Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
LadyStardust schreef:
26-08-2019 21:49
Laat voorop staan dat niemand van mij iets moet.
Ja niemand moet iets. Of toch wel?
LadyStardust schreef:
26-08-2019 21:03
Ik had net mijn donderpreek kunstig geëindigd met een opmerking dat ze zich diep moest schamen...
Maar ja. e.e.a is afgezwakt met 'ik vind' en vast ook 'moest'.
Kukita-Del-Barrio schreef:
26-08-2019 21:51
Lady, wat was je vorige nick?
Ik heb aantal jaar geleden in mijn zwangerschap op de Zwangerschaps en Kinderpijler geschreven toen ik zwanger was. Wel meer Pijlers gelezen maar niet eerder om de tijd mee te doden nu ik een week grotendeels alleen thuis zit.
AllyMcBeal schreef:
26-08-2019 21:55
Dit!
Hoe moeten wij weten of ze hier meeleest als we niet weten wie het is?
Gaat volgens mij over Kandijsuiker over het (inmiddels verwijderde?) topic 'Rare fetisjes', als ik me niet vergis althans. Volgens het ban-topic heeft Kandijsuiker daar een ban voor gekregen. Het lijkt LadyStardust nogal dwars te zitten, want in het Mod-topic vraagt hij/zij of de mods naar het topic kunnen kijken en hij/zij komt er hier in dit topic nog een keer hierop terug.

Edit: het betreffende topic is inderdaad verwijderd.
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 26-08-2019 22:06
6.31% gewijzigd
In this mad house we must all survive
Het gaat over kandijsuiker en die heeft een ban.
Niq schreef:
26-08-2019 22:04
Vanwege het ‘belachelijk maken van een groep mensen’ :sarcastic:
Waren het de swingers? Die hebben af en toe een kort lontje op dit forum
Niq schreef:
Dat klontje klonterde nogal. Maar de nieuwe lady lijkt geen haar beter.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
LadyStardust schreef:
26-08-2019 21:49
Laat voorop staan dat niemand van mij iets moet. In tegendeel: als de mods het hadden laten staan was dat ook hun goed recht geweest. Ik ga het haar ook niet per PB sturen omdat ze het van mij per se moet lezen. Ook ga ik het niet off-topic in een van haar andere topics plaats om haar daartoe te dwingen.

Maar mocht zij ook op Napraat over andermans topics schrijven dan zou ik er geen bezwaar tegen hebben dat zij weet wat ik tot slot in haar topic wilde zetten.

Het zich moeten schamen is ik vind dat zij zou moeten doen als zij, wanneer de mods het topic zouden laten staan, niet de OP aan zou passen. Met een rationele onderbouwing waarom.

Dat ik vind dat ze zich überhaupt zou moeten schamen staat daar los van. Excuses voor dat rare gedrag gaat misschien ver. Maar even toegeven dat je fout zat zou ik persoonlijk netjes vinden.

Nogmaals: niets moet (en ik snap dat dit gevoelig ligt).

Ik vraag mij alleen (toegegeven dramatisch) af of de TO hier schrijft en waarom. Dat is alles. En je hoeft nergens aan mee te doen :)
Wat? :wtf:
Damned if I don’t
ViezeHond schreef:
26-08-2019 22:10
Geheimtaal.
Kukita-Del-Barrio schreef:
26-08-2019 22:07
Vanwege het ‘belachelijk maken van een groep mensen’ :sarcastic:
Waren het de swingers? Die hebben af en toe een kort lontje op dit forum
Tip: post in het mod-topic van 19:40 (sorry, heb geen zin om alles te typen)
In this mad house we must all survive
AllyMcBeal schreef:
26-08-2019 21:55
Dit!
Hoe moeten wij weten of ze hier meeleest als we niet weten wie het is?
Dat is inderdaad dom om er niet bij te vermelden: Kandijsuiker
Ik ken ze geen van beide. Heb maar 3 berichten gelezen in dat fetisj topic.

Maar wat is de bedoeling, haar oproepen en dat ze hier excuses komt maken?
Suðri schreef:
Geheimtaal.
Dacht ik het niet!
Damned if I don’t
madamzonderm schreef:
26-08-2019 21:57
Ja niemand moet iets. Of toch wel?
Maar ja. e.e.a is afgezwakt met 'ik vind' en vast ook 'moest'.
Ik wil het je best ter goedkeuring per PB aanbieden.
ViezeHond schreef:
26-08-2019 22:13
Dacht ik het niet!
Ik dacht het wel.
Suðri schreef:
26-08-2019 22:14
Ik dacht het wel.
Dat dacht ik ook.
Damned if I don’t
LadyStardust schreef:
26-08-2019 22:13
Ik wil het je best ter goedkeuring per PB aanbieden.
Tja, als je waarde hecht aan mijn goedkeuring, voel je vrij. Of je het dan krijgt is een tweede.
ViezeHond schreef:
26-08-2019 22:14
Dat dacht ik ook.
Dacht ik ook.
Zijdehoentje schreef:
Gaat volgens mij over Kandijsuiker over het (inmiddels verwijderde?) topic 'Rare fetisjes', als ik me niet vergis althans. Volgens het ban-topic heeft Kandijsuiker daar een ban voor gekregen. Het lijkt LadyStardust nogal dwars te zitten, want in het Mod-topic vraagt hij/zij of de mods naar het topic kunnen kijken en hij/zij komt er hier in dit topic nog een keer hierop terug.

Edit: het betreffende topic is inderdaad verwijderd.
O kut.

Dat is mijn bedoeling niet geweest. Ik vond het topic asociaal en wat ik daar wilde plaatsen was dat ik spot die zij dreef met willekeurige fetisjes weinig gepast vond met onderbouwing waarom (waaronder dat er oa. fetisjes zijn die sociaal maatschappelijk als verwerpelijk worden gezien). Ik heb aangegeven dat iedereen vrij is vragen te hebben maar verzoek haar er in het openbaar respectvol mee om te gaan.

Om een “punt” te maken heb ik er de vraag aan toegevoegd hoe grappig zij het nog zou vinden als zij een X fetisj zou hebben. Met tot slot dat als wanneer de mods het topic open zouden laten staan ze alsjeblieft de OP zou willen aanpassen. En heb mijn mening gegeven dat als ze dat niet moet ze zich wat mij betreft moet schamen.

Het was niet eens per se mijn bedoeling dat het helemaal op slot ging. Wellicht had ik dat in mijn bericht in het CM topic moeten zetten maar ondanks dat ik hier niet 100% nieuw ben heb ik me nooit met staffen oid. Bezig gehouden.

Ik had er eerder al gepost wat mijn idee was over hoe “normaal” het is en dat ik haar houding niet normaal vond. Het gesprek over het onderwerp had van mij door mogen gaan. En zij mogen blijven.
Grappenmakers zouden ze sowieso gelijk moeten bannen.
Beetje te laat nu..
Het gesprek over het onderwerp had van mij door mogen gaan. En zij mogen blijven.
ViezeHond schreef:
Ik vond het namelijk schaamteloos om een topic te openen om te lachen over andermans fetisj die je in de OP al als stoornis bestempt. Kunnen de meningen over verschillen. Maar hier op Viva had ik niet verwacht dat iemand zou schrikken over het hebben van een mening mbt. eigenlijk elke willekeurige TO of OP.
Haha ik was ergens wel benieuwd wie Kukita er van langs wilde geven.
Lady, heel even serieus nu..
Als je een klaagbericht in het CM topic plaatst dan kan het niet anders dan dat je verwacht dat de mods actie gaan ondernemen. Zij het om een ban uit te delen of om een topic te verwijderen/sluiten. Je bent hier niet nieuw en weet precies hoe het allemaal werkt.
En wij straks weer kritiek krijgen omdat we 'nieuwelingen' wegpesten. :nope:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
LadyStardust schreef:
26-08-2019 22:31
Ik vond het namelijk schaamteloos om een topic te openen om te lachen over andermans fetisj die je in de OP al als stoornis bestempt. Kunnen de meningen over verschillen. Maar hier op Viva had ik niet verwacht dat iemand zou schrikken over het hebben van een mening mbt. eigenlijk elke willekeurige TO of OP.
Ik zal haar na de ban even een berichtje sturen dat ze hier moet komen voor een excuus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven