Gezondheid alle pijlers

Wij leven met chronische pijn - kletstopic vervolg

20-09-2019 20:20 2962 berichten
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Alle reacties Link kopieren
Tut en nartjie, ook goed dat jullie je verhaal delen.

Kohaku, dat begrijp ik wel van de medicatie.
Ik hoop dat de gedeelde verhalen je een beetje tot steun kunnen zijn.
lientje69 wijzigde dit bericht op 19-10-2019 20:14
1.18% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
cesium24 schreef:
19-10-2019 17:07
De officiële weg is verschrikkelijk omslachtig. Ik neem bewust het risico elke keer.
Ik ben dus best een scheiterd wat dat betreft.
Durf het risico dat ik in een buitenlandse cel belandt niet aan.
De cbd/ thc laat ik sowieso al thuis, daar wordt al voor gewaarschuwd op de website waar ik het bestel.
JustcallmeTuT schreef:
19-10-2019 15:39
Lise, alles ok?
Hm, redelijk. Beetje een dip en weer een toename van pijn. Vandaag daar bovenop nog een korte migraine-aanval.
Ik ben echt aan het aftellen tot de operatie.
Kwebbeltje91 schreef:
19-10-2019 15:45
Lise je hebt pb
Ik heb je geantwoord
lise1985 schreef:
19-10-2019 19:58
Hm, redelijk. Beetje een dip en weer een toename van pijn. Vandaag daar bovenop nog een korte migraine-aanval.
Ik ben echt aan het aftellen tot de operatie.
Wat klote Lise maar o zo herkenbaar. Veel sterkte! Laat de moed niet zakken Lise. :hug:

Lientje, als de CBD met TCH is thuis laten. De rest kan je met een uitdraai van de apotheek meenemen. Ik ben zo naar de US gereisd en heb het meteen laten zien dus niet nadat ze het vroegen.
Ik had oa Oxycontin, AD en Diazepam.

Jullie zijn allemaal schatten. Zo mooi hoe jullie elkaar steunen en ervaringen delen. Super topic :heart:
Dank je wel Tut :heart:
Gelukkig heb ik een goede steun aan mijn man.

Vanaf komende week zou de oproep kunnen komen.
Wat fijn dat man je zo goed steunt Lise. Ik ga voor je duimen dat je snel weet waar je aan toe bent. Het heeft lang genoeg geduurd. :hug:
Spannend Lise!
Ik hoop ook dat het snel achter de rug is en verbetert voor je!
Wij hebben gisteren en vandaag de vier afleveringen van The Masked Singer gekeken. Ik vind het een leuk programma. Wie zit er toch onder :@@:

We hebben tot nu toe 2 van de 4 goed gehad. Van de papegaai weten we zeker wie het is. Van de anderen hebben we vermoedens. Meer die kijken?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
suzyqfive schreef:
19-10-2019 11:24
Moet die hond zo netjes opzitten dan? :rofl:
Nou, hij stonk een beetje :misselijk:
En als hij dan naast de visite op de bank gaat zitten, toch een dingetje zegmaar. Nu ruikt hij naar fruit (ben even vergeten welke) en kokos.
en door dat stomme vuurwerk lukt het me amper nog er 's avonds mee uit te gaan (6)

Vandaag een drukke dag gehad dus. En nu echt weer overal pijn, maar het is eindelijk rustig, dus ik heb niet zo'n zin om naar bed te gaan. Niet slim, natuurlijk. Nahja, meeste troep is alweer opgeruimd, er staat alleen een tuintafel binnen en ik weet nog niet of ik die met zoon weer buiten ga zetten of dat man en zoon dat mogen doen, wanneer man terug is van z'n toernooi morgen.
Later is nu
Wat een heftige verhalen hier mensen. En wat dapper dat jullie dat delen :hug:

Lientje heb je ook een koffer mee of alleen handbagage? Bij ons zijn de koffers nooit gecontroleerd binnen Europa, handbagage wel.
Later is nu
suzyqfive schreef:
19-10-2019 22:00
Wij hebben gisteren en vandaag de vier afleveringen van The Masked Singer gekeken. Ik vind het een leuk programma. Wie zit er toch onder :@@:

We hebben tot nu toe 2 van de 4 goed gehad. Van de papegaai weten we zeker wie het is. Van de anderen hebben we vermoedens. Meer die kijken?

Ja hier nog een kijker :)
De papegaai weet ik ook zeker. De leeuw ook.
Volgende week worden er 4 ontmaskerd. Dat moet ook wel want over 2 weken begint the voice weer. Dus ze moeten wel opschieten :hihi:
Dreamer het is wel raak met dat vuurwerk he bij jullie?
Hier vorige week een paar knallen gehoord (en dan ook echt na 23.00, schrik me een ongeluk steeds).
Kwebbeltje91 schreef:
19-10-2019 22:40
Dreamer het is wel raak met dat vuurwerk he bij jullie?
Hier vorige week een paar knallen gehoord (en dan ook echt na 23.00, schrik me een ongeluk steeds).

Ja, het is hier sowieso wekelijks, zomer én winter.

Ik word er soms ook helemaal gek van, vooral voor en door de bange hond, trouwens. Het schijnt dat gisteren de politie in de wijk is geweest, omdat er gedacht werd dat er een gasexplosie was, maar het was vuurwerk. :roll:
En maar lullen over een vuurwerkverbod. We hebben 363 dagen per jaar een vuurwerkverbod. Dat kunnen ze al niet handhaven, hoe willen ze dat bij de jaarwisseling dan volhouden?

EN.. ik denk dat als er die 363 dagen per jaar niet zo geknald werd, er veel minder geroepen werd om een vuurwerkverbod. Je wordt er nu gewoon continu mee geconfronteerd.
Later is nu
Pfoe daar word je niet vrolijk van.
Dat hele vuurwerkverbod gaat er toch niet komen ben ik bang.
Dat krijgen ze toch nooit voor elkaar? Ik was een paar jaar geleden bij mijn vader op oudjaarsdag en toen gingen we even naar Duitsland. Daar stonden echt heel veel Nederlanders vuurwerk te kopen.
En dat buitenlandse vuurwerk is toch veel zwaarder dan 'ons' vuurwerk toch?
Ach zo sneu van je hond. Onze hond was er ook altijd zo bang voor. Kroop nog net niet op schoot.
Ja hier vertrekken ze ook in colonne naar Duitsland voor vuurwerk :(

Ik ga het zo nog proberen met de hond, maar vrees het ergste. Gelukkig heeft ie vanavond al wel alles gedaan.
Later is nu
Hier gelukkig geen last van vuurwerk.
Dreamer, ja, wel een koffër mee maar ik wil mijn en man zijn medicijnen in de handbagage. Stel dat er een koffer niet aankomt dan heb ik een probleem .

Hier ook een kijker naar de mask singer.
Vind het een leuk programma idd
Kan natuurlijk weer eens niet slapen..
kohaku wijzigde dit bericht op 20-10-2019 09:50
75.16% gewijzigd
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
lise1985 schreef:
19-10-2019 20:28
Dank je wel Tut :heart:
Gelukkig heb ik een goede steun aan mijn man.

Vanaf komende week zou de oproep kunnen komen.
Ik hoop dat je snel wat hoort. Sterkte!
Heb je uiteindelijk nog wat geslapen Kohaku?
Ik wisselend. Veel gedroomd weer.
Dus moe wakker geworden helaas.
Lise, wachten duurt lang. Hopelijk krijg je snel een datum.

Cesium, hoe gaat het met de migraine?

Gelukkig is hier nu weinig vuurwerk.

Ik merk nog weinig vooruitgang, wat betreft de diarree. Maar goed, de arts had al verteld dat het even kon duren, voordat het beter zou gaan.

Fijne dag allemaal.
Dat duurt dan wel lang Moyrrie. Hopelijk betert het snel, lijkt me heel vervelend als je steeds in de buurt van de wc moet blijven.
lientje69 schreef:
19-10-2019 23:25
Hier gelukkig geen last van vuurwerk.
Dreamer, ja, wel een koffër mee maar ik wil mijn en man zijn medicijnen in de handbagage. Stel dat er een koffer niet aankomt dan heb ik een probleem .

Hier ook een kijker naar de mask singer.
Vind het een leuk programma idd
Kun je niet 1 (extra) doosje in de koffer doen, voor het geval dat?

Ik las even te snel trouwens, dacht dat je je man en jou medicijnen samen in de koffer wilde hebben. Arme man :rofl:
Later is nu
Slapen is hier ook een ding de laatste tijd. Zeker als ik met vriend slaap ben ik,vaak wakker en droom ik behoorlijk.

Lientje om op jouw vraag terug te komen, ja de vakantie was de extra pijn zeker waard. Vanaf morgen start ik weer met mijn sport regime. Wil wel wat gaan veranderen maar moet nog even checken bij mijn revalidatie of dat kan en of ik het dan op de juiste manier aan pak.

Fijne zondag allemaal.
"After all this time?" "Always."
Goedemorgen allemaal :sun:

Ik heb heerlijk gewandeld vanmorgen met de hond. Hond was minder enthousiast, maar de zon scheen!

Ik hoop dat je nog wat geslapen hebt, Kohaku.

Ik sliep redelijk goed en best lang. 't Was dat man eruit moest, toen moest ik ook wel.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven