Wangknuffel

06-04-2009 19:44 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Kan iemand me uitleggen of een wangknuffel een betekenis heeft?

Is dit uit vriendschap of is dit flirten?

Als iemand tikt tijdens de knuffel op je schouder, heeft dit ook een betekenis?

Greetz JJ
quote:Simooon schreef op 06 april 2009 @ 19:59:

Dan zou ik zeggen dat een wangknuffel iets is wat je niet altijd zomaar of per ongeluk doet, dus zou ik het als intiem kunnen bestempelen...

Pfff lastig hoor!

Hij gaf me eerst een normale knuffel en daarna legde hij zijn wang tegen het mijne....

Heb ook nog niet eerder meegemaakt of van gehoord.

Vandaar dat ik vraag of iemand van jullie ervaring heeft e.d.
quote:JJ_Jessika schreef op 06 april 2009 @ 20:02:

[...]

Hmmm, dat durf ik nog niet.

Ik moet eerst meer tekenen hebben dat hij me leuk vind.Na de wangknuffel en de erectie is het wachten nu op de spontane zaadlozing begrijp ik?
quote:JJ_Jessika schreef op 06 april 2009 @ 20:00:

[...]

Dat er iets niet goed zat in zijn broek.....

Zijn broek was op bepaalde plek iets te klein geworden ;)

LOLquote:JJ_Jessika schreef op 06 april 2009 @ 20:02:

[...]

Hmmm, dat durf ik nog niet.

Ik moet eerst meer tekenen hebben dat hij me leuk vind.Als hij een stijve piemel van jou kreeg , dan zal hij je iig wel aantrekkelijk vinden. Volgende keer als hij je een wangknuffel wil geven snel je hoofd naar zijn mond draaien en hem een zoen op zijn lippen geven, als hij je leuk vindt, hapt ie vast en zeker.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik gok dat je nog erg jong bent , Jessica ; klopt dat ?

In dat geval kun je het beter aan leeftijdsgenoten vragen , omdat dat gekroel en gehug enzo ook per generatie anders is . Zo vaak als jonge mensen elkaar zoenen , handen geven , de box geven etc .... dat doe ik niet met mijn vrienden ; sommige zoen ik niet eens elke keer dat ik ze zie .

Dus wat voor mij " heel wat " zou zijn ( iemand die ik niet goed ken die mijn wang met die van hem gaat staan huggen ) kan voor iemand die jonger is wel eens helemaal niets bijzonders zijn .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:wuiles schreef op 06 april 2009 @ 20:05:

[...]

Na de wangknuffel en de erectie is het wachten nu op de spontane zaadlozing begrijp ik? hahahaha. Wat breng je het toch leuk .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:JJ_Jessika schreef op 06 april 2009 @ 20:00:

[...]

Dat er iets niet goed zat in zijn broek.....

Zijn broek was op bepaalde plek iets te klein geworden ;)

LOLOmg. Hoe oud ben jij als ik vragen mag? 14?
Aha een krappe broek, tja dat kan zo maar eens gebeuren. Fysiek vind hij je in iedergeval leuk. Verder is schrijft BGB wijze dingen (alweer)

Zoiets?

(overigens: mij lijkt een erectie een duidelijker teken van leuk-vinden dan een wangknuffel...)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Hij is wat ouder dan mij.

Ik ben het niet gewoon om te knuffelen.

Hij heeft ook paar vriendinnen en die geeft hij om een normale manier een knuffel (voor zover ik weet)
quote:borodini schreef op 06 april 2009 @ 20:06:

Als hij een stijve piemel van jou kreeg , dan zal hij je iig wel aantrekkelijk vinden. Volgende keer als hij je een wangknuffel wil geven snel je hoofd naar zijn mond draaien en hem een zoen op zijn lippen geven, als hij je leuk vindt, hapt ie vast en zeker.

Wie weet is die stijve piemel omdat hij droog staat? :O

Hopen dat hij me dan weer een wangknuffel geeft en dat ik niet verbaast sta te kijken.
quote:Goldielocks schreef op 06 april 2009 @ 20:08:

Omg. Hoe oud ben jij als ik vragen mag? 14?

23....

Ik wilde het op een fatsoenlijke manier zeggen. Weet niet wat ik allemaal op het forum kan plaatsen.

Die "LOL" moest erbij zodat jullie niet dachten dat hij zijn haren goed moest doen ;)
quote:JJ_Jessika schreef op 06 april 2009 @ 20:14:

[...]

Wie weet is die stijve piemel omdat hij droog staat? :O

Hopen dat hij me dan weer een wangknuffel geeft en dat ik niet verbaast sta te kijken.Je bent in elk geval nog zo jong dat je nog gelooft dat mannen die droog staan bijna ontploffen van opwinding... of hij nou wel of niet droog staat en je gelooft dit toch.... ooit van handwerk gehoord?
quote:liselore schreef op 06 april 2009 @ 20:17:

Je bent in elk geval nog zo jong dat je nog gelooft dat mannen die droog staan bijna ontploffen van opwinding... of hij nou wel of niet droog staat en je gelooft dit toch.... ooit van handwerk gehoord?

Jah, daar heb je een goed punt!

Maar wachten tot ik hem nog keer tegen kom, en kijken hoe hij dan naar me is.
@TO: Als ie een stijve van je krijgt kan dat natuurlijk ook betekenen dat hij je gewoon een keer heel erg wil uitwonen.

Het hoeft niet automatisch te betekenen dat hij je heel aardig vind.

(Dat ik dit nog uitleg.....)
Heeft hij gezegd dat ie een stijve lul had dan ? Misschien had hij van de warmte gewoon een plaklul tegen zijn buik zitten die hij even los moest trekken , of jeukten zijn platjes , of ging de trilfunctie van zijn telefoon , of zat dat ding gewoon even niet zo lekker , of was er een bal omhooggekropen , of ..............

Ging de conversatie over sex toen hij in zijn broek op ontdekkeingsreis ging ?

Wat zou je er van denken om werk van hém te maken in plaats van te hopen dat alles wat hij gedaan heeft een extra betekenis had ? Heb je hem je nummer al gegeven ? gevraagd of hij samen met jou eens wat wil gaan drinken / filmpje pakken / etc ?
Hoevaak ik bij het uitgaan niet gezien heb dat mannen even de boel goed leggen kan ik niet meer tellen. Soms zit de broek echt te krap, vaker is het dat ze gewoon even letterlijk de boel weer goed moeten leggen omdat ze anders niet lekker zitten.

Maar zoals ik al zei: hij kan je fysiek aantrekkelijk gevonden hebben. Op dat moment geil zijn geworden. Kan, hoeft niet!

Gissen, gokken en raden helpt niet. Mocht je hem weer tegenkomen zie dan hoe hij op je reageert of maak werk van hem en laat merken dat jij hem leuk vind.
hou hem gewoon iets te lang vast..
Hahaha een plaklul
plaklul

anyway....

je bent dus geen 14 meer (moet zeggen dat ik dit ook zo ingschat had, maar goed).

wil je dan wel ophouden met het napluizen van alle kleine rotdetails.

volgende keer dat je hem ziet, pak je hem vol op de bek en dan zie je het vanzelf.(of hij lichamelijk geinteresseerd is, of hij een relatie wil is een ander verhaal.)

mijn man zei het zo: je kunt nooit meer dan een slag in je gezicht krijgen....

zodoende zijn we alweer vier jaar bij elkaar.
quote:danivo schreef op 06 april 2009 @ 22:43:

anyway....

je bent dus geen 14 meer (moet zeggen dat ik dit ook zo ingschat had, maar goed).

wil je dan wel ophouden met het napluizen van alle kleine rotdetails.

volgende keer dat je hem ziet, pak je hem vol op de bek en dan zie je het vanzelf.(of hij lichamelijk geinteresseerd is, of hij een relatie wil is een ander verhaal.)

Sorry, waarschijnlijk kwam mijn onzekerheid om de hoek kijken.

Ik heb zijn nummer. Heb al een keer hem mee uit gevraagd. Hij kon toen op het laatste moment niet. Ik wacht nu eigenlijk tot hij een stap onderneemt.

Het is niet de eerste keer dat hij een stijve heeft dat ik naast hem zat. Dit heeft hij al veel vaker gehad dat ik naast hem zat.

Heb ook een paar keer gehad dat hij express ergens anders ging zitten.

Zal mijn "ballen" eens uit te kast halen en hem de volgende keer op de bek pakken.

JJ
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 april 2009 @ 20:23:

Ging de conversatie over sex toen hij in zijn broek op ontdekkeingsreis ging ?

Nope, gewoon over standaard dingen. Werk etc.

Daar wordt je nu niet echt bepaald opgewonden van.
Misschien seint hij wel dmv morse , als hij je tikt tijdens een knuffel .

Volgende keer dit spiekbriefje bij je dragen :

Zit je zelf de hele tijd naar zijn tampeloeris te kijken , of meldt hij het , elke keer dat hij een harde plasser krijgt ?
de wangknuffel is helemaal uit, het is de bedoeling dat je elkaar meteen in het kruis grijpt tegenwoordig, dat jullie dat niet weten tssss
quote:blijfgewoonbianca schreef op 07 april 2009 @ 00:21:

Misschien seint hij wel dmv morse , als hij je tikt tijdens een knuffel .

Volgende keer dit spiekbriefje bij je dragen :

Zit je zelf de hele tijd naar zijn tampeloeris te kijken , of meldt hij het , elke keer dat hij een harde plasser krijgt ?

Dan zegt hij "O"

Zal het uitprinten en bij me dragen ;)

Hij zorgt er dan voor dat de aandacht daarop gevestigd wordt.

Als ik heel de tijd naar zijn tampeloeris zit te kijken dan gaat hij op den duur wel ergens anders zitten.
Ik geef iemand een wangknuffel of hoe je het ook noemt als ik diegene absoluut geen zoen wil geven......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven