Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Zijdehoentje schreef:
26-08-2019 22:49
FV, nu ben ik benieuwd: heb je het over mij of degene waar ik op reageer(de)? :-)
Geen van beide :) .

Ik wilde mezelf geen ban laten aannaaien, vandaar.
Am Yisrael Chai!
LadyStardust schreef:
26-08-2019 22:50
En ik heb geleerd dat je op Napraat een simpele vraag niet met teveel bombarie moet presenteren :mrgreen:

Iets minder arrogantie zou ook helpen.
Afbeelding
Erg hoe je hier altijd op eieren moet lopen omdat je om het geringste een ban aangesmeerd krijgt. En dan meent de mod dat mijn voorstel niet bijdraagt aan een goede sfeer. Volgens mij is de sfeer hier al lang verpest doordat de mods elke keer referee moeten spelen.
Ze zouden eens moet kijken naar dat voorstel. Werkt op andere fora perfect
fashionvictim schreef:
26-08-2019 22:51
Geen van beide :) .

Ik wilde mezelf geen ban laten aannaaien, vandaar.
Thanx (anders had ik het graag willen horen / weten :-) )
Nee, kan me voorstellen dat je liever geen ban hebt (positief bedoeld - ben soms niet zo goed in dingen uitleggen). Raar is dat, dat mensen een discussie soms zo weten te verdraaien zodat het lijkt alsof de ander fout is.
In this mad house we must all survive
LadyStardust schreef:
Dat van die ban wist ik niet. Alleen dat het topic verwijderd is. Wat ook niet de intentie van mijn vraag was.

Maar dat ze überhaupt niet kan reageren op iets wat ik nog niet heb geplaats omdat ze door mijn toedoen een ban heeft is duidelijk.

En als een grote meid ga ik nu in het CM topic vertellen wat ik hier heb gezegd en in mijn preek heb staan: dat het mijn intentie geweest is om de discussie respectvoller te laten verlopen in plaats van met popcorn erbij te vragen welke fetisjisTen mensen allemaal tegengekomen zijn.

En ik heb geleerd dat je op Napraat een simpele vraag niet met teveel bombarie moet presenteren :mrgreen:
Nope. ;-D
Life is short. Eat dessert first.
LadyStardust schreef:
En als een grote meid ga ik nu in het CM topic vertellen wat ik hier heb gezegd en in mijn preek heb staan: dat het mijn intentie geweest is om de discussie respectvoller te laten verlopen in plaats van met popcorn erbij te vragen welke fetisjisTen mensen allemaal tegengekomen zijn.

Dat krijg je toch niet voor elkaar door te vragen om excuses te vragen en zeggen dat iemand zich diep moet schamen. Of is dat een deel van de 'bombarie'?
Kukita-Del-Barrio schreef:
26-08-2019 22:55
Erg hoe je hier altijd op eieren moet lopen omdat je om het geringste een ban aangesmeerd krijgt. En dan meent de mod dat mijn voorstel niet bijdraagt aan een goede sfeer. Volgens mij is de sfeer hier al lang verpest doordat de mods elke keer referee moeten spelen.
Geef dan eens een voorbeeld van wat jij had willen schrijven.
Heb een aantal delen Napraat meegelezen en ben recent begonnen met hier en daar wat mee 'praten' (als in: meeschrijven). Voelt voor mij nog een beetje onwennig (ligt aan mij denk ik), maar dat zal vast goed komen.

Maar goed, ik duik m'n nest in. Vind het wel weer mooi geweest voor vandaag.
In this mad house we must all survive
Zijdehoentje schreef:
26-08-2019 23:00
Heb een aantal delen Napraat meegelezen en ben recent begonnen met hier en daar wat mee 'praten' (als in: meeschrijven). Voelt voor mij nog een beetje onwennig (ligt aan mij denk ik), maar dat zal vast goed komen.

Maar goed, ik duik m'n nest in. Vind het wel weer mooi geweest voor vandaag.
Slaap lekker!
Life is short. Eat dessert first.
Niq schreef:
26-08-2019 22:59
Geef dan eens een voorbeeld van wat jij had willen schrijven.
Serieus Niq?

Afbeelding
26-08-2019 23:02
Serieus Niq?

Ben je bang voor een ban? Neem mij dan als voorbeeld. Ik staf niet.
26-08-2019 22:32
Lady, heel even serieus nu..
Als je een klaagbericht in het CM topic plaatst dan kan het niet anders dan dat je verwacht dat de mods actie gaan ondernemen. Zij het om een ban uit te delen of om een topic te verwijderen/sluiten. Je bent hier niet nieuw en weet precies hoe het allemaal werkt.
Ik ben niet nieuw maar ik wist oprecht nog niets van het staf-systeem. Dat heb ik niet eerder gebruikt.

Ik verwachtte van de Mods (zoals ik op actueel gezien heb) een aanpassing van de OP en hoopte op een herinnering aan respectvol met elkaar omgaan.

Niet dat zij het dusdanig over de schreef zouden vinden dat het topic dicht moet een TO een ban.
Niq schreef:
26-08-2019 23:06
Ben je bang voor een ban? Neem mij dan als voorbeeld. Ik staf niet.
Haha nice try :lmao:
Haha jij bent bang.
Solomio schreef:
26-08-2019 22:32
En wij straks weer kritiek krijgen omdat we 'nieuwelingen' wegpesten. :nope:
Nee joh. Ik heb er oprecht nog wat van geleerd over het forum. En Kandijsuiker heeft zelfs in het CM topic mijn excuses voor mijn aandeel ik haar ban.

Ik verwacht niets van een ander (en al zeker niet publiekelijk) wat ik zelf niet ook bereid ben te doen.

En ik schrik niet zo snel ergens van hoor ;-D
26-08-2019 22:55
Ik ben altijd al diep onder de indruk van de mensen die last hebben van de nare napraatkliek die stiekem (op een openbaar forum, voor iedereen na te lezen) roddelt en heeeeeeeel gemeen en vals is.
Ik geloof niet dat het leed(vermaak) te overzien zou zijn als dat op een hele pijler zou mogen, hoe graag ik ook eens echt mijn mening zou geven.
Misschien mag je wel een topic openen met “iedereen die hier post staat toe dat er in dit topic genuanceerde, ongenuanceerde, terechte en onterechte meningen en oordelen over zijn/haar Nick (niet op de man, op de Nick) geschreven kunnen worden. Pas dus op met een reactie als ‘ik ben helemaal niet simpel’, want dan loop je het risico dat je te lezen krijgt dat iemand je een verschrikkelijk domme doos vindt en dat diegene bijval krijgt van anderen die je daarnaast ook nog een paranoïde smetvrezerige godsdienstwaanzinnige vinden.”
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Suðri schreef:
26-08-2019 22:34
Waarom zou je niet mogen lachen om een fetisj?
Van mij mag je. TO ook. En op de manier waarop TO het deed vind ik opgepast. Waarom zou dat niet mogen?
LadyStardust schreef:
26-08-2019 23:19
Van mij mag je. TO ook. En op de manier waarop TO het deed vind ik opgepast. Waarom zou dat niet mogen?
Mag je vinden. Maar om dan te gaan lopen klikken en om straf te bedelen is zo kinderachtig.
feow schreef:
26-08-2019 23:14
Ik ben altijd al diep onder de indruk van de mensen die last hebben van de nare napraatkliek die stiekem (op een openbaar forum, voor iedereen na te lezen) roddelt en heeeeeeeel gemeen en vals is.
Ik geloof niet dat het leed(vermaak) te overzien zou zijn als dat op een hele pijler zou mogen, hoe graag ik ook eens echt mijn mening zou geven.
Misschien mag je wel een topic openen met “iedereen die hier post staat toe dat er in dit topic genuanceerde, ongenuanceerde, terechte en onterechte meningen en oordelen over zijn/haar Nick (niet op de man, op de Nick) geschreven kunnen worden. Pas dus op met een reactie als ‘ik ben helemaal niet simpel’, want dan loop je het risico dat je te lezen krijgt dat iemand je een verschrikkelijk domme doos vindt en dat diegene bijval krijgt van anderen die je daarnaast ook nog een paranoïde smetvrezerige godsdienstwaanzinnige vinden.”
Linksom of rechtsom word t toch een keer gezegd of het nu direct of indirect is. Nu worden er tig topics vervuild en worden bepaalde nicks achtervolgd omdat men zijn ei kwijt wil over die persoon.
Bepaalde reageerder zijn ook slimmer in hoe ze ‘kritiek’ verpakken om een ban te omzeilen terwijl anderen wat directer zijn.
Of iemand word subtiel geprovoceerd door een groepje, sorry maar vaak is dat t napraakliekje, en zodra de persoon flipt word er heel lullig gestaft.
Op de man slaat 9 van de 10 keer nergens op. Laat mensen gewoon vrij hun ongezouten mening geven in een daarvoor bestemde topic of pijler. Natuurlijk zonder scheldpartijen en doodverwensingen etc
26-08-2019 23:02
Serieus Niq?

Afbeelding
Ik vind die plaatjes best wel irritant en je post ze ook te vaak. Maar goed, dat is mijn mening
26-08-2019 23:29

Of iemand word subtiel geprovoceerd door een groepje, sorry maar vaak is dat t napraakliekje, en zodra de persoon flipt word er heel lullig gestaft.
De giftigste persoonlijkheden zijn toch het vaste clubje wat altijd op Actueel reageert?
Suðri schreef:
26-08-2019 22:47
Geen idee. Feeder ofzo?
Is een feeder niet iemand die zijn partner zo dik mogelijk wil krijgen? Dat hoeft toch niet per se eten tijdens seks te zijn?
(Heb zelf even geen zin om het op te zoeken)
bethweeter schreef:
26-08-2019 23:34
Is een feeder niet iemand die zijn partner zo dik mogelijk wil krijgen? Dat hoeft toch niet per se eten tijdens seks te zijn?
Geen idee, zoals ik al schreef.
bethweeter schreef:
26-08-2019 23:34
Ja klopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven