Napraattopic deel 116
donderdag 22 augustus 2019 om 08:52
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 27 augustus 2019 om 10:38
LadyStardust schreef: ↑27-08-2019 10:31Toch ook prima? Ik werd wat onpasselijk van deze forummer. En daar waar zij zelf ook open oordeelde over anderen leek het mij dat, wanneer zij ook actief de topics van andere zou bespreken, er geen kwaad in zou schuilen er hier in Napraat mijn mening over te geven.
Nogmaals: iets eigen of een ban was mijn intentie niet. Mijn excuses naar de forummer met betrekking tot mijn aandeel in de ban heb ik dan ook in het CM topic gezet.
En als mensen dat heel grappig vinden en erom moeten lachen: ik vind het allemaal best hoor![]()
Liever iemand laten lachen dan iemand laten huilen.
Is het nu klaar? Open een apart topic als je er nog langer over door moet neuzelen zeg.
dinsdag 27 augustus 2019 om 10:41
Ik meende alleen (vertraagd) op reacties te reageren: niet te zaniken. Maar daar kunnen de meningen over verschillen.the_Wicked_Witch schreef: ↑27-08-2019 10:26Dat er door diezelfde forummer eindeloos over door gezanikt werd ook.
Ik hoop dat ze, zoals ze zei, gauw weer vertrekt.
En ja: ik heb over niet al te lange tijd inderdaad erg weinig tijd meer over voor het forum en op dit moment weinig inhoudelijks meer te melden in Napraat dus wat dat betreft ben je van me af the_Wicked_Witch

Veel plezier in het topic en op het forum gewenst allemaal en natuurlijk ook een fijne dinsdag.

dinsdag 27 augustus 2019 om 10:51
LadyStardust schreef: ↑27-08-2019 10:41Ik meende alleen (vertraagd) op reacties te reageren: niet te zaniken. Maar daar kunnen de meningen over verschillen.
En ja: ik heb over niet al te lange tijd inderdaad erg weinig tijd meer over voor het forum en op dit moment weinig inhoudelijks meer te melden in Napraat dus wat dat betreft ben je van me af the_Wicked_Witch![]()
Veel plezier in het topic en op het forum gewenst allemaal en natuurlijk ook een fijne dinsdag.
Ja dat schreef je onder je vorig nick ook al, lukt alleen niet zo.

dinsdag 27 augustus 2019 om 11:12
the_Wicked_Witch schreef: ↑27-08-2019 10:38Is het nu klaar? Open een apart topic als je er nog langer over door moet neuzelen zeg.
Sorry. Mijn schuld.
Ik had moeten weten dat er weer een niet stoppende stroom van uitleg zou komen.

dinsdag 27 augustus 2019 om 11:14
PoesinBoots schreef: ↑27-08-2019 11:12Sorry. Mijn schuld.
Ik had moeten weten dat er weer een niet stoppende stroom van uitleg zou komen.
Nou, het was een goede aanleiding om te noemen wat me gisteren al ergerde

dinsdag 27 augustus 2019 om 12:25
Is het slecht van mij dat ik hier heel hard om moet lachen?
https://www.dumpert.nl/mediabase/774512 ... maal_.html

dinsdag 27 augustus 2019 om 12:38
Nee hoorRikM schreef: ↑27-08-2019 12:25Is het slecht van mij dat ik hier heel hard om moet lachen?![]()

dinsdag 27 augustus 2019 om 12:41
Nee hoor, alleen een beetje "simpel".RikM schreef: ↑27-08-2019 12:25Is het slecht van mij dat ik hier heel hard om moet lachen?![]()

dinsdag 27 augustus 2019 om 16:19
NeeRikM schreef: ↑27-08-2019 12:25Is het slecht van mij dat ik hier heel hard om moet lachen?![]()

dinsdag 27 augustus 2019 om 16:25

Damned if I don’t

dinsdag 27 augustus 2019 om 16:25
Facepalm is idd op zijn plek in deze.Grobbekuiken_ schreef: ↑27-08-2019 16:22Hmpf....zit de moeder in haar laatste chemokuur, gaat dochter zeggen dat ze positiever moet zijn![]()
Maakt me best pissig moet ik zeggen.
dinsdag 27 augustus 2019 om 16:37