Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Pammie, ik heb bij jou zó het idee dat je een werkgever echt wel wat te bieden hebt, en dat het dus wel snel zal lukken een baan te vinden dat ik er een beetje aan voorbij ga dat je op dit moment toch echt tegen je zin thuis zit. Kan me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt.

Heb je ze nog in slaap gekregen, Citro?

Ik ben vandaag een half dagje op mijn werk, en heb straks een afspraak waar ik nu nog even wat aan moet doen, dus aan de slag.
Ank en Mif, dank, dat is lief.

Ik ben naar school gefietst met Mini, ging hartstikke goed (we moeten een heel steil viaduct over en dat is best pittig). Op de terugweg met Mannie staan zwaaien naar de vrachtauto's, heel veel mensen zwaaiden terug, grappig is dat. Hij is nu de plantjes in de tuin water aan het geven. Gezien de betrekkende lucht is dat niet echt nodig volgens mij maar hij is lekker aan het sjouwen.

Nu ga ik Telfort bellen, ik mocht gratis een telefoon uitzoeken, heb ik gedaan, kwam er ineens €25 aansluitkosten bij. Ja doei, dat ga ik niet betalen. Er valt niets aan te sluiten.
Het wordt toch de Samsung G600. Voor die Nokia moest ik heel veel bijbetalen. Die Samsung matcht leuk met mijn paarse tas

Waren dat de enige 2 modellen dan waartussen je kon kiezen?
Nee, maar wel de enige 2 met een goede camera. En verder bel en sms ik alleen met dat ding.

Welke heb jij nu?
ik heb een lg renoir
mooi kleurtje Pammie!
En issie fijn? Ik heb nu de Samsung Ladyphone maar daar heb ik wel wat verbeterpuntjes aan. Volgens mij heeft een kerel die ontworpen
quote:Pammie schreef op 08 april 2009 @ 09:11:

Ik ben naar school gefietst met Mini, ging hartstikke goed (we moeten een heel steil viaduct over en dat is best pittig). Op de terugweg met Mannie staan zwaaien naar de vrachtauto's, heel veel mensen zwaaiden terug, grappig is dat. .

Weet je zeker dat ze naar Mannie zwaaiden? Had je niet een van je nieuwe rokjes aan?

En wat betreft vrouwentelefoons ontworpen door mannen: heb je gezien dat op onze Samsung Ladyfoon een VOETBALSPELLETJE zit!! Of all!
Nee, ik had wel mijn haar los, zou dát het zijn..? Nee hoor, geen rokje, geen haar los. Dan zullen ze wel echt naar Mannie gezwaaid hebben

Mannie zit een Cars-spelletje te doen met de V-tech, heeft hij een paar maanden niet gedaan. Ik ben echt verbaasd over hoeveel beter hij het nu begrijpt
Waar zit dat voetbalspelletje? Ik doe nooit spelletjes op mijn telefoon. Ik wil een telefoon die foto's kan maken, bellen en smsen, t9 en luidsprekerfunctie (heb ik nu niet, onhandig). Veel meer eisen heb ik gleuf ik niet.

Ik ga brood smeren, moeten over een uurtje naar de tandarts. Mini wordt thuisgebracht want het is hier pokkeweer ineens. Hopelijk heb ik mijn auto vanmiddag terug, best onhandig.
Ik ga vanavond zelf pizza maken. Iemand nog suggesties voor de ingredienten?

Ikheb altijd:

tomatensaus

prei

salami

ui

champingons

ham

paprika

mais

asperges

gorgonzola

geraspte kaas
Mozzorella

tonijn

chorizo

artisjokharten

olijven

sardines
En natuurlijk ananas voor de kinders.
Hmm, het klinkt lullig maar vis vinden we op de pizza niet zo'n succes, dat overheerst vaak. Ananas vinden de kinderen ook geen succes. Chorizo is goed idee, olijven ook. Artisjokdinges ook.

Thanks
anoniem_45097 wijzigde dit bericht op 08-04-2009 13:19
Reden: leer typen mensch
% gewijzigd
Heb je al nieuws Miffy? Of het morgen kan bedoel ik?
Tonijn, mozzarrella en pesto vind ik het allelekkerst. Ik hou niet van pizza's met veel erop.

Tandarts was allemaal prima. Ik ben een zeldzaamheid, ik heb geen tandsteen Heb mijn auto ook weer terug, ben naar de bieb geweest, boodschappen gedaan, 2 keer heen en weer gereden omdat ik mijn portomonnee was vergeten en nu moet ik als een dolle mijn schminkhuiswerk doen. Daar heb ik een half uur voor. Gaat me nooit lukken. Maar goed. Als ik er maar 2 heb (eigenlijk 4 maar vanavond schminken we er maar 2).
Wow, klinkt als uh druk. Zeg maar.

Oke, ik heb 2 pizzapakken, prei, tonijn (toch maar) salami, ham, ui, paprika, mais, gorgonzola, ger kaas en champigons. Wij houden wel van rijkelijk belegd zeg maar.
Ger? Wasda?

Heb een afspraak voor morgen, gelukkig. 's Middags melden, dus ik ga nu even regelen dat mijn zus Pluis kan ophalen als we dat zelf niet redden.

Courgette op pizza kan trouwens ook goed.
geraspte

Fijn dat je morgen kan.
Geraspte kaas bedoelt ze.

Mif, fijn dat je morgen terecht kunt. Ga je morgenochtend nog werken, nee toch?

Es, ik zat te google en vond de volgende schminkcursus, dat is redelijk bij jou in de buurt toch?

Tis ook druk,, ben ook moe eigenlijk. Sterker nog, ik zou het liefst op de bank ploffen vanavond. Ga nou maar koken, heb 2 (mislukte) tekeningen.
Remma, kip op de pizza is ook lekker, of shoarma Pak een bestelformulier van de pizzaboer erbij, inspiratie zat.
Nee, houk niet van, kip en shoarma oppe pizza. Net als ei, of spinazie.
Kip vind ik wel lekker. Shoarma eet ik liever in een broodje.
ben vanmiddag naar huis gegaan op het werk. Ik heb weer het vieze-boeren-virus, wat zich vooral uit in een innige relatie met de toiletpot ; diaree dus. heel fijn als je dan nog met de trein moet (not), maar ik heb het gered.

hoop dat het morgen over is, want ik heb de kinderen en ik kan ze niet extra brengen (had ik om andere redenen al wel geprobeerd)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven