Napraattopic deel 119

25-10-2019 22:23 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
"Het topic ‘Viva-columniste provoceert forummer.’ is verwijderd ivm provoceren richting VIVA medewerker.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA Forum"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Men creeert zo nog extra werkgelegenheid omdat het webteam het niet bij kan houden.
Oh the irony
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Nouschi schreef:
29-10-2019 10:53
"Het topic ‘Viva-columniste provoceert forummer.’ is verwijderd ivm provoceren richting VIVA medewerker.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA Forum"
Gaan ze die Viva columniste dan ook op het matje roepen wegens het schofferen van meds?

Verward persoon
Doofstom
Bijziend

Topic heeft nog een lang leven gehad, stond er sinds gistermiddag.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
29-10-2019 10:58
Gaan ze die Viva columniste dan ook op het matje roepen wegens het schofferen van meds?

Verward persoon
Doofstom
Bijziend

Nee natuurlijk niet. De hoofdredacteur moet over een tijd wel op het matje komen omdat dit gedrag gevolgen heeft voor de omzetcijfers.
yasmijn schreef:
29-10-2019 10:58

Verward persoon
Doofstom
Bijziend

Nee maar dat mag die columniste gewoon hoor... :nut:

Echt belachelijk dat Viva nog steeds stil blijft.
Ik hoop toch wel dat alle screenshots die gemaakt zijn van Fleur haar FB netjes in de prullenbak van je laptop/moviel/pc gaan.
Of het nu netjes is wat ze gedaan heeft of niet maakt niet uit.
Maar om haar op het web zo te kijk te zetten met alle gevolgen van dien lijkt me toch ook niet de bedoeling?
Haar voor en achternaam is bekend, maar wat hier (over oa haar) geschreven wordt zijn allemaal anonieme namen. Op FB en twitter zijn ook alters gebruikt. Een enkeling heeft zijn eigen naam gebruikt op FB.
Is toch niet leuk om mensen online in een smerig daglicht te zetten in de zogenaamde hoop dat haar toekomstige werkgevers dit voor ogen krijgen.
leolux schreef:
29-10-2019 11:00
Nee maar dat mag die columniste gewoon hoor... :nut:

Echt belachelijk dat Viva nog steeds stil blijft.
Zijn niet echt andere woorden die hier gebruikt worden door medeforummers om een ander zo te betitelen. Wat dat betreft past ze er goed tussen.
Sophiever schreef:
29-10-2019 10:59
Nee natuurlijk niet. De hoofdredacteur moet over een tijd wel op het matje komen omdat dit gedrag gevolgen heeft voor de omzetcijfers.
Die zijn omhoog geschoten met al de links naar het forum Er volgt eerder een schouderklopje.
Later is nu
Goh.

Weet je wat ook kut is? Heb ik na 8 weken voor het eerst een dag zonder zorgafspraken, moest ik De Zoon van dagbesteding halen ivm aanvallen.

Ik zag mezelf deze dag al relaxed forummend in een goed warm bad doorbrengen. Met een emmertje schuim, reep Tony en een fles rooie.

Niet dus. In een klap ben ik weer gewoon een gefrustreerd zuur wijf.
Niq schreef:
29-10-2019 11:01
Ik hoop toch wel dat alle screenshots die gemaakt zijn van Fleur haar FB netjes in de prullenbak van je laptop/moviel/pc gaan.
Maar om haar op het web zo te kijk te zetten met alle gevolgen van dien lijkt me toch ook niet de bedoeling?
Haar voor en achternaam is bekend, maar wat hier (over oa haar) geschreven wordt zijn allemaal anonieme namen. Op FB en twitter zijn ook alters gebruikt. Een enkeling heeft zijn eigen naam gebruikt op FB.
Is toch niet leuk om mensen online in een smerig daglicht te zetten in de zogenaamde hoop dat haar toekomstige werkgevers dit voor ogen krijgen.
Helemaal mee eens.
Wat dat aangaat hebben er hier wel een paar forummers boter op hun hoofd.
Niq schreef:
29-10-2019 11:01
Wat op internet staat blijft er staan. Leuk en aardig dat de werkgever van Fleur haar straatje schoon wil vegen maar haar pestgedrag gaat haar nog heel lang volgen.
Sophiever schreef:
29-10-2019 11:09
Wat op internet staat blijft er staan. Leuk en aardig dat de werkgever van Fleur haar straatje schoon wil vegen maar haar pestgedrag gaat haar nog heel lang volgen.
En dat gun je haar?
yette schreef:
Goh.

Weet je wat ook kut is? Heb ik na 8 weken voor het eerst een dag zonder zorgafspraken, moest ik De Zoon van dagbesteding halen ivm aanvallen.

Ik zag mezelf deze dag al relaxed forummend in een goed warm bad doorbrengen. Met een emmertje schuim, reep Tony en een fles rooie.

Dat is echt kut
Voor jou én voor zoon, die al die aanvallen weer heeft.

(en voor het forum, ivm gewaardeerde bijdragen :) )
Later is nu
yette schreef:
Goh.

Ah balen Yette!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dreamer schreef:
29-10-2019 11:08
Die zijn omhoog geschoten met al de links naar het forum Er volgt eerder een schouderklopje.
Je hebt gelijk, van de story weten we ook dat het allemaal nep is en dat wordt ook verkocht.
Niq schreef:
29-10-2019 11:10
En dat gun je haar?
Van een vrouw van bijna 40 mag verwacht worden dat ze weet dat pesten niet oke is, wat professioneel gedrag is en dat dingen die online staan voor eeuwig is. Dat heeft niets met gunnen te maken maar realiteit.
Dat zou je ook verwachten van 50 plussers.
Maar het is me duidelijk hoor Sophiever.
yette schreef:
Goh.

:hug:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Sophiever schreef:
29-10-2019 11:14
Van een vrouw van bijna 40 mag verwacht worden dat ze weet dat pesten niet oke is, wat professioneel gedrag is en dat dingen die online staan voor eeuwig is. Dat heeft niets met gunnen te maken maar realiteit.
Iedereen maakt natuurlijk fouten. Ze voelde zich aangevallen, dat is wel duidelijk. Dat het haar raakte was ook wel duidelijk, anders zou ze het niet benoemen op haar FB. Ik geloof trouwens ook dat ze stiekem best wel snapt wat Meds bedoeld en haar eigen gedrag er ook wel in heeft herkent. Anders zou het haar niet zo geraakt hebben, geloof ik.

Hopelijk toch een leermomentje, maar vind niet dat die reactie haar nou voor eeuwig moet blijven achtervolgen. Beetje overdreven.

Maar iemand omschrijven als Verward Persoon vind ik een dubbele gevoelige fout, want als journalist moet je misschien eens iemand gaan interviewen die daadwerkelijk psychische problemen heeft. Niet prettig om dan te kunnen terug lezen dat de journalist jouw problemen als soort van scheldwoorden kan zien.
Dreamer schreef:
29-10-2019 11:11
Dat is echt kut
Voor jou én voor zoon, die al die aanvallen weer heeft.

(en voor het forum, ivm gewaardeerde bijdragen :) )
Voor hem is het inderdaad ook waardeloos. Of was. Op dit moment ligt hij met de kat, in de zon op de bank. De aanvallen zijn over en hij is heel chill van de Rivotril.
yette schreef:
29-10-2019 11:24
Voor hem is het inderdaad ook waardeloos. Of was. Op dit moment ligt hij met de kat, in de zon op de bank. De aanvallen zijn over en hij is heel chill van de Rivotril.
Sterkte Yette en zoon.
Geen bijzonderheden
Sjulia schreef:
29-10-2019 11:23
Iedereen maakt natuurlijk fouten. Ze voelde zich aangevallen, dat is wel duidelijk. Dat het haar raakte was ook wel duidelijk, anders zou ze het niet benoemen op haar FB. Ik geloof trouwens ook dat ze stiekem best wel snapt wat Meds bedoeld en haar eigen gedrag er ook wel in heeft herkent. Anders zou het haar niet zo geraakt hebben, geloof ik.

Hopelijk toch een leermomentje, maar vind niet dat die reactie haar nou voor eeuwig moet blijven achtervolgen. Beetje overdreven.

Maar iemand omschrijven als Verward Persoon vind ik een dubbele gevoelige fout, want als journalist moet je misschien eens iemand gaan interviewen die daadwerkelijk psychische problemen heeft. Niet prettig om dan te kunnen terug lezen dat de journalist jouw problemen als soort van scheldwoorden kan zien.
Dat had ik ook gevonden als het topic was blijven bestaan. Geen aandacht geven en weg is het probleem. Nu wordt de strategie gekozen dat we niets mogen vinden en dat ze tekeer mogen gaan. Is er 1 blad die ze daarin is voorgegaan?
Sjulia schreef:
29-10-2019 11:23

Grappig dat jij dat eruit haalt. Dat had ik dus helemaaaal niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven