Ik begrijp hier helemaal niks van

21-10-2019 10:56 632 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Viva-ers,

Ik ben sinds 3 maanden aan het daten met een man die ik via Tinder heb leren kennen. We zagen elkaar ongeveer 2x per week, soms 1x als een van ons het druk heeft.

Hij is vrijdagavond bij mij langs geweest. Ik had voor hem gekookt en hij vond het heerlijk. Vervolgens is hij blijven slapen en heb ik nog een uitgebreid ontbijtje voor ons gemaakt. We slapen overigens bijna elk weekend bij elkaar dus dit was niet de eerste keer.

Het was net zo leuk en gezellig als altijd, lieve opmerkingen van zijn kant. Zaterdagmiddag nog een paar appjes heen en weer gestuurd en ineens complete radiostilte. Ik heb zaterdagmiddag voor het laatst iets gestuurd en sindsdien niks meer gehoord. Dit appje was gewoon een antwoord op een vraag die hij stelde, dus ook niks geks. Ik ben totaal geen claimerig of jaloers type dus ik begrijp hier niks van.

Ondanks dat ik er nog niet uit was of ik gevoelens voor hem had voel ik me toch behoorlijk klote. Ik ben wel eens vaker geghost, maar dat was dan na de 1e of 2e date en niet na 3 maanden daten.

Ik voel me echt rot en hoop dat jullie advies hebben wat ik hiermee moet doen. Hem nog een appje sturen of het helemaal stil laten? Ik vind het wel laag om iemand na 3 maanden daten zo te laten zitten.
luckylud wijzigde dit bericht op 27-10-2019 13:25
8.85% gewijzigd
Ik snap het gewoon niet. Een week geleden leek het nog alsof hij me leuk vond en nu dit. Ik durf dadelijk nooit meer m'n muur te doorbreken.
Deze laatste opmerking maakt dat je hem leuker lijkt te vinden dan dat je wilt toegeven aan jezelf.
Doe jezelf een lol, zet je nummerherkenning uit en bel hem. Vraag wat er aan de hand is. Je krijgt antwoord en je kunt weer verder. Dat hij dit doet is suf en niet netjes. Dit soort mannen ben je liever kwijt dan rijk, en heeft niets te maken met een eventuele angst om je in de toekomst open te stellen.
Speculoos_crunchy schreef:
22-10-2019 19:34
Deze laatste opmerking maakt dat je hem leuker lijkt te vinden dan dat je wilt toegeven aan jezelf.
Doe jezelf een lol, zet je nummerherkenning uit en bel hem. Vraag wat er aan de hand is. Je krijgt antwoord en je kunt weer verder. Dat hij dit doet is suf en niet netjes. Dit soort mannen ben je liever kwijt dan rijk, en heeft niets te maken met een eventuele angst om je in de toekomst open te stellen.
Dit! Even door de zure appel heen bijten zodat je je daarna weer op positieve dingen kunt richten. Echt niet nog een paar dagen laten sudderen hoor.
Hatchi schreef:
22-10-2019 19:01
Mannen vinden jou ook raar, daarom laten ze niets meer horen en willen ze niets met je. Gezien jouw hysterische reactie op mannen is het ook volkomen begrijpelijk dat ze stilletjes vluchten, want zoals jij doet is gewoon meer dan ziekelijk en griezelig. Jou normaal afwijzen is geen optie, dus doen ze het maar op de lullige manier. Als jij je nou eens normaal zou gaan gedragen en mensen zou gaan respecteren, dan zullen mensen jou ook meer respecteren. Hoe mensen jou behandelen geeft aan hoe jij anderen behandelt.
Heeft er niets mee te maken. Gaat er gewoon om dat je zo waarde aan iemand hecht denk dat je opbouwend leuk contact hebt en dat er iets uit voortvloeit vervolgens hebben ze andere bezigheden/interesses en laten ze jou ineens keihard neergaan. Zonder terugkoppeling. Tja daar word ik gewoon eng van idd omdat ik een emotioneel type ben.

Natuurlijk heb ik hem door mijn extreem emotionele reactie dan nog meer afgeschrokken. Maar je voelt de bui natuurlijk ook al hangen dus kun je beter zelf beginnen met afstoten. Dan aan een gaar dun lijntje worden gehouden.

