Entertainment alle pijlers

Netflix Deel 5!

19-05-2019 21:41 3006 berichten
SPOILEREN IS IN DIT TOPIC VERBODEN!

Welkom allen in het Netflix :popcorn: klets topic deel 5.

Veel lees-en schrijfplezier!! :cheer:

Linkje naar Deel 4:
entertainment/netflix-deel-4/list_messages/411063
anoniem_376303 wijzigde dit bericht op 19-05-2019 22:13
Reden: Linkje toegevoegd
30.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gisselle schreef:
05-09-2019 13:35
Mmm weet niet. Ik ben nu bezig met queen of the south, 3e aflevering en het heeft me nog niet gepakt. Dit zijn andere acteurs en ze spreken engels. Bij la Reina del Sur zat ik er direct in, ik dacht dat het enkele afleveringen waren, maar het bleken er 60 te zijn, wel alle 60 even goed, iedere minuut vond ik spannend, goed geacteerd, goed verhaal, net als bij het lezen van een goed boek, dan kan ik niet wachten om snel naar huis te gaan om verder te lezen, dat had ik met deze serie ook, wilde snel naar huis om verder te kijken. Zitten een paar hele bijzondere karakters in de serie. Ik kan niet wachten op het 3e seizoen.

Het 2e seizoen vind ik dus beter dan het eerste. Misschien zou je i.d.d. bij 1 kunnen beginnen maar weet dat 2 veel beter is.

Oke thnx voor de uitleg!! Dan ga ik nu gewoon aan seizoen 2 beginnen! Ik ben benieuwd :)
.
Pfff Gilmore Girls 2 is echt dom en niet grappig.
Kwebbeltje91 schreef:
04-09-2019 15:09
Iemand Bloodline gezien?
Seizoen 1 is fantastisch. Heerlijk broeierig sfeertje. Daarna wordt het minder.
Nothing happens for a reason
malty schreef:
05-09-2019 13:51
Oke thnx voor de uitleg!! Dan ga ik nu gewoon aan seizoen 2 beginnen! Ik ben benieuwd :)
Is La Reine del sur en Queen of the south niet het zelfde?
h wacht ik zie de trailer van seizoen nu en die is idd Spaans...ik kan me herinneren dat ik Queen of the south probeerde een poos terug en i.d.d. afknapte op het Engels.
Dus dat is een hele andere serie??? Ik had geen idee.
La Reina nu dus maar aan mijn lijst toegevoegd.
Ah..sorry ik ben duidelijk nog niet wakker genoeg. Ik heb even terug gescrolled in dit topic en snap het nu beter. Queen sla ik dus over en La Reiena ga ik gewoon aan beginnen. Ik lees online dat dat goed te doen. Heb me opgegeven voor een nieuwsbrief...waarschijnlijk komt seizoen ook op Netflix en dan krijg ik een melding.
In kopie:

Komt seizoen 1 van La Reina del Sur op Netflix?
Het eerste seizoen van La Reina del Sur is dus al uit 2011 en bestond uit liefst 63 (!) afleveringen. Net zoals het tweede seizoen is deze uitgezonden op Telemundo. Netflix heeft met Telemundo een deal over het recente seizoen, maar over seizoen 1 is niets bekend. Het is dan ook afwachten of Telemundo de rechten zal afstaan zodat seizoen 1 van La Reina del Sur ook op Netflix komt. Wanneer hier meer over duidelijk is zullen we hier uiteraard direct melding van maken.

