UD mei 2020

donderdag 5 september 2019 om 20:00
Wij zijn zwanger en uitgerekend in mei 2020!
Voeg jezelf gerust toe aan de tabel:
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei
kloppend hartje
Lolanu | 31 | 1ste | 12 mei | 24-11 geslacht | missedabortion maart2019 |
---|---|---|---|---|---|
Ketel1 | 28 | 1ste | rond 5 mei | 23-09 echo | |
Emanina | 30 | rond 7 mei | |||
Heppiedepeppie14 | 35 | 1ste | 28 april | ||
Meikindje | 33 | 2e | 10 mei | 14-11 controle en echo | ![]() |
RupsjeNooitgenoeg87 | 32 | 2e | 25 april | 11-11 echo (geslacht) 3-12 20 weken echo | |
Saar_1990 | 29 | 1e | 17 mei | 12-11 extra echo | |
Bettiepage | 28 | 3e | 21 mei | 10-10 echo | |
cadeautje123 | 34 | 4e | rond 13 mei | 2-10 eerste echo | |
wolley18 | 26 | 2e | rond 30 mei | 15-10 echo | |
Waterkraan | 28 | 2e | 6 mei | meisje! | |
Snowy88 | 2e | 30/31 mei | 18 okt echo | ||
Amorbeertje | 30 | 2e | 19 mei | 13 nov. geslachtsbepaling | |
Kleintje 87 | 23 | 1e | 23 mei | ||
Naam: UDmei2020
Wachtwoord: uitgerekendmei
anoniem_390271 wijzigde dit bericht op 19-11-2019 10:59
51.85% gewijzigd
vrijdag 18 oktober 2019 om 23:36
Heel herkenbaar! Net wat buikpijn en dan ga je toch weer twijfelen.Heppiedepeppie14 schreef: ↑18-10-2019 14:09Ah, wat fijn die goede echo's weer Rupsje en lolanu! Geniet ervan! Toch weer een opluchting hé. Ik ben net na de echo altijd heel blij en opgelucht, maar een paar dagen daarna ben ik dan toch weer een beetje onzeker over hoe 't gaat. Herkennen jullie dat?
Ben bij mijn zoon ook heel onzeker geweest. Had daarvoor een miskraam gehad. Je leest ook zo veel verhalen waarbij het mis is gegaan, dat maakt zo onzeker.
zaterdag 19 oktober 2019 om 08:14

zaterdag 19 oktober 2019 om 18:14
Heel herkenbaar die onzekerheid! Al ging ik er juist steeds meer in geloven als ik goede echo’s had. Dan werd de kans veel kleiner!
Gisterochtend een echo gehad, ik heb hem zelf betaald wilde gewoon weer even kijken. Het hummeltje was alweer flink gegroeid en lag keurig op schema! Ben nu 9,5 week. Over twee weken weer de termijnecho
Gisterochtend een echo gehad, ik heb hem zelf betaald wilde gewoon weer even kijken. Het hummeltje was alweer flink gegroeid en lag keurig op schema! Ben nu 9,5 week. Over twee weken weer de termijnecho

maandag 21 oktober 2019 om 16:45
Wat fijn waterkraan!! Geniet van dit mooie nieuws
Spannend 7 november een geslachtsecho!! Hoeveel weken ben je dan precies?
Hier gaat alles goed
Voel me volop zwanger, dus dat is positief, al is het pittig met een 3 jarige en eentje van 14 maanden. Ze zijn allebei ziek geweest, dus veel wakker snachts. Maar goed, het gaat nu weer beter.
Hier gaat alles goed

dinsdag 22 oktober 2019 om 08:39
Wat fijn bettiepage en waterkraan dat Julie ook een goede echo hebben gehad!
Ik heb gisteren bloed geprikt. Ik wil nog even wachten op de uitslag en dan vertel ik het op mijn werk. Verder erg moe maar gelukkig niet meer misselijk. Ik vind het ook wel pittig met een dreumes, met 2 lijkt me nog zwaarder!
Ik heb gisteren bloed geprikt. Ik wil nog even wachten op de uitslag en dan vertel ik het op mijn werk. Verder erg moe maar gelukkig niet meer misselijk. Ik vind het ook wel pittig met een dreumes, met 2 lijkt me nog zwaarder!
woensdag 23 oktober 2019 om 13:08
Kan me voorstellen dat het zwaar is met een kindje. Ik vind het zonder kindje zelfs al zwaar soms. Laatste halve week heb ik me heel slecht gevoeld. Maar goed, hoort erbij! Ik zit nu in mijn 11de week, ik kijk ernaar uit als het eerste trimester voorbij is.
Ik vind het wel best spannend dat er nu best wel wat tijd tot de volgende (geslacht echo) zit. Ik was gewend zo toe te leven naar elke echo. Herkennen jullie dat?
Ik vind het wel best spannend dat er nu best wel wat tijd tot de volgende (geslacht echo) zit. Ik was gewend zo toe te leven naar elke echo. Herkennen jullie dat?
woensdag 23 oktober 2019 om 21:34
Afgelopen vrijdag een goede echo gehad, dus super blij! Ben waarschijnlijk 31 mei uitgerekend, maar over 3 weken heb ik weer een echo en dan kunnen ze er meer over zeggen. Was een hele opluchting