Het is gewoon sowieso al kut als jij harder gaat dan iemand anders.
LuckyLud schreef:
22-10-2019 19:25
Ik snap het gewoon niet. Een week geleden leek het nog alsof hij me leuk vond en nu dit. Ik durf dadelijk nooit meer m'n muur te doorbreken.
Ja heel raar en dom. maar je moet het gewoon vragen. is het een '''gewild'' typetje?
LuckyLud schreef:
Is ook heel gek. Ligt aan hem, niet aan jou. En of je nou wel of geen muur hebt, je bent net zo hard gekwetst als iemand je afwijst. Dat voorkom je niet met een muurtje. Nu merk je ook dat je hem eigenlijk gewoon veel leuker vond dan je dacht, ondanks dat je je best deed nog niet teveel gevoelens te ontwikkelen. Je deed niet voor niets zo je best met voor hem koken enzo.
Je kan nu maar beter duidelijkheid hebben, dan dat je je afvraagt wat er aan de hand is.
LuckyLud schreef:
Neem het heft in eigen handen en bel hem gewoon. Je gaat nu toch niet zitten afwachten?
Speculoos_crunchy schreef:
22-10-2019 19:34
Blijkbaar ja. Ik vind mijn reactie ook vrij heftig aangezien ik huilend op de bank zit met een fles wijn. Terwijl hij dat niet eens verdient met dit soort gedrag.

Ik ben het gewoon zo zat om als deurmat gebruikt te worden, terwijl ik altijd het beste voor heb met iedereen. Ik zou niet weten wat ik nu weer verkeerd heb gedaan en aan de kant word geschoven.
LuckyLud schreef:
22-10-2019 19:53
Blijkbaar ja. Ik vind mijn reactie ook vrij heftig aangezien ik huilend op de bank zit met een fles wijn. Terwijl hij dat niet eens verdient met dit soort gedrag.

Ik ben het gewoon zo zat om als deurmat gebruikt te worden, terwijl ik altijd het beste voor heb met iedereen. Ik zou niet weten wat ik nu weer verkeerd heb gedaan en aan de kant word geschoven.
Je zit jezelf nu te kwellen :( denk dat het meer als een opluchting voelt als je even vraag wat er aan de hand is. Ik snap dat het deels al duidelijk is aangezien hij online kwam enz. Maar zou het gewoon vragen je hebt niets te verliezen!

:rose:
LuckyLud schreef:

Jij hebt helemaal niets verkeerd gedaan. Dit is helaas hoe veel mannen omgaan met niet verder willen daten. Liever laf doodzwijgen dan even wat ballen tonen en zeggen dat je het liever niet voortzet.

Doe je jezelf een lol, wis en blokkeer zijn nummer, huil even flink uit en weer doorrr.
:hug: Aww dit vind ik sneu. Vraag het hem gewoon TO, even zeggen wat er nu zo abrupt veranderd is is wel het minste wat hij kan doen. Hij behandelt je nu wel echt als shit.
LuckyLud schreef:

Nou nee, je hebt duidelijk gevoelens voor hem en dat lijkt zomaar afgekapt door hem, hij laat niets meer van zich horen en lijkt je te negeren. En jij..blijft vertwijfeld achter met vragen en die zoek je bij jezelf.
.
Mezelf wat moed ingedronken. Hem gebeld, neemt niet op..

Aan de ene kant wil ik Tinder weer downloaden voor afleiding, aan de andere kant heb ik daar helemaal geen zin in.

Voel me een clown die weer in de mooie praat is ingetrapt.
LuckyLud schreef:
22-10-2019 20:03

Aan de ene kant wil ik Tinder weer downloaden voor afleiding, aan de andere kant heb ik daar helemaal geen zin in.

Probeer niet te verdrinken in gedachtes als "dit gebeurt mij nu weer" en "ik heb toch altijd het beste met iedereen voor". Je maakt het veel te persoonlijk. Dit kan iedereen gebeuren. Het is geen vloek die op jou ligt en het zegt niets over de toekomst. (Kleine disclaimer: tenzij je echt raar gedrag vertoont en/of steevast foute gasten aantrekt).
Nahw ik herken heel veel van je verhaal. Dikke knuffel. Het is het ergst als ze niks meer laten weten, gewoon laf. Hoop dat je een beetje afleiding kan vinden. Je gaat echt wel iemand vinden die wel je waarde inziet :heart:
LuckyLud schreef:

Hij gaat nog wel reageren neem ik aan. Wat voor een type man was het?

Je bent geen clown. Is de een voor de ander iedereen komt aan de beurt met zulke rotte ervaringen. Heeft niets met jezelf te maken. Zelf hij komt aan de beurt.
LuckyLud schreef:

Als ik jou was zou ik Tinder maar even laten voor wat het is en dit verwerken :hug:
En je bent geen clown maar maar je gevoelens zijn nu gekwetst. Na een breakup gaan veel mensen zich zo ( of minderwaardig ) voelen en het heeft z'n tijd nodig om dat te laten helen. Kop op, hij is het niet eens waard :winkie:
.
Haak in godsnaam gewoon af de volgende keer als iemand ergens ‘geen label op wil plakken’. Echt, dit had je kunnen weten, want dat betekent niets meer dan ‘het is leuk zolang ik het leuk vind, zo gauw er verplichtingen of eisen bij komen kijken of als ik een leuker exemplaar tegenkom is het over’.

Desalniettemin superkut voor je. Dit is gewoon een lul.
Ik zou hem blokkkeren TO. En het is niet gek dat je verdrietig bent, zijn gedrag is abnormaal! Gewoon heel laf! :hug:
Desperatewomen schreef:
22-10-2019 20:11
Hij gaat nog wel reageren neem ik aan.
Dat denk ik ook, er komt nog wel een lulsmoes
appelientjex schreef:
22-10-2019 18:28
Ik zou wel dat appje sturen dat het prima is als hij niks meer wil verder, maar dat het niet netjes en vreemd is dat hij je negeert. Of iets in die trant. Gewoon, omdat het goed voelt om voor jezelf op te komen.
Zoiets? Lijkt me wel wat.
En dat ie het maar uitzoekt verder nu.
:hug: voor jou TO :there:

Lul.
justagirly wijzigde dit bericht op 22-10-2019 20:19
6.61% gewijzigd
Wat een zak. Ik zou daar ook niet tegen kunnen. Kwestie van fatsoen, even uitleggen dat je het toch niet ziet zitten. Desnoods via een appje!

Maar wees blij dat je hem kwijt bent, TO. Het voelt nu kut maar je weet tenminste wat je aan hem hebt.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
LuckyLud schreef:

Ik snap dat het sneu is maar kom op TO, je gaat toch niet gelijk naar de drank grijpen nu? Je gaat hem nu ook niet meer bellen, je weet genoeg. Ja, you've got played. En geloof me, dit is ons allemaal een keer over komen. en ja, je mag sad zijn, maar alleen vanavond. Morgen ga je gewoon weer je schouders eronder zetten. Van deze ervaring leer je.
Luckylud, echt een ontzettend grote knuffel voor jou. Logisch dat je nu verdrietig bent. Je bent voorzichtig geweest, geprobeerd te kijken hoe het zich ontwikkeld. Zo te lezen had je helemaal geen reden om dit gedrag te verwachten. Ik herken helaas zoveel van wat je zegt en wat doet het zeer he.
Negeren is in mijn optiek een van de meest pijnlijke dingen die iemand kan doen. Wees dan een vent en zeg gewoon iets. Ook al is het dan nog zo rot. Negeren verdient niemand.
Geef jezelf een grote knuffel, stuur hem eventueel nog hetgeen appelientje heeft gezegd en verwijder dan alles van hem uit jouw telefoon nadat jij zijn nummer hebt geblokt. Ook dat doet zet, maar anders blijf je misschien hopen op iets wat niet komt. Ook al zou er persoonlijk iets spelen, dan nog kan hij heus 1 minuut vrij maken in een hele dag om dat aan te geven

Echt meis, je mag dit verdriet voelen en ik wens jou veel liefs
Malinois schreef:
22-10-2019 20:13
Haak in godsnaam gewoon af de volgende keer als iemand ergens ‘geen label op wil plakken’. Echt, dit had je kunnen weten, want dat betekent niets meer dan ‘het is leuk zolang ik het leuk vind, zo gauw er verplichtingen of eisen bij komen kijken of als ik een leuker exemplaar tegenkom is het over’.

Desalniettemin superkut voor je. Dit is gewoon een lul.
Maar dit heeft hij nooit gezegd. Hij heeft vaak lieve uitspraken gedaan en toekomstgerichte dingen gezegd. Ik was daar veel voorzichtiger in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven