Volledig in de war
vrijdag 30 augustus 2019 om 16:34
Relatietherapie? Zo te lezen zitten jullie in een spiraal die jullie zelf niet kunnen doorbreken.
En tja, als je niet gelukkig bent in je relatie, is het niet gek dat je sneller van slag bent door iemand anders. Ben je een mens voor. Zolang je er maar niets mee doet. Maar dat is niet aan de orde, zie ik. Voel je niet te schuldig.
En tja, als je niet gelukkig bent in je relatie, is het niet gek dat je sneller van slag bent door iemand anders. Ben je een mens voor. Zolang je er maar niets mee doet. Maar dat is niet aan de orde, zie ik. Voel je niet te schuldig.
wolfmeisje wijzigde dit bericht op 30-08-2019 16:36
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
14.83% gewijzigd
vrijdag 30 augustus 2019 om 16:36
Sexualiteit is het smeermiddel van een relatie, samen met gesprekken voeren en ik kan me voorstellen dat het erg frustrerend is dat je niet meer van elkaar kunt genieten.
Ik zou zeggen, geef het aan, aan je vrouw, dat je ogen beginnen te dwalen en je erg aangetrokken voelt tot een mooie vrouw en vertel haar hoe dat komt. De natuur laat zich, als het erop aankomt, niet dwingen, maak haar dat duidelijk, dan is het aan haar hoe zij ermee omgaat.
Echt hoor, beter in de war dan door de war.
Ik zou zeggen, geef het aan, aan je vrouw, dat je ogen beginnen te dwalen en je erg aangetrokken voelt tot een mooie vrouw en vertel haar hoe dat komt. De natuur laat zich, als het erop aankomt, niet dwingen, maak haar dat duidelijk, dan is het aan haar hoe zij ermee omgaat.
Echt hoor, beter in de war dan door de war.
vrijdag 30 augustus 2019 om 16:36
Probeer dit allemaal eens los van elkaar te zien.
1. Je hebt een seksloos huwelijk, dat is Absoluut, Niet Oke!
Waarom heb je geen seks meer? Wat is er nog meer mis?? Want heel eerlijk, het is 5 minuten werk, aardappels scillen kost meer tijd. Er is dus een reden, dat zij dat niet meer wil.
Welke??
Weet je het niet, dan weet ik het: Jullie zijn gestopt met echt praten
Vaak is gebrek aan seks, gebrek aan communicatie, en aan elkaar iets gunnen, seks wordt gemakkelijk een machtsstrijd
Je zult haar moeten uitleggen hoe belangrijk het vor je is
En dan mag zij vertellen, waarom zij niet meer wil. (en dan moet jij ook luisteren)
en dan zijn er 2 opties:
1. Jullie gaan weer praten & neuken (met elkaar, en/of met anderen)
2. Jullie relatie is dood
(of je probeert te blijven hangen in deze seksloosheid, en gaat je relatie over 5 jaar stuk. Maar dit houdt echt op)
2. De mooie andere vrouw
De hel wereld zit vol mooie andere vrouwen, en daar kun gerust naar kijken. Rukken mag ook (niet waar ze bij is)
Maar zij heeft niks met jouw problemen te maken
Mocht je Vraagstuk 1 (je relatie) opgelost hebben, en bij je vrouw weggaan, ligt ze wellicht voor je klaar
Waarom heb je geen seks meer? Wat is er nog meer mis?? Want heel eerlijk, het is 5 minuten werk, aardappels scillen kost meer tijd. Er is dus een reden, dat zij dat niet meer wil.
Welke??
Weet je het niet, dan weet ik het: Jullie zijn gestopt met echt praten
Vaak is gebrek aan seks, gebrek aan communicatie, en aan elkaar iets gunnen, seks wordt gemakkelijk een machtsstrijd
Je zult haar moeten uitleggen hoe belangrijk het vor je is
En dan mag zij vertellen, waarom zij niet meer wil. (en dan moet jij ook luisteren)
en dan zijn er 2 opties:
1. Jullie gaan weer praten & neuken (met elkaar, en/of met anderen)
2. Jullie relatie is dood
(of je probeert te blijven hangen in deze seksloosheid, en gaat je relatie over 5 jaar stuk. Maar dit houdt echt op)
2. De mooie andere vrouw
De hel wereld zit vol mooie andere vrouwen, en daar kun gerust naar kijken. Rukken mag ook (niet waar ze bij is)
Maar zij heeft niks met jouw problemen te maken
Mocht je Vraagstuk 1 (je relatie) opgelost hebben, en bij je vrouw weggaan, ligt ze wellicht voor je klaar
vrijdag 30 augustus 2019 om 16:37
Jij neukt toch uberhaupt niet?Kandijsuiker schreef: ↑30-08-2019 16:36Ik vind het altijd bizar om te lezen als iemand hun partner seksueel verwaarloost.
vrijdag 30 augustus 2019 om 16:42
Briljante uitspraak!lilalinda schreef: ↑30-08-2019 16:36Probeer dit allemaal eens los van elkaar te zien.
Welke??
En verder ben je nu nog op tijd om rigoreuze stappen te ondernemen. Vrouw, ik merk dat ik me aangetrokken voel tot andere vrouwen, maar dat wil ik helemaal niet. Als we nu zo verder gaan, stevenen we af op een scheiding. Wat gaan we er aan doen?? Daar hoeven niet gelijk verwijten aan te pas te komen, maar ga met elkaar in gesprek.
2,5 jaar geen seks vind ik een behoorlijk lange tijd maar wat hebben jullie wel gedaan in die tijd? Kussen, knuffelen, samen genieten van dingen die je doet? Waarom is er geen seks, wijst zij je af? Waarom dan? In dat geval zou ik ook aangeven wat dat met je doet.
Jullie moeten praten, zonder verwijten. Praat naar de toekomst toe. Hoe zien jullie jezelf over 5 jaar en hoe ga je dat bereiken?
vrijdag 30 augustus 2019 om 16:48
Ik vind jouw posts ook altijd zo bizar.Kandijsuiker schreef: ↑30-08-2019 16:36Ik vind het altijd bizar om te lezen als iemand hun partner seksueel verwaarloost.
vrijdag 30 augustus 2019 om 16:55
Dat is heel snel, ik wist het na:pamelacourson schreef: ↑30-08-2019 16:42Alleen door de topictitel te lezen wist ik al precies waar het over zou gaan. Man of vrouw krijgt geen seks en wordt geil van collega (of in dit geval vriendin ervan). Lees eens de andere 7251 topics hierover zou ik zeggen.
"Korte situatieschets, wij zijn al 20 jaar een koppel en hebben 2 jonge kinderen.
Voor dat onze kinderen kwamen was ons relatie met vrij veel passie."
Denk dat ik mijn antwoord een keer opsla, en volgende keer knip&plak
vrijdag 30 augustus 2019 om 17:04
Ik ook.
@TO, je hebt het aangekaart. Wilde ze er wel over praten en gaf ze een reden?
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
I'm on energy saving mode
vrijdag 30 augustus 2019 om 17:14
vrijdag 30 augustus 2019 om 17:31
Lees het topic van koningkoos.. Mischien staan daar nog handige tips tussen.
relaties/midlife/list_messages/436574?r=
relaties/midlife/list_messages/436574?r=
vrijdag 30 augustus 2019 om 17:37
Kandijsuiker schreef: ↑30-08-2019 17:14Ik zou zeggen dat je weggaat als ze je zo behandelt. Als ze je weigert te respecteren of je slaat roept iedereen dat je weg moet, maar seks, hetgene het doel is van een relatie (anders ben jehuisgenoten) mag je gewoon geweigerd worden.
Seks het doel van een relatie?
vrijdag 30 augustus 2019 om 17:57
Seks is toch niet het doel van een relatie.Kandijsuiker schreef: ↑30-08-2019 17:14Ik zou zeggen dat je weggaat als ze je zo behandelt. Als ze je weigert te respecteren of je slaat roept iedereen dat je weg moet, maar seks, hetgene het doel is van een relatie (anders ben jehuisgenoten) mag je gewoon geweigerd worden.
Maar 2,5 geen seks als je een relatie hebt kan ik mij ook niet voorstellen.
Waarom wil je vrouw geen seks to?
vrijdag 30 augustus 2019 om 19:28
Dit verhaal doet mij denken aan mij ex vriendin na 7 jaar samen.
Letterlijk en figuurlijk wilde ze gedurende 6 maanden lang niet vrijen, en uiteindelijk werd ik keihard gedumpt.
Maar ondertussen:
Deden we nog leuke dingen samen, wel op mijn kosten...
Zoals: Disneyland, 3 dagen Milaan, en 8 dagen Portugal....
En toch heeft ze me keihard gedumpt...
Altijd naar excuus zoeken om niet te vrijen...
Ik heb nu geleerd dat als een vrouw moeilijk doet om te vrijen, dan moet je alvast beginnen met het verwerken van je hart.
Letterlijk en figuurlijk wilde ze gedurende 6 maanden lang niet vrijen, en uiteindelijk werd ik keihard gedumpt.
Maar ondertussen:
Deden we nog leuke dingen samen, wel op mijn kosten...
Zoals: Disneyland, 3 dagen Milaan, en 8 dagen Portugal....
En toch heeft ze me keihard gedumpt...
Altijd naar excuus zoeken om niet te vrijen...
Ik heb nu geleerd dat als een vrouw moeilijk doet om te vrijen, dan moet je alvast beginnen met het verwerken van je hart.