Genderreveal burnout

30-08-2019 13:04 165 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand die een genderreveal heeft gedaan via een burn out met de auto? Dat er roze of blauwe poeder vrij komt?
Ik zoek wat informatie van hoe of wat want ja er niet veel over vinden.
Pergamon schreef:
30-08-2019 15:15
Tenzij jij mijn moeder bent. Dan weet ik het wel, maar ben ik al weken keihard tegen jou -en de rest van de wereld- aan het liegen dat we er voor hebben gekozen het niet te weten.
Bij mijn weten zit mijn dochter niet op het viva forum. En ze zou het ook nog geen weken kunnen weten. En ik denk niet dat ze zou liegen tegen mij hierover :-D

Maar gefeliciteerd met je zwangerschap Pergamon. Je eerste?
anoniem_127384 wijzigde dit bericht op 30-08-2019 15:21
6.85% gewijzigd
Het millieu nog eens extra onnodig verpesten lijkt mij niet een heel tof cadeau voor je toekomstige baby.
drominique schreef:
30-08-2019 14:56
En dan nog een cadeautje voor de babyshower.
En kraambezoek/kraamfeest
vivaratje schreef:
30-08-2019 15:19
Bij mijn weten zit mijn dochter niet op het viva forum. En ze zou het ook nog geen weken kunnen weten. En ik denk niet dat ze zou liegen tegen mij hierover :-D

Maar gefeliciteerd met je zwangerschap Pergamon. Je eerste?

Ja, mijn moeder denkt ook dat ik niet lieg! (En normaal heeft ze dat ook altijd direct door, dus mijn vriend is heftig verbaasd dat ze dit als zoete koek slikt)

Ja, onze eerste. Na lang wachten :D
Pergamon schreef:
30-08-2019 15:23
Ja, mijn moeder denkt ook dat ik niet lieg! (En normaal heeft ze dat ook altijd direct door, dus mijn vriend is heftig verbaasd dat ze dit als zoete koek slikt)

Ja, onze eerste. Na lang wachten :D
Gefeliciteerd, hoop dat alles goed gaat. Dit is ook mijn eerste keer dat ik oma word. Ik had ook al tegen mijn dochter gezegd dat als ze het geslacht weet ik het niet wil weten. Al die flauwekul tegenwoordig. Nu klink ik als een ouwe lul :rofl:
vivaratje schreef:
30-08-2019 15:25
Gefeliciteerd, hoop dat alles goed gaat. Dit is ook mijn eerste keer dat ik oma word. Ik had ook al tegen mijn dochter gezegd dat als ze het geslacht weet ik het niet wil weten. Al die flauwekul tegenwoordig. Nu klink ik als een ouwe lul :rofl:

Nee hoor, wij hebben super lang getwijfeld. I.v.m. hechtingsproblemen van mijn kant, hebben we gekozen om het wel te weten (ook op advies van de POP poli waar ik loop en maatschappelijk werk) en houden we het lekker voor ons samen. bevalt tot nu toe heel goed!!
Meinonaaa schreef:
30-08-2019 13:51
Wow dat lijkt meer op een milieuramp eerlijk gezegd :-?
Lekker gezond bezig met de wereld verpesten met deze chemische zooi
CeruleanCharm schreef:
30-08-2019 15:01
Genderrevealparty's waren sowieso al niets voor mij.
Toen wij met de 20 weken echo hoorden dat onze kleine het ws niet ging halen, gingen we de grootouders af om dit nieuws te brengen.
Toen we weggingen zeiden we nog even jankend op de drempel: oja, t is trouwens een jochie...

Nu ons mannetje het wel gehaald heeft en praktisch gezond is kunnen we wel lachen om onze 'genderrevealparty' :biggrin:
Wat een schrik en verdriet, maar wat ongelooflijk fijn dat alles toch nog goed gekomen is!
Nee hoor, er zijn (gelukkig) nog steeds mensen die het geslacht niet willen weten.

En die gender reveal parties zijn toch echt flauwekul.
Onze vroegere oppas meende ook zo’n onthulling te moeten houden en was tot op het bot beledigd dat ome Henk en tante Toos niet 2x een uur in de auto wilden zitten voor deze onthulling :facepalm:
nessemeisje schreef:
30-08-2019 13:48
Maak er niet zo'n big deal van. Zéker zo'n "burn out" is zwaar over de top en echt suf (en aso, heel de buurt onder de blauwe of roze rook, strepen op de weg).
Dit. Echt tokkie.
Doe effe normaal zeg. Als ik nog naar een van die genderreveals toemoet (zit in de 'vruchtbare' leeftijd) ga ik echt janken.
Als het al zo nodig moet bestel gewoon een taart met roze of blauw aan de binnenkant.
-
Ik gok dat TO niet terug komt hier.
PoesinBoots schreef:
30-08-2019 14:51
Jullie vonden het leuk. Maar al die gasten die het niks boeit of je een jongen/meisje/hondje krijgt ook?
En weer cadeautjes moeten geven... na de geboorte uiteraard nog een keer.
Ik zou er niet blij van worden.
Precies dit!
Babyshowers en (vooral ook) genderreveals mogen ze van mij echt achterwege laten! Ik hoor trouwens ook van alle mensen in mijn omgeving dat ze er eigenlijk nooit zin in hebben en het meer een soort van verplichting is. Ik vind het ook onzin om 3x met een cadeau op te moeten komen draven bij ieder kind dat geboren wordt.

Ik vind het leuk om op kraamvisite te komen en dan de baby te bewonderen. Uiteraard breng ik dan een leuk cadeau mee! Maar verder.. neuuhh laat maar!

Als je echt per se iets wil doen... nodig je ouders uit en snij een taart aan met de betreffende kleur! Leuk genoeg lijkt me!
Hier een Amerikaanse in de familie....da's echt erg: eerst alle foto's per echo....vanaf week 9 tot nu wk 30, een genderreveal party en nu een babyshower. Maar goed ze is schoonzus en leuk mens dus we gaan wel. Maar wat een gedoe. Wij hebben een budget voor cadeautjes dus als je 2 feestjes en de geboorte hebt dan wordt het budget in 3 gehakt. Blijf niet bezig.

Ooh en de reveal was een taart met blauwe vulling. Nou joehoe.
Ik vind het van familie en goede vriendinnen oprecht super leuk om te weten of het een jongen of meisje wordt. Niet in de laatste plaats omdat ik dan wat leuks knutsel.

Maar daar hoeft echt geen party omheen. Zoals ik zei, een appje is prima. Babyshower vind ik al gedoe.
lilalinda schreef:
30-08-2019 14:40
je kunt ook 1500 duiven een week lang alleen blauwe of roze bessen voeren en dan de lucht in jagen
Whahaha ik kom niet meer bij.
Originele ideeen hier joh! Doe echt inspiratie op. Jammer dat ik geen kinderen meer wil.
Het is ook wel een beetje een generatiekloofje hoor. Ben heel benieuwd of mijn kinderen (oudste 19, dus over jaar of 10?) ook dat soort dingen gaan doen, en ik dan als blije oma, gewoon mee doe.
Zie nu in mijn vriendenkring de eerste kleinkinderen komen (en nog steeds kinderen ook) en dus ook de eerste genderpartys... staat zo'n vriendin van mij toch echt op de foto van haar kind&aanstaande baby
;-)
Stiekem lijken jullie over the top ideeën over vliegtuigen met tonnen confetti of 1500 blauwe of roze duiven me echt práchtig om te zien :flirting:

Maar lieve TO, hoewel het best mooi is, zo’n blauwe of roze wolk, ik zou t wat bescheidener houden en iedereen een lekker stukje blauwe of roze taart aanbieden en dan naar die spreekwoordelijke blauwe of roze wolk gaan toe leven.
Toevoeging: naaste vrienden en familie zullen als het goed is hoe dan ook blij zijn.
PoesinBoots schreef:
30-08-2019 15:36
Ik gok dat TO niet terug komt hier.
:cry:
Dat vind ik niet leuk, ik heb nog zoveel goede tips.

Ik weet niet wat het budget is, maar straaljagers geven ook een leuk effect:

Afbeelding

De tip van het vliegtuig vind ik ook leuk, hoor, maar kan TO dat niet beter bewaren voor als de baby geboren is?
En dan een banner eraan: "HOERA SAMANTHA IS GEBOREN".

En als dit niet het eerste kindje van TO wordt, dan moet vooral de reactie van de oudere broer(s)/zus(sen) gefilmd worden. Die gaan soms compleet uit hun plaat van woede en teleurstelling, als het gewenste babybroertje een meisje blijkt te zijn (of zo).
De tering! Ik word oud.
Wat een achterlijke dingen verzinnen ze toch steeds.
Waarom?
drominique schreef:
30-08-2019 15:11
O, wat fijn dat het allemaal op zijn pootjes terecht is gekomen!
Kindje helemaal gezond tegen verwachting in?
Ja klopt, Dominique! Dubbel feest dus!!
WAT?????
:woa:
Vivete e imparate!
Pergamon schreef:
30-08-2019 14:29
Djalano :heart:
Cementha godin van het beton :rofl:
BO2punt0 schreef:
30-08-2019 13:34
Ik dacht dat je een burnout kreeg van alle genderreveals in je omgeving - wat ik me volledig zou kunnen voorstellen. Ik heb hier verder gelukkig geen inhoudelijke bijdrage.

Dit inderdaad. Ik krijg enorme jeuk van dat "gender reveal" gedoe. :frusty: Doe gewoon normaal.
parbleumondieu schreef:
30-08-2019 13:52
Lijkt me wel wat voor het kamp. Daar zijn sloopauto's een belangrijk onderdeel van het leven.

Inderdaad. Lekker tokkie ook.

Echt niemand zit op een gender reveal party te wachten hoor. Ik zou echt niet gaan naar zoiets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven