Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 26 augustus 2019 om 23:37
Zet mij onder de negeer.bethweeter schreef: ↑26-08-2019 23:31Ik vind die plaatjes best wel irritant en je post ze ook te vaak. Maar goed, dat is mijn mening

maandag 26 augustus 2019 om 23:39
Ik heb niemand onder de negeer.
Maar aangezien jij een speciaal topic voorstelde in het mod topic dacht ik dat ik hier ook wel mijn mening over die plaatjes kon geven.

maandag 26 augustus 2019 om 23:40
Dan blijven alleen de zwangeren nog over. Wel oké?Kukita-Del-Barrio schreef: ↑26-08-2019 23:39Die zijn giftig inderdaad
Napraatkliekje is betweterig en moral ridder
maandag 26 augustus 2019 om 23:40
Zet ze onder de negeerKukita-Del-Barrio schreef: ↑26-08-2019 23:39Die zijn giftig inderdaad
Napraatkliekje is betweterig en moral ridder
maandag 26 augustus 2019 om 23:41
Als je iets grappig vindt aan een fetisj of er om een moet lachen: dat doe ik zelf ook. Ik ben niet Roomser dan de Paus ofzo. De wijze waarop Kandijsuiker het formuleerde was mijn grootste bezwaar.
Gewoon vragen om grappige verhalen over fetisjisten zonder deze groep daarvoor als abnormaal te bestempelen had van mij geen reactie opgeleverd.
Een hopen te kunnen lachen om iets wat je als abnormaal dan wel stoornis beschouwt en oproepen tot verhalen over deze mensen.
De humor zie ik er persoonlijk niet in.

maandag 26 augustus 2019 om 23:43
Het is ook een stoornis. Vaalt onder de parafilieën.LadyStardust schreef: ↑26-08-2019 23:41Als je iets grappig vindt aan een fetisj of er om een moet lachen: dat doe ik zelf ook. Ik ben niet Roomser dan de Paus ofzo. De wijze waarop Kandijsuiker het formuleerde was mijn grootste bezwaar.
Gewoon vragen om grappige verhalen over fetisjisten zonder deze groep daarvoor als abnormaal te bestempelen had van mij geen reactie opgeleverd.
Een hopen te kunnen lachen om iets wat je als abnormaal dan wel stoornis beschouwt en oproepen tot verhalen over deze mensen.
De humor zie ik er persoonlijk niet in.

maandag 26 augustus 2019 om 23:44
Dit is niet het topic ervoor.bethweeter schreef: ↑26-08-2019 23:39Ik heb niemand onder de negeer.
Maar aangezien jij een speciaal topic voorstelde in het mod topic dacht ik dat ik hier ook wel mijn mening over die plaatjes kon geven.
maandag 26 augustus 2019 om 23:44
Internetdiscussies leveren überhaupt zelden iets op. Wel een geinig tijdverdrijf in de vakantie

maandag 26 augustus 2019 om 23:46
Hahah

Ik heb er 1 onder de negeer sinds 2 nicks geleden. Die is de moral leader van het groepje.
Het eerste wat ik doe als ik een nieuw account aanmaak is dat figuur onder de negeer zetten
maandag 26 augustus 2019 om 23:51
Het kan wel degelijk wat opleveren, maar niet met een trollende topicstarter.LadyStardust schreef: ↑26-08-2019 23:44Internetdiscussies leveren überhaupt zelden iets op. Wel een geinig tijdverdrijf in de vakantie![]()
Damned if I don’t

maandag 26 augustus 2019 om 23:57
Straf was mijn intentie niet. En ik ben het met je eens dat dat kinderachtig is. Eisen en willen dwingen ook. Juist ook vandaar dat ik hier het gesprek door had willen zetten: hoor en wederhoor. Dat dat door mijn eigen toedoen niet meer kan: dat is mijn fout.

dinsdag 27 augustus 2019 om 09:46

dinsdag 27 augustus 2019 om 10:23
LadyStardust schreef: ↑26-08-2019 23:57Straf was mijn intentie niet. En ik ben het met je eens dat dat kinderachtig is. Eisen en willen dwingen ook. Juist ook vandaar dat ik hier het gesprek door had willen zetten: hoor en wederhoor. Dat dat door mijn eigen toedoen niet meer kan: dat is mijn fout.
Nou als ik zo op het matje geroepen zou worden door een forummer zou ik toch echt heel hard lachen.

dinsdag 27 augustus 2019 om 10:26
PoesinBoots schreef: ↑27-08-2019 10:23Nou als ik zo op het matje geroepen zou worden door een forummer zou ik toch echt heel hard lachen.
Dat er door diezelfde forummer eindeloos over door gezanikt werd ook.
Ik hoop dat ze, zoals ze zei, gauw weer vertrekt.

dinsdag 27 augustus 2019 om 10:31
om vervolgens onder een nieuwe nick (of oude nick) weer tevoorschijn te komen.the_Wicked_Witch schreef: ↑27-08-2019 10:26Dat er door diezelfde forummer eindeloos over door gezanikt werd ook.
Ik hoop dat ze, zoals ze zei, gauw weer vertrekt.
dinsdag 27 augustus 2019 om 10:31
Toch ook prima? Ik werd wat onpasselijk van deze forummer. En daar waar zij zelf ook open oordeelde over anderen leek het mij dat, wanneer zij ook actief de topics van andere zou bespreken, er geen kwaad in zou schuilen er hier in Napraat mijn mening over te geven.PoesinBoots schreef: ↑27-08-2019 10:23Nou als ik zo op het matje geroepen zou worden door een forummer zou ik toch echt heel hard lachen.
Nogmaals: iets eigen of een ban was mijn intentie niet. Mijn excuses naar de forummer met betrekking tot mijn aandeel in de ban heb ik dan ook in het CM topic gezet.
En als mensen dat heel grappig vinden en erom moeten lachen: ik vind het allemaal best hoor

Liever iemand laten lachen dan iemand laten huilen.

dinsdag 27 augustus 2019 om 10:32
Kukita-Del-Barrio schreef: ↑27-08-2019 10:31om vervolgens onder een nieuwe nick (of oude nick) weer tevoorschijn te komen.
Oude Nick, gok ik.
dinsdag 27 augustus 2019 om 10:36
Dat klopt. TO leek echter van mening dat alles naast geilen op primaire en secundaire geslachtskenmerken al abnormaal of een stoornis was. Dat leek mij dan weer niet correct. Wel iets waar prima een gesprek over te voeren is. Maar niet als op pagina 1 al iedereen een anders dan TO volgens TO tolerant speelt.
Het maakt mij verder weinig meer uit nu het toch weg is. En ik hoop dat als TO het verder wil bespreken ze vooral nog een topic opent.