeft me vervolgens bedreigd en onder druk proberen te zetten. Ik wil hier momenteel niet verder op ingaan omdat er mogelijks nog politie aan te pas komt. Mijn werkgever is op de hoogte.
anoniem_64b519565febc wijzigde dit bericht op 24-08-2019 16:23
74.70% gewijzigd
zaterdag 24 augustus 2019 om 17:31
Volwassen mensen hebben geen toestemming van hun baas nodig voor een seks date.Lucifer2018 schreef: ↑24-08-2019 17:09Vraag me af wat die werkgever vind van dit soort geklooi tussen collega's en dit soort drama wat er voort komt. Misschien moet je je fuckbuddies eens buiten werk gaan zoeken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 24 augustus 2019 om 17:32
Waar zeg ik dat?viva-amber schreef: ↑24-08-2019 17:31Volwassen mensen hebben geen toestemming van hun baas nodig voor een seks date.
En als hij er last van krijgt zoals nu kan dat wel gedoe opleveren.
zaterdag 24 augustus 2019 om 17:44
Hij gaat er weg in oktober...sowieso wanneer je iemand nog leert kennen waarom dan meteen een date waar je niet weg kan omdat je geen eigen vervoer hebt en je moet blijven slapen? Hij gaat te ver...zou inderdaad niet moeten voorkomen maar wanneer je iemand op een site ontmoet dan doe je dit toch ook niet...meteen honderden kilometers ver, meerijden en direct een sleepover. Je vraagt je toch af waarom iemand van de eerste date al zo een gedoe maakt ipv gewoon een etentje of iets dergelijks waarbij je nog zelf kan bepalen wanneer je komt en gaat.Lucifer2018 schreef: ↑24-08-2019 17:32Waar zeg ik dat?
En als hij er last van krijgt zoals nu kan dat wel gedoe opleveren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.