Het is dierendag!
vrijdag 4 oktober 2019 om 10:05
Hallo dierenliefhebbers en verzorgers, het is een feestdag vandaag. Nou zou je zeggen, in ons huis is het elke dag dierendag en dat is het bij mij ook, toch leuk om ze extra in het zonnetje te zetten.
Mijn mooie grote rooie krijgt vandaag zalm en daar mag hij zoveel van eten als hij wenst. Een speeltje hoef ik niet aan te beginnen, want zijn lievelingsspeelgoed is een tiewrappie, daar kan hij uren zoet mee zijn.
Alsof hij het weet is alles lief vandaag, de tafel krijgt kopjes, de hocker, de bank, de kast, de stoel en ik natuurlijk, ik krijg ze inclusief liefdesbeetjes.
Wat gaan jullie doen om je huisdier(en) in het zonnetje te zetten? Wat heb je voor dier(en)?
Ik hoop dat dit een heel gezellig topic wordt.
Mijn mooie grote rooie krijgt vandaag zalm en daar mag hij zoveel van eten als hij wenst. Een speeltje hoef ik niet aan te beginnen, want zijn lievelingsspeelgoed is een tiewrappie, daar kan hij uren zoet mee zijn.
Alsof hij het weet is alles lief vandaag, de tafel krijgt kopjes, de hocker, de bank, de kast, de stoel en ik natuurlijk, ik krijg ze inclusief liefdesbeetjes.
Wat gaan jullie doen om je huisdier(en) in het zonnetje te zetten? Wat heb je voor dier(en)?
Ik hoop dat dit een heel gezellig topic wordt.
zaterdag 5 oktober 2019 om 16:26
mijn kat heeft pas nog een nieuwe krabpaal gekregen die hij vooral links laat liggen, maar er is hoop, hij heeft zowaar net zijn nagels er even in gezet
dus ben benieuwd.
gister heeft die wel veel snoepjes gekregen en een kattensoepje, helaas is hij de hele dag stout geweest... verwend kreng
gister heeft die wel veel snoepjes gekregen en een kattensoepje, helaas is hij de hele dag stout geweest... verwend kreng
Relax we're all crazy, it's not a competition
zaterdag 5 oktober 2019 om 16:32