Heeft iedereen een type?
maandag 23 september 2019 om 20:51
Qua karakter heb ik wel een bepaald type.
Qua uiterlijk niet, ben op totaal verschillende types gevallen. Wel weet ik dat bij mij de fysieke of seksuele aantrekkingskracht er snel moet zijn, anders komen we niet voorbij de friendzone. Het "je gaat iemand vanzelf aantrekkelijker vinden" werkt bij mij alleen als er vanaf de start al wel "iets" is.
Qua uiterlijk niet, ben op totaal verschillende types gevallen. Wel weet ik dat bij mij de fysieke of seksuele aantrekkingskracht er snel moet zijn, anders komen we niet voorbij de friendzone. Het "je gaat iemand vanzelf aantrekkelijker vinden" werkt bij mij alleen als er vanaf de start al wel "iets" is.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
maandag 23 september 2019 om 20:52
maandag 23 september 2019 om 20:54
Maar je relaties zijn dan altijd met vrouwen die niet aan die ‘voorwaarden’ voldoen toch?
Dus mss denk je dat je op dat ene type vat, maar denk je dat verkeerd.
maandag 23 september 2019 om 21:03
Relatiemateriaal: mannen die lijken qua karakter op mijn vader: rustige, intelligente, mannen met een gelijkmatig temperament, Géén voetvegen trouwens. Gevonden overigens, en al zo'n 25 jaar samen.
Scharrelmateriaal: Niet perse een uiterlijk kenmerk als blond of donker of zo, maar mannen waar ik intelligente conversatie mee kon hebben, en goeie ogen. Kleur maakt niet uit, dat dan weer niet. Kan het niet zo goed omschrijven, er is iets ín de ogen waar ik op val (lekker duidelijk he?)
Uiteraard trap ik Jason Mamoa heus niet het bed uit als die hier opeens zouden verschijnen.
Scharrelmateriaal: Niet perse een uiterlijk kenmerk als blond of donker of zo, maar mannen waar ik intelligente conversatie mee kon hebben, en goeie ogen. Kleur maakt niet uit, dat dan weer niet. Kan het niet zo goed omschrijven, er is iets ín de ogen waar ik op val (lekker duidelijk he?)
Uiteraard trap ik Jason Mamoa heus niet het bed uit als die hier opeens zouden verschijnen.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
maandag 23 september 2019 om 21:15
maandag 23 september 2019 om 21:15
Toen ik nog minderjarig was, viel ik op van die ingewikkelde Byronachtige types. Dodelijk vermoeiend die moeilijkdoenerij de hele dag. Na mijn 18e deugdzame grootuitgevallen kerels met goed fatsoen en een mooie bos haar. Echt ideaal. En je bent er zelf bij, je kunt een hoop sturen in je amoureuze gevoelens. Vind ik tenminste.
maandag 23 september 2019 om 21:32
Er zijn maar weinig die echt op de vragen van uit de OP antwoorden en gewoon hun eigen type beschrijven, haha.
Ik geloof niet dat iedereen qua uiterlijk een type heeft. Wel qua innerlijk.
Daarnaast denk ik ook dat veel mensen een ideaalbeeld voor zichzelf van “hun type” vormen, maar het uiteindelijk niet werkelijk hun type is of ze gewoon geen type qua uiterlijk hebben.
Over je tweede vraag.. Niet allemaal. Er zijn wel een heleboel mannen die het oké zouden vinden om met iemand aantrekkelijk in bed te duiken zonder meer, omdat het qua innerlijk niet hun type is. Maar er zijn er ook genoeg die dat gewoon niet zouden doen.
Ik geloof niet dat iedereen qua uiterlijk een type heeft. Wel qua innerlijk.
Daarnaast denk ik ook dat veel mensen een ideaalbeeld voor zichzelf van “hun type” vormen, maar het uiteindelijk niet werkelijk hun type is of ze gewoon geen type qua uiterlijk hebben.
Over je tweede vraag.. Niet allemaal. Er zijn wel een heleboel mannen die het oké zouden vinden om met iemand aantrekkelijk in bed te duiken zonder meer, omdat het qua innerlijk niet hun type is. Maar er zijn er ook genoeg die dat gewoon niet zouden doen.
maandag 23 september 2019 om 21:35
Van mij hoeft ook geen strak pak, heb het liefst een man in een gewone spijkerbroek en t-shirt. Beetje ruig mag, hoeft niet.
Fysiek sterke mannen vind ik wel aantrekkelijk.
I'm not lazy
maandag 23 september 2019 om 22:33