Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Goedemorgen,
Ik heb heel slecht geslapen. Ik heb met veel buikpijn en diarree op de wc gezeten en buik blijft rommelen. Zelfs man had het in de gaten en dat zegt wel iets.
Nu ben ik aan het wachten op appie.

Lientje, je mag vandaag lekker bijkomen van gisteren. Dochter zal het fijn vinden als ze opgehaald wordt, maar laat de rest maar wachten.

Wij hebben een oude Peugeot die, zolang hij blijft rijden, mag blijven.

Lise, wat is een standkachel?
Klinkt vervelend Moyrrie, sterkte.

Een standkachel warmt de auto op zonder te starten en te rijden. Dan kun je dus instellen dat de auto warm is op het moment dat je wil vertrekken. Ideaal in de winter.
Alle reacties Link kopieren
Oh, zo'n standkachel was in m'n Daf vroeger wel handig geweest. We zijn een keer met vorst naar Utrecht gereden en hebben de hele weg de binnenkant van de ruiten moeten krabben :rofl:
Zomer en winterstand verschil was ook een plastic schot bij de grill. Aahh.. nostalgie.

Sterkte Moyrrie. :redrose:
Later is nu
Dat is wel echt ideaal Lise, ik doe toch altijd maar de motor aan anders krab ik mij de pest en heb slechte ervaring met zgn ontdooispray.

Moyrrie, was je aan de antibiotica? Of was jij dat niet? Misschien dat dan probiotica je helpt?

Hier ook slecht geslapen. Vanmiddag een uurtje revalidatietraject.

Dreamer, ik had een Daf 66 uit 1973. Lichtblauw. Die auto woog maar iets van 630kg. Toen het een keer enorm plensde op de A7 dreef ik letterlijk over de weg. Aquaplaning+ zegmaar :rofl:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Moyrrie, sterkte!

Dreamer, de mannen hebben hem opgeruimd hoor.
Ik hoef hem alleen maar af te leveren bij de verhuurder. Ze ligt al op mijn achterbank :hyper:
Is zo'n grote opblaasbare dus niet zo zwaar.

Ze zijn begonnen met heien. Tot nu toe valt het redelijk mee met de trillingen. Laatste huis gelukkig. Kunnen we volgend jaar alle scheuren gaan repareren en het huis opnieuw stucen.
Dit jaar had het weinig zin met al dat heien van de nieuwe huizen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Aah.. de Daf 66 was al bijna een volvo hè ;-))
De mijne was totallos toen er een deur kapot was, want een nieuwe deur was duurder dan de hele auto :rofl: Deur van de sloop bracht uitkomst (en die zat toen nog naast de volvogarage, bij de sluisjes)
Later is nu
Sterkte Moyrrie!

Leuk toch dat de eerste auto’s je zo bij blijven. Wij hadden een Renault 4, in 1978 was dat, en daar heb ik zo’n fijne herinneringen aan.
lientje69 schreef:
24-09-2019 09:30
Moyrrie, sterkte!

Dreamer, de mannen hebben hem opgeruimd hoor.
Ik hoef hem alleen maar af te leveren bij de verhuurder. Ze ligt al op mijn achterbank :hyper:
Is zo'n grote opblaasbare dus niet zo zwaar.

Ze zijn begonnen met heien. Tot nu toe valt het redelijk mee met de trillingen. Laatste huis gelukkig. Kunnen we volgend jaar alle scheuren gaan repareren en het huis opnieuw stucen.
Dit jaar had het weinig zin met al dat heien van de nieuwe huizen.
Oh gelukkig!

En jullie hadden je eigen plaatselijke aardbevingen dus! Vervelend zeg.
Later is nu
Ik moest de standkachel even Googlen (en zag daarna je uitleg). Dat is inderdaad enorm luxe! En het spaart per saldo ook nog eens het milieu. Die wil ik dus ook in mijn volgende auto 8-)

Vervelend, Moyrrie, van je onrustige buik. Hopelijk geeft het onderzoek duidelijkheid en kunnen ze er wat aan doen.

Lientje, sterkte vandaag!

Wij zijn net terug van de tandarts. Helaas moet ik 2 kronen. Man moet 2 implantaten, dus het wordt een duur jaartje wat tandarts betreft.

Gelukkig voel ik me nog steeds iets beter.
Fijn dat je je wel wat beter voelt Doro!
Dreamer, ja, dit is het 5e huis dat gebouwd wordt. Dus de 5e keer in de miniaardbevingen. Hele huis schudt behoorlijk dan een aantal uren door het gedreun. Zal blij zijn als het klaar is.
We keken altijd vrij zo'n 10 km de polder in. Nu helaas huizen ervoor.

Wat balen Doro, die tandartskosten.
Dreamer schreef:
24-09-2019 09:31
Aah.. de Daf 66 was al bijna een volvo hè ;-))
De mijne was totallos toen er een deur kapot was, want een nieuwe deur was duurder dan de hele auto :rofl: Deur van de sloop bracht uitkomst (en die zat toen nog naast de volvogarage, bij de sluisjes)
Bijna! Maar het was echt nog een daf deze. Duurde nog twee jaar voordat het Volvo werd (dat was in 1975)

Mijn vriend en ik willen nog heel graag een keer in zo’n grote oudere Volvo met van die grote ramen naar de Noordkaap rijden en dan ook in die auto slapen. Met ons tweeën dus.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Dat is wel jammer van je uitzicht Lientje maar wellicht krijgen jullie er leuke buren voor terug :)
lientje69 schreef:
24-09-2019 10:08
Dreamer, ja, dit is het 5e huis dat gebouwd wordt. Dus de 5e keer in de miniaardbevingen. Hele huis schudt behoorlijk dan een aantal uren door het gedreun. Zal blij zijn als het klaar is.
We keken altijd vrij zo'n 10 km de polder in. Nu helaas huizen ervoor.

Wat balen Doro, die tandartskosten.
Wij krijgen ook een nieuw huis voor ons huis en zijn daardoor wat uitzicht kwijt. Ik baal wel dat het ook herrie met zich meebrengt, maar gelukkig is het maar 1 huis dus hopelijk duurt het niet zo lang.

Mijn haar is weer geknipt. Ik ben wel gesloopt na een uur in een kappersstoel zeg.
Lise zit jij een uur in de kappersstoel??
Vandaag en morgenochtend nog heien. Pff.
En dan de bouw nog.
En man heeft nachtdienst dus dat wordt lastig slapen dan.
Moet hij maar naar zijn moeder of op de slaapbank in de loods.
Kwebbeltje91 schreef:
24-09-2019 11:53
Meestal wel ja. Dit keer was het iets korter maar het is ook weleens langer.
Het is te lang voor mij, maar ja. Ik wil er toch ook wel een beetje fatsoenlijk uitzien.
Kwebbeltje91 schreef:
24-09-2019 11:53
Zit jij korter? :O Ik ben thuis al een half uur bezig met wassen, producten, föhnen. Gelukkig doe ik dat maar 2 tot 3x per week. Daarna zijn m’n armen moe.

Ik heb vet “grappig” gedroomd. Dat een vriendin van mij een pakket had opgestuurd met plant achtige dingen. Niks in plastic verpakt want ze is anti plastic. Echt hoeveel details. Alleen nu heb ik de pakketbezorger gemist met mijn 100 tulpenbollen. Ze liggen nu bij de nieuwe buurman. Het lukte me eindelijk om door hem heen te slapen. :angel:
Als het kan wachten doro, kun je overwegen de behandelingen in januari te doen. En dan voor een duurdere tanden verzekering te gaan.

Dit heb ik weleens gedaan. Kan enorm schelen. Maar dan moet het wel 3 maanden kunnen wachten.

Sommige tandartsen willen het ook wel in december doen en de factuur op januari zetten. Als een klant echt krap zit.
Dat wordt ophalen dan Yellow.

Ik had net een mega blunder.
Ik had een theepakket gekregen met chocolade en een klein doosje erin met veel liefs en kusjes erop. Een soort luciferdoosje met kleine witte hartjes erin. Pepermuntjes dacht ik heel naïef.
Dus ik stop er een in mijn mond en begin erop te kauwen ...
Blegh...
Bleken het hele kleine minizeepjes te zijn... :facepalm:
lientje69 schreef:
24-09-2019 12:06

Ik had een theepakket gekregen met chocolade en een klein doosje erin met veel liefs en kusjes erop. Een soort luciferdoosje met kleine witte hartjes erin. Pepermuntjes dacht ik heel naïef.
Blegh...
:HA:
lientje69 schreef:
24-09-2019 12:06

Blegh...
Whahahaha. Stond je opeens te schuimbekken van de liefde. :angel:

Ik vind het niet erg om ze op te halen. Ik heb al een aantal slaapkamerraam gesprekken gevoerd. :$ Hij heeft een hele grote oude ruit in de tuin staan, en Regenboog heeft er een van mij van de tuin kapot gemaakt. Maargoed, ik was dus lekker brutaal. Hij gaat hem misschien hergebruiken in zijn nieuwe schuur en anders mag ik hem. :yes:

Dus nu kan ik eens van dichtbij bekijken wat ze allemaal uitspoken daar.
lise1985 schreef:
24-09-2019 09:16
Klinkt vervelend Moyrrie, sterkte.

Een standkachel warmt de auto op zonder te starten en te rijden. Dan kun je dus instellen dat de auto warm is op het moment dat je wil vertrekken. Ideaal in de winter.
Wow wat fancy. :O Is het heel dom dat ik vraag sinds wanneer dat bestaat?
Gele_Suikerspin schreef:
24-09-2019 12:05
Als het kan wachten doro, kun je overwegen de behandelingen in januari te doen. En dan voor een duurdere tanden verzekering te gaan.

Dit heb ik weleens gedaan. Kan enorm schelen. Maar dan moet het wel 3 maanden kunnen wachten.

Sommige tandartsen willen het ook wel in december doen en de factuur op januari zetten. Als een klant echt krap zit.
Mijn tandarts heeft wel eens voorgesteld om de rekening te delen, helft dit jaar, helft volgend jaar, bij behandeling in november/december. Alleen ben ik een watje en durf geen kroon.
Later is nu
Dreamer schreef:
24-09-2019 12:13
Mijn tandarts heeft wel eens voorgesteld om de rekening te delen, helft dit jaar, helft volgend jaar, bij behandeling in november/december. Alleen ben ik een watje en durf geen kroon.
De tandarts adviseerde mij een jaar of tien geleden twee kronen op de kiezen waar ik een zenuwbehandeling gehad heb. Hij wilde voorkomen dat ze af zouden breken. Ik hou al tien jaar de boot af omdat ik het onzin vindt en de laatste keer gaf hij me gelijk en nu begint hij er niet meer over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven