Leuke makelaar uit vragen

24-08-2019 23:12 352 berichten
Ik heb nog nooit een man mee uitgevraagd en nu dacht ik het op m'n ouwe dag toch eens te moeten proberen. Ik ga een flat huren en de verhuurmakelaar is zo leuk! Maar ik zie hem pas weer over 3 weken als ik mijn papieren moet tekenen. Als het dan weer zo leuk is dan wil ik de moed verzamelen om te vragen of hij wat wil gaan drinken (ik denk via een berichtje).

Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom :facepalm:

Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
Vanzai schreef:
27-08-2019 22:57
Luister maar niet naar haar hoor. Je hebt een goed hart, ook onder dat sletterige jurkje.
Dankjewel Vanzai. Ik kan me hierin vinden.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hooker_ ... rt_of_gold
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
27-08-2019 23:19

Een go-between peripheral stock character?

:'(
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Exactemundo. En niks minder!
Murrmurr schreef:

Forget it
Dit gaat over goedhartige vrouwen die ondanks enorme tegenslagen zacht en mild blijven. Hun liefheid wordt vaak hun ondergang.
Ben jij niet
Murrmurr schreef:
27-08-2019 23:31
Exactemundo. En niks minder!
Dan zou ik toch te allen tijde een passend gewaad dragen en bijbehorend gedrag vertonen. Feitelijk heb je die arme makelaar jouw gunsten ontzegd met je te wijde H&M jurkje en schaapachtige volgzaamheid naar je moeder toe.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
In het topic, waar niet aan gerefereerd mag worden, zat wel een betere spanningsopbouw.
Oriander schreef:
28-08-2019 19:04
In het topic, waar niet aan gerefereerd mag worden, zat wel een betere spanningsopbouw.
I KNOW!!!! Jullie verdienen beter
Murrmurr schreef:
27-08-2019 22:57
Afbeelding

Dit kan dus ook écht niet hè Murrmurr. Je zit echt vreselijk te zieken nu. Je bent intens gemeen jij snoodaard! Zo geniepig ook, je dacht natuurlijk dat niemand het zou merken maar voor mij was het gelijk overduidelijk dat je met dit gifje de TO van een niet nader te noemen topic weer een flinke trap na probeert te geven.
Gifjes plakken heb je immers in dat topic geleerd!

Ik heb je wel door hoor schobbejak!
Mispoes!
☆°•-Loes-•°☆ schreef:
28-08-2019 20:57
Dit kan dus ook écht niet hè Murrmurr. Je zit echt vreselijk te zieken nu. Je bent intens gemeen jij snoodaard! Zo geniepig ook, je dacht natuurlijk dat niemand het zou merken maar voor mij was het gelijk overduidelijk dat je met dit gifje de TO van een niet nader te noemen topic weer een flinke trap na probeert te geven.
Gifjes plakken heb je immers in dat topic geleerd!

Ik heb je wel door hoor schobbejak!
Ojaa shit das waar! Ik blijf er onbewust met een enorme omweg naar verwijzen. Kijk nou typte ik weer "naar" en dat woord kwam in dat topic dus ook voor. Het is gewoon heel bepalend geweest voor me indentiteit.

(Ik vond het serieus een leuk topic maar was denk ik al weg voordat het HSPfestijn aanbrak daar.)
Murrmurr schreef:
28-08-2019 19:31
Je bent veel te voortvarend en zelfstandig eigenlijk.
Je moet nu aan ons vragen wat je terug moet sms-en. En dan gaan wij allemaal tips geven.
Bijvoorbeeld:
"Dat komt goed uit dat je vakantie hebt, dan kunnen we het nuttige met het aangename verenigen."
Murrmurr schreef:
26-08-2019 15:02
Ik heb het Gordijnenvraagstuk voorgelegd maar hij reageerde heel zakelijk dat hij deze week vrij heeft en dus niet iets kan regelen met de bewoners. Hij vindt me vast niet leuk! :'(

Stiekem weten we allemaal wel dat dit op niks gaat uitdraaien.
Zelfs niet op een date.

Waarschijnlijk is hij homo of in een relatie, misschien wel beiden...
Murrmurr schreef:
28-08-2019 21:03
Ojaa shit das waar! Ik blijf er onbewust met een enorme omweg naar verwijzen. Kijk nou typte ik weer "naar" en dat woord kwam in dat topic dus ook voor. Het is gewoon heel bepalend geweest voor me indentiteit.

(Ik vond het serieus een leuk topic maar was denk ik al weg voordat het HSPfestijn aanbrak daar.)
Ja je bent echt de weg kwijt. Misschien moet je weer even tot jezelf komen.
Ga iets rustgevends doen, puzzels leggen schijnt enorm ontspannend te zijn.

(Het was een erg leuk topic idd, heb echt enorm gelachen om de hele toestand)
Mispoes!
Delhi23 schreef:
28-08-2019 21:07

Stiekem weten we allemaal wel dat dit op niks gaat uitdraaien.
Zelfs niet op een date.

Waarschijnlijk is hij homo of in een relatie, misschien wel beiden...
Dadelijk gaat ze weer huilen.
:lightbulb:
Murmurr, als het op niks uitdraait, dan kan je op Tinder gaan!
Oriander schreef:
28-08-2019 21:06
Je bent veel te voortvarend en zelfstandig eigenlijk.
Je moet nu aan ons vragen wat je terug moet sms-en. En dan gaan wij allemaal tips geven.
Bijvoorbeeld:
"Dat komt goed uit dat je vakantie hebt, dan kunnen we het nuttige met het aangename verenigen."
Ohhhh das een goeie maar dat durf ik nooit.
Oriander schreef:
28-08-2019 21:16
Dadelijk gaat ze weer huilen.
:lightbulb:
Murmurr, als het op niks uitdraait, dan kan je op Tinder gaan!
Was ik al maar iedereen is daar een poepsukkel :furious:
Murrmurr schreef:
28-08-2019 21:24
Was ik al maar iedereen is daar een poepsukkel :furious:
Ah, oké, dat hoeft dan niet. Dan kan je misschien topic "Leuke buurman uit vragen" openen? (Je gaat tenslotte verhuizen en nieuwe mensen leren kennen.) Maar zover is het natuurlijk nog lang niet, dat je al adviezen nodig hebt voor als Makelaar homo of bezet (of allebei) blijkt te zijn.
Het is nu wachten en hopen dat Makelaar een notitie heeft gemaakt en je maandagochtend opbelt om te vragen wanneer je de kozijnen zou willen meten deze week. :O Hij zal je toch niet alleen naar de woning laten gaan?
Murrmurr schreef:
28-08-2019 19:31

Je bent anders al best lekker bezig hoor, al 6 pagina’s vol!
Misschien tijd voor een beetje nieuwe wending nu?
Ben bang dat er geen deel 2 in zit, maar toch.... goeie poging wel. :proud:
Gristus, zes pagina's en er is al ge-sms't? :woa:

En dat zonder mij :cry:
Ongegeneerde TVP. :jump:
Life is short. Eat dessert first.
Murrmurr schreef:

Als ik jou lees moet ik denken aan Bunty Windermere
lise1985 schreef:
29-08-2019 10:35
Gristus, zes pagina's en er is al ge-sms't? :woa:

En dat zonder mij :cry:
Ja maar we hebben het veilig gedaan
Parallella schreef:
29-08-2019 10:12
Je bent anders al best lekker bezig hoor, al 6 pagina’s vol!
Ja, inderdaad, en dat in drie dagen. Net zoals een ander topic, dat ook ooit heel populair was.
Ik ga daar trouwens even kijken naar de gif-plak-tips.
Murrmurr schreef:
29-08-2019 12:27
Ja maar we hebben het veilig gedaan
:proud:
Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven