UD mei 2020

05-09-2019 20:00 405 berichten
Wij zijn zwanger en uitgerekend in mei 2020!
Lolanu311ste12 mei24-11 geslachtmissedabortion maart2019
Ketel1281sterond 5 mei23-09 echo
Emanina30rond 7 mei
Heppiedepeppie14351ste28 april 😉
Meikindje332e10 mei14-11 controle en echo :heart:
RupsjeNooitgenoeg87322e25 april11-11 echo (geslacht) 3-12 20 weken echo❤️
Saar_1990291e17 mei12-11 extra echo❤️
Bettiepage283e21 mei10-10 echo
cadeautje123344erond 13 mei2-10 eerste echo
wolley18262erond 30 mei15-10 echo
Waterkraan282e6 meimeisje!
Snowy882e30/31 mei18 okt echo
Amorbeertje302e19 mei13 nov. geslachtsbepaling
Kleintje 87231e23 mei
Voeg jezelf gerust toe aan de tabel:
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei

❤️kloppend hartje
anoniem_390271 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 10:59
51.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Bijnaam we kunnen elkaar de hand schudden. Alleen heb ik geen last van mijn borsten, ten minste ben me er niet bewust van. Ik geef nog borstvoeding.

@heppie, 1 dag na nod een licht streepje, 2 dagen daarna hetzelfde. 1 week na nod een streepje dat donkerder was dan de teststreep.

@meikindje, ik vind de streepjestesten fijner, je ziet dan duidelijk of het hormoon toeneemt. Moet je wel hetzelfde merk blijven gebruiken. Heb deze na mijn miskraam ook gebruikt om te kijken of het hormoon minder/uit mijn lichaam was.
Ik vind streepjestesten ook fijn, maar ik denk dat ze al op z'n donkerst zijn, blijven even donker hier ☺️
Mag ik vragen waarom jullie doortesten? Zwanger is toch zwanger?
Ja is ook zo. Ik heb dat 2 jaar geleden ook niet gedaan hoor. Maar heb nog zo'n test liggen en ben gewoon benieuwd wat hij aan geeft. Als ik er niet nog 1 had, had ik het niet gedaan inderdaad.
lolanu schreef:
09-09-2019 11:30
Mag ik vragen waarom jullie doortesten? Zwanger is toch zwanger?
Tuurlijk mag dat! Ik heb een paar
keer getest, omdat ik het de eerste keer eigenlijk gewoon niet kon geloven en ik idd ook nog wat had liggen 😉
Aaah ik snap 'm :)
Mag ik mee schrijven? Ik had dit weekend een positieve test in handen en ben uitgerekend rond 18 mei!
Welkom Melon. Gefeliciteerd!
Leuk dankjewel! Jullie ook allemaal nog gefeliciteerd natuurlijk. :heart:
Ik heb ook nog een paar keer getest met testen die ik nog had liggen, vond het fijn om te zien dat het lijntje nog iets donkerder was geworden.

Leuk dat ik je nu ook hier zie, melon. :cheer:
Geen motto
Melon, welkom & gefeliciteerd natuurlijk! 😊
Mag ik ook meeschrijven? Als alles goed mag blijven gaan uitgerekend op 19 mei :heart: Scheelt dus maar 1 dag met jou, melon! :)

Het is mijn derde kindje. Voelt nog heel onwerkelijk allemaal, het is zo snel gegaan. Geef nog borstvoeding en bij de tweede moest ik echt stoppen voor een normale cyclus, nu was dat dus niet nodig.

Mijn verhaal lijkt wel op jou rupsjenooitgenoeg, mijn jongste kindje is 13 maanden en wordt snachts ook redelijk vaak wakker voor een voeding. Slaapt ook graag met vooraf een voeding in bed. Ik heb in augustus 2017 ook een miskraam (missed abortion) gehad. Zou blij zijn als de eerste kwetsbare periode voorbij is. Toch voel ik me ergens ook heel relaxed.. dat is wel heel fijn!!

Jullie allemaal gefeliciteerd!!
Ik schrijf ook graag mee, kom uit hetzelfde zwanger worden topic als Emanina en Melon :)
Hier ook heel pril zwanger, afgelopen zondag positief getest. Eigen berekening: 17 mei uitgerekend. We hebben samen al een dochter van 6.

Wij hebben het in ons enthousiasme al aan een paar mensen verteld, nu denk ik ineens: nee, ik had moeten wachten! Zo stom. Vind het heel moeilijk om het stil te houden, maar toch is het ook nog zo pril en zo spannend...
Welkom, bettie en DeKenau! : )

DeKenau: Stel dat het nu mis zou gaan, zouden de mensen aan wie jullie het verteld hebben jullie dan misschien kunnen steunen? In dat geval is het alleen maar fijn dat ze het weten. En je kan ze in ieder geval vragen het niet verder te vertellen.

Hoe staat het met jullie emoties? Ik kan soms ineens een beetje angstig worden vanwege alles wat me te wachten staat. Herkent iemand dat?
Geen motto
Ik herken dat enorm. Schiet van blij naar neutraal en van angstig naar bezorgd. Ons hele leven gaat weer veranderen..zo bizar! Vind het ook echt reuzespannend allemaal.
Welkom Bettie en DeKenau, ook gefeliciteerd! 😊

En die emoties herken ik wel hoor Emanina! Soms denk ik opeens 'Help, kan ik het allemaal wel, gaat het allemaal wel goed?' enzo. Best wel spannend allemaal! 😉

Ik heb het trouwens al een paar avonden achter elkaar ijskoud, terwijl ik warm aan schijn te voelen. Herkent iemand dat? Oh, en ik heb 's avonds al een enorm opgezette buik. Van m'n darmen denk ik. Dat wordt nog wat! 🙈
Oja, die emoties... :cry: :hello: :evil: :mrgreen: O_O :cheer: :flirting:
Vandaag echt een kut dag qua emoties. Wist het even niet meer. Sowieso onzekerheid wat ik met m'n werk aan moet, wil wel wat anders, maar wat. En ja, ben ook zwanger, nemen ze mij wel aan. Zulke dingen allemaal...

Die opgeblazen buik is erg herkenbaar, die had ik ook. Valt nu wel weer mee. Vandaag had ik wat menstruele klachten, maar eigenlijk gaat het wel prima. Weinig klachten tot nu toe.
Hoop dat dat zo blijft. B)
Vervelend dat jullie het herkennen, maar fijn dat het er dan allemaal bij lijkt te horen! Ik kan me bij vlagen zelfs een beetje paniekerig voelen.

Ik heb het ook al een paar avonden koud, heppie. Nu heb ik een dikke trui aan en dat helpt. In bed kan ik het soms niet warm krijgen. Ik dacht aan koorts, maar het kan dus ook een zwangerschapskwaaltje zijn.
Geen motto
Mijn emoties vliegen ook alle kanten op :) En heel erg moe, helaas zit een middagdutje er niet in met een bijna-kleuter en dreumes om me heen. Gelukkig kan mijn dreumes zichzelf best goed vermaken.
Wilde vanavond vroeg naar bed gaan, maar dan vind ik het ook weer veel te gezellig met mijn man. Die hoeft morgen pas later te beginnen dus kan ik mooi uitslapen.

Dat koud/warm hebben kan zeker een zwangerschapskwaaltje zijn, ik had het net ook bloedheet en dan weer kippenvel.
Hmm..ik heb het juist steeds warm en heb heel veel dorst. Vanmorgen zelfs al een klein beetje misselijk. Verder nog niks, maar weet van mijn eerste zwangerschap dat dat zeker nog gaat veranderen. Had toen een hele lage bloeddruk en viel soms bijna flauw. Misselijkheid bijna niet, gelukkig.

Hebben jullie het al aan mensen verteld?

Wij dus wel, en wat Emanina zegt, het is ook wel fijn om steun te krijgen als er iets misloopt. Al ga ik proberen om nu even wat weekjes af te wachten ;)
Nee we hebben het nog aan niemand verteld verder. Maar als jij er behoefte aan hebt, dan is het toch fijn als je het al kan delen met de mensen die dicht om je heen staan! Wat emanina ook zegt, als het mis gaat dan is het heel fijn als ze al op de hoogte waren.
'Gelukkig' zijn het dus wel bekende kwaaltjes 😉 Ik hoop dat het het daar, naast moe zijn en de continue (lichte) misselijkheid zo ongeveer bij gaat blijven, maar ik ben er bang voor 🙈

Wij hebben het ook nog niemand verteld. We willen graag wachten tot in ieder geval na de echo en liefst eigenlijk tot twaalf weken. Dan pas ben ik er echt wat geruster op dat het goed blijft gaan denk ik 😉 Ben benieuwd of dat lukt!
Het koud/warm herken ik helemaal. Verder ben ik sneller moe. Heb ik last van mijn onderrug en obstipatie. Maaar allemaal te overzien! Ik heb het aan een paar mensen verteld. Ik vind het wel fijn om erover te kunnen praten.
Ik breek heel even snel in... voor lolanu!
Wauwie na alle ellende is het gelukt :) wat ontzettend goed! Ik ben heel erg blij voor je. Eerste keer eisprong na al die maanden ellende, gelijk raak dus! Veel geluk! Geeft mij ook weer hoop ;) :hug:
Dankjewel D0ris :hug:!! Wat lief! Absoluut hoop houden en positief blijven, hoe moeilijk ook! Ik weet zeker dat het bij jou ook echt weer gaat lukken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven