ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
woensdag 8 april 2009 om 10:08
quote:parel27 schreef op 08 april 2009 @ 10:03:
goeie postbode die een hoekje afscheurt hoor haha
Heb je trouwens nog geklaagd bij tnt?
En belangrijker...hoe gaat het met je?
Ja 't was echt een hoekje inderdaad!
Het gaat met mij niet zo heel lekker, heb nu een paar mindere dagen. Wisselt nogal hier in huize Sterretjes.
Helemaal vergeten om nog te klagen, ik ben echt een vergiet momenteel.
goeie postbode die een hoekje afscheurt hoor haha
Heb je trouwens nog geklaagd bij tnt?
En belangrijker...hoe gaat het met je?
Ja 't was echt een hoekje inderdaad!
Het gaat met mij niet zo heel lekker, heb nu een paar mindere dagen. Wisselt nogal hier in huize Sterretjes.
Helemaal vergeten om nog te klagen, ik ben echt een vergiet momenteel.
woensdag 8 april 2009 om 10:32
Marels,
De post is nog niet geweest hier. Zodra het binnen is meld ik het hier. Ben zelf ook benieuwd.
De post is nog niet geweest hier. Zodra het binnen is meld ik het hier. Ben zelf ook benieuwd.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
woensdag 8 april 2009 om 11:16
Hallo meiden!
Ben ff niet geweest hier, heb vorige week een k*tweek gehad. Was ziek, knapte maar niet op, en tot overmaat van ramp ook nog eens mijn kat van 14 jaar overleden. Dat hakt er dus wel ff in!
Ben nu sinds maandag wel weer aan het werk, maar voel me nog steeds niet echt lekker. Bloedonderzoek was wel allemaal goed, maar had liever gehad dat ze nu eens aan kunnen tonen dat ik reuma heb... Maar dat was ook niet aan te tonen bij mijn oma en moeder, en bij mijn nichtje ook niet... Terwijl die het toch echt hebben!
Tot zover ff mijn klaagzang
De mensen met wie ik nog ga ruilen krijgen z.s.m. een mailtje om wat af te spreken, Sorry nogmaals voor de vertraging!!!
Ben ff niet geweest hier, heb vorige week een k*tweek gehad. Was ziek, knapte maar niet op, en tot overmaat van ramp ook nog eens mijn kat van 14 jaar overleden. Dat hakt er dus wel ff in!
Ben nu sinds maandag wel weer aan het werk, maar voel me nog steeds niet echt lekker. Bloedonderzoek was wel allemaal goed, maar had liever gehad dat ze nu eens aan kunnen tonen dat ik reuma heb... Maar dat was ook niet aan te tonen bij mijn oma en moeder, en bij mijn nichtje ook niet... Terwijl die het toch echt hebben!
Tot zover ff mijn klaagzang
De mensen met wie ik nog ga ruilen krijgen z.s.m. een mailtje om wat af te spreken, Sorry nogmaals voor de vertraging!!!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
woensdag 8 april 2009 om 11:27
Ik dacht dat het de bedoeling is dat we dat zelf bij houden. Zeg maar bij de 4995 berichten een nieuwe openen. Wel een goede vraag. Zouden wij de eerste zijn waarbij alweer een nieuw topic in het zicht is?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
woensdag 8 april 2009 om 11:30
woensdag 8 april 2009 om 11:41
Al mijn spullen die voor de Koninginnedag niet weg zijn probeer ik dan aan de man te brengen. Misschien moeten er gewoon meer nieuwe ruilers komen. Met nieuwe ruil spullen. Misschien moeten we onszelf promoten op het prikbord!
woensdag 8 april 2009 om 12:02
quote:varisha schreef op 07 april 2009 @ 22:23:
ik heb vandaag pakjes gehad jeeej....
hondjewoef, het verassingspakket was van jou he???
helemaal super
ik heb 2 boeken gehad; 1 hou je mond2; zolang het nog kan...van wie heb ik die gehad???kan me de ruil niet eens meer herinneren haha...ruil ik zoveel????
ff bijlezenJa klopt, ik was al benieuwd of je het ontvangen zou hebben. Best moeilijk om een pakketje samen te stellen voor iemand die je eigenlijk helemaal niet kent.. maar fijn dat je er blij mee bent!
ik heb vandaag pakjes gehad jeeej....
hondjewoef, het verassingspakket was van jou he???
helemaal super
ik heb 2 boeken gehad; 1 hou je mond2; zolang het nog kan...van wie heb ik die gehad???kan me de ruil niet eens meer herinneren haha...ruil ik zoveel????
ff bijlezenJa klopt, ik was al benieuwd of je het ontvangen zou hebben. Best moeilijk om een pakketje samen te stellen voor iemand die je eigenlijk helemaal niet kent.. maar fijn dat je er blij mee bent!
woensdag 8 april 2009 om 13:22
woensdag 8 april 2009 om 13:23
In de aanbieding:
- een blauw-groen truitje met korte mouwtjes, Villa maat XL,maar is m.i. wat kort voor een XL
- een groene, dunne trui, Sutherland maat XL,
maar is m.i. wat kort voor een XL (zal het Villa eigen zijn?)
- a-symmetrisch spijkerrokje, maar L
- iemand die de voetbalplaatjes van de Texaco spaart?
Foto''s
Interesse ? Mail naar ingegrutters@hotmail.com
- een blauw-groen truitje met korte mouwtjes, Villa maat XL,maar is m.i. wat kort voor een XL
- een groene, dunne trui, Sutherland maat XL,
maar is m.i. wat kort voor een XL (zal het Villa eigen zijn?)
- a-symmetrisch spijkerrokje, maar L
- iemand die de voetbalplaatjes van de Texaco spaart?
Foto''s
Interesse ? Mail naar ingegrutters@hotmail.com
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 8 april 2009 om 13:24
Sterkte, Netje!
In het kader rare projectjes: heeft er toevallig nog iemand verf staan om hout mee te beschilderen? Hoeven zeker geen volle potjes te zijn, als het nog maar verfbaar is.
(wat Bertrade nu weer heeft bedacht: ik kan best zelf een boekenkast/ nachtkastje maken met resthout, nu moet ik ze nog verven)
Splatsj@hotmail.com
In het kader rare projectjes: heeft er toevallig nog iemand verf staan om hout mee te beschilderen? Hoeven zeker geen volle potjes te zijn, als het nog maar verfbaar is.
(wat Bertrade nu weer heeft bedacht: ik kan best zelf een boekenkast/ nachtkastje maken met resthout, nu moet ik ze nog verven)
Splatsj@hotmail.com
anoniem_40852 wijzigde dit bericht op 08-04-2009 13:25
Reden: o ja, e-mail is ook wel handig.
Reden: o ja, e-mail is ook wel handig.
% gewijzigd