Wil je direct op de hoogte gebracht worden als het bekend is wanneer La Reina del Sur seizoen 1 op Netflix komt te staan? Abonneer je dan op onze nieuwsbrief!
Suðri schreef:
05-09-2019 21:46
Pfff Gilmore Girls 2 is echt dom en niet grappig.
Ik zie deze nergens? Ik zie gewone Gilmore Girls en die film die al heel lang uit is.
Lucifer2018 schreef:
06-09-2019 07:50
Ik zie deze nergens? Ik zie gewone Gilmore Girls en die film die al heel lang uit is.
Miniserie van 4 afleveringen. Gilmore girls a year in the life. Geen idee hoelang die uit is.
Suðri schreef:
06-09-2019 12:40
Miniserie van 4 afleveringen. Gilmore girls a year in the life. Geen idee hoelang die uit is.
Ow, ik dacht het een film was, maar klopt is een miniserie. Al een tijdje uit.
Ja, vond ook maar zozo.
Ik zei ook nergens dat het nieuw was ;)
Komt er, gezien het einde, nog een seizoen?
Vis a Vis; in 1 woord: WOW

Wat een geweldige serie.
In een paar dagen tijd het hele eerste seizoen bekeken. Elke aflevering is goed en spannend.
Gelukkig staan er nog 2 seizoenen op en komt seizoen 4 aan t eind van deze maand :-)
Elite S2 gezien, leuk JA, al vond ik S1 net iets beter.
Kan me nog niet zetten tot Vis a vis en blijf hangen bij La reina del sur, afl. 23, beetje soap achtig maar toch leuk om te volgen al gaat het heel traag, spoel soms een beetje door...
Hatsjikideee...
Verspil je tijd niet aan deze films:

Drunk parents en Warning shot.

Te slecht voor woorden. Allebei.
yasmijn schreef:
08-09-2019 10:07
Verspil je tijd niet aan deze films:

Drunk parents en Warning shot.

Te slecht voor woorden. Allebei.

Dat had ik gisteravond bij Falling inn love.

Ik neem een romantische film echt wel met een korrel zout, maar dit was te slecht om verder te kijken.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
vandale schreef:
08-09-2019 10:13
Dat had ik gisteravond bij Falling inn love.

Ik neem een romantische film echt wel met een korrel zout, maar dit was te slecht om verder te kijken.
Die heb ik ook afgezet. 😅
Ik zat gisteren helemaal klaar om Destination Wedding te zien met in de hoofdrol mijn 2 favoriete acteurs. Maar nee hoor, wat een teleurstelling. Na ruim een half uur uitgezet. Jammer.
It's 5 o'clock somewhere
.
anoniem_370061 wijzigde dit bericht op 08-09-2019 13:44
96.61% gewijzigd
Net de 1e aflevering van Bloodline gekeken. Wel wat vaag maar ik gok het erop.
Ik ben klaar met vis a vis, lang geleden dat ik zo verslaafd was aan een serie. Heerlijk! Kijk uit naar seizoen 4 eind deze maand.

Weten jullie een alternatief? Ik heb al zoveel gezien op netflix. Ik hou van spannende series
Mijn man en ik zijn vanochtend aan "The Missing"begonnen aflf 1. Ik vind hem veel belovend! Dank voor de tip!
Nou ik ben klaar met Orange is the New Black. Prima zo.
The Bletchley Circle San Francisco. Heerlijke serie, net als de voorgaande en helaas heb ik hem al bijna uit :|
Ik ben gisteren begonnen met Jack Whitehalls Travels with my father, ook leuk.
En ik kijk The big bang theory.
pausini schreef:
08-09-2019 08:18
Elite S2 gezien, leuk JA, al vond ik S1 net iets beter.
Kan me nog niet zetten tot Vis a vis en blijf hangen bij La reina del sur, afl. 23, beetje soap achtig maar toch leuk om te volgen al gaat het heel traag, spoel soms een beetje door...
Tof, kan ik straks Elite S2 gaan kijken!
Ben nu 13 reasons why S3 begonnen, maar vind het zo raar dat nu ene Ani er bijzit. Zij zat toch niet in S2?

En La reina del sur... is dat S3 van the Queen of the South??
Allemaal andere acteurs. Kan ik niks mee.

Victim no. 8 vond ik overigens best wel goed. Mag wel een vervolg op komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven