Heeft iedereen een type?

23-09-2019 20:01 90 berichten
Geloven jullie in het hebben van een type? Ookal beweren sommige dat ze geen type hebben?

En zullen mannen snel iets willen van iemand die ze bijvoorbeeld wel aantrekkelijk vinden maar niet hun type is?
Alle reacties Link kopieren
Qua karakter heb ik wel een bepaald type.

Qua uiterlijk niet, ben op totaal verschillende types gevallen. Wel weet ik dat bij mij de fysieke of seksuele aantrekkingskracht er snel moet zijn, anders komen we niet voorbij de friendzone. Het "je gaat iemand vanzelf aantrekkelijker vinden" werkt bij mij alleen als er vanaf de start al wel "iets" is.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Suðri schreef:
23-09-2019 20:47
Hoe weet je dan wat je type is?

Daar val ik op, qua uiterlijk en karakter. Ik denk dat het gewoon met voorkeuren te maken heeft, geen idee hoe het werkt.
Gatekeeper* schreef:
23-09-2019 20:21
Zolang het een hartslag had was ik al tevreden.
:hihi:
RikM schreef:
23-09-2019 20:52
Daar val ik op, qua uiterlijk en karakter. Ik denk dat het gewoon met voorkeuren te maken heeft, geen idee hoe het werkt.
Maar je relaties zijn dan altijd met vrouwen die niet aan die ‘voorwaarden’ voldoen toch?
Dus mss denk je dat je op dat ene type vat, maar denk je dat verkeerd.
Suðri schreef:
23-09-2019 20:54
Maar je relaties zijn dan altijd met vrouwen die niet aan die ‘voorwaarden’ voldoen toch?
Dus mss denk je dat je op dat ene type vat, maar denk je dat verkeerd.

Of mijn type vrouwen valt niet op mij, dat kan ook. :'(
Relatiemateriaal: mannen die lijken qua karakter op mijn vader: rustige, intelligente, mannen met een gelijkmatig temperament, Géén voetvegen trouwens. Gevonden overigens, en al zo'n 25 jaar samen.

Scharrelmateriaal: Niet perse een uiterlijk kenmerk als blond of donker of zo, maar mannen waar ik intelligente conversatie mee kon hebben, en goeie ogen. Kleur maakt niet uit, dat dan weer niet. Kan het niet zo goed omschrijven, er is iets ín de ogen waar ik op val (lekker duidelijk he?)

Uiteraard trap ik Jason Mamoa heus niet het bed uit als die hier opeens zouden verschijnen.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
RikM schreef:
23-09-2019 21:02
Of mijn type vrouwen valt niet op mij, dat kan ook. :'(
En dan neem je maar genoegen met minder? :O
Ik val altijd voor de wat grote ruige types. 3 dagen baard, borsthaar graag.. :biggrin:
Geen gladde kerels voor mij in pak.
Suðri schreef:
23-09-2019 21:04
En dan neem je maar genoegen met minder? :O

Nee joh. Ik zie het allemaal niet zo zwart-wit. Het is maar een type. Die heeft sneller mijn aandacht, maar dat wil niet zeggen dat andere vrouwen niet ook hartstikke leuk kunnen zijn.
Ik lijk bijna consequent op bat shit crazy psycho bitches te vallen. Nouja, zo heeft OLH het gewoon gewild denk ik ondertussen maar.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Ik hou van contrasten, want die heb ik zelf ook. Ruw, rauw, lief, verfijnd, mysterieus, sensitief... Hij moet dezelfde opvattingen over het leven hebben. In de ander zoek ik troost, geborgenheid, genegenheid, plezier. Zoiets.
wij slapen nooit.
Toen ik nog minderjarig was, viel ik op van die ingewikkelde Byronachtige types. Dodelijk vermoeiend die moeilijkdoenerij de hele dag. Na mijn 18e deugdzame grootuitgevallen kerels met goed fatsoen en een mooie bos haar. Echt ideaal. En je bent er zelf bij, je kunt een hoop sturen in je amoureuze gevoelens. Vind ik tenminste.
Ik heb geen 'lijstje' waar een man aan moet voldoen, maar als ik met mijn beste vriendin op het terras zit of in de stad loop vinden we zelden dezelfde mannen aantrekkelijk. Blijkbaar vallen we toch op een bepaald type man.
Ik heb wel eens iets gehad met iemand die hellemaal perfect was alles wat ik wilden.

Binnen een week was ik er op uitgekeken.
Er zijn maar weinig die echt op de vragen van uit de OP antwoorden en gewoon hun eigen type beschrijven, haha.

Ik geloof niet dat iedereen qua uiterlijk een type heeft. Wel qua innerlijk.
Daarnaast denk ik ook dat veel mensen een ideaalbeeld voor zichzelf van “hun type” vormen, maar het uiteindelijk niet werkelijk hun type is of ze gewoon geen type qua uiterlijk hebben.

Over je tweede vraag.. Niet allemaal. Er zijn wel een heleboel mannen die het oké zouden vinden om met iemand aantrekkelijk in bed te duiken zonder meer, omdat het qua innerlijk niet hun type is. Maar er zijn er ook genoeg die dat gewoon niet zouden doen.
RikM schreef:
23-09-2019 21:11
Nee joh. Ik zie het allemaal niet zo zwart-wit. Het is maar een type. Die heeft sneller mijn aandacht, maar dat wil niet zeggen dat andere vrouwen niet ook hartstikke leuk kunnen zijn.
Zit je te pesten.
RockOla schreef:
23-09-2019 21:10
Ik val altijd voor de wat grote ruige types. 3 dagen baard, borsthaar graag.. :biggrin:
Geen gladde kerels voor mij in pak.

Van mij hoeft ook geen strak pak, heb het liefst een man in een gewone spijkerbroek en t-shirt. Beetje ruig mag, hoeft niet.
Fysiek sterke mannen vind ik wel aantrekkelijk.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Suðri schreef:
23-09-2019 21:34
Zit je te pesten.

Nu ben je helemaal mijn type. :love:
Ja natuurlijk zijn er persoonlijkheidstypen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
RikM schreef:
23-09-2019 21:46
Nu ben je helemaal mijn type. :love:
Gaan we voorbonden eerste dates alles seizoenen kijken :love:
Volgens mij heb ik meerdere types, kan dat ook?
Daveotion schreef:
23-09-2019 21:53
Volgens mij heb ik meerdere types, kan dat ook?
Is verboden.
Suðri schreef:
23-09-2019 21:51
Gaan we voorbonden eerste dates alles seizoenen kijken :love:
Zet die autocorrect nou es uit.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
23-09-2019 22:33
Zet die autocorrect nou es uit.
Jezus nou. Nu is het wel heel angstaanjagend.
Ben je echt geïnteresseerd of men hier een type heeft of wil je vooral weten of je een kans maakt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven