Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
donderdag 9 april 2009 om 14:42
donderdag 9 april 2009 om 14:49
quote:Pepernoek schreef op 09 april 2009 @ 14:45:
ja, lola, uitleg!
haha, ik heb wel al vaker een likje genomen van een lushding, maar een hele hap... no thanks!
Nou een likje , ik nog niet maar mijn man dus wel
Maar de geuren blijven onwijs lang hangen van de massagebars, en vooral de mange too.
Welke massage bars heb jij nog meer pepernoek, behalve de soft coeur?
ja, lola, uitleg!
haha, ik heb wel al vaker een likje genomen van een lushding, maar een hele hap... no thanks!
Nou een likje , ik nog niet maar mijn man dus wel
Maar de geuren blijven onwijs lang hangen van de massagebars, en vooral de mange too.
Welke massage bars heb jij nog meer pepernoek, behalve de soft coeur?
donderdag 9 april 2009 om 14:55
donderdag 9 april 2009 om 15:25
quote:elleinspe schreef op 09 april 2009 @ 15:05:
En de zepen vind ik ook niet echt handig!
Ik heb ook de Milky Bar, maar hoe gebruik je die dan?
Ik hoorde van Bloempje in je puff, maar hoe doe je die er in dan?
Ik heb een stukje afgesneden maar die valt eruit Elle: je puff natmaken en even flink de zeep er overheen halen. De Milky bar schuimt dan lekker! De Emperor off icecream moet per stukje in een puff.
En de zepen vind ik ook niet echt handig!
Ik heb ook de Milky Bar, maar hoe gebruik je die dan?
Ik hoorde van Bloempje in je puff, maar hoe doe je die er in dan?
Ik heb een stukje afgesneden maar die valt eruit Elle: je puff natmaken en even flink de zeep er overheen halen. De Milky bar schuimt dan lekker! De Emperor off icecream moet per stukje in een puff.
donderdag 9 april 2009 om 15:34
Ik gebruik de zeep gewoon zoals, eh, nouja een zeep!
Dus met washandje of puff over de zeep gaan. Of soms ga ik ook met de blok over mn lijf, of maak ik heel veel schuim in mn handen en wrijf me daarmee in. Fijn toch?
Bij mij schuimt de trichomania pas na een tijdje over mn haar heenhalen, dan schuimt hij wel echt lekker maar niet overdadig zoals sommige gewone shampoos
leuk rollergirl, dat je ook een fan bent! wat zijn je favos?
Dus met washandje of puff over de zeep gaan. Of soms ga ik ook met de blok over mn lijf, of maak ik heel veel schuim in mn handen en wrijf me daarmee in. Fijn toch?
Bij mij schuimt de trichomania pas na een tijdje over mn haar heenhalen, dan schuimt hij wel echt lekker maar niet overdadig zoals sommige gewone shampoos
leuk rollergirl, dat je ook een fan bent! wat zijn je favos?
donderdag 9 april 2009 om 15:46
Ik heb niet zoveel meer in huis, zou eigenlijk wel weer willen inslaan (vandaar dat ik dit topic aandachtig doorlees).
Tot nu toe zijn mijn favorieten:
- dream cream (ik houd wel van dat luchtje, super voor droge gevoelige huid)
- angels on bare skin
- soft touch (voor je handen, zoooo zacht)
- soft coeur (ultimate favorite, trouwens heerlijk om samen met je partner....nou vul maar in)
- honey i washed the kids
- i schould coco
Voor in bad:
- uluru bad bal (niet meer in het assortiment helaas)
- sex bomb (dat roosje doet het 'em)
- floating island (die is echt de lekkerste, een soort badbal maar ze noemen het anders, smelt langzaam, dit is echt een speciaal badje)
Er is nog zoveel meer aan cremepjes, die ik wil proberen. En die butter creams voor onder de douche lijken me ook zalig.
En die solid fragrances, iemand bekend mee?
Tot nu toe zijn mijn favorieten:
- dream cream (ik houd wel van dat luchtje, super voor droge gevoelige huid)
- angels on bare skin
- soft touch (voor je handen, zoooo zacht)
- soft coeur (ultimate favorite, trouwens heerlijk om samen met je partner....nou vul maar in)
- honey i washed the kids
- i schould coco
Voor in bad:
- uluru bad bal (niet meer in het assortiment helaas)
- sex bomb (dat roosje doet het 'em)
- floating island (die is echt de lekkerste, een soort badbal maar ze noemen het anders, smelt langzaam, dit is echt een speciaal badje)
Er is nog zoveel meer aan cremepjes, die ik wil proberen. En die butter creams voor onder de douche lijken me ook zalig.
En die solid fragrances, iemand bekend mee?
donderdag 9 april 2009 om 15:58
Nee niet bekend mee, ik heb pas voor de derde keer iets besteld, ik ken Lush pas sinds half maart denk ik.
De eerste 2 keer maar een paar dingetjes besteld, maar nu in Engeland ik geloof 12 producten.
En Lola gaat zaterdag winkelen en die neemt ook nog wat voor me mee.
Ik wil eigenlijk alles wel proberen.
Ik zit nu mijn tijd ook weer schaamteloos te verdoen op het forum
De eerste 2 keer maar een paar dingetjes besteld, maar nu in Engeland ik geloof 12 producten.
En Lola gaat zaterdag winkelen en die neemt ook nog wat voor me mee.
Ik wil eigenlijk alles wel proberen.
Ik zit nu mijn tijd ook weer schaamteloos te verdoen op het forum
donderdag 9 april 2009 om 16:27
Ja is wel handig inderdaad, maar is het beste dat dat gebeurt in de openingspost.
En degene die dit topic geopend heeft schrijft hier al lang niet meer
Kunnen natuurlijk gewoon een nieuwe openen, want ik vind het wel een goed idee.
Ik kijk ook wel op het lushforum maar vind het geen handig forum, beetje rommelig.
En degene die dit topic geopend heeft schrijft hier al lang niet meer
Kunnen natuurlijk gewoon een nieuwe openen, want ik vind het wel een goed idee.
Ik kijk ook wel op het lushforum maar vind het geen handig forum, beetje rommelig.
donderdag 9 april 2009 om 16:43
donderdag 9 april 2009 om 16:43