Verf in kleding
dinsdag 1 oktober 2019 om 13:39
Laatst heb ik de achterdeur geschilderd. Natuurlijk had ik een oud klust-shirt aan. Na afloop heb ik deze onnadenkend jn de wasmand gegooid. En helaas is er nu verf op een ander kledingstuk gekomen.
hier kwzm ik pas een dag later achter dus het was al helemaal droog.
Het is verf op terpentinebasis maar ik kreeg het met terpentine niet weg.
Ik hoop dat iemand nog een tip heeft, voordat ik deze trui weg moet gooien (wat ik echt heel jammer vind)
Het is verf op terpentinebasis maar ik kreeg het met terpentine niet weg.
Ik hoop dat iemand nog een tip heeft, voordat ik deze trui weg moet gooien (wat ik echt heel jammer vind)
dinsdag 1 oktober 2019 om 14:11
Je kan dit proberen, maar weet niet if het zal lukken....https://www.zeegelaarschilderwerk.nl/ke ... n-kleding/
dinsdag 1 oktober 2019 om 15:18
James vlekkenspray. Het is een spuitbus van iets van 15 euro en ik heb het in huis voor vlekken in mijn vloerkleed. Maar uit ervaring kan ik je zeggen dat verf op terpentinebasis ook goed uit kleding gaat. Zelfs als het een oude vlek is, zoals in jouw geval.
Ik spray het spul ruimschoots over de vlek, laat het tien minuutjes intrekken en daarna gaat het kledingstuk alleen in de wasmachine.
Succes!
Ik spray het spul ruimschoots over de vlek, laat het tien minuutjes intrekken en daarna gaat het kledingstuk alleen in de wasmachine.
Succes!
dinsdag 1 oktober 2019 om 15:33