Kledingstijl vrouw
woensdag 2 oktober 2019 om 23:32
Aan een vestje met een parelketting is dan ook niets sexy.Madeliefjees schreef: ↑02-10-2019 15:14Met een kort tijgerrokje en een strak truitje, trek je andere mannen aan, dan met een vestje en een parelketting.
Ik ben het wel met je eens dat je kleding hebt waarin iemand er sexy/ sensueel kan uitzien en kleding waarin je er hoerig uit kunt zien.
Beiden trekken andere mannen aan, en soms misschien dezelfde, die daar niet openlijk voor uit zullen komen.
woensdag 2 oktober 2019 om 23:47
Toen ik jonger was droeg ik strakke kleding, korte roken/broeken, een laag shirtje met een klein bloot buikje en dikke make-up. Ik dacht destijds dat het normaal was. Het valt mij wel op, dat ik toen der tijd mannen op mij afkreeg die direct mijn nummer vroegen of zelfs vroegen of ik wel even mee de wc in wou.
Nu ik vrijwel nooit make-up draag en bedenkende kleding, ziet geen man mij meer staan............nee grapje
ik krijg naar mijn idee net zoveel contact met mannen, alleen zijn die mannen een stuk beleefder, vriendelijker en inhoudelijker. Dus ik zeg "ja", dat maakt zeker een verschil.
Nu ik vrijwel nooit make-up draag en bedenkende kleding, ziet geen man mij meer staan............nee grapje