Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 26 augustus 2019 om 11:40

https://www.volkskrant.nl/de-gids/welke ... ~b86d4c07/
Mocht je een betaalmuurtje tegenkomen: open de link in de incognitopagina, heb ik gisteren geleerd in het Assentopic (waarmee bewezen is dat dat topic toch nog iets nuttigs heeft voortgebracht).
Dat is ook erg.PoesinBoots schreef: ↑26-08-2019 11:33Maar goed. Ander leed: ik zit op de camping in Callantsoog en ik heb een buurvrouw met een enorm rotstem.
En ze houdt haar kwaak maar niet dicht.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 26 augustus 2019 om 11:50
dat is vrij typisch op dit forum. ook bij sommigen die nu helemaal verontwaard reageren.quattro-stagioni schreef: ↑26-08-2019 11:14He ja, laten we iemand die in behoorlijk heftige nood bij nacht en ontij iets schreef dat misschien niet verstandig was, en dat ook meteen toegaf en corrigeerde, nog eens al vingerzwaaiend een trap na geven en maatregelen eisen van de mods, omdat regeltjes nou eenmaal regeltjes zijn...![]()

maandag 26 augustus 2019 om 11:54
Klopt.
Die 2de zin vind ik wel weer typisch jou.

maandag 26 augustus 2019 om 11:55
Ik vond het eens fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met dat soort gevoelens/gedachten. Ze zit er doorheen, heeft het rete zwaar. Ze kon wel wat medeleven gebruiken. Stom gedoe.Anoniem262821034 schreef: ↑26-08-2019 10:40Serieus? Lekker willekeur weer.
Hou er ook even rekening mee wat zo’n topic met anderen met psychische problemen doet..
maandag 26 augustus 2019 om 11:58
Het gevaar loert van alle kanten
Geen bijzonderheden

maandag 26 augustus 2019 om 12:01
Dankzij jouw opmerking realiseer ik me opeens dat ik alweer 25 jaar op internet zit

En ik heb het gered, ik leef nog steeds!

maandag 26 augustus 2019 om 12:03

Later is nu

maandag 26 augustus 2019 om 12:06
Hallo lieve forummers
Vannacht heb ik een topic aangemaakt waarin ik over de forumregels ben gegaan.
Ik was / ben wanhopig en zocht een manier om mijn angst/ wanhoop te uiten.
Ik besefte me vrij snel dat dit niet oké was en heb daarom de openingspost verwijderd.
Dit besef kwam na een reactie van een forummen.
Ik heb mail gehad van de mods en ze geven geen ban.
Ze hebben het topic gesloten en mij geadviseerd een nieuw topic aan te maken en daarin te letten op woordkeuze.
Een erg nette beslissing wat mij betreft.
Ik heb de reacties in het topic gezien en flink gehuild. Verbaasd maar ontroerd door de reacties
De minder begripvolle heb ik zeker ook begrip voor. Het mag niet.. Punt.
Ik ben het wel met een aantal mensen eens die zeggen dat er juist wel ruimte voor zou moeten zijn.
Het taboe is groot.
Dat de titel niet fijn was om te lezen... Klopt. En de kritiek daarop is terecht.
Ik was wanhopig is enige excuus wat ik heb.
Ik heb geprobeerd contact te leggen met een hulpverleenster. Tot dusver voicemail. Maar blijf het proberen.
Ik ben erg moe. Op, leeg. Zoon wil gamen en ik vind het best. Morgen weer naar school dus hij mag van mij.
Bedankt voor de lieve reacties.
Ik ga denk wel een topic openen, weet niet hoe snel.
Vannacht heb ik een topic aangemaakt waarin ik over de forumregels ben gegaan.
Ik was / ben wanhopig en zocht een manier om mijn angst/ wanhoop te uiten.
Ik besefte me vrij snel dat dit niet oké was en heb daarom de openingspost verwijderd.
Dit besef kwam na een reactie van een forummen.
Ik heb mail gehad van de mods en ze geven geen ban.
Ze hebben het topic gesloten en mij geadviseerd een nieuw topic aan te maken en daarin te letten op woordkeuze.
Een erg nette beslissing wat mij betreft.
Ik heb de reacties in het topic gezien en flink gehuild. Verbaasd maar ontroerd door de reacties
De minder begripvolle heb ik zeker ook begrip voor. Het mag niet.. Punt.
Ik ben het wel met een aantal mensen eens die zeggen dat er juist wel ruimte voor zou moeten zijn.
Het taboe is groot.
Dat de titel niet fijn was om te lezen... Klopt. En de kritiek daarop is terecht.
Ik was wanhopig is enige excuus wat ik heb.
Ik heb geprobeerd contact te leggen met een hulpverleenster. Tot dusver voicemail. Maar blijf het proberen.
Ik ben erg moe. Op, leeg. Zoon wil gamen en ik vind het best. Morgen weer naar school dus hij mag van mij.
Bedankt voor de lieve reacties.
Ik ga denk wel een topic openen, weet niet hoe snel.
maandag 26 augustus 2019 om 12:08
Met wat hulp
Later is nu

maandag 26 augustus 2019 om 12:12
Dus dan heb je veel meer internetervaring dan de jongeren.quattro-stagioni schreef: ↑26-08-2019 12:01Dankzij jouw opmerking realiseer ik me opeens dat ik alweer 25 jaar op internet zit![]()
En ik heb het gered, ik leef nog steeds!![]()
Die moeten nog leren hoe te overleven op internet.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning