Zwanger worden via IUI 2018-2019

10-08-2018 11:18 2070 berichten
Wij hopen zwanger te worden via IUI dit jaar! Wij zijn al ouders of hopen het snel te worden. Sommigen spuiten hormonen en sommigen niet. Dus wil je meeschrijven, ongeacht jouw hoeveelheid kinderen, hormonen of ronde, sluit dan vooral aan!
anoniem_332521 wijzigde dit bericht op 18-03-2019 22:51
63.69% gewijzigd
Bedankt voor jullie antwoorden @Chan85 en @Krullie!
Ik had vanmorgen een positieve ovulatietest, morgen begin van de middag is het tijd voor de eerste inseminatie! Ben zo benieuwd! En dan beginnen ook voor mij de spannende weken. Ik probeer wel afleiding te zoeken maar mennn soms lijkt het wel of ik nergens anders aan kan denken!
Heytan: jammer dat jullie weer verder moeten. Hoeveel rondes hebben jullie gehad?
Ik duim mee voor deze ronde...toitoi!
Lekker nu heb ik ook zin in chocola....

Chan5: we lopen denk ik redelijk gelijk op. Ik ga nu ook de 2e week in.

Sanne: succes!

Hier dag 8 en ik heb zoveel steken en buikpijn. Geloof zo dat Ik o ingesteld wordt, alleen is dat nog wel vroeg... meestal dag 15 na iui.
Afwachten maar, veel meer opties heb ik niet...
Alle reacties Link kopieren
@sleepy spannend! We lopen zeker beetje gelijk op. Vrijdag is mijn 14e dat dus hopen dat voor die tijd niet de menstruatie doorkomt en dat het gelukt zou zijn. Maar heb al de hele tijd gezegd dat het niet is gelukt des te leuker is het als het wel is gelukt
Oh spannend bij mij zaterdag! Voel jij al iets?
@Sleepy, ja heel erg spannend. Ben wel veel misselijk en moe maar weet niet of dit iets te maken heeft met de IUI. En voel jij al iets?
Maar moet je 14 dagen na IUI rekenen of tel je de dag van IUI ook mee? Want anders kan ik donderdag al testen

Liefst wil ik vandaag al testen, maar durf niet
Ooh wat spannend he! Chan ik zou nog ff wachten, het zou kunnen dat je anders een valse test hebt. (vals negatief of vals positief)
Het is 14 dagen vanaf de iui, dus als die op vrijdag was, kan je 2 weken later op vrijdag testen.

Ik duim voor jullie hoor, even volhouden nog!

Ik ben gisteren voor de uitgangsecho geweest, we gaan nu ronde 8 in. Alweer begonnen met spuiten, 66eh puregon. Hopen op meer dan 1 en minder dan 4 eitjes.. Daar gaan we weer :)
Zeker spannend Heytan, nog 3 nachtjes slapen dan kan ik testen als er geen menstruatie is opgekomen. Ben wel veel misselijk geweest de afgelopen week en moe, maar nu nog even afwachten nog.

Hoe was de uitgangsecho? En ronde 8 alweer, zal duimen voor een goed eitje. Gun het je zeker
Dankje chan, duim maar voor meer dan 1. Voor 1 doe ik het niet haha!
Nog ff volhouden, lastig he die kwaaltjes. Wie weet is het wel iets, maar kan toch ook best zijn dat het door de medicatie komt of door de mindf*ck!
Blijft lastig te zeggen. De enige zekerheid is een positieve test of menstruatie. Ik hoop heel erg voor je op het eerste.
Het was je eerste keer iui toch?
Ik duim voor meer dan 1, ik had er maar 1 dus ik ga er van uit dat het niet gelukt is. Ja die kwaaltjes snap er niks van, komt door de medicatie, door virusje, of toch zwanger. Ja ik ben blij als het vrijdagochtend is, dan heb je misschien wat meer zekerheid. of als de menstruatie komt. Want onzekerheid kan ik heel slecht tegen.
Ja het was mijn 1e IUI, dus ben dit ook allemaal niet gewend

Misschien een gekke vraag, maar ik wil testen met een test die je in bakje met urine (doet volgens mij is dat een dipstick) maar waar vangen jullie de urine mee op? want moet in schoon bakje/bekertje
Chan ik had altijd plastic bekers in huis. Maar die zijn nu op . Ik gebruik een gewone beker (die we anders nooit gebruiken)
De testen van kruidvat, 2 voor 5 euro zijn ook erg fijn.
Heytan: hopelijk ook meer dan 1. Ik had er ook 2 deze ronde!

Chan: spannend! Ik test meestal later haha ik word op dag 15 vaak ongesteld en ik haaat een witte test :-D
In een plastic bekertje doe ik vaak.
O dat is handig een stapeltje van die plastic bekers halen, ja mijn vriend wilt die van CB halen waarop staat niet zwanger of zwanger.

Toch twijfel ik om vandaag een goedkope test te proberen
Was net bij de winkels! En nee heb geen test gekocht
Jaa applaus voor jou chan! Dat maakt het mallelijker om te testdrang te bedwingen. You can do it!
Thnx Heytan, vind wel steeds moeilijker worden! Maar we gaan ervoor om niet te testen voor vrijdag

@sleepy hoe gaan jou zenuwen?
Spannend hoor Chan! Goed dat het is gelukt om nog niet aan de testdrang toe te geven. Eigenlijk kun je best tot zondag ofzo wachten, als je dan nog steeds niet ongesteld bent, is dat kans immers groot. Die CB testen zijn best duur, toch?
Nouja, hier nog steeds rustig. Ik voel niets geks of anders en ben er eigenlijk ook niet enorm mee bezig (wel met zwanger worden in t algemeen, maar niet specifiek met deze ronde). Zal ergens ook blij zijn als we weer verder kunnen; op naar beter zaad!

@ Sleeping Beauty, hoe voel jij je?
@ Heytan: ik duim voor 3 eitjes :)

Fijne dag!
Ja heel spannend, maar wil het wel graag weten. Geduld is niet mijn sterkste kant.
Ja zou wel willen testen op zondag, maar heb zaterdag avond een feestje dus dan zou ik het graag willen weten ivm borrel nemen of niet.
Ja CB testen zijn zeker duur, maar hij wil het graag zodat hij niet hoef te staren naar een streepje, en ja ik vind dat ook wel fijner.

En hoe gaat het met jou nu op dit moment?

Fijne dag Allemaal
Oja en sinds vandaag heb ik ook last van een rare smaak. Net thee gedronken smaakte niet, komkommer gegeten smaakte raar.
Goedeavond, helpp heb hele pijnlijke steken in mijn buik! Deze steken had ik nooit met menstruatie deze zijn heel erg pijnlijk. Alleen deze steken zitten hoog in mijn buik, bij menstruatie is dat altijd laag
Was het maar vrijdag dan weet ik meer
anoniem_386149 wijzigde dit bericht op 11-09-2019 19:17
Reden: Iets bijgevuld
19.51% gewijzigd
Jee Chan, wat een spannende dagen voor jou op deze manier...
Ik heb dat allemaal nooit gehad, ook iet toen ik (natuurlijk) zwanger was van mijn zoontje. Kreeg eigenlijk pas symptomen toen ik zo'n 5 weken zwanger was. Maar ieder lichaam is anders natuurlijk. Ik hoop op het beste. Morgen weet je meer...

Succes!
Goedemorgen India,
Ja ik denk door die pijn dat mijn menstruatie doorkomt. Maar ik twijfel of ik niet nog uitstel tot zaterdag dat is 1 dag na NOD.
Maar het is zeker spannend! Wil gewoon duidelijkheid

Dankje!

Hoe gaat het met jou?
Met mij gaat het goed. Ik hoop morgen ongesteld te worden en dan volgende week weer met een nieuwe ronde met nieuwe kansen te starten.
Wel even ziekenhuis gebeld en gesprek met gyn aangevraagd, daar kan ik begin okt terecht en dan wil ik graag vervolgstappen bespreken. Dat die afspraak staat geeft ook wel even rust: we zijn ermee bezig en meer kunnen we nu niet doen.

Groet!
Wat een wereld van verschil. Jij hoopt morgen ongesteld te worden en ik hoop het van niet. Officieel is morgen de 14e dag na IUI, dan zou ik mogen testen maar durf niet. Want dat is mijn NOD dag toch? Dan kan ik nog menstrueren toch.

Hoop dat je snel weer kan starten! Gun het je ook
Jeetje Chan ik vind het zó spannend voor je!

Ik zit nu in de eerste wachtweek, vooral psychisch vind ik het pittig!

Ik duim ook voor jou India!
Hi Sanne, ja het is psychisch wel pittig inderdaad. Heb allerlei kwaaltjes en weet niet meer bij wat het hoort.
Officieel is morgen de 14e dag na IUI en kan ik testen maar durf niet omdat ik nu banger ben dat de rode duivels komen dan in de eerste week. Bij elke steek dat ik voel denk ik helaas menstruatie komt maar nog niks te zien maar kan nog steeds! Geduld begint aardig op te raken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven