Leuke makelaar uit vragen
zaterdag 24 augustus 2019 om 23:12
Ik heb nog nooit een man mee uitgevraagd en nu dacht ik het op m'n ouwe dag toch eens te moeten proberen. Ik ga een flat huren en de verhuurmakelaar is zo leuk! Maar ik zie hem pas weer over 3 weken als ik mijn papieren moet tekenen. Als het dan weer zo leuk is dan wil ik de moed verzamelen om te vragen of hij wat wil gaan drinken (ik denk via een berichtje).
Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom
Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
Maar dat duurt nog zolang! Ik dacht voor die tijd eens te sms'en over iets praktisch, ik kom niet verder dan de afmetingen van de ramen zodat ik vast gordijnen kan bestellen, is dat logisch? Ik weet eigenlijk niet hoe het antwoord me gaat verder helpen, tips zijn welkom
Oh en ik weet dus helemaal niet of ie mij leuk vindt want hij kwam over als een heel sociaal persoon en ik weet ook niet of hij een vriendin heeft
dinsdag 27 augustus 2019 om 23:19
dinsdag 27 augustus 2019 om 23:26
Een go-between peripheral stock character?Murrmurr schreef: ↑27-08-2019 23:19Dankjewel Vanzai. Ik kan me hierin vinden.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Hooker_ ... rt_of_gold
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
dinsdag 27 augustus 2019 om 23:32
Forget itMurrmurr schreef: ↑27-08-2019 23:19Dankjewel Vanzai. Ik kan me hierin vinden.
Dit gaat over goedhartige vrouwen die ondanks enorme tegenslagen zacht en mild blijven. Hun liefheid wordt vaak hun ondergang.
Ben jij niet
dinsdag 27 augustus 2019 om 23:38
Dan zou ik toch te allen tijde een passend gewaad dragen en bijbehorend gedrag vertonen. Feitelijk heb je die arme makelaar jouw gunsten ontzegd met je te wijde H&M jurkje en schaapachtige volgzaamheid naar je moeder toe.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
woensdag 28 augustus 2019 om 20:57
Dit kan dus ook écht niet hè Murrmurr. Je zit echt vreselijk te zieken nu. Je bent intens gemeen jij snoodaard! Zo geniepig ook, je dacht natuurlijk dat niemand het zou merken maar voor mij was het gelijk overduidelijk dat je met dit gifje de TO van een niet nader te noemen topic weer een flinke trap na probeert te geven.
Gifjes plakken heb je immers in dat topic geleerd!
Ik heb je wel door hoor schobbejak!
Mispoes!
woensdag 28 augustus 2019 om 21:03
Ojaa shit das waar! Ik blijf er onbewust met een enorme omweg naar verwijzen. Kijk nou typte ik weer "naar" en dat woord kwam in dat topic dus ook voor. Het is gewoon heel bepalend geweest voor me indentiteit.☆°•-Loes-•°☆ schreef: ↑28-08-2019 20:57Dit kan dus ook écht niet hè Murrmurr. Je zit echt vreselijk te zieken nu. Je bent intens gemeen jij snoodaard! Zo geniepig ook, je dacht natuurlijk dat niemand het zou merken maar voor mij was het gelijk overduidelijk dat je met dit gifje de TO van een niet nader te noemen topic weer een flinke trap na probeert te geven.
Gifjes plakken heb je immers in dat topic geleerd!
Ik heb je wel door hoor schobbejak!
(Ik vond het serieus een leuk topic maar was denk ik al weg voordat het HSPfestijn aanbrak daar.)
woensdag 28 augustus 2019 om 21:06
Je bent veel te voortvarend en zelfstandig eigenlijk.
Je moet nu aan ons vragen wat je terug moet sms-en. En dan gaan wij allemaal tips geven.
Bijvoorbeeld:
"Dat komt goed uit dat je vakantie hebt, dan kunnen we het nuttige met het aangename verenigen."
woensdag 28 augustus 2019 om 21:07
Stiekem weten we allemaal wel dat dit op niks gaat uitdraaien.
Zelfs niet op een date.
Waarschijnlijk is hij homo of in een relatie, misschien wel beiden...
woensdag 28 augustus 2019 om 21:15
Ja je bent echt de weg kwijt. Misschien moet je weer even tot jezelf komen.Murrmurr schreef: ↑28-08-2019 21:03Ojaa shit das waar! Ik blijf er onbewust met een enorme omweg naar verwijzen. Kijk nou typte ik weer "naar" en dat woord kwam in dat topic dus ook voor. Het is gewoon heel bepalend geweest voor me indentiteit.
(Ik vond het serieus een leuk topic maar was denk ik al weg voordat het HSPfestijn aanbrak daar.)
Ga iets rustgevends doen, puzzels leggen schijnt enorm ontspannend te zijn.
(Het was een erg leuk topic idd, heb echt enorm gelachen om de hele toestand)
Mispoes!
woensdag 28 augustus 2019 om 21:16
woensdag 28 augustus 2019 om 21:23
Ohhhh das een goeie maar dat durf ik nooit.
donderdag 29 augustus 2019 om 09:46
Ah, oké, dat hoeft dan niet. Dan kan je misschien topic "Leuke buurman uit vragen" openen? (Je gaat tenslotte verhuizen en nieuwe mensen leren kennen.) Maar zover is het natuurlijk nog lang niet, dat je al adviezen nodig hebt voor als Makelaar homo of bezet (of allebei) blijkt te zijn.
Het is nu wachten en hopen dat Makelaar een notitie heeft gemaakt en je maandagochtend opbelt om te vragen wanneer je de kozijnen zou willen meten deze week.
donderdag 29 augustus 2019 om 11:06
Als ik jou lees moet ik denken aan Bunty WindermereMurrmurr schreef: ↑27-08-2019 23:19Dankjewel Vanzai. Ik kan me hierin vinden.
donderdag 29 augustus 2019 om 12:40
Ja, inderdaad, en dat in drie dagen. Net zoals een ander topic, dat ook ooit heel populair was.