Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
dinsdag 7 april 2009 om 21:38
dinsdag 7 april 2009 om 22:12
@ Miranda: leuk dat je weer wat te dten hebt, geniet ervan!
Ik ben op dit moment niet aan t daten maar hou al mn opties open, hahahaha, heb mn ogen uit mn zakken gehaald en kijk heerlijk om me heen.
Wel een paar keer gedate via RP, maar ben er niet echt kapot van, ms wel omdat t geen leuke dates waren, wel gezellig maar geen 'klik' zeg maar voor een 2e date of zoenen of zo vozen, helaas.....
Ik ben op dit moment niet aan t daten maar hou al mn opties open, hahahaha, heb mn ogen uit mn zakken gehaald en kijk heerlijk om me heen.
Wel een paar keer gedate via RP, maar ben er niet echt kapot van, ms wel omdat t geen leuke dates waren, wel gezellig maar geen 'klik' zeg maar voor een 2e date of zoenen of zo vozen, helaas.....
dinsdag 7 april 2009 om 22:44