Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 26 augustus 2019 om 21:03
In mijn boosheid op de TO van het fetisj topic op de Psyche pijler vond ik het CM en dit topic. Ik zag dat er hier ook over gesproken was. Indien iemand mij zou willen vertellen of de TO hier leest zou ik zeer dankbaar zijn. Ik had net mijn donderpreek kunstig geëindigd met een opmerking dat ze zich diep moest schamen zónder op-de-man te spelen en merkte toen dat het topic gesloten is.
Ik zou graag zien dat ze het nog langs ziet komen zonder dat ik het in een van haar andere topics off-topic moet gaan plaatsen. Want om het direct te verwoorden: zo moet zich wat mij betreft sowieso diep schamen.
Plus dat ik dat ding dan niet voor niets geschreven heb behalve als opwarming voor het nieuwe schooljaar.
En ik heb vandaag al een forummer zo ver gekregen excuses aan te bieden. Ik zou het wel leuk vinden als het nog een keer lukt. Zeker gezien de eerste voortkwam uit het topic over giftige discussies.
Dus. Beste mensen. Wie o wie kan mij uit de brand helpen?
Ik zou graag zien dat ze het nog langs ziet komen zonder dat ik het in een van haar andere topics off-topic moet gaan plaatsen. Want om het direct te verwoorden: zo moet zich wat mij betreft sowieso diep schamen.
Plus dat ik dat ding dan niet voor niets geschreven heb behalve als opwarming voor het nieuwe schooljaar.
En ik heb vandaag al een forummer zo ver gekregen excuses aan te bieden. Ik zou het wel leuk vinden als het nog een keer lukt. Zeker gezien de eerste voortkwam uit het topic over giftige discussies.

maandag 26 augustus 2019 om 21:15
Jij knappert!LadyStardust schreef: ↑26-08-2019 21:03In mijn boosheid op de TO van het fetisj topic op de Psyche pijler vond ik het CM en dit topic. Ik zag dat er hier ook over gesproken was. Indien iemand mij zou willen vertellen of de TO hier leest zou ik zeer dankbaar zijn. Ik had net mijn donderpreek kunstig geëindigd met een opmerking dat ze zich diep moest schamen zónder op-de-man te spelen en merkte toen dat het topic gesloten is.
![]()
maandag 26 augustus 2019 om 21:32
Komt het met de bovenstaande motivatie door de ballotage commissie?

Mijn vakantie zit er bijna op en ik heb nu het nog kan een ordinaire fles wijn naast mij staan op maandagavond want het gezin is niet meer vrij en ligt op bed.
En heb wel zin om in plaats van een puber eens een ouder op de plek te zetten. Ze zal vast niet de enige hier zijn die zich niet beseft dat het geen pas heeft om over de ruggen van andermans mogelijke ellende je lol (of je gram) te halen.
(Als dit niet helpt voor goedkeuring geef ik mijn poging om voor in elk geval een paar minuten aan de eisen schoolexamen maatschappijleer te laten voldoen.)

maandag 26 augustus 2019 om 21:35
Misschien lees ik het helemaal verkeerd en mis ik de grap, het sarcasme of wat dan ook maar ik lees dat je nu wilt dat we bedenken wie je bedoeld en dat jij die dan hier ff flink op haar donder kan geven en zij vervolgens haar excuses kan aanbieden.LadyStardust schreef: ↑26-08-2019 21:03In mijn boosheid op de TO van het fetisj topic op de Psyche pijler vond ik het CM en dit topic. Ik zag dat er hier ook over gesproken was. Indien iemand mij zou willen vertellen of de TO hier leest zou ik zeer dankbaar zijn. Ik had net mijn donderpreek kunstig geëindigd met een opmerking dat ze zich diep moest schamen zónder op-de-man te spelen en merkte toen dat het topic gesloten is.
![]()
Ik laat deze gezelligheid ff aan mij voorbij gaan.
Ook geen zin in speuren.

maandag 26 augustus 2019 om 21:35
Waarom zou ik dat willen vinden? Totaal niet interessant.LadyStardust schreef: ↑26-08-2019 21:34Te vinden in het Boerkaverbod topic. Aangeboden door missie die een foutieve aanname over mij deed in het giftige sfeer topic.

maandag 26 augustus 2019 om 21:41
Sarcasme is moeilijk.LadyStardust schreef: ↑26-08-2019 21:38Geen idee. Ik dacht je een misschien interesse in zou hebben gezien je erop reageerde. Zo niet maakt dat mij ook niets uit.
maandag 26 augustus 2019 om 21:41
Doe die kurk maar in de fles.LadyStardust schreef: ↑26-08-2019 21:38Geen idee. Ik dacht je een misschien interesse in zou hebben gezien je erop reageerde. Zo niet maakt dat mij ook niets uit.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 26 augustus 2019 om 21:43
LadyStardust schreef: ↑26-08-2019 21:03In mijn boosheid op de TO van het fetisj topic op de Psyche pijler vond ik het CM en dit topic. Ik zag dat er hier ook over gesproken was. Indien iemand mij zou willen vertellen of de TO hier leest zou ik zeer dankbaar zijn. Ik had net mijn donderpreek kunstig geëindigd met een opmerking dat ze zich diep moest schamen zónder op-de-man te spelen en merkte toen dat het topic gesloten is.
![]()
Maar wie ben jij dan en waarom zou mij dit ene reet moeten interesseren?
maandag 26 augustus 2019 om 21:49
Laat voorop staan dat niemand van mij iets moet. In tegendeel: als de mods het hadden laten staan was dat ook hun goed recht geweest. Ik ga het haar ook niet per PB sturen omdat ze het van mij per se moet lezen. Ook ga ik het niet off-topic in een van haar andere topics plaats om haar daartoe te dwingen.benmamma schreef: ↑26-08-2019 21:35Misschien lees ik het helemaal verkeerd en mis ik de grap, het sarcasme of wat dan ook maar ik lees dat je nu wilt dat we bedenken wie je bedoeld en dat jij die dan hier ff flink op haar donder kan geven en zij vervolgens haar excuses kan aanbieden.
Ik laat deze gezelligheid ff aan mij voorbij gaan.
Ook geen zin in speuren.
Maar mocht zij ook op Napraat over andermans topics schrijven dan zou ik er geen bezwaar tegen hebben dat zij weet wat ik tot slot in haar topic wilde zetten.
Het zich moeten schamen is ik vind dat zij zou moeten doen als zij, wanneer de mods het topic zouden laten staan, niet de OP aan zou passen. Met een rationele onderbouwing waarom.
Dat ik vind dat ze zich überhaupt zou moeten schamen staat daar los van. Excuses voor dat rare gedrag gaat misschien ver. Maar even toegeven dat je fout zat zou ik persoonlijk netjes vinden.
Nogmaals: niets moet (en ik snap dat dit gevoelig ligt).
Ik vraag mij alleen (toegegeven dramatisch) af of de TO hier schrijft en waarom. Dat is alles. En je hoeft nergens aan mee te doen

maandag 26 augustus 2019 om 21:50
Oeh! Misschien beter advies. Van beestjes word ik altijd heel zacht.
https://www.youtube.com/watch?v=jQBOHm0j87k
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 26 augustus 2019 om 21:55
Geeft niet. Nou, je punt is gemaakt. Veel forumplezier en banaanaaien!LadyStardust schreef: ↑26-08-2019 21:53Dat klopt. Zeker wanneer het geschreven in plaats van uitgesproken is.
maandag 26 augustus 2019 om 21:55
Dit!
Hoe moeten wij weten of ze hier meeleest als we niet weten wie het is?
I like being a mess. It's who I am.