Clomid, wie ook?

16-01-2007 20:19 2285 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij deze het nieuwe deel!
He meiden,

Ik wilde in het andere deel posten, maar we zaten al aan de 700 berichten! Dus hierbij een nieuwe.

Wat goed zeg Gemini dat je een ei hebt! Ik hoop zo voor je dat ie verder gaat groeien en gaat springen!!!!!!! Ik ga voor je duimen!

Ik had ook wel graag bij de bevallingen van mijn nichtje willen zijn, ze is toch een soort zus van me (heb toen ik klein was een tijdje bij hun gewoond). Maar haar eerste kindje is in haar buik overleden en dan loopt het al helemaal anders.

Gansje, met jou alles goed? Heb je al last van kwaaltjes?

Hoe is het met de rest?

Hier alles goed, ik temperatuur nog steeds en het lijkt er een beetje op dat ik een eisprong heb gehad op dag 26. Ik wacht mijn temp morgen even af en als die nog hoog is, ga ik denk ik vragen of ik bloed mag laten prikken op progesteron. Als ik een eisprong heb gehad, dan heb ik een cyclus van 40 dagen. Is wel lang, maar zou ik al heel erg blij mee zijn. Maar ik ga niet teveel hopen en ga ervan uit dat ik begin februari de LEO heb.

Liefs,

Snoopy
Wat goed zeg, het tweede deel!

Jeetje wat heftig dat het kindje van je zus zo tijdens de zwangerschap is overleden....lijkt me echt verschrikkelijk zeg!

Ik hoop zo dat er een eisprong is geweest voor je!!!!!!!
He Gemini hartstikke goed dat je een ei hebt. Het nieuwe jaar begint al goed voor je.

Gansje hoe voel jij je alles ok?

Ik heb nog niets te melden. Ben nog steeds afwachtend of mijn menstruatie wel of niet komt. Heb het gevoel dat ie wel komt dus dan weer de nieuwe ronde in.

liefs
Hallo allemaal,

Ik breek ff in..... heb hier hele tijd geleden alweer wel eens meegeschreven, en blijf jullie toch via de zijlijn volgen.

Gansje, van harte gefeliciteerd. Fantastisch.... wat zal jij gelukkig zijn. Bij mijn eerste zwangerschap had het ook ruim 4 jaar geduurd en ik geloof dat ik gek werd toen ik dat tweede streepje zag verschijnen!!! Ik wil je een hele fijne zwangerschap toewensen! Geniet ervan.

De rest wens ik alle goed toe in 2007, dat het dit jaar jullie jaar mag worden!!! Ik duim voor jullie.

(Hier alles oké, inmiddels 34 wk zwanger van de tweeling, voor iedereen die ff niet meer weet wie ik ook al weer was...... middels Clomid en pregnyl zwanger geworden!!! Deze keer veel sneller dan bij mijn eerste kind, die inmiddels 1 jaar en 9 maand is. ER IS DUS HOOP DAMES.........!!!!!)

Groetjes en ik hoop hier snel meer positieve verhalen te lezen!

Nogmaals alle goed voor jullie en houd moed.

Liefs,

Flower
he Flower, wat leuk om nog van je te horen!!!!!!!

Wat gaaf zeg een tweeling...gaat alles verder goed? 34 weken is al ver zeg!

Dan komt de drukke tijd er bijna aan. Spannend!
we stonden al op pagina 3, wordt veel geschreven op het forum, zodat we ook extra snel zakken!
Hallo Flower,

Fijn dat alles lekker gaat met je !

Ik even een vraagje ............ had je 2 folikels toen je zwanger raakte van de tweeling of waren het er meer ?

Ik heb waarschijnlijk a.s. Maandag de IUI en er zijn 2 follokels en ik vind het een beetje een eng idee dat ik zwanger kan raken van een tweeling, de kans is klein maar toch.

Hoe is dat bij jou gegaan ?
Hoi hoi

Teckel, ik heb geen iui gehad, dus weet niet hoe groot de kans dan is. Bij de eerste keer zwanger willen worden (van mijn zoontje van 1jr9mnd) had ik zeker 2 follikels en toen was ik dus "maar" zwanger van 1 kindje.

Deze keer was het elke dag kijken of de follikels groot genoeg waren, en de ene laatste dag zat er links 1 en de dag erna rechts....... en toen hebben ze links niet gezien........ Maar nu had ik toevallig die maand ook elke dag bijna een andere gynacoloog. (Ik heb ook nog eens behoorlijk overgewicht wat het bekijken van de follikels (volgens de gynacoloog) extra moeilijk maakte)

Kortom, ik denk dat ik wel 2 follikels had. Wij krijgen dan ook een twee-eiige tweeling, dus eigenlijk is dat wel een zekerheid.

Maar dat wil niet zeggen dat jou kans groter is....... Ik zou bijna zeggen dit was gewoon "pech", maar zo is het natuurlijk niet, alhoewel wij in het begin wel ff heel ontdaan waren. Bij de vorige zwangerschap had ik een maand in het ziekenhuis gelegen en veel problemen voorbij zien komen met tweelingzwangerschappen. Dus ik was vooral bang.

Nu ben ik erg blij met twee kids tegelijk, omdat mijn zwangerschap prima verloopt. (voor de kindjes.....)

Ik zelf heb het mega zwaar. Kom momenteel mijnhuis niet meer uit, vanwege ernstige bekkeninstabiliteit. En aangezien ik dus mijn kleine mannetje er ook nog heb lopen is het een hele opgaaf om de dag door te komen.

Nouja, ik klaag niet want ik heb enorm veel zin in de geboorte van onze kindjes. Heerlijk, het lijkt me geweldig. SUPER SUPER SUPER.

Succes met je iui behandeling en ik hoop dat je zwanger raakt, en of het dan een tweeling wordt, meid, even wennen en ach, dan is het zo leuk.

Double the trouble, twice the fun

having two babies instead of one!!!

En jullie stonden alweer op bladzijde 2.........

hahahahaha

Groetjes

Flower_73
hey dames, hier een update van mij moest ff zoeken want het oude deel was vol.

Ben net weer naar het ziekenhuis geweest. Heb 25 November voor het laatst Clomid geslikt en ben daarna niet meer uit mezelf ongesteld geworden vandaar dag ik vandaag weer naar mn arts ging.

Ze heeft me net onderzocht en alles was weer goed, mn baarmoederslijm was zelfs een stukje dikker dan de vorige keer en daar was ze erg blij mee. Heb nu weer een Primolut kuur meegekregen wat ik alleen zo raar vond is dat hij de eerste keer voor 10 dagen was en nu maar voor 7 dagen ?? Weten jullie of dit juist is ? Anders ga ik maandag weer even bellen om te informeren.

Ook heb ik voor 2 x een Clomid kuur meegekregen. Deze keer echter wat zwaarder want ik moet nu 2 tabletjes per dag slikken.

Wat ik ook zo gek vond is dat ik wel voor 2 keer een clomid kuur meekreeg maar niet voor 2 keer een Primolutkuur. Kortom ik zit nu thuis en snap het ff niet. Ik ga volgende week pas met de primolut beginnen omdat ik tussendoor ook nog rontgenfoto's moet laten maken en dat mag natuurlijk niet als je zwanger bent. Dus ik heb nog wel even de tijd het een enander na te vragen maar wilde ff hier vragen of iemand me kon helpen.

Alvast bedankt !
Hoi!

MissFine, ik heb eerst altijd primolut voor 10 dagen gehad, nu de laatste keer voor 5. Heb dat ook nagevraagd, maar dat was voor het opwekken prima. Zal bij jou dus ook oke zijn hoor!

Waarschijnlijk gaan ze ervan uit, dat de clomid z'n werk doet en je vanzelf ongesteld gaat worden, of zwanger. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Ik hoop dat het helemaal goed gaat!

Bij mij was vanmorgen een ei te zien van 19,8 mm!!! Vanavond moet ik de pregnyl laten zetten in het ziekenhuis en dit weekend wordt gewoon hel erg gezellig:P
Flower, dat klinkt idd als een pittige belasting voor je zeg! Hou vol!!!!!!*;
Flower wat leuk van je te horen. Al 34 weken zwanger. Leuk hoor!

Gemini ik wens jou heel veel plezier;).

Hier nog steeds geen nieuws. Ben nog steeds wachtende of ik ongesteld wordt ja of nee.
op welke dag zit je nu, vrouwvanM? Ik moet zeggen dat ik het niet zo even paraat heb (:$). En is dat heel goed nieuws, of betekent dat gewoon weer opwekken met medicijnen?

Ik ben benieuwd!
He meiden!

Wat is het af en toe rustig hier zeg!

Ik heb niet heel veel nieuws te vertellen, ben aan het wachten, hoop dat ik een beetje geduld kan krijgen, ik ben hier niet goed in!
He Gemini,

Tja, ik heb eigenlijk ook niet zoveel te melden... mijn temp is nog wel hoog, maar ook 2 dagen tussendoor wat lager. Op fertilityfriend.com is mijn eisprong nu weer 3 dagen geleden na herberekening... het zal allemaal wel. Ik heb donderdag wel bloed laten prikken op progesteron, morgen eens kijken of er al wat bekend is. Zal wel niets zijn en als het wel goed is, is het mooi meegenomen. Ik ga dan vanaf zaterdag primolut slikken en dan rond 15 februari de leo. Ben wel weer toe aan een nieuwe stap. Na de leo blijf ik temperaturen en ga ik waarschijnlijk ook ovulatietesten doen, ik wil toch wel graag op progesteron laten prikken (als ik een eisprong krijg). Want ik heb nu al wel 2 eisprongen gehad met clomid, maar met een te laag progesteron. Als het dan na de leo wel goed is (daar gaan we dan maar van uit), krijg ik weer wat meer vertrouwen. Ik had ergens ook gelezen dat iemand na de leo elke week bloed moest laten prikken, is natuurlijk ook een optie. Want ik vind dat ovulatietesten toch wel wat spanning opwekken, alhoewel als je het elke dag even doet het misschien ook wel mee zal vallen en een soort routine wordt. Ik wil eigenlijk zo weinig mogelijk in het ziekenhuis komen de komende maanden, als het na de leo niet gaat lukken zal ik er dan toch weer vaak genoeg moeten komen.

Gemini, jij moet vrijdag bloed laten prikken denk ik? Of de maandag erna pas? Wel heel spannend hoor, als je in ieder geval maar een eisprong hebt gehad, dat is al heel wat!

Liefs,

Snoopy
He Snoop! Jeetje zeg, die Leo komt echt een stuk dichter bij zo. Zie je er erg tegen op, of ben je juist blij dat je een volgende stap gaat maken? Het lijkt mij toch best wel heel wat hoor! Ben zo benieuwd voor je!

Ik moet vrijdag bloed laten prikken, meestal moet ik een week wachten op de uitslag. Ik weet het niet, weet niet wat ik zou moeten voelen als ik een eisprong zou hebben gehad. Ik denk dat ik gisteren wel steken heb gevoeld, maar kan ook zo zijn dat ik mezelf weer eens straal voor de gek hou. Misschien is het het beste om daar maar van uit te gaan!
He Gemini,

Ik vind het wel een beetje eng hoor, die leo. Maar ik ben zo benieuwd wat het gaat doen! Hopelijk heel veel! Het komt wel erg dichtbij nu, terwijl het zeker nog 3,5 week duurt. Maar zaterdag met primolut beginnen klinkt als heel dichtbij!

Ik zit me ook van alles in te beelden denk ik. Ik had vorige week maandag echt steken linksonder in mijn buik, maar ik gooi alles maar op mijn darmen, de buikgriep heerst dus misschien pik ik er iets van mee? Ik heb de afgelopen dagen wel een soort ongi gevoel in mijn onderbuik, dus maar een inlegkruisje in. Schijnt ook een zwangerschapssymptoon te zijn, maar daar geloof ik nu niet in. Voor de zekerheid zaterdagochtend testen en dan aan de primolut!

Ik hoop eigenlijk dat ik deze week uit mezelf ongesteld word, zit nu op dag 38. Maar na het stoppen met de pil ben ik 8 maanden niet ongesteld geweest, dus het zal wel niet... maar ja toch die stille hoop he!

Liefs,

Snoopy
He meiden,

Ik vanochtend de gyn bellen, ik verwachtte er toch niets van, dus ff snel. Zegt de assistente, je progesteron was 46, dus je hebt in ieder geval een eisprong gehad! Waaaaaaat, echt waar???!!! (dat zei ik niet, dat dacht ik...).

Ik heb met clomid nog nooit zo'n hoog progesteron gehad, dus ik ben helemaal blij! Helemaal uit mezelf een eisprong! Dus ik ga komende maand nog afwachten (als ik niet zwanger ben dus, maar daar ga ik niet vanuit) om te kijken of mijn cyclus toch op gang gaat komen. Met 150mg had ik uiteindelijk een eisprong op dag 24, misschien toch ook uit mezelf? En nu op waarschijnlijk dag 26 een eisprong. Ik ben helemaal hyper.... ik hoop zo dat mijn cyclus nu op gang aan het komen is... zo niet, dan waarschijnlijk eind maart de leo...

Liefs,

Snoopy
WOW!!!!! Wat ongelofelijk goed zeg, een eisprong van jezelf!Jeetje wat een goede actie van je lichaam zeg!!!!

En dus ook de kans dat je zwanger bent........is de test nog spannend ook!
He Gemini,

Bedankt voor je lieve reactie! Ik ben stiekem wel een beetje trots op m'n lichaam, had het nooit verwacht. Ik hoop dat jij volgende week ook zo'n goede uitslag hebt van je progesteron!!!

Tja, testen wordt wel spannend, maar ik ga toch echt wel donderdag of vrijdag testen als ik niet ongesteld ben. Kan dan denk ik niet wachten tot zaterdag... maar nu heb ik niet echt het idee dat ik zwanger ben, hoop het natuurlijk wel...

Liefs,

Snoopy
He Snoopy!

Tuurlijk moet je trots zijn op je lichaam, en niet stiekem, maar gewoon echt! Ik vind het echt helemaal top. En hoe fijn is het dat je lichaam ook een keertje meewerkt!
Ik was jullie kwijt…. Op een of andere manier kon ik dit topic niet meer vinden de laatste week. Was al bang dat er niet meer geschreven werd hier… maar da’s gelukkig niet zo! Vanmorgen lukte het wel weer en zie dat ik veel gemist heb.Flower, allereerst bedankt voor je felicitatie! Tot nu toe geniet ik volop van mijn zwangerschap! Heb me veorgenomen dat zo te houden. Jij bent al 34 weken? Laatste loodjes dus en die wegen bij jou ook letterlijk zwaar met een tweeling op komst! Meestal worden tweelingen ook eerder geboren toch, dan de 40 weken? Spannend hoor! Lijkt me erg speciaal…. 2 kindjes! Succes de komende weken!!!Wow Gemini, wat een mooi groot ei! Wat zal dat fijn voor jullie zijn! Eindelijk resultaat! Snoop, gefeliciteerd met je eisprong! Ik weet uit eigen ervaring hoe te gek die stap is! Het voelt zo fijn dat je lichaam werkt! En wie weet is het wel raak dit keer! En anders op naar de volgende eisprong! Bij mij was het ook de tweede keer eisprong al raak. Achteraf best wel snel, vind ik. Ik denk persoonlijk dat door het wederom vertrouwen hebben in je eigen lijf dit zeker ook bijdraagt aan goed functioneren van alles!!!! Meiden, ik ben oprecht blij dat het met (een aantal van) jullie ook zo goed gaat en er eindelijk goed nieuws is wat betreft eisprongen! Ik gun het jullie heel erg. We hebben al heel wat lief en leed gedeeld en heb jullie volgens mij nooit bedankt voor het feit dat ik hier erg veel steun aan heb gehad…. Contact met lotgenoten is erg fijn. Bij deze alsnog: hartstikke bedankt daarvoor. Het zou te gek zijn als we binnenkort hier kunnen praten over onze zwangerschappen! Ik heb vanmiddag mijn eerste echo en vind het echt spannend. Denk dat ik ook best emotioneel wordt als ik straks ons kindje zie! Hoop zo dat alles goed is.Laat het jullie weten!Kus Gansje
quote:

I

Meiden, ik ben oprecht blij dat het met (een aantal van) jullie ook zo goed gaat en er eindelijk goed nieuws is wat betreft eisprongen! Ik gun het jullie heel erg. We hebben al heel wat lief en leed gedeeld en heb jullie volgens mij nooit bedankt voor het feit dat ik hier erg veel steun aan heb gehad…. Contact met lotgenoten is erg fijn. Bij deze alsnog: hartstikke bedankt daarvoor.

That's what digifriends are for! Graag gedaan!

Het zou te gek zijn als we binnenkort hier kunnen praten over onze zwangerschappen!

Zou geweldig zijn!!!! Maar tot die tijd wel gewoon blijven schrijven hier he, vind ik altijd zo leuk om mee te beleven!

Ik heb vanmiddag mijn eerste echo en vind het echt spannend. Denk dat ik ook best emotioneel wordt als ik straks ons kindje zie! Hoop zo dat alles goed is.

Meissie, ik duim me suf voor jullie!

Laat het jullie weten!

Afgesproken! Ik kijk hier nog wel een paar keer vandaag!!!!!

Kus Gansje

knuffel voor iedereen!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven