Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Tegen 20 u..

weet je nu alles wat je weten moet, Xen??
Volledig geinformeerd, In! Zou t alleen jammer voor je vinden als je weer verdrietig zou worden, vooral omdat je nu zo op de goede weg zit met jezelf, snap je?
Vind ik ook lief, Xen..

Maar heb een paar dingen die ik naar hem toe wil uitspreken en ik heb het gevoel dat ik dat voor mezelf moet doen..

We zullen wel zien..
Oh Trut, ben jij ook al juf?

Indi, spannend...

Vriendin van papa is (hoe lullig ook) niet mijn probleem. Hebben we het ook niet over gehad, weet wel dat de relatie niet heel soepel gaat. Ik zal niet beginnen met zoenen maar zoen wel terug. Ik ben niet meer met hem getrouwd dus wie ben ik om hem op zijn relationele verantwoordelijkheden te wijzen?
Oh dat had je nog niet verteld! je hebt t alleen maar over gezellig:-)

Dan is het goed! gooi het er uiit he!
Hahaha..Xen!

Ik heb nu het gevoel dat ik toestemming van je heb

Het probleem is alleen dat ik dat niet kan zonder janken

Fijn hoor om een emotioneel mens te zijn
Tsja, MP, iedereen heeft andere normen en waarden. Ik veroordeel je niet hoor, alleen hou ik mijzelf verre van bezette mannen, ex of niet.
Lieve Indi, ik wilde echt even vissen omdat ik voelde dat hij niet zomaar voor de gezelligheid komt...En het gaat vast goed komen, anders jank je maar hoor, hij mag toch wel weten hoe jij je er onder voelt/gevoeld hebt!
dat is waar..

ik hoor een auto..ik ga afsluiten en praat jullie later bij!

Oh nee..toch niet
haha Indi, helemaal niet nerveus he
@MP: nope, tieptrut, maar wel 1 met een lekker lang paasweekend, gnagnagna....
hier nog een tiepmiep TB, met ook een lang weekend...heerlijk! Wat ga jij doen?

Ik nog geen vaste plannen, maar als t weer meezit ga ik paar vrienden meevragen voor een dagje ameland of schiermonnikoog.
Xen - een bezette man is een nono, maar als die bezette man iets met míj doet is dat niet aan mij. Begrijp je?
Hallo,

Indi sterkte en gooi het er maar uit!! En als je wil janken jank je maar, kan goed doen!!!

TB heb ook lekker lang weekend zalig he! Nog geen plannen maar aangezien ik dat nooit echt heb voor een weekend en nooit een minuut thuis ben komt da wel goed

Oh ja misschien zondag nog effe naar dat cafee zien of de nooddeur weer word gebruikt

MP bij ons ist logo als je zin hebt om te zoenen moet je zoenen!!! Vorige week nog toegepast

En idd ik hou ook afstand van mannen met relatie maar uiteindelijk is het wel die man die een misstap doet en niet jij. Zolang je er maar van genoten hebt en achteraf geen slecht gevoel of spijt hebt
Lekker hoor tieptrutje, lang weekend is je gegund. Iedereen wel!

Mijn weekend begint vrijdagavond met de meezingversie van Jesus Christ Superstar, de middag daarna moet ik spelen (ook leuk), 's avonds komt de weekendmeneer met zijn kindjes en zondagochtend komen een bevriend stelletje met kind én mijn papa brunchen voor de paas. Helemaal leuk!
ja, lekker vooruitzicht hé?

Zaterdagavond ga ik stappen en eten met een kennis, hebben elkaar een hele tijd niert gezien of gesproken dus genoeg gesprekstof. wordt zaker gezellig, en wie weet wat voor leuk en lekker mannen vlees ik nog tegen het goddelijke lijf loop!

ik ga brunchen met mn ouders en denk nog wel ff wat leuks doen met een vriendin, terrasje pikken zou errug lekker zijn als t een beetje zonnig weer wordt.....en verder vooral genieten en een beetje relaxen, oh ja, en lekker eten en drinken natuurlijk!

Maar wat een superplan van jou zeg, een dagje naar de wadden, heerlijk!

Ben zelf ooit eens een weekend op Ameland geweest, ontzettend leuk eiland, en lekker aan de nobeltje dan hé haha
Nee, die redenering begrijp ik niet MP, sorry! Klinkt alsof vreemdgaande vrouwen zeggen: het is mij overkomen..(waarmee ik niet zeg dat jij vreemd gaat! maar t gaat om het (zwakke) excuus.

Dan klonk je eerste reden, dat je geen fuck te maken hebt met zn relaitie, meer valide :-)
Trut .. ik kom uit Drenthe ... bijna overijssel Zwolle is 50km verderop. Fotos staan op pag 69/70 geloof ik met een linkje in het rood

Zoo tafel is ook in de kelder en al in de grondverf gezet.. Whoehooee morgen denk ik maar de 1e laag blauw er op knallen.
quote:Xenia66 schreef op 07 april 2009 @ 20:16:

Nee, die redenering begrijp ik niet MP, sorry! Klinkt alsof vreemdgaande vrouwen zeggen: het is mij overkomen..(waarmee ik niet zeg dat jij vreemd gaat! maar t gaat om het (zwakke) excuus.

Dan klonk je eerste reden, dat je geen fuck te maken hebt met zn relaitie, meer valide :-)Is dezelfde reden Xenia: ik heb niets te maken met zijn relatie. In eerste instantie zal ik niet zelf op een bezette man afstappen, tenminste niet met de intentie méér te doen dan te kletsen. Maar als de bezette man in kwestie zich niets aantrekt van het feit dat hij verkering heeft, waarom zou ik dat dan wel doen?
MP vind ik ook, vroeger dacht ik ook zoals Xen maar om een of ander reden ben ik van idee veranderd (weet zelf nie hoe dat komt)

Ik ben alleen verantwoordelijk voor men eigen daden en ik ga me idd nie in nesten werken door een bezette man te verleiden (daar komt meestal toch herrie over)

Maar als een bezette man de eerste stappen onderneemt is hij het die fouten maakt en daar ben jij niet verantwoordelijk voor!

Alleen oppassen dan dat jezelf niet gekwetst word he
Dat gebeurt in dit geval zeker niet Reiz, we kennen elkaar zo goed. Ik weet zeker dat ik nóóit meer iets met hem wil.

Even ter vergelijking het volgende verhaaltje:

Er is een man met wie ik vaak snachts msn. Ik ken hem denk ik al een jaar of 12, hij was de beste vriend van de papa van mijn kinderen vroeger. Zijn vrouw is altijd al erg jaloers geweest en vond het altijd naar als we zo zaten te kletsen. Op een keer kwam ze ook naar beneden en was erg boos, zodanig zelfs dat ze dreigde dat als hij nog een keer met mij ging kletsen, dat ze dan wilde scheiden. Prima, dan doen we dat niet meer, dat is niet heel moeilijk.

Maar moet ik dan zeggen dat ik niet met hem wil praten als hij een week later weer het gesprek opent? Ik vind van niet. En als ik dan de volgende dag een sms krijg met 'Door onze domme actie heb ik misschien mijn huwelijk wel op het spel gezet, dan kan ik het niet laten terug te sturen dat ik níets verkeerds heb gedaan en me dus ook niet ga verontschuldigen.

Sorry als dit bitchy overkomt, is niet zo bedoeld, maar het geeft wel aan hoe ik erover denk.
anoniem_64778 wijzigde dit bericht op 07-04-2009 21:12
Reden: aanvulling
% gewijzigd
MP en Reiz, ik begrijp niet wat het uitmaakt wie de eerste stap neemt en ik vind de verantwoordelijkheidskwestie discutabel, maar daar komen we toch niet uit ben ik bang. Hoeft ook niet hoor, als we allemaal t zelfde zouden denken zou het leven en dit topic oersaaaaai zijn :-)
Das waar Xen stel je voor dat alle mensen hetzelfde dachten...

Ik ga werken nog een fijne avond iedereen!

En denk dat ik ondertussen de reden gevonden heb waarom ik van idee veranderd ben, das voor morgen moet nu echt weg

Daaaaaaaaaaaag, x
Hola ladies, topic is nog altijd lekker gezellig, daar twijfelde ik ook niet aan hoor. Ik was een weekendje weg, gezellig met mams, nu weer hartstikke druk op het werk..........heb eigenlijk een collega erbij nodig maar dat zit er niet in helaas....

vandaar eigenlijk geen puf om te schrijven, maar ik heb wel bijgelezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven