Napraattopic deel 117
vrijdag 13 september 2019 om 11:09
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 22 september 2019 om 18:13
We zijn weer terug van vakantie!!!
Kleinkinderen zijn al op bezoek geweest en waren heel blij met hun cadeautjes.
Zij vonden, dat wij veel te lang weg waren en dat mogen we nooit meer doen (zijn we ook niet van plan)
De laatste 10 dagen waren echt wel heel erg leuk.
Mijn ogen lijken wel lichtgevend op het moment (ze zijn groen), vanwege mijn bruine gezicht.
Zij vonden, dat wij veel te lang weg waren en dat mogen we nooit meer doen (zijn we ook niet van plan)
Mijn ogen lijken wel lichtgevend op het moment (ze zijn groen), vanwege mijn bruine gezicht.
zondag 22 september 2019 om 18:19
Betty_Slocombe schreef: ↑22-09-2019 18:18Ik wil een topic openen naar aanleiding van een paar opmerkingen op het topic over afgrijselijke voornamen, maar ik heb geen idee hoe ik het moet formuleren zonder dat het een reltopic wordt. En ik moet gewoon werken morgen, dus dat is ook jammer dan.
Hou jezelf vooral niet in.
Heb ooit een geprobeerd in dat topic er iets over te zeggen, maar dat begrepen die simpele zielen niet.
zondag 22 september 2019 om 18:21
Ik heb nog steeds vakantie hoorBetty_Slocombe schreef: ↑22-09-2019 18:18Ik wil een topic openen naar aanleiding van een paar opmerkingen op het topic over afgrijselijke voornamen, maar ik heb geen idee hoe ik het moet formuleren zonder dat het een reltopic wordt. En ik moet gewoon werken morgen, dus dat is ook jammer dan.
zondag 22 september 2019 om 18:30
Welkom terug!swannie12 schreef: ↑22-09-2019 18:13We zijn weer terug van vakantie!!!
Life is short. Eat dessert first.
zondag 22 september 2019 om 18:32
Dat is toch heel iets anders?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 22 september 2019 om 18:32
Daarom meteen promoveren. Voordat het enthousiasme de kop in wordt gedrukt.
zondag 22 september 2019 om 18:41
Ik vind er niet zoveel mis mee om een naam afschuwelijk te vinden. Vind ik iets anders dan een opgeheven vingertje over onaardig gedrag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 22 september 2019 om 18:43
Heb je dat topic wel eens gelezen? Dat is veel meer dan alleen maar een naam afschuwelijk vinden, gewoon ronduit lekker oordelen en hihihaha over namen.
zondag 22 september 2019 om 18:43
Betty_Slocombe schreef: ↑22-09-2019 18:18Ik wil een topic openen naar aanleiding van een paar opmerkingen op het topic over afgrijselijke voornamen, maar ik heb geen idee hoe ik het moet formuleren zonder dat het een reltopic wordt. En ik moet gewoon werken morgen, dus dat is ook jammer dan.
Noem het gewoon: Vooroordelen.
zondag 22 september 2019 om 18:44
Kan, maar hij/zij post hier waarschijnlijk niet.Lady*Voldemort schreef: ↑22-09-2019 18:40Nou nee, vind ik niet. Het oordeel over de naam houdt namelijk meestal een oordeel over de naamgever in.
zondag 22 september 2019 om 18:45
Ja, hand in eigen boezem. Heb ik het ook weleens gedaan en vind ook wel iets van die namen en dus naamgevers.
zondag 22 september 2019 om 18:49
Ja, men dacht dat ik ze monddood wilde maken. Wilde ik niet, ik heb alleen een andere mening. Ik vind het echt heel typisch om nu nog te beweren dat je zeker weten een laagopgeleide tokkie bent als je Kevin of Chanel heet. Dan heb je echt al jaren niet meer in de bovenbouw van een havo/vwo rondgesjouwd. En lekker veilig allemaal zelf je kind een top 10 naam geven (wat ik prima vind verder) en dan iedereen met een andere smaak uitlachen vind ik ook vermoeiend.
Dat de naam van een van mijn kinderen daar regelmatig genoemd wordt, vind ik enkel een bewijs van mijn goede smaak. Ha.
zondag 22 september 2019 om 18:51
De ZP discussie werd er zelfs bij gehaald
zondag 22 september 2019 om 18:54
Ja, dat verbaasde me ook. Terwijl het alleen door die typische rant van die ene typische forummer kwam en iemand anders zich toen heel erg onheus bejegend voelde.
En ik voel me niet eens persoonlijk aangevallen, ik heb een heel saaie, deugdelijke voornaam die in alle milieus voorkomt (niet dat er tegenwoordig iemand zo mal is zijn kind zo te noemen, maar goed, dat is met wel meer namen zo). Maar het lijkt me dat iedereen zelf mag bepalen hoe hij/zij zijn/haar boreling noemt. En natuurlijk is Fokje Modder of Chris Mus geen goed plan en dat vind ik ook best grappig. Maar voor de tiende keer zien dat iemand zo dom is omdat het kindje Jayden heet is armoede.
zondag 22 september 2019 om 19:18
Mooi! Kreeg net een push van Bol dat de Nintendo switch vandaag 295 is. Geen idee of het een goede aanbieding is, maar wilde je het even zeggen
zondag 22 september 2019 om 19:24
Als ik Djaden oid op de klassenlijst zie staan heb ik daar een beeld bij, als ik Wolfje ( meisje) zie staan heb ik daar ook een beeld bij en ook bij Claire. 9 van de 10 keer klopt het beeld.
zondag 22 september 2019 om 19:26
Ja, dat mag je. Ik zie niet waarom je zegt dat je het niet aan mij vraagt. Voor als het ermee te maken heeft, ik mag zelf bepalen aan wie ik iets antwoord.PoesinBoots schreef: ↑22-09-2019 16:29Volgens mij mag ik zelf bepalen aan wie ik iets vraag. En het was duidelijk niet aan jou.