Netflix Deel 5!
zondag 19 mei 2019 om 21:41
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!
Welkom allen in het Netflix
klets topic deel 5.
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
Welkom allen in het Netflix
Veel lees-en schrijfplezier!!
Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
donderdag 5 september 2019 om 13:51
Gisselle schreef: ↑05-09-2019 13:35Mmm weet niet. Ik ben nu bezig met queen of the south, 3e aflevering en het heeft me nog niet gepakt. Dit zijn andere acteurs en ze spreken engels. Bij la Reina del Sur zat ik er direct in, ik dacht dat het enkele afleveringen waren, maar het bleken er 60 te zijn, wel alle 60 even goed, iedere minuut vond ik spannend, goed geacteerd, goed verhaal, net als bij het lezen van een goed boek, dan kan ik niet wachten om snel naar huis te gaan om verder te lezen, dat had ik met deze serie ook, wilde snel naar huis om verder te kijken. Zitten een paar hele bijzondere karakters in de serie. Ik kan niet wachten op het 3e seizoen.
Het 2e seizoen vind ik dus beter dan het eerste. Misschien zou je i.d.d. bij 1 kunnen beginnen maar weet dat 2 veel beter is.
Oke thnx voor de uitleg!! Dan ga ik nu gewoon aan seizoen 2 beginnen! Ik ben benieuwd
.
donderdag 5 september 2019 om 23:09
Seizoen 1 is fantastisch. Heerlijk broeierig sfeertje. Daarna wordt het minder.
Nothing happens for a reason
vrijdag 6 september 2019 om 06:30
vrijdag 6 september 2019 om 06:44
Ah..sorry ik ben duidelijk nog niet wakker genoeg. Ik heb even terug gescrolled in dit topic en snap het nu beter. Queen sla ik dus over en La Reiena ga ik gewoon aan beginnen. Ik lees online dat dat goed te doen. Heb me opgegeven voor een nieuwsbrief...waarschijnlijk komt seizoen ook op Netflix en dan krijg ik een melding.
vrijdag 6 september 2019 om 06:45
In kopie:
Komt seizoen 1 van La Reina del Sur op Netflix?
Het eerste seizoen van La Reina del Sur is dus al uit 2011 en bestond uit liefst 63 (!) afleveringen. Net zoals het tweede seizoen is deze uitgezonden op Telemundo. Netflix heeft met Telemundo een deal over het recente seizoen, maar over seizoen 1 is niets bekend. Het is dan ook afwachten of Telemundo de rechten zal afstaan zodat seizoen 1 van La Reina del Sur ook op Netflix komt. Wanneer hier meer over duidelijk is zullen we hier uiteraard direct melding van maken.
Wil je direct op de hoogte gebracht worden als het bekend is wanneer La Reina del Sur seizoen 1 op Netflix komt te staan? Abonneer je dan op onze nieuwsbrief!
Komt seizoen 1 van La Reina del Sur op Netflix?
Het eerste seizoen van La Reina del Sur is dus al uit 2011 en bestond uit liefst 63 (!) afleveringen. Net zoals het tweede seizoen is deze uitgezonden op Telemundo. Netflix heeft met Telemundo een deal over het recente seizoen, maar over seizoen 1 is niets bekend. Het is dan ook afwachten of Telemundo de rechten zal afstaan zodat seizoen 1 van La Reina del Sur ook op Netflix komt. Wanneer hier meer over duidelijk is zullen we hier uiteraard direct melding van maken.
Wil je direct op de hoogte gebracht worden als het bekend is wanneer La Reina del Sur seizoen 1 op Netflix komt te staan? Abonneer je dan op onze nieuwsbrief!
vrijdag 6 september 2019 om 12:40
Miniserie van 4 afleveringen. Gilmore girls a year in the life. Geen idee hoelang die uit is.Lucifer2018 schreef: ↑06-09-2019 07:50Ik zie deze nergens? Ik zie gewone Gilmore Girls en die film die al heel lang uit is.
zondag 8 september 2019 om 08:18
zondag 8 september 2019 om 10:13
Dat had ik gisteravond bij Falling inn love.
Ik neem een romantische film echt wel met een korrel zout, maar dit was te slecht om verder te kijken.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
maandag 9 september 2019 om 18:53
Tof, kan ik straks Elite S2 gaan kijken!
Ben nu 13 reasons why S3 begonnen, maar vind het zo raar dat nu ene Ani er bijzit. Zij zat toch niet in S2?
En La reina del sur... is dat S3 van the Queen of the South??
Allemaal andere acteurs. Kan ik niks mee.
Victim no. 8 vond ik overigens best wel goed. Mag wel een vervolg op komen.