Nutteloos discuzeur en kletstopic

donderdag 13 juni 2019 om 20:27
Nieuwe naam, nieuw topic!
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is

(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)
Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.
Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd

woensdag 28 augustus 2019 om 09:38
bedankt voor het muzikale ochtendgroetje FeebsPhoebemeaculpa schreef: ↑28-08-2019 09:36Moggel, hier weer bloedheet.
(En toch kreeg katlief het net een halfuur op haar heupen![]()
Mien-logica..)
'Oooohhh sooooole miooooooo sta frooooonta teeeeeeee'!
Goedemorgen zonder zorgen![]()
![]()
![]()

woensdag 28 augustus 2019 om 10:25
Hihi heerlijk Phoebes heb ook altijd muziek aan kan niet zonder.
Ben Een beetje depri deze ochtend heb vannacht vanaf half 4 wakker gelegen. Kwam maar niet in slaap uiteindelijk wat yoga oefeningen gedaan en wat slaap muziek en toen zakte ik eindelijk weg
maar alsnog voel ik me nogal
Meh
Ben Een beetje depri deze ochtend heb vannacht vanaf half 4 wakker gelegen. Kwam maar niet in slaap uiteindelijk wat yoga oefeningen gedaan en wat slaap muziek en toen zakte ik eindelijk weg

Meh
Relax we're all crazy, it's not a competition

woensdag 28 augustus 2019 om 10:36
Ow da's zielig Rouge_Rouge__ schreef: ↑28-08-2019 10:25Hihi heerlijk Phoebes heb ook altijd muziek aan kan niet zonder.
Ben Een beetje depri deze ochtend heb vannacht vanaf half 4 wakker gelegen. Kwam maar niet in slaap uiteindelijk wat yoga oefeningen gedaan en wat slaap muziek en toen zakte ik eindelijk wegmaar alsnog voel ik me nogal
Meh

woensdag 28 augustus 2019 om 11:22
Ik heb je een pb gezondenPhoebemeaculpa schreef: ↑28-08-2019 09:39Graag gedaan.
Wen er maar aan want ik ben een wandelend radiostation en ik heb altijd wel iets in mijn hoofd. (Vooral opera)

woensdag 28 augustus 2019 om 11:43
Klopt wel, ik zing niet omdat ik vrolijk ben, ik ben vrolijk omdat ik zing.
(Het is hier gehorig maar mijn buren zeiden gisteren nog dat ze het leuk vinden om mij te horen studeren met zingen omdat ik mooi zing volgens hun...

He Dolf, vervelend, het is ook echt te warm...
Nou ja laatste dag voorlopig...

woensdag 28 augustus 2019 om 12:04
De morgen is koel begonnen hier, gelukkig maar, want ik heb echte werkklusjes voor de hulp, waar je van gaat zweten met die hitte, maar nu valt het gelukkig mee.
Ik hou mijn hulpen altijd de hand boven het hoofd en het besloten om daarmee te stoppen, want het gaat ten koste van mijn huishouden, dus nu zet ik ze wel goed aan het werk and lo and behold, ze vinden het meer dan prima, dus ik hoef me niet bezwaard te voelen, da's wel fijn en als bonus krijg ik er een goed schoon huisje voor terug.
Ik hou mijn hulpen altijd de hand boven het hoofd en het besloten om daarmee te stoppen, want het gaat ten koste van mijn huishouden, dus nu zet ik ze wel goed aan het werk and lo and behold, ze vinden het meer dan prima, dus ik hoef me niet bezwaard te voelen, da's wel fijn en als bonus krijg ik er een goed schoon huisje voor terug.

woensdag 28 augustus 2019 om 13:15
Ik verlang al jaren naar een werkster, maar samenleven met een moeder dat het niet zit zitten om in haar privacy gestoord te worden verhindert dat. Je begrijpt dat ik stiekem een béétje jaloers ben op je CateautjeCateautje schreef: ↑28-08-2019 12:04De morgen is koel begonnen hier, gelukkig maar, want ik heb echte werkklusjes voor de hulp, waar je van gaat zweten met die hitte, maar nu valt het gelukkig mee.

woensdag 28 augustus 2019 om 16:18
Als je een goede treft is jaloezie terecht, maar ik moet alles regisseren, anders blijft het zoals het is.
Helaas heb ik geen vaste hulp en dus elke week een andere student en de enige ervaring die ze hebben is dat ze een keertje de vaatwasser voor hun ouders hebben uitgeruimd. Het kost me meer energie dan dat het het waard is, zeker als ik een eigenwijze tref.

woensdag 28 augustus 2019 om 16:20
Maar alles zelf moeten doen omdat moeders aaaaaaaaaltijd pijn zegt te hebben is ook geen feestjeCateautje schreef: ↑28-08-2019 16:18Als je een goede treft is jaloezie terecht, maar ik moet alles regisseren, anders blijft het zoals het is.
Helaas heb ik geen vaste hulp en dus elke week een andere student en de enige ervaring die ze hebben is dat ze een keertje de vaatwasser voor hun ouders hebben uitgeruimd. Het kost me meer energie dan dat het het waard is, zeker als ik een eigenwijze tref.

Dan eerlijk gezegd toch nog liever een werkster wiens taken je moet opleggen en controleren

woensdag 28 augustus 2019 om 16:33
Ja, dat is ook wel weer zo en in alle eerlijkheid ben ik blij dat ik de hulp heb, want zelf kan ik het niet echt meer.

woensdag 28 augustus 2019 om 16:41
woensdag 28 augustus 2019 om 16:42
Ja ik hoop het ook. Ga om 18:00 even op Pokémonjacht met mensen uit de buurt maar ga verder niet wandelen of zo( dit is maar een klein stukje)
Morgenavond ga ik uit met een paar collega’s. Gaan gezellig op de fiets en dat is nog gezond ook want meestal gaan er wel wat versnaperingen doorheen op zo’n avond.
Morgenavond ga ik uit met een paar collega’s. Gaan gezellig op de fiets en dat is nog gezond ook want meestal gaan er wel wat versnaperingen doorheen op zo’n avond.

woensdag 28 augustus 2019 om 16:44
Hey Dolfje,
Dromen of niet, het is in dezer dagen funest om het sowieso druk te hebben. Je zou verwachten dat het allemaal wat meer in de reggaestand gaat, maar helaas zijn we een volkje van haast en rennen en op één of andere manier houdt dat met die hitte ook niet op.
Nu tijd om bij te komen. Welkom terug.
Lekker, pastasalade! Eetze en genietze.
Dromen of niet, het is in dezer dagen funest om het sowieso druk te hebben. Je zou verwachten dat het allemaal wat meer in de reggaestand gaat, maar helaas zijn we een volkje van haast en rennen en op één of andere manier houdt dat met die hitte ook niet op.
Nu tijd om bij te komen. Welkom terug.
Lekker, pastasalade! Eetze en genietze.