Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vivamuis schreef:
11-09-2019 11:49
Sport lekker effe alle stress van je af Rouge en jà, dat van je CV hadden ze je zéker gisteren al kunnen laten weten. Het lijkt zo alsof ze je van de eerste keer niet helemaal serieus nemen ofzo :s
dat gevoel krijg ik dus ook..., hele gesprek had beetje een niet-serieuze/bazige houding mhja ik laat het maar van me afglijden zijn zat andere banen/uitzendbureau. waarschijnlijk als ik vertel dat ik in nov 3 weken met vakantie ga willen ze me toch niet hebben :roll: O_o
Relax we're all crazy, it's not a competition
Een beetje zenuwachtig is ook niet gek Phoebs, dat heeft iedereen, het is iets nieuws, het is onbekend en kan alle kanten op gaan. Alleen ons brein maakt ons soms wel nerveuzer dan (achteraf gezien) nodig was. Ben in ieder geval blij dat je het positief hebt opgepakt.

Toruwwens, ondanks dat het hier miezerde vanochten, en iedereen met een jas aan, liep ik in mijn tshirt. Mensen keken me raar aan... Ik vind het nog steeds te warm buiten. Echt, ik heb zo geprobeerd om van de warmte te genieten afgelopen zomer, wat ook tot zekere hoogte gelukt is, maar mijn essentie is zoveel malen gelukkiger met hoe het nu is buiten. :D
Thlubbe, is het iets hormonaals waarom je het altijd zo warm hebt?
Zo rond mijn 17e heb ik een periode van màànden gehad dat ik soms wilde dat ik mijn huid kon uitdoen, zó warm was het voor me :@@:
Dokter kon niets vinden en is vanzelf weer overgegaan, maar ellendig dat ik me voelde.

Rouge: als je een baan heel tof vindt en de werkgever jou leuk vindt, dan gewoon zeggen dat je nog een vakantie geboekt hebt. Een van mijn zussen werd recent zonder reden op staande voet ontslagen maar vond de laatste dag van haar opzegperiode een nieuwe baan en had ook verlof geboekt. Ze vond het een beetje eng om er zelf over te beginnen bij de twee sollicitatieronde maar plots vroeg de directrice: 'o ja, had jij misschien nog ergens verlof gepland? Dan moeten we dat hier nog even op de kalender zetten' en maakte daar verder geen woorden aan vuil.
Thlubbe schreef:
11-09-2019 11:51
Een beetje zenuwachtig is ook niet gek Phoebs, dat heeft iedereen, het is iets nieuws, het is onbekend en kan alle kanten op gaan. Alleen ons brein maakt ons soms wel nerveuzer dan (achteraf gezien) nodig was. Ben in ieder geval blij dat je het positief hebt opgepakt.

Toruwwens, ondanks dat het hier miezerde vanochten, en iedereen met een jas aan, liep ik in mijn tshirt. Mensen keken me raar aan... Ik vind het nog steeds te warm buiten. Echt, ik heb zo geprobeerd om van de warmte te genieten afgelopen zomer, wat ook tot zekere hoogte gelukt is, maar mijn essentie is zoveel malen gelukkiger met hoe het nu is buiten. :D
:rolling: :hyper: Zeker, ben eigenlijk best wel trots op mezelf.

Verder vind ik het flutweer.
Ben echter net thuis dus geen last meer van.
Pffr wat een dag, ik ga lekker chillen. :sun:
@vivamuis

Neuh. Ik vermoed gewoon dat het komt door mijn snelle lopen en veel(en regelmatig) sporten. Ik doe tegenwoordig aan krachttraining en daarbij hoort ook veel eten. Daardoor verbrand ik ook meer en bouw spiermassa op wat warmte opleverd.

Een jaar of twee geleden had ik t vrijwel altijd koud, maar kou omarm ik. Warmte nooit echt goed mee om kunnen gaan omdat ik mijn hitte moeilijk kwijt kan. Opwarmen is makkelijk, gewoon even actief zijn en t is klaar (voor mij). Hormonaal, nja... misschien dus wel. Maar dan wel door t sporten haha.

Edit:
Ohja. Ik beoefen ook de Wim Hof methode. Wat helpt.
Toch spannend Phoebe!

Ik had een slechte nacht, ik ben vorige week op mijn werk iets vergeten, niet dat ik alleen verantwoordelijk daarvoor ben en het kan alsnog maar om de een of andere reden ben ik er s’nachts constant mee bezig. Barst nu van de koppijn. Ben ook gaan sporten om er even niet aan te denken. Denk dat het pas stopt als het geregeld is.
Oh man! Wat ben ik blij met het nieuws wat ik net las. Een artiest die ik best wel waardeer komt voor het eerst in jaren weer met een nieuw album! :D Het is zéér niche muziek, chiptunes, dus niet vragen :lol:
Wie is het? :P

Zo ik heb net even treinkaartjes besteld, volgende week zaterdag uitje van werk man en daarvoor moeten we naar Utrecht dus met de trein veel fijner dan met auto.
:cencored: ik zal niks vragen Thlubbe.
Fijn trouwens dat jij het nooit koud hebt, ik wel. Ik ben een koukleum, vandaar
dat ik het niet zo leuk vind dat de zomer min of meer voorbij is.

Dolfje: ja het is wel spannend ja. Vooral omdat ik het idee had dat het gesprek goed ging, maar ik kon niet echt hoogte van haar krijgen dus ik weet het niet zeker.
Nou ja we zien het vanzelf wel.

Probeer het toch ff los te laten want je kunt het nu niet oplossen en stressen erom lost niks op. Al snap ik het wel hoor...
Phoebemeaculpa schreef:
11-09-2019 18:10
:

Probeer het toch ff los te laten want je kunt het nu niet oplossen en stressen erom lost niks op. Al snap ik het wel hoor...
Ja maar hoe dan? Kan me moeilijk een stuk in mijn kraag zuipen vanavond en laveloos in slaap vallen.
Haha, ik zeg het maar vast, het is héél niche, het genre chiptunes. Het gaat om artiest "Anamanaguchi" (klinkt Japans, maar het betekend niks, komen uit Zweden dacht ik), zij maken hun muziek met oude geluidschips (hey, ik blijf een nerd) zoals bijvoorbeeld de oude Nintendo uit 1983. Als je het op gaat zoeken op youtube, "endless fantasy" is wel een goed album... Nogmaals, het is niche :lol: :lol:

Nja, mijn exen vonden het ook nooit erg dat ik het altijd warm had, nu ik er aan denk. :lol:
dolfje schreef:
11-09-2019 18:11
Ja maar hoe dan? Kan me moeilijk een stuk in mijn kraag zuipen vanavond en laveloos in slaap vallen.
Afleiding zoeken, mediteren (smiling mind app!! Nee heb geen aandelen..), in bad, sporten, wandelen, film kijken...
Nogmaals erover piekeren lost niks op. (En als de wereldvrede in gevaar is erdoor of het gebouw anders instort zou ik m'n leidinggevende even een berichtje sturen of bellen ;) zo niet: chiiiiiil!)
Thanks voor de warmte-uitleg T, niet piekeren lieve D en geduld maar P.
Alles komt goed -> zeeeeennnnnnnn.
Slaapwel schatjes :sleep:

Ps die muziek googel ik morgen toch effe :muziek:
Vivamuis schreef:
11-09-2019 22:36
Thanks voor de warmte-uitleg T, niet piekeren lieve D en geduld maar P.
Alles komt goed -> zeeeeennnnnnnn.
Slaapwel schatjes :sleep:

Ps die muziek googel ik morgen toch effe :muziek:
:love: Je bent lief.
Ik ga ook naar dromenland, slaap lekker...
Jij bent ook lief Feebsje :flirting:
Vivamuis schreef:
11-09-2019 22:45
Jij bent ook lief Feebsje :flirting:
Dank je :smooch:
He wat een gezelligheid hier :flirting:
Nou ik ga ook slapen. Trusten
Even zeuren, wat een zure mensen bestaan er toch o_o
Ze doen zelf van alles wat niet hoort en dan maar de schuld op een ander schuiven, bweuk :@

#k@$tjob
#rotklanten
#stoom aflaten :peace:
Hahaha, ik ken het maar al te goed Muis :lol: Vreselijk soms.
Echt vreselijk Thlubbe, ongelofelijk wat er soms uit hun mond komt :facepalm:
Soms denk ik ‘was ik maar een toiletdame’ dan was het juist om altijd met shit geconfronteerd te worden :roll:
jees wat slecht :lol:
Kreeg ik wel voor elke sh--t 0,50€ :A:
Volgens mij wordt je dan enorm afgezeken, soms gaat het zelfs verder en wordt er met stront gegooid :|

Edit: Ik voel me zo stom nu. :lol: Gereageerd op een topic wat twee jaar oud is inmiddels.... :facepalm: Die was omhoog gekicked.
Waarom wordt daar hier altijd zo moeilijk over gedaan?
Het is ook nooit goed op dit forum.
Ofwel krijg je opmerkingen dat je post in een oud topic ofwel krijg je de opmerking dat de betreffende vraag al tig keren is gesteld.
Ik zou nog meer zeuren maar ga voor de zekerheid best op mijn handen zitten :proud:
Nou, het is niet dat ik opmerkingen kreeg dat ik dat deed, maar de adviezen verhalen die ik aan de OP stuurde zijn inmiddels dus achterhaald gok ik :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven