Entertainment alle pijlers

Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd!

24-07-2018 13:59 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het nieuwbakken getrouwde stel de gemoederen nogal bezig houdt, hier een nieuw topic!

Afbeelding

Link naar het nieuwe topic: 'Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd! Deel 2'

entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
20-10-2019 01:13
Ik ben benieuwd. Als ik maar niet vergeet om te kijken. De foto's die ik hier elke dag heb geplaatst waren allemaal mooie blije foto's. Het programma van hun tour heb ik ook steeds geplaatst en dat was ook een heel mooi programma. Het is me zeker ontgaan dat ze daar onder druk hebben gestaan.
Foto's van het bezoek an Kate en William aan Pakistan heb ik hier ook geplaatst en vond ik ook al zo'n mooie foto's.
De documentaire wordt maandag door RTL uitgezonden!
Om 21.30.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
20-10-2019 01:21
Heb even gekeken, pagina 17 dus. En heb je op die pagina ook nog even om je heen gekeken? Je hebt daarna niet meer gereageerd schrijf je, maar vast ook niet meer gekeken. Want je weet niet eens waar het hier allemaal over ging en gaat.

:yawnee: Zoveel berichten , zoveel mooie foto's, en dan uitgerekend als ik weer iets dubbel vind kom je met "een tweede reactie" die de indruk moet geven dat jij aan de 'goede kant' staat.. Alsof er ook een foute kant is.
Ik ben toch niet de enige die het opvalt dat je zo negatief doet over H&M? En wie heeft het over goede en foute kant? Ik zeg alleen dat het opvalt dat je zo negatief doet. En het is niet de eerste keer dat iemand het hier zegt (maar dat kan ik niet weten blijkbaar, want ik lees niet mee..)

En dan moet ik me gaan “verdedigen” dat ik hier, in dit topic, mee lees? Dan geloof je het lekker niet joh, wat jij wil!
De aflevering van Victoria was het kijken waard.
Het was de laatste aflevering van de serie.
Dus komende vrijdag komt die nog om ongeveer 22:00 op BRT1.

Dat zijn prachtige series van de BBC.
Meghan heeft aangegeven dat het niet goed gaat met haar. Treurig.
Alle reacties Link kopieren
Hastadepasta18 schreef:
20-10-2019 01:40
Ik ben toch niet de enige die het opvalt dat je zo negatief doet over H&M? En wie heeft het over goede en foute kant? Ik zeg alleen dat het opvalt dat je zo negatief doet. En het is niet de eerste keer dat iemand het hier zegt (maar dat kan ik niet weten blijkbaar, want ik lees niet mee..)

En dan moet ik me gaan “verdedigen” dat ik hier, in dit topic, mee lees? Dan geloof je het lekker niet joh, wat jij wil!
Eens, ze zal wel juichen nu het niet goed gaat met Meghan.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
20-10-2019 01:13
Ik ben benieuwd. Als ik maar niet vergeet om te kijken. De foto's die ik hier elke dag heb geplaatst waren allemaal mooie blije foto's. Het programma van hun tour heb ik ook steeds geplaatst en dat was ook een heel mooi programma. Het is me zeker ontgaan dat ze daar onder druk hebben gestaan.
Foto's van het bezoek an Kate en William aan Pakistan heb ik hier ook geplaatst en vond ik ook al zo'n mooie foto's.
De mooie foto’s, rechtstreeks gekopieerd uit het gezellige topic bedoel je?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Fleurtje_5 schreef:
20-10-2019 01:25
Jij kent blijkbaar het verschil niet tussen "iets dubbel vinden" en "een hekel aan iemand hebben"?
maar waarom vind je het dubbel?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Harry en Meghan nemen in november zes weken “vrij” van hun koninklijke verplichtingen.
Daarnaast oriënteren ze zich op een verhuizing naar Kaapstad en laten ze een lodge bouwen in Botswana.
Harry geeft toe dat een verhuizing moeilijk te realiseren is.

Aldus The Sun:
https://www.thesun.co.uk/news/10174025/ ... ak-duties/

Zowel Harry als Meghan zullen de impact die zij hebben, danig onderschat hebben.
Het is mooi als zij goede doelen willen steunen, maar ze zijn er denk ik toch wat naïef ingestapt. De kritiek op hun levensstijl die inderdaad niet te rijmen is met de ecologisch verantwoorde doelstellingen die ze propageren, was te verwachten. Ik vraag me dus af of ze niet teveel zelfsturend zijn en adviseurs negeren. Dat verklaart misschien ook de leegloop aan personeel.

Natuurlijk is het vreselijk dat Meghan zo onder vuur is komen te liggen.
Uiteraard was dit ook grotendeels voorspelbaar, ik neem aan dat Harry niet voor niets nooit persoonlijk kennis heeft gemaakt met Thomas Markle en haar verdere familie van vaderszijde.
Harry is gegaan voor zijn grote liefde en heeft de gezamenlijke toekomst te rooskleurig ingeschat. Her en der in de pers gelezen dat William hem had ‘gewaarschuwd’ niet zo snel te trouwen... misschien had Meghan tijdens een langere verkering beter kunnen inschatten hoe zwaar al die persaandacht zou uitpakken.
Ik denk dat William het goed heeft gezien en met de beste bedoelingen zijn broer heeft gewaarschuwd.
William en Kate ontvangen momenteel heel veel positieve persaandacht voor hun reis naar Pakistan, terecht. Dit hebben zij ook jarenlang opgebouwd door een “low profile” aan te houden.
Daar zit volgens mij de kern van het probleem: Meghan dacht dat haar nieuwe positie binnen de Koninklijke familie het perfecte podium is om bepaalde zaken onder de aandacht te brengen. En dat ís ook zo; zie bijvoorbeeld de succesvolle campagne die William en Harry voeren voor het bespreekbaar maken van geestelijke gezondheid.
Alleen gaat daar een jarenlange periode aan vooraf waarin de royals krediet hebben opgebouwd bij publiek en pers. Door juist geen opzienbarende zaken te doen, kritiek op extravagante levensstijl ter harte te nemen. Daarnaast hebben William en Harry natuurlijk een ‘streepje voor’ omdat zij zonen zijn van “The People’s Princess”: Diana.
Kate was daarnaast afkomstig uit ”ons eigen GB” en Meghan uit de VS. Het is zeker in haar nadeel dat ze een actrice was met een glamoureuze levensstijl die ze nog niet achter haar heeft gelaten. Daarnaast zal het zeker een rol spelen dat haar etnische achtergrond anders is. In hoeverre vind ik moeilijk in te schatten.
mdh wijzigde dit bericht op 20-10-2019 13:44
0.34% gewijzigd
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Daarnaast meent Harry Meghan en Archie te moeten beschermen tegen de pers. Met de hysterische persaandacht die zijn moeder ontving in gedachten.
Begrijpelijk, vanuit persoonlijke motieven maar ik vraag me daarbij eveneens af of ze daarbij adviseurs negeren en zelf hun eigen plan trekken. Die indruk heb ik, en mijns inziens pakt het niet goed uit.
De Afrikareis verliep echter een stuk beter, evenals de mental Health-campagne. Dus misschien toch een keerpunt?
Hopelijk hebben de op handen zijnde rechtszaken geen omgekeerd negatief effect.

Het ellendige is natuurlijk dat de aandacht vd pers levenslang aanhoudt voor Harry en Meghan.
Er is geen escaperoute.
Alleen in de wijze hoe ze met de pers omgaan, kan de beeldvorming postitief worden beïnvloed.
De toekomst is niet meer wat het was
Sophiever schreef:
20-10-2019 10:32
Meghan heeft aangegeven dat het niet goed gaat met haar. Treurig.
Heel sneu ja. En wederom bizar boze reacties van commentators op de daily mail. Wat heeft Meghan mensen toch aangedaan, dat ze zo boos op haar reageren? Ik begrijp oprecht die haat naar haar niet.
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
20-10-2019 14:00
Heel sneu ja. En wederom bizar boze reacties van commentators op de daily mail. Wat heeft Meghan mensen toch aangedaan, dat ze zo boos op haar reageren? Ik begrijp oprecht die haat naar haar niet.
Afgunst... heel veel mensen zouden zo mooi willen zijn, zo rijk, deel willen uitmaken vd Koninklijke familie, getrouwd willen zijn met Harry etc...
De toekomst is niet meer wat het was
Lachattenoir schreef:
20-10-2019 14:00
Heel sneu ja. En wederom bizar boze reacties van commentators op de daily mail. Wat heeft Meghan mensen toch aangedaan, dat ze zo boos op haar reageren? Ik begrijp oprecht die haat naar haar niet.
Jaloezie haalt niet het beste in mensen naar boven.
mdh schreef:
20-10-2019 14:03
Afgunst... heel veel mensen zouden zo mooi willen zijn, zo rijk, deel willen uitmaken vd Koninklijke familie, getrouwd willen zijn met Harry etc...
En toch hè, Kate ontvangt totaal niet die haatreacties die Meghan krijgt. Sommige dailymailers zijn vol lof over Kate en pakken iedere moeilijkheid om Meghan de grond in te boren. Terwijl Meghan veel meer een self-made woman is dan Kate, en ondanks haar niet ideale gezinssituatie toch veel heeft weten te bereiken. Zoveel respect heb ik voor haar, juist in vergelijking met Kate.
Lachattenoir schreef:
20-10-2019 14:13
En toch hè, Kate ontvangt totaal niet die haatreacties die Meghan krijgt. Sommige dailymailers zijn vol lof over Kate en pakken iedere moeilijkheid om Meghan de grond in te boren. Terwijl Meghan veel meer een self-made woman is dan Kate, en ondanks haar niet ideale gezinssituatie toch veel heeft weten te bereiken. Zoveel respect heb ik voor haar, juist in vergelijking met Kate.
Juist omdat ze een zelfmade woman is. Wat hebben die stagiaires van daily mail nou bereikt?
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
20-10-2019 14:13
En toch hè, Kate ontvangt totaal niet die haatreacties die Meghan krijgt. Sommige dailymailers zijn vol lof over Kate en pakken iedere moeilijkheid om Meghan de grond in te boren. Terwijl Meghan veel meer een self-made woman is dan Kate, en ondanks haar niet ideale gezinssituatie toch veel heeft weten te bereiken. Zoveel respect heb ik voor haar, juist in vergelijking met Kate.
Ligt denk ik aan de combi van Meghan’s glamoureuze levensstijl, het feit dat ze haar positie binnen de Koninklijke familie -direct- als podium gebruikt, ze is nog niet zo lang aan Harry’s zijde enz.

Financieel was Meghan’s uitgangssituatie overigens wel gunstig. Ze kon studeren aan een goede universiteit.
Ze heeft veel bereikt en door haar bekendheid als actrice kon ze zich engageren voor de positie vd vrouw bijvoorbeeld.
Dat heeft ze denk ik te snel willen meenemen in haar nieuwe positie die heel anders is en waarbij alles wat ze doet onder een vergrootglas ligt.

Kate timmert al heel wat jaren meer aan de weg. Bovendien is ze de toekomstige koningin, toch een andere positie als getrouwd zijn met de broer van de toekomstige koning.
Als broer- en schoonzusvan, heb je toch te kampen met het feit dat Harry noch Meghan geen uitgesproken functie hebben. Dan is er ook eerder kritiek van mensen die vinden dat zij een hoop geld ontvangen en eigenlijk geen functie uitoefenen.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Pumps_italiaans schreef:
20-10-2019 03:18
De aflevering van Victoria was het kijken waard.
Het was de laatste aflevering van de serie.
Dus komende vrijdag komt die nog om ongeveer 22:00 op BRT1.

Dat zijn prachtige series van de BBC.

Die serie over Victoria vond ik ook het kijken waard.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
20-10-2019 10:32
Meghan heeft aangegeven dat het niet goed gaat met haar. Treurig.

Dat is inderdaad treurig.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Lachattenoir schreef:
20-10-2019 14:13
En toch hè, Kate ontvangt totaal niet die haatreacties die Meghan krijgt. Sommige dailymailers zijn vol lof over Kate en pakken iedere moeilijkheid om Meghan de grond in te boren. Terwijl Meghan veel meer een self-made woman is dan Kate, en ondanks haar niet ideale gezinssituatie toch veel heeft weten te bereiken. Zoveel respect heb ik voor haar, juist in vergelijking met Kate.
Ik denk helaas dat sommigen het niet kunnen verkroppen dat een “buitenstaander” (Amerikaanse met zwarte roots) op die positie zit.
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
20-10-2019 12:59
De mooie foto’s, rechtstreeks gekopieerd uit het gezellige topic bedoel je?

Bedoel je die mooie prachtige foto's en reportages van MailOnline en DailyMail, van Linda, Youtube, RTLBoulevard, Royalty art, Nouveau, Flair en vele andere bronnen waarvan ik linkjes er altijd bij plak ?

Ik heb de foto's in ieder geval niet zelf gefotografeerd. Dat is zeker. Ik zet de bron er wel steeds netjes bij, en ga in ieder geval niet met de veren van de persfotografen pronken.
fleurtje_5 wijzigde dit bericht op 20-10-2019 15:30
0.27% gewijzigd
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Turtlerain schreef:
20-10-2019 15:24
Ik denk helaas dat sommigen het niet kunnen verkroppen dat een “buitenstaander” (Amerikaanse met zwarte roots) op die positie zit.
Iedereen heeft een zwarte roots, dus dat zal echt wel meevallen.
Lachattenoir schreef:
20-10-2019 14:13
En toch hè, Kate ontvangt totaal niet die haatreacties die Meghan krijgt. Sommige dailymailers zijn vol lof over Kate en pakken iedere moeilijkheid om Meghan de grond in te boren. Terwijl Meghan veel meer een self-made woman is dan Kate, en ondanks haar niet ideale gezinssituatie toch veel heeft weten te bereiken. Zoveel respect heb ik voor haar, juist in vergelijking met Kate.

Kate is destijds juist in de Daily Mail werkelijk tot op het bot bekritiseerd. Eerst was ze Waity Katie die maar afwachtte terwijl William haar toch nooit zou trouwen. Daarna commentaar omdat ze maar niet ging werken, lui en geprivilegieerd was. Haar ouders zijn ook tot de grond toe afgefakkeld omdat haar moeder ooit stewardess was en haar ouders hun geld hebben vergaard met iets wat minderwaardig was (feestartikelen?). Haar broer heeft ook ontzettend veel gezeik over zich heen gekregen.

Inmiddels wordt Kate op handen gedragen en is het Meghan die de volle laag krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
20-10-2019 15:29
Iedereen heeft een zwarte roots, dus dat zal echt wel meevallen.
O ja :sarcastic: ?
Sophiever schreef:
20-10-2019 15:29
Iedereen heeft een zwarte roots, dus dat zal echt wel meevallen.
Dat klopt niet wat je zegt.
Poppy_del_Rio schreef:
20-10-2019 15:39
Kate is destijds juist in de Daily Mail werkelijk tot op het bot bekritiseerd. Eerst was ze Waity Katie die maar afwachtte terwijl William haar toch nooit zou trouwen. Daarna commentaar omdat ze maar niet ging werken, lui en geprivilegieerd was. Haar ouders zijn ook tot de grond toe afgefakkeld omdat haar moeder ooit stewardess was en haar ouders hun geld hebben vergaard met iets wat minderwaardig was (feestartikelen?). Haar broer heeft ook ontzettend veel gezeik over zich heen gekregen.

Inmiddels wordt Kate op handen gedragen en is het Meghan die de volle laag krijgt.
Dan hoop ik dat het ook voor Meghan beter gaat worden.
Lachattenoir schreef:
20-10-2019 15:44
Dan hoop ik dat het ook voor Meghan beter gaat worden.

Willekeurig voorbeeld: https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/a ... ts-1270701

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven