Gedoe
dinsdag 15 oktober 2019 om 12:57
dinsdag 15 oktober 2019 om 15:13
Ja maar dat doet ze dus niet. Dus je accepteert het dat je het nooit meer terug ziet of je gaat inderdaad voor haar deur staan.eenzonnigedag schreef: ↑15-10-2019 15:12Dan sta ik hoogstwaarschijnlijk voor een dichte deur en dan? Als een randdebiel op de deur blijven bonzen? Ik wil dat ze het opstuurt. Lenen en daarna graag weer retour.
dinsdag 15 oktober 2019 om 15:14
eenzonnigedag schreef: ↑15-10-2019 15:12Dan sta ik hoogstwaarschijnlijk voor een dichte deur en dan? Als een randdebiel op de deur blijven bonzen? Ik wil dat ze het opstuurt. Lenen en daarna graag weer retour.
Maar.dat.doet.ze.niet.
Mén... wat denk je nou wat jezelf hier 30 keer herhalen oplevert? Ja de vriendin is niet leuk bezig. En nu?
dinsdag 15 oktober 2019 om 15:24
Slotje op oew bakkes denk
Geweldige titel trouwens
dinsdag 15 oktober 2019 om 15:28
Kan jij of je man autorijden en hebben jullie een auto? Dan is het namelijk zo opgehaald. En nogmaals doe het op een tijdstip dat je zeker weet dat ze thuis is. Je parkeert verderop in de straat en belt aan. Ze zal nietsvermoedend open doen en dan vraag je je spullen terug. Geeft ze het niet dan kan je een hoop stampei maken en geeft ze het wel dan ben je zo weer thuis. In de tijd van iedereen beantwoorden hier had je het al terug kunnen hebben bij wijze van spreken.
dinsdag 15 oktober 2019 om 15:29
Nou aangifte doen. Wat dacht je daarvan? Ze heeft een hele boel problemen met veel mensen dit veroorzaakt ze allemaal zelf, nu dus ook met mij. Ik stond altijd voor haar klaar en vond andere mensen zeer hard tegen haar. Nu begrijp ik hun wel. Maar ja dat is achteraf leuteren.PoesinBoots schreef: ↑15-10-2019 15:14
Maar.dat.doet.ze.niet.
Mén... wat denk je nou wat jezelf hier 30 keer herhalen oplevert? Ja de vriendin is niet leuk bezig. En nu?
dinsdag 15 oktober 2019 om 15:31
eenzonnigedag schreef: ↑15-10-2019 15:29Nou aangifte doen. Wat dacht je daarvan? Ze heeft een hele boel problemen met veel mensen dit veroorzaakt ze allemaal zelf, nu dus ook met mij. Ik stond altijd voor haar klaar en vond andere mensen zeer hard tegen haar. Nu begrijp ik hun wel. Maar ja dat is achteraf leuteren.
Joh, ga lekker aangifte doen. Kun je daarna weer een topic openen “belachelijk, de politie van tegenwoordig”
dinsdag 15 oktober 2019 om 15:33
spiegel...eenzonnigedag schreef: ↑15-10-2019 15:29Ze heeft een hele boel problemen met veel mensen dit veroorzaakt ze allemaal zelf,
dinsdag 15 oktober 2019 om 15:34
dansenindewind schreef: ↑15-10-2019 13:57Hoe komt iedereen hier toch bij?
Pestkoppen gaan net zo lang door van kwaad tot erger tot er wel een emotie loskomt. En het ergerlijke van die opmerking vind ik, is dat je je zelf nog verantwoordelijk gaat voelen dat de pestkop(pen) jou te grazen nemen. Want het lukt nou eenmaal niet om ‘niet te reageren’ als je spullen worden gejat.
TO moet er heen en haar spullen terug eisen. En als ‘vriendin’ dat niet wil geven, dreigt TO desnoods maar de planten uit de tuin te trekken. Doe tenminste iets waardoor vriendin weet dat het menens is. En dat ze het voortaan uit haar hoofd laat zo iets nog eens te flikken bij je.
Dat zal indruk maken. En als TO dat daadwerkelijk doet, dan belt die vriendin de politie vanwege vernieling.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 15 oktober 2019 om 15:36
Heb jij mijn post niet gelezen..? Ik heb je geadviseerd je te verdiepen in art. 310 Sr voordat je naar de politie gaat... Scheelt hen en jou wat tijd (en frustratie).eenzonnigedag schreef: ↑15-10-2019 15:29Nou aangifte doen. Wat dacht je daarvan? Ze heeft een hele boel problemen met veel mensen dit veroorzaakt ze allemaal zelf, nu dus ook met mij. Ik stond altijd voor haar klaar en vond andere mensen zeer hard tegen haar. Nu begrijp ik hun wel. Maar ja dat is achteraf leuteren.
En het feit dat jij denkt slachtoffer te zijn, wil niet zeggen dat je het daadwerkelijk bent.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 15 oktober 2019 om 15:41
dinsdag 15 oktober 2019 om 15:42
Ik zal je nogmaals vertellen wat ik daarvan denk. Dat dat een uiterst domme actie is, omdat het een civiele zaak bestreft en geen er geen taak is voor politie, justitie en de rechter...
Je aangifte wordt waarschijnlijk niet eens opgenomen, laat staan dat er vervolging wordt ingesteld, laat staan dat als er al vervolging zou worden ingesteld, hetgeen niet zal gebeuren, de rechter het wettig en overtuigend bewezen acht dat jouw vriendin zich schuldig heeft gemaakt aan diefstal zoals neergelegd in art. 310 Sr.
Zelden kom ik iemand tegen die het maar niet wil/kan snappen, TO...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
dinsdag 15 oktober 2019 om 15:43
Je riep al eerder om een slotje om vervolgens weer de discussie aan te gaan...
dinsdag 15 oktober 2019 om 15:57
Van mij niet. En nu?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 15 oktober 2019 om 16:18
Dit.wolkie schreef: ↑15-10-2019 15:28Kan jij of je man autorijden en hebben jullie een auto? Dan is het namelijk zo opgehaald. En nogmaals doe het op een tijdstip dat je zeker weet dat ze thuis is. Je parkeert verderop in de straat en belt aan. Ze zal nietsvermoedend open doen en dan vraag je je spullen terug. Geeft ze het niet dan kan je een hoop stampei maken en geeft ze het wel dan ben je zo weer thuis. In de tijd van iedereen beantwoorden hier had je het al terug kunnen hebben bij wijze van spreken.
Of als je niet weet wanneer ze waarschijnlijk wel thuis is, bel je haar op:
"He, toenmalige goede vriendin! Wanneer kan ik langskomen om de X die ik je geleend heb weer op te halen? "
En afhankelijk van wat het is, kun je er nog aan toevoegen dat je het zelfs nu dringend nodig hebt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
dinsdag 15 oktober 2019 om 16:28
eenzonnigedag schreef: ↑15-10-2019 15:29Nou aangifte doen. Wat dacht je daarvan? Ze heeft een hele boel problemen met veel mensen dit veroorzaakt ze allemaal zelf, nu dus ook met mij. Ik stond altijd voor haar klaar en vond andere mensen zeer hard tegen haar. Nu begrijp ik hun wel. Maar ja dat is achteraf leuteren.
Nou doe dat dan ipv hier eerst een topic over openen. Wat dacht je daar van?
Pak zelf door. En dan merk je wel wat er met je aangifte gedaan wordt.
Je neemt hier toch niks aan. Al komt de politie zelf meeschrijven hier.