Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 26 augustus 2019 om 13:01
Lullig voor jou maar ik geniet enorm van de rust dat buuf er ff niet isPoesinBoots schreef: ↑26-08-2019 11:33Maar goed. Ander leed: ik zit op de camping in Callantsoog en ik heb een buurvrouw met een enorm rotstem.
En ze houdt haar kwaak maar niet dicht.
maandag 26 augustus 2019 om 13:06
maandag 26 augustus 2019 om 14:04
Je topic van vannacht heb ik niet gezien. Op Actueel eenbenmamma schreef: ↑26-08-2019 12:06Hallo lieve forummers
Vannacht heb ik een topic aangemaakt waarin ik over de forumregels ben gegaan.
Ik was / ben wanhopig en zocht een manier om mijn angst/ wanhoop te uiten.
Ik besefte me vrij snel dat dit niet oké was en heb daarom de openingspost verwijderd.
Dit besef kwam na een reactie van een forummen.
Ik heb mail gehad van de mods en ze geven geen ban.
Ze hebben het topic gesloten en mij geadviseerd een nieuw topic aan te maken en daarin te letten op woordkeuze.
Een erg nette beslissing wat mij betreft.
Ik heb de reacties in het topic gezien en flink gehuild. Verbaasd maar ontroerd door de reacties
De minder begripvolle heb ik zeker ook begrip voor. Het mag niet.. Punt.
Ik ben het wel met een aantal mensen eens die zeggen dat er juist wel ruimte voor zou moeten zijn.
Het taboe is groot.
Dat de titel niet fijn was om te lezen... Klopt. En de kritiek daarop is terecht.
Ik was wanhopig is enige excuus wat ik heb.
Ik heb geprobeerd contact te leggen met een hulpverleenster. Tot dusver voicemail. Maar blijf het proberen.
Ik ben erg moe. Op, leeg. Zoon wil gamen en ik vind het best. Morgen weer naar school dus hij mag van mij.
Bedankt voor de lieve reacties.
Ik ga denk wel een topic openen, weet niet hoe snel.

“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

maandag 26 augustus 2019 om 14:28
Misschien stapte ze wel uit de trein. Of het huwelijksbootje. Of het zwembad.Anoniem262821034 schreef: ↑26-08-2019 11:30Zoals ik al zei, de OP was al weg. En je kan zeggen wat je wil, de titel was een regelrechte aankondiging.

maandag 26 augustus 2019 om 16:08
Ik kijk wel uit. Ik ga geen gesprek met haar aan, heb het al moeilijk zatGrobbekuiken_ schreef: ↑26-08-2019 13:06Heb je nou gewoon je snerpende buuf op Poes afgestuurd?!
Enne....Vind het kut voor je.

Puur toeval, en vooral pech.

maandag 26 augustus 2019 om 16:11
Dan jij ook een dikkeDuchessMeganMarkle schreef: ↑26-08-2019 15:40Ik zit er ook doorheen. Slecht slapen, misselijk, moe en lusteloos.

maandag 26 augustus 2019 om 16:19
maandag 26 augustus 2019 om 16:20
DuchessMeganMarkle schreef: ↑26-08-2019 15:40Ik zit er ook doorheen. Slecht slapen, misselijk, moe en lusteloos.
Niet leuk.

I told you walking was idiotic.

maandag 26 augustus 2019 om 19:31
Gelukkig niet depressief en een doodswens.DuchessMeganMarkle schreef: ↑26-08-2019 15:40Ik zit er ook doorheen. Slecht slapen, misselijk, moe en lusteloos.
Pepermunt helpt tegen de misselijkheid. En melk.

maandag 26 augustus 2019 om 19:45
Al een tijd in mijn lijst staan, maar nog niet gekeken!Maud*de*Braose schreef: ↑26-08-2019 19:34Su, ken je tales by light op netflix? Serie over allemaal fotografen. Zitten gave dingen bij.