Kleding passen vies
zondag 27 oktober 2019 om 16:49
zondag 27 oktober 2019 om 16:57
zondag 27 oktober 2019 om 17:00
zondag 27 oktober 2019 om 17:02
Kan ook gewoon eerder gepast en retour gestuurd zijn hoor...
The time is now
zondag 27 oktober 2019 om 17:03
Nee, fris is het niet. Ik heb zelf een vorm van smetvrees en dat maakt het soms best lastig om je eroverheen te zetten. Ik let altijd goed op in winkels en dan zie je dus dingen waar je niet blij van word. Mensen die een broek gaan passen met hun schoenen nog aan bijvoorbeeld. Dan denk ik, waarom? Qua vieze kruizen ben ik het ook met je eens, het is geen fris idee. Op een slechte dag zie ik dan zo'n kruis voor me vol met genitale wratten of iemand met ringworm of gordelroos die net "mijn" broek gepast heeft. Dan is mij soms de zin al over. Ik neus goed voor ik een broek pas, vaak kan je zien of een broek al gepast is. Dan is ie minder platgedrukt dan een nog ongepaste broek.
Met schoenen heb ik het trouwens wel heel erg, als ik zie dat die eerder gepast zijn dan stuur ik ze zo weer terug.
Maar goed, we moeten ook relativeren natuurlijk. We passen al zo goed als ons hele leven kleding en wat hebben we er nou daadwerkelijk van opgelopen?
Met schoenen heb ik het trouwens wel heel erg, als ik zie dat die eerder gepast zijn dan stuur ik ze zo weer terug.
Maar goed, we moeten ook relativeren natuurlijk. We passen al zo goed als ons hele leven kleding en wat hebben we er nou daadwerkelijk van opgelopen?
anoniem_6400a85f1cc15 wijzigde dit bericht op 27-10-2019 17:04
6.54% gewijzigd
zondag 27 oktober 2019 om 17:03
Net zo vies.
zondag 27 oktober 2019 om 17:04
Aha. Ik dacht altijd mouwen van jasjes, maar als je eenmaal bedreven bent, zal een bocht meer of minder waarschijnlijk niet veel uitmaken.
zondag 27 oktober 2019 om 17:07
Ik heb nog geen jasjes genaaid