Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
Hi meiden sorry dat ik jullie verwaarloosd heb. Heb het erg druk gehad met van alles en nog wat. Daarnaast ben ik door mijn rug gegaan en kon een paar dagen bijna niets. Nu gaat het weer een stuk beter. Gelukkig maar want we gaan zo een midweekje naar een Ladalhuisje op de Veluwe. Ik ga met de kindjes en oma. N-man blijft thuis om een paar dagen te klussen.

Mmmoi blij dat het weer beter gaat met je. Door dat gdoe met mijn rug is het er even bij ingeschoten een kaart voor je te kopen voor de geboorte van Thijmen. Hij komt vandaag jullie kant op.

Fijne week jullie en tot volgende week...
Mmmoi, misschien is Sab Simplex een idee. Dat helpt geweldig bij kramp enzo. Het is homeopatisch en kan geen kwaad. Bij zowel Max als Tessa hielp het als een tierelier.
Ik meld me even, maar heb het te druk en ben te moe om uitgebreid te reageren... Sorry!

Mmmoi, wat naar van Thijmen en zijn krampjes.... echt heel zielig! Ik hoop dat het snel beter gaat!!!
jemig mmoi, wat een gedoe met je kereltje. Sab simplex werkte hier ook heel erg goed.

@mir, Roan groeit ook weinig op het moment hoor. Zit al 3 maanden op 13,8 kilo.

@pebbs, leuk nieuwe kleren! Ik zie ook allemaal leuke dingetjes, maar vind het met positiekleding in het vooruitzicht zonde om nu gewone kleding te kopen.

@ringel, een lekker ontspannen weekendje dus. Heerlijk hoor. Ik kan altijd helemaal gelukkig worden van zoiets.

@annie, ik vind het ook altijd zo leuk om Roan samen te zien spelen met een leeftijdsgenootje. Zo grappig hoe dat eraan toe gaat. Zit op de creche ook vaak stiekem even te gluren.

@niniaan, wanneer breekt er vor jou nou een ontspannen tijd aan. Gaat het in je koppie goed, gaat je rug moeilijk doen. Mevrouwtje kreukel. Hahaha.

@fluf, leuk dat je dat soort dingen doet (museum enzo). Lief is daar totaal niet van. Denk dat dat stukje opvoeden op mij terecht komt.

Vrijdag echo!!! Nog 4 nachtjes slapen. Heb er zin in. Gewoon om de bevestiging te hebben dat er wel wat zit. Lief zegt dat ik me nergens druk om hoef te maken want dat ik me al 5 weken gedraag alsof ik zwaar ongesteld ben. Hahaha.
@Krokus: Spannend, een echo! Ik weet nog precies hoe ik me voelde toen ik daar naartoe ging. En nu ligt het wondertje al in de wieg te slapen. Geweldig is het toch.

Vanavond Thijmen aan de tieners laten zien. Vonden ze helemaal leuk natuurlijk. Ook leuke cadeautjes gekregen. Een speeltje en een knuffeltje...die hadden we nog niet genoeg Maar heel lief natuurlijk.

Bedankt voor het medeleven met de krampjes. Ik heb infacol gekocht. Op advies van het maartforum en van iemand van de pufclub. Moet je voor de voedingen geven en zorgt ervoor dat kleine luchtbelletjes in ingewanden grote bellen worden die makkelijker kunnen worden uitgepoept, haha. Nou poept 'ie als een tierelier en huilt vandaag al stukken minder, dus het lijkt wel alsof het werkt. Maar hij heeft het pas 2 voedingen gehad dus dat lijkt me sterk. Wel heeft hij ineens na beide voedingen heel veel gespuugd, dat heeft hij nooit eerder gedaan. Zou het daardoor komen? Hij spuugde heel donkergeel, die kleur heeft mijn melk toch niet?!?! Het is geen colostrum meer...
Mmmoi. donkergeel spugen klinkt alsof Thijmen misschien echt gal aan het spugen was. Zou dat kunnen?

Mirjam, kan me voorstellen dat je zou willen dat Hanna sneller groeit. Zijn jij en je man groot?

Ris, is wel alles in orde bij jullie?

Ringel, had vandaag foto's bekeken van Mayte. Wow, wat is ze weer anders en wat een mooi grietje is het zeg!

Pebs, hahaha, die Floor op de fiets! Lekker wijfie!
Eva heeft doorgeslapen vannacht!! Van 23 tot 5.30 en toen had ze nog niet eens erg honger. Ze heeft om 6.00 pas voeding gekregen.

Ik ben nu wel heel moe ineens na een goeie nacht.

@mmmoi: donkergele melk is volgens mij niet normaal. Zorgt dat spul dat je gebruikt er niet voor dat het geel kleurt?

Had je nog naar de data gekeken die ik gisteren noemde? Wij zouden in principe dit (lange) weekend al kunnen. Anders zou het 2 weken daarna kunnen (maar dan is Thijmen alweer zo groot, ze zijn juist zo schattig als ze nog heel klein zijn).

@krokus: spannend hoor. Die geruststelling is toch wel erg fijn, je bent er nu best veel mee bezig volgens mij.

@niniane: lekker zeg, een weekendje weg. Hopelijk niet om een vervelende reden dat N-man thuis blijft?

Ik zou het af en toe best lekker vinden, even een weekendje zonder manlief.

@ringel: zielig he, zo'n klein verkouden kindje? Meer dan neusspray en het hoofdeinde iets hoger zitten kan je niet doen.

Floor is helemaal gek met de buurjongen, en hij met haar. Als ze nu ieder in hun eigen tuin zijn gaan ze net zolang staan roepen, schreeuwen, huilen door de schutting tot we ze naar binnen halen of ze samen mogen spelen. Dat beloofd een gezellige zomer te worden.

@Annie: Het kan geen gal zijn, daarvoor was het teveel. Het waren echt een paar golven spuug en hij had een uur daarvoor gedronken. Misschien is het idd donkerder gekleurd door die infacol, zoals Pebbs al zei.

@Pebbs: Sorry, was het vergeten. Heb nu met de man overlegd, maar dit weekend is niet handig bij ons. Normaal hebben we eerste paasdag niet echt wat bijzonders maar nu komen mijn opa, oma en oom uit de Achterhoek naar Thijmen kijken. Die hebben hem nog niet gezien dus komen een dag langs. Maandag, tweede paasdag, doen we standaard altijd wat met alle vrienden en de man wil zaterdag de tuin afmaken (schutting is 'ie aan het plaatsen en we zouden gaan 'winkelen' voor planten, aarde, zandbakzand en accessoires). De week daarop kunnen jullie dus niet...zullen we dan gelijk over 2 weken vastleggen? Zaterdag 25 april? Of zondag? Wel kans dat het weer dan lekkerder is en we in de tuin kunnen zitten, misschien zelfs een bbq'tje doen?!?!

Thijmen is net met zijn papa in de douche geweest. Hij vond het heel lekker. Toen ik hem bloot op mijn arm naar de douche bracht, poepte hij natuurlijk net. Ik kon hem nét boven het bad houden maar hij poepte ook over mijn shirt heen...blergh, haha. Uit de douche vandaan heeft hij geschreeuwd als een mager speenvarken maar nu is hij wel weer lekker schoon. Was wel nodig, hele shirt was nat van het spuug. Nu mag hij zo nog lekker een voeding en dan gaan we ons mandje in. Welterusten allemaal!
Ik meld me ook even...

Heb het heel druk en niet zo'n zin in forum. Komt wel weer.

Mmmoi wat zielig voor Thijmen. Hopenlijk helpt het goedje.

Heeft hij geen last van brandend maagzuur. Doet ook zeer. Aimee had last van reflux en spuugde soms gal/zuur. Misschien te vroeg om dat te kunnen beoordelen....Gaat al beter gelukkig.

Mijn bijdrage voor nu!

x
Goedemorgen,

Hai Babba, dat is lang geleden, jammer dat je geen zin hebt in het forum. Hoop je snel weer hier te zien!

Vannacht een lekkere nacht gehad. Thijm had om 22 uur gekregen en toen zijn we lekker gaan slapen. Om 1 uur en om 6 uur kwam hij weer voor een voeding. Helaas had hij na die laatste voeding weer last van krampjes. Uiteindelijk viel hij bij mij in slaap en hebben we nog lekker liggen doezelen totdat Jasmijn eruit kwam, dat was om half negen!!! Heerlijk...

Nu ligt de kleinste weer in zijn mandje, de grootste is aan het rondkeutelen en ik wacht op mijn kraamvisite.

Fijne dag allemaal!
Mmmoi, hoe gaat het nu eigenlijk met jou? Heb je nog last van krampen, ben je nog moe? Je komt lekker kwiek over!

Babba, jammer dat je geen zin in het forum hebt, maar dat kan toch ook gewoon? Je komt gewoon weer lekker langs als je daar behoefte aan hebt.

Pebbs, hahaha, Floor heeft dus ook een vriendje. Mats kan het beste opschieten met het meisje van vrienden van ons. Dat is gewoon dikke mik tussen die 2. Ze spelen leuk samen, zijn lief tegen elkaar maar kunnen ook samen stout doen. Ze knuffelen elkaar veel en kunnen veel van elkaar verdragen. Mats kan met veel kinderen leuk spelen, ook met sommigen van het KDV. Kinderen waar hij niet zoveel mee heeft, laat hij wel met rust.

Ik merk aan Mats heel erg dat de overgang naar het slapen de laatste paar dagen te heftig is. Mats is heel druk, vrolijk en speels. Echt rustig met hem zitten is er vaak niet bij. En door dat mooie weer is ie eigenlijk alleen maar buiten. Hij gaat rustig naar bed, tandenpoetsen enz, maar eenmaal in bed is het verdriet! Ik lees nu na het bedritueel samen met hem, hij lekker in zijn pyama, deken over ons heen. Daar geniet ie van!

Zo..ik ga maar eens mijn was binnen halen, het gaat betrekken en straks vergeet ik het...
quote:Annie Ooi schreef op 07 april 2009 @ 14:27:

Zo..ik ga maar eens mijn was binnen halen, het gaat betrekken en straks vergeet ik het...Sjemig, wat een mutsenopmerking zeg!
@Annie: Lief dat je het vraagt! Maar met mij zelf gaat het hartstikke goed, lichamelijk nergens meer last van. Ben natuurlijk wel hartstikke moe, maar ik denk dat ik dat 'normaal' ook zou zijn geweest, de eerste weken thuis met 2 kids. Haha, en die mutsenopmerking zou er ook één van mij kunnen zijn...hoewel, ik vergeet mijn was vaak en dan regent het dus wél nat...

Vanochtend kraamvisite gehad, mijn vriendin kwam met haar zoontje en haar moeder. Die moeder had een geboortetaart gebakken, zó lief! En ik kreeg weer een bon van de kinderkledingzaak die ik zo leuk vind, ik heb er nu al zes bonnen van!!! Shoppen!!! Hihihi...

Tussen de middag kwam een collega op visite, daarvan kreeg ik een pyjamaatje. En vanmiddag mijn ouders met mijn nichtje en mijn vriendin met Isabel. Drukdruk dus, Jasmijn vond het geweldig, al die kindjes om mee te spelen de hele dag. Die mocht ook nog opblijven van papa dus ligt pas net te slapen. Over een minuut of tien gaat het Thijmen alarm weer af denk ik, die slaapt alweer de hele dag met korte tussenpauzes Dus ik ga mezelf gereed maken. Doeidoei!
Alles kommer en kwel hier..... heb volgens mij een borstontsteking te pakken van hier tot ginder. Reed vanmiddag rillend naar huis (en dan is 45 minuten lang!) Ga me morgen ziekmelden, heb paracetamol op, warme douche genomen, kwarkcompres gehad, selderiethee gedronken (gatver) en zat klaar voor DHW... komt het niet!

Dan nu maar cheesecake eten haha! (zo ziek ben ik dan toch ook weer neit hihi)

Kus!
@Ris: beterschap! Selderiethee?? Waar is dat goed voor?

@mmmoi: lijkt me een goed plan om over 2,5 week af te spreken. Zullen we dan de zondag doen? dan kan je man zaterdag nog klussen of wat hij nog meer wil doen.

Manlief hier ging helemaal glunderen van het bbq-idee, goed plan dus! (nu maar hopen dat het weer ook mee zit).

We wilden het eigenlijk nog combineren met Madurodam maar dat wordt wel heel kort dag, dat doen we dan lekker een ander keertje.

Ik denk dat we dan rond een uur of 12-half 1 gaan rijden, dan kan Floor lekker in de auto slapen. Of is het dan te lang als we tot na het eten blijven?(gewoon zeggen hoor).

@annie: haha, je bent wel een leuke muts hoor .

Lastig dat Mats wat moeilijk inslaapt aan het einde van de dag.

Een boekje voorlezen is zowiezo leuk en ze worden er inderdaad lekker rustig van.

@babba: Prima hoor, als je even wat minder vaak langskomt. Lekker van het mooie weer genieten, wij lopen niet weg hier.

@ringel: alles goed? Je bent toch al 1,5 dag niet meer hier geweest, voor iemand met verlof is dat opmerkelijk

Het doorslapen van Eva heeft helaas niet doorgezet. De voeding van 11 uur kwam pas om half 1 en daarna kwam ze om half 4 alweer. Eigenlijk had ik haar toen moeten laten liggen maar dan wil ik die laatste uurtjes nog zo graag slapen, zeker als ik de dag erna moet werken, dus dan geef ik haar maar weer wat melk.

Ach, en het is ook een geweldig lekker ding, het is geen straf om 's nachts wat extra te knuffelen.

Het is zo druk op mijn werk dat ik 's avonds heel moe thuiskom. Ik voel me nu echt alsof ik de marathon heb gelopen.
@Pebbs: Staat genoteerd, zondag de 26e is dat geloof ik...net in mijn agenda gekeken, nu ben ik het al kwijt, haha. Ik hoop dat het dan een beetje lekker weer is, soms is het met koninginnedag al bloedheet, dus je weet maar nooit. En anders bedenken we wel wat anders lekkers

Jeetje, dat Eva nog steeds zo vaak 's nachts komt. Net zo vaak als Thijmen, wow. Ik hoop echt dat hij het beter gaat doen als hij wat ouder is. Dat je dat trekt! Knap hoor. Zeker als je gewoon moet werken de volgende dag. Heftig. Heb je binnenkort niet een keertje vrij? Dan kun je eens proberen haar te laten huilen 's nachts. Is wreed maar misschien helpt het. En dan kun je de volgende dag wat langer blijven liggen misschien, als je vrij bent.

@Ris: Get, dat klinkt niet lekker. Heb je een schijf in je borst ook of rode harde plekken? Ik had het laatst ook maar Thijmen heeft het gelukkig weg gedronken. Gewoon wat vaker die borst aangeboden, was wel pijnlijk.

Ik ga liggen. Thijmen is klaar voor de nacht alleen nog niet moe Hij zat net bij papa op schoot Champions League te kijken. Tja, je kunt niet vroeg genoeg beginnen volgens de man Welterusten!
even heel snel. Ringel, ga je vanochtend mee naar Monkey Donkey? Is een binnenspeeltuin in Groningen. Ik bel je anders wel even op een wat christelijker tijdstip.
Vanochtend kennismaking gehad met nieuwe gastouders...leuk stel, ze doen het samen! Dus continuiteit is min of meer gegarandeerd. Ze hebben kindjes in de zelfde leeftijden als Mayte en Fenna, plus nog een heel keppeloppas kindjes die net ff wat ouder zijn dan Fenna (vandec en nov)

Ben idd ff niet geweest....maar die piep pols doet me zo'n pijn dat ik het eigenlijk niet kan verdragen om te tikken. Mijn duim is aan het degenereren (hij beweegt niet of nauwelijks dus daardoor gaat de kracht eruit en verandert ie van vorm) en het trekt door m'n hele arm naar m'n nek dus daar gaat het nu ook vast zitten. Al m'n kracht (Ik heb er de kracht niet voohoor om het op z'n Jolings te zeggen) gaat zitten in het verzorgen van de meisjes en ben s'avonds bek en bek af en ben dan helemaal dizzy inm'n hoofd. Gezellig hier dus.

Ik heb volgende week dinsdag een afspraak met de revalidatiearts.....ben benieuwd wat hij er van gaat zeggen (of zij weet niet of het een mevrouw is)

Maar euh Pebbs.....ff niet lezen hoor.....Fenna heeft gisteren van 20.30 tot vanochtend 7.30 geslapen.......Nou was gisteren wel een piep dag, ze is wakker geweest van 10.30 tot 20.30 pffff volgens mij weer een regeldag of zo, maar ze vertikte het gewoon om overdag te slapen. En ze zal ontzettend moe zijn geweest, maar ik was iig flink van de leg vanochtend toen ik wakker werd om 7.00.....

zo weer genoeg getikt.....
Hier druk met verhuizing regelen enzo. Als jullie tijd/zin hebben. Er loopt nu op relaties een topic van dangeensuus. Open brief aan mijn zoon heet het. Over kinderen met een extra zoals ook mijn jongens die hebben. Een mooi, voor mij zeer herkenbaar topic. Het kost me momenteel wat tranen om daar te lezen en schrijven. Het lijkt wel of er een soort van verwerken uitkomt bij mij door de verhalen en het schrijven. Heb gister veeeeeeeeeel te laat achter de pc gezeten.
Nou hier dus idd een borstontsteking. Vanmorgen huilend gevoed en toen was Gijs klaar, zat er allemaal bloed aan zijn gezichtje... (ik weer brullen). Kon gelukkig snel bij de huisarts terecht, heb antibiotica gekregen en vandaag wel 6 uur geslapen. Gelukkig zijn de opa's en oma's geweest zodat ik alleen maar Gijs hoefde te voeden en verder niks... Wel lekker, maar ik had het dan ook nodig.

Later meer!

XXX
Oeh bakkes, borstonsteking, ik hoop dat het snel over is. Wat kun je daar ziek van zijn zeg!

Ringel, klinkt behoorlijk heftig dat gedoe met je pols. Sterkte meisje!

Pebs, ik vond/ vind nachtvoedingen (ze komen hier nog sporadisch voor) ook niet erg. Tenminste, als ik Sverre eenmaal in mijn armen had. Het had wel wat, zo'n droppie die nog niks van de wereld om zich heen weet en die alleen maar gericht is op jou. Mooi contact.

Fluf, ik hoop dat je via dat topic idd de boel een beetje kan verwerken. Is ook niet niks, en dan met een verhuizing daarnaast, pfffff, fijn dat je van je af kan schrijven.

Nou, ik ben offcieel ontzwangerd. Eergisteren was Sverre 9 maanden. Op de dag dat Mats precies 9 maanden was (29-10-2007) had ik een positieve zwangerschapstest. Nummer 3 komt vast wel een keer, maar nog wel een poos wachten, hahaha! (maar nu mag ik dus niet meer klagen, huilen, zeuren en onredelijk doen met een geldige reden)
@Ringel: Vervelend dat je zo'n last hebt... ik hoop dat die arts wat voor je kan betekenen met snel effect...

@Ris: Voor jou ook een dikke knuffel. Vervelend zeg, zo'n borstontsteking. Mag je wel gewoon door blijven voeden? Moet heel pijnlijk zijn...auwie...sterkte!

@Fluf: Ik heb net een stukje van dat topic zitten lezen. Mooi eigenlijk om te leren hoe 'logisch' kinderen met Asperger denken. Veel logischer dan wij eigenlijk.

@Annie: haha, ontzwangerd. Dan heb ik nog even te gaan Behalve een slappe blubberbuik en een nog niet helemaal geheeld litteken van de knip, ben ik al aardig hersteld hoor.

Heb zonet een borstvoedingsarmband voor mezelf besteld. Waarmee je makkelijk kunt bij houden welke borst je wanneer hebt gegeven. Dat vergeet ik namelijk iedere keer, vooral 's nachts. Alleen vraag ik me af of zo'n armband 's nachts wel handig is...nou ja, het is in ieder geval een leuke gadget!

Ik ga nu lekker liggen, Thijmen komt zo voor de avondvoeding en dan wil ik daarna direct kunnen gaan slapen. Morgen moet jasmijn weer naar de psz en dan moet ik er dus vroeg uit!!! Welterusten allemaal...
Hier dus geen nachtvoedingen meer (maar voor hoelang?) Fenna gaat rond 20.30 slapen (helemaal uitgeteld na het brullen wat daar aan vooraf gaat) en vanochtend was ze om 6.15 weer aan het murmelen....wordt dan verwelkomd met een big smile van hier tot tokio en ben dan helemaal verliefd op m'n meiske.....

Maar de uren die daar aan vooraf gaan zijn voor mij slopend....vanaf 16.30 (ongeveer) begint het gedonder.....huilen, huilen, huilen en ik kan er de vinger niet op leggen of het nu honger is, pijn (want huilen met van die hoge uithaaltjes aan het eind en ze huilt zich schor zo zielig) krampjes....en op een gegeven moment kan ik er geen "neh, oewah", of iets anders van maken oftewel de 5 universele kreetjes die ze aan het begin van het huilen maken het is volgens mij alles tegelijk. Niet te troosten en ws bek en bek af, want meiske vertikt het om te gaan slapen s'middags, heoveel rust en regelmaat ik er ook ingooi.....en dat dan dus tot 20.30.

heb gisteren dan ook flink staan janken omdat ik het niet meer wist. Lief en ik die gisteren al de hele dag op elkaar aan het bitchen zijn (gezellig) mijn pols/ duim die brand (heb ik gisteren weer laten tapen wat een opluchting want minder pijn) Mayte die stront vervelend is en de chaos is compleet. Die avonden kunnen me gestolen worden eerlijk gezegd.

@Ris, wat naar van die borstontsteking...mag je dan nu nog wel voeden met een ab kuur? en bleod om Gijs' snoetje....volgens mij had Pebbels dat ook toch met Eva en hebben we nog de vergelijking gemaakt met een vampierEva (nu dus vampierGijs) maar lijkt me verschrikkelijk om te zien....zo'n onschuldig snoetje onder het bloed....

@Krook, sorry dat ik gisteren niet meeer heb gebeld, zie bovenstaand verhaal......Maar lijkt me leuk om binnenkort eens iets leuks te gaan doen met onze banjers.

rest hoi hoi.....

@mmmoi, dat meer spugen kan van de infacol komen.....maar geel heb ik het niet gezien. Is Thijmen misschien snotterig? dan kanhet ook zijn dat het snot is....Dit had Fenna nl een tijdje geleden ook. Met een spoortje bloed erbij (was helemaal in alle staten toen) maar was gelukkig niks. Met die infacol moet je trouwens niet al te lang doorgaan (hoe goed het ook werkt) want ze gaan er enorm van kwijlen en ze raken er aan gewend. Ben met Fenna na 4/5 weken gestopt en vanaf toen eigenlijk geen krampjes tussendoor meer.
Zo, de stuiterbal is naar de psz (moest haar wakker maken vanochtend; zul je altijd zien!) en ik heb mezelf getrakteerd op een asociaal ontbijt...degene die het eerst raadt waarmee ik heb ontbeten, mag hier langs komen en dan trakteer ik daarop Degenen die me een beetje kennen kunnen het wel raden, en aangezien jullie me al 3 jaar (!) kennen...

@Ringel: Is het toch geen darmkramp waar Fenna last van heeft? Omdat ze huilt precies op de tijd dat veel kinderen last van krampen hebben? Wel vervelend al dat huilen, je wordt er zo onzeker van hè! Laat anders je ha haar eens onderzoeken of er geen medische oorzaak is; misschien heeft ze ergens pijn?!?! Antibiotica kun je trouwens veilig slikken in de bv periode (of aan een infuus daarvan liggen ), maar niet alle soorten. En het spugen is hier over, gelukkig. Was toch maar één dag kennelijk. Ach ja, beter toch?

@Ris: Hoe gaat het nu met de bv, slaat je kuur een beetje aan? Ik hoop dat je snel een beetje opknapt meissie, pijnlijk!!! Hoe kon die ontsteking nou ineens ontstaan eigenlijk?

Ik ga zo maar eens iets in het huishouden doen, al lonkt mijn bedje ook verleidelijk...toch wel vroeg er uit hoor, om je kind op tijd weg te brengen. Thijmen heeft het wel goed gedaan vannacht, hij had om 23 uur gekregen en kwam toen om 3.15 en om 7 uur weer. Toen ben ik er daarna gelijk uit gegaan. Hij heeft vannacht wel een tijd wakker gelegen en enorm liggen kreunen enzo. Toen hebben we hem maar even op zijn eigen kamertje gelegd, ik kon er echt niet tegen, haha.

Vanmiddag komt mijn schoonmoeder weer. Ze wilde wel weer wat schoonmaken maar dat vind ik eigenlijk van de gekken; ik heb niks te doen en dan zou ik het haar laten doen!?!? Ze doet maar gewoon een bakkie koffie! Verder geen plannen vandaag.

Gisteren heb ik op kleertjes.com nog leuke dingen voor Thijmen gekocht van Pointer van vorig jaar, voor de helft. Ik ben echt gek op dat merk, ik houd wel van een beetje kakkie (niet té). Echt alles van dat merk vind ik leuk (behalve de dingen met rood; dat is niet echt mijn kleur); alleen het is zo enorm duur normaal gesproken. Nu had ik voor 26 euro een bodywarmer en een heel leuk broekje; dat is nog eens te doen. Op MP verkoop je het weer voor bijna hetzelfde geld
Heu,

Hmm, als het goed is, wordt het nog mooi weer vandaag, we zien wel. Vandaag met Sverre naar het CB.

Drukke week is het, lief of ik is elke avond nog weggeweest. Gisteren was hij voor zijn werk pas om 23.30 uur thuis en vanmorgen om 6 uur ging de wekker weer. Gelukkig heeft ie morgen vrij. maar wel effe heftig zo de laatste tijd.

Mmmoi, heb net ff gespiekt bij die kleertjes, leuke site hoor! Zelf ben ik niet zo van de kak, vind stoere kleding wat meer bij mijn mennekes passen. Ik had Sverre laatst een setje aangetrokken met een gestreept poloshirt en effen broek, gekregen als kraamcadeau. Ik vond het niet bij hem passen. Broeken met zakken en ritsen en spijker is meer mijn ding. Mats heeft heel soms (bij feestjes) een spencer aan, maar dan wel met shirt. Dat vind ik wel leuk, maar moet wel voor iets bijzonders zijn. Fijn dat Thijmen niet meer spuugt.

Ringel, dat huilen is zo naar. Maar echt, dat gaat over. Sverre deed dat ook best veel. Altijd aan het einde van de middag en dan tot hij naar bed ging. Wat hielp was om Sverre op de buik te dragen en tijdens eten in zijn wippertje bij ons te zetten. Hij bleef wel huilen, maar wij voelden ons dan iets minder machteloos. Het leek net of het nooit over zou gaan, maar toen hij een maand of 3 a 4 was deed ie het niet meer...pfffff!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven