Entertainment alle pijlers

Temptation Island Vips

05-05-2018 11:46 1512 berichten
Het tiende seizoen van Temptation Island ligt nog maar net achter ons maar we mogen nu alweer gaan uitkijken naar het volgende seizoen dat op 7 juni van start gaat, met deze keer bekende Nederlanders als deelnemers: Temptation Island VIPS!

Wie gaat er kijken?
Jeetje ik zou echt bang worden van die Damian als hij zich zo gedraagt!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Shirley best wel onvolwassen. Om op die manier je relatie te beëindigen terwijl er geen overduidelijke regels zijn geschonden. Erg raar.
pluisje26 schreef:
05-09-2019 16:45
Ik vind Shirley best wel onvolwassen. Om op die manier je relatie te beëindigen terwijl er geen overduidelijke regels zijn geschonden. Erg raar.
Vind ik ook. Ze heeft ook weinig inlevingsvermogen richting iemand van wie ze toch gehouden heeft. Met zo’n beslissing wacht je toch tot het laatste kampvuur.
appelientjex schreef:
05-09-2019 19:23
Vind ik ook. Ze heeft ook weinig inlevingsvermogen richting iemand van wie ze toch gehouden heeft. Met zo’n beslissing wacht je toch tot het laatste kampvuur.
Zo veranderlijk als het weer. Ze heeft wel eerder uitspraken gedaan die ze later terugnam en laat inderdaad geen emoties zien als het om Damian gaat.
Positieve wending: Fabrizio die als enige van het hele zooitje wel weer waarom zijn partner boos/verdrietig is.
En daarop ook aan zelfreflectie doet. Hij viel me echt alles mee deze aflevering.

Je ziet trouwens op kilometers afstand hoe ongelijkwaardig die relatie van Oreo en zijn schoonmaakster is. Zij mag niets, hij doet van alles wat zij dan weer bagetalliseert. Eng man/vrouwbeeld heeft die man.
Wat een vreselijk walgelijk mannetje is die orpheo toch!
Hoe hij daar praatte met zijn boek over ‘echte mannen’ in zijn hand..... ‘voor een man is een doos belangrijker dan een
En als een man klaarkomt door de vrouw terwijl hij dat eigenlijk nog niet wil dan verliest hij zijn macht over zijn vrouw en moet zij op haar plaats gezet worden etc.... echt zum kotzen.
En dan nog die gouden badslippers-hanger.... man man hij is een karikatuur van zichzelf.
Het zou me niets verbazen als hij pooier is.

Ik vraag me af hoe Liessinde is opgevoed, en wat voor voorbeeld ze heeft gehad van haar ouders.... het jan niet anders dan dat dat meisje geen enkele eigenwaarde heeft.
vivautrecht85 schreef:
05-09-2019 19:30
Positieve wending: Fabrizio die als enige van het hele zooitje wel weer waarom zijn partner boos/verdrietig is.
En daarop ook aan zelfreflectie doet. Hij viel me echt alles mee deze aflevering.

Je ziet trouwens op kilometers afstand hoe ongelijkwaardig die relatie van Oreo en zijn schoonmaakster is. Zij mag niets, hij doet van alles wat zij dan weer bagetalliseert. Eng man/vrouwbeeld heeft die man.
En Lies heeft hetzelfde enge man/vrouwbeeld.

Fabrizio vind ik ook t meest volwassen. Hij kijkt naar zichzelf. Ook is ie niet te ver gegaan mbt verleiden.
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... ol-spelen/

Yasmin schijnt de ex van Birgit Schuurman te daten.
Gatekeeper* schreef:
05-09-2019 22:12
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... ol-spelen/

Yasmin schijnt de ex van Birgit Schuurman te daten.
Wow! Die man is een kopie van Thomas, maar dan ouder.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 04-01-2020 17:49
Reden: privacy
99.17% gewijzigd
appelientjex schreef:
05-09-2019 22:48
Wow! Die man is een kopie van Thomas, maar dan ouder.
Haha idd, moest ff googlen maar ik zie de gelijkenis.
Taralina schreef:
05-09-2019 20:21
Wat een vreselijk walgelijk mannetje is die orpheo toch!
Ik weet niet of dat hier al gezegd is maar ik heb vanaf moment 1 al het idee dat die 2 elkaar helemaal niet eens kennen. Ziet er allemaal zo nep en gemaakt uit. Ook zo raar dat die 2 opeens 'klaar' stonden in Thailand (daar is het toch?). Duurt minstens 2 dagen voor je daar bent (en alles gepakt hebt en zo). Doet de geloofwaardigheid geen goed.
jbres87 schreef:
06-09-2019 10:55
Ik weet niet of dat hier al gezegd is maar ik heb vanaf moment 1 al het idee dat die 2 elkaar helemaal niet eens kennen. Ziet er allemaal zo nep en gemaakt uit. Ook zo raar dat die 2 opeens 'klaar' stonden in Thailand (daar is het toch?). Duurt minstens 2 dagen voor je daar bent (en alles gepakt hebt en zo). Doet de geloofwaardigheid geen goed.
Ik kan me zo voorstellen dat er elke seizoen gewoon een reservekoppel aanwezig is in Thailand al. Ben je niet nodig dan heb je gewoon 2 weken vakantie wellicht. Neem aan dat de productie rekening houdt met bepaalde scenario’s waardoor mensen afvallen. Lijkt me in ieder geval wel slim om dat voor te bereiden.
Tessaa schreef:
05-09-2019 23:28
Appelientje, het valt me ineens op dat jouw naam de Nederlandse vertaling is van de naam Pommelientje!
Ha, grappig!
jbres87 schreef:
Dit klopt volgens mij niet, je kunt (of iig kon, een paar weken terug) op de instagram van Orpheo foto's zien van een jaar of wat terug met Liessinde, samen een romantische vakantie naar Bali (lol). Dus ze zijn wel echt een stel.
DrMcNinja schreef:
04-09-2019 00:17
De vrouwen hier in huis roepen bij elk beeld van Thomas "Waar de fuck zijn die gast z'n schouders?!" Heel terecht.
hahaha zo mee eens
ToosTosti schreef:
06-09-2019 13:57
hahaha zo mee eens
Oh ik ben dus niet de enige die zich daaraan ergert. Ik vind het zo'n slap kereltje met z'n afhangende schouders.
...
jbres87 schreef:
Ik heb hier al wel eerder gezegd dat ik liessinde persoonlijk ken en dat ze zeker wel echt een stel zijn ;-). Daarom lees ik hier nu ook mee. Ben nieuwsgierig wat er over hen gezegd wordt.
Aardbei_86 schreef:
06-09-2019 18:17
Ik heb hier al wel eerder gezegd dat ik liessinde persoonlijk ken en dat ze zeker wel echt een stel zijn ;-). Daarom lees ik hier nu ook mee. Ben nieuwsgierig wat er over hen gezegd wordt.
Misschien kan je Liessinde adviseren een assertiviteitstraining te volgen en een cursus voor een positief zelfbeeld.
Ik vind Liessinde een prachtig lijf hebben. En ze is ontzettend lief en zachtaardig. Maar ze mag wel wat meer haar op haar tanden krijgen.
Die Orpheo van haar vind ik maar een zak hooi.
appelientjex schreef:
02-09-2019 09:26
Wie bedenkt toch zulke namen. :facepalm:
Ik denk een moeder/ouders van ditzelfde niveau als die verleidsters....
Jeetje, die Orpheo.... wat een eikel. Hoe kan een vrouw dáár nu op vallen. Hoe hij praat, doet, zich gedraagt.... en zijn looks, echt zo’n wannabe gangster... brrrr....

Ik vond dat gesprek tussen Liessinde en Mitch wel leuk: hopelijk kan hij haar wat gezond verstand aanpraten.
Zo’n Mitch is dan toch tien keer leuker dan die rare Oreo.

Hoe hij op die beelden reageerde van een huilende Liessinde ook. Wat een afknapper, die vent.
En dan heeft hij zo’n supertrouwe vriendin, die hem echt nooit pijn zou doen. Ongelooflijk.

Voor Damian vond ik het heel sneu... dat kan echt niet dat je zulk soort dingen op deze manier te horen krijgt.
Terwijl hij zich niet eens echt enorm heeft misdragen (oke, die showtjes de hele tijd, niet zo chiq, maar verder heeft hij niks raars gedaan. Dit heeft hij niet verdiend).
Die Liessinde en Oreo: sorry hoor maar wat een stelletje simpele zielen. Die vent kan geen normaal woord uitspreken (hij doet wel interessant maar wat hij zegt slaat kant nog wal) en Liessinde toont totaal geen karakter. Totaal weggevaagd door deze ongezonde relatie.

Thomas is gewoon een puberjochie dat niet doorheeft dat Danielle het puur voor het spel doet. Danielle mag trouwens ook wel wat meer emotie tonen, ze komt over als een saaie doos. En totaal niet sexy; ze praat alleen maar een beetje mee.
Zo erg heeft Damian zich toch niet misdragen? Shirley gaat wel te ver lijkt het in de vooruitblik.
Maak het dan gewoon uit na TI.
Ja, erg sneu voor Damian om tijdens een kampvuur dit bericht te krijgen. Onvolwassen van Shirley. Ze is sowieso nogal impulsief volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven