Kledingstijl vrouw

02-10-2019 15:05 57 berichten
Zijn jullie van mening dat als je bepaalde sexy aan trekt. Dit bepaalde (foute) mannen kan aantrekken? En mannen je dan kunnen zien als goedkoop/makkelijk?
Doe eens een foto?
Ik denk dat je altijd een boodschap uitstraalt met hoe je overkomt. En dat zit in je kleding, je houding, je gezichtsuitdrukking, noem maar op.
Ik denk inderdaad dat je bij bepaalde kleding bepaalde dingen uitstraalt die bepaalde mannen aantrekt.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets als hotter than my daughter?
ik geef mn bek ook maar een douw
Bepaalde sexy?

Ik moet mannen inderdaad van me afslaan als ik mijn groene rubberen kaplaarzen aan heb.
Ligt eraan, vind ik. Meestal heb je sexy classy of sexy ordi.
Tussen die twee is het verschil best groot. Je kan bij sexy ordi wel een ander soort groep mannen aantrekken, vind ik.
Yep. Mijn schat van een buurvrouw heeft laarzen, hoogglans lak, met hoge hakken en tot over de knie. Die trekt ze aan met een korte rok en een wijde blouse.
Zodra ze met die dingen over straat gaat gebeuren de raarste dingen (het ergste incident was een vent die haar op de kont sloeg terwijl ze bij een trap stond. En naar beneden stuiterde).

Met dezelfde kleding, gecombineerd met sneakers, heeft ze heel andere ervaringen.

Je tieten half uit je truitje, een rokje waarbij je onderbroek te zien is (mits je die aan hebt)... ja, als je je heel sexy kleedt moet je niet raar kijken als mensen dat sexy vinden.
En er anders op reageren dan op een habijt.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik denk wel dat er iets in zit. Dat bepaalde kleding bepaald soort mannen aantrekt.
Met een kort tijgerrokje en een strak truitje, trek je andere mannen aan, dan met een vestje en een parelketting.
Ik hou er van als ik uitga of naar een feestje ga om mij sexy te kleden. Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik hier per see foute mannen mee aantrek. Voor mijn gevoel doet kledingstijl er niet per see heel erg aan toe. Alhoewel er natuurlijk wel grenzen zijn.

Een keer een hele sexy leren jurk gedragen met hakken en toen merkte ik het wel een beetje.

Ik heb van mijzelf sowieso al wel sex appeal dat wel.

Maar mijn moeder gaf hier laatst commentaar over en ze zei dat ik vaker een broek moet aantrekken i.p.v. een rokje of jurkje. Zij denkt dan dat ik betere jongens aantrek zo. Waar ik het niet zo erg mee eens ben.
Suðri schreef:
02-10-2019 15:10
Bepaalde sexy?

Ik moet mannen inderdaad van me afslaan als ik mijn groene rubberen kaplaarzen aan heb.
Niet alleen mannen toch?
Je kunt je redelijk sexy kleden maar dan met behoud van klasse. En je kunt dat doen zonder behoud van klasse. Maar dat valt niet uit te leggen eigenlijk.
Je kunt je ook sexy kleden zonder ordinair te zijn.
Ik denk dat je eens naar je moeder moet luisteren, wil je ooit nog een man vinden.
Als ik je loep, lees ik dat ze snel afhaken bij jou.
Ohwhywhy schreef:
02-10-2019 15:23
Ik hou er van als ik uitga of naar een feestje ga om mij sexy te kleden. Ik heb nooit het gevoel gehad dat ik hier per see foute mannen mee aantrek. Voor mijn gevoel doet kledingstijl er niet per see heel erg aan toe. Alhoewel er natuurlijk wel grenzen zijn.

Een keer een hele sexy leren jurk gedragen met hakken en toen merkte ik het wel een beetje.

Ik heb van mijzelf sowieso al wel sex appeal dat wel.

Maar mijn moeder gaf hier laatst commentaar over en ze zei dat ik vaker een broek moet aantrekken i.p.v. een rokje of jurkje. Zij denkt dan dat ik betere jongens aantrek zo. Waar ik het niet zo erg mee eens ben.
Ook "betere" jongen geilen op een meisje in sexy kleding. Dat doen alle jongens.
Het ligt er maar net aan wat je wil, ben je op zoek naar een beetje lol dan is zulke kleding prima. Ben je op zoek naar een serieuze relatie met iemand die een bepaalde uitstraling/status etc. belangrijk vindt, dan is zulke kleding niet zo handig.
Het punt is dat je met bepaalde kleding een boodschap uitzendt die heel anders bij de ontvanger aan komt dan je bedoeling is.

Dat zie je ook bij die jonge tienermeisjes die zich al heel "rijp" kleden maar eigenlijk nog echt kind zijn.
Ceylon schreef:
02-10-2019 15:12
Yep. Mijn schat van een buurvrouw heeft laarzen, hoogglans lak, met hoge hakken en tot over de knie. Die trekt ze aan met een korte rok en een wijde blouse.
Zodra ze met die dingen over straat gaat gebeuren de raarste dingen (het ergste incident was een vent die haar op de kont sloeg terwijl ze bij een trap stond. En naar beneden stuiterde).

Met dezelfde kleding, gecombineerd met sneakers, heeft ze heel andere ervaringen.

Je tieten half uit je truitje, een rokje waarbij je onderbroek te zien is (mits je die aan hebt)... ja, als je je heel sexy kleedt moet je niet raar kijken als mensen dat sexy vinden.

Ja want sexy staat gelijk aan ordinair :facepalm:
Dat zegt ze helemaal niet. Dat maak jij ervan.
Madeliefjees schreef:
02-10-2019 15:27
Ik denk dat je eens naar je moeder moet luisteren, wil je ooit nog een man vinden.
Als ik je loep, lees ik dat ze snel afhaken bij jou.
Ik vind ik het reuze meevallen. Nu is het weer ook kouder natuurlijk en draag ik meer iets bedekter en sneller iets van een broek. Maar verder ervaar ik niet per see negatieve aandacht als ik mij sexy kleedt of gewoon.
Tja, als je wil dat een heer op je valt, helpt het om een dame te zijn.

Dat hoeft niet per se met twinset en plooirok, het kan zelfs met sexy kleding. Sexy kleding is er in meerdere vormen.

Als je alleen de vorm 'lak en strak en bloot' kent, dan kan het wel eens zo wezen dat mensen je inderdaad niet als serieus relatiemateriaal beschouwen.

Je hebt bij mannen toch ook een bepaald beeld aan de hand van kleding/haardracht/sieraden/tattoos?
Ceylon schreef:
02-10-2019 15:12

Maar dan vind ik nog steeds hoe je je ook kleed sexy, ordinair of geen kleding (bij wijze van spreken) dat is geen vrijbrief voor mannen om ook aan je te gaan zitten.
Dat ligt eraan. Je kan het op een classy manier doen of op een ordinaire manier.
Dat ligt aan de kleding, maar ook aan je make-up, kapsel, sieraden, eventuele tattoo's ect. En ook aan je houding en je gedrag.

Je kan je op een goede manier sexy kleden en dat het nog classy is, maar het kan ook ordinair zijn. Dan is het té.

Met je kleding, make-up, kapsel, sieraden en je houding/gedrag zend je altijd signalen uit, je verteld er altijd een boodschap mee.
En soms kan dat een andere boodschap zijn dan jij bedoelt en pikken mensen dat heel anders op. Maar al die dingen hebben wel te maken met de eerste indruk.
Dus wat wil je?
Someonenew schreef:
02-10-2019 15:36
Maar dan vind ik nog steeds hoe je je ook kleed sexy, ordinair of geen kleding (bij wijze van spreken) dat is geen vrijbrief voor mannen om ook aan je te gaan zitten.
En tóch zijn er mannen die denken dat zo'n vrouw dat niet erg vindt. "want anders zou ze zich zo niet kleden".

En het is dan wel geen vrijbrief, maar het neemt niet weg dat die mannen dat denken. Zitten ze daarmee verkeerd? Ja! Verandert dat iets aan de zaak? Nee!
Fluithaas schreef:
02-10-2019 15:35
Tja, als je wil dat een heer op je valt, helpt het om een dame te zijn.

Inderdaad! Be a classy lady zei mijn moeder altijd.
En dan kan je best bij tijd en gelegenheid sexy zijn, maar toch classy.
Je bent blijkbaar zijn type niet gezien je vorige vage topic. En nu wil je weten of je hem wel kan krijgen met geile kleertjes?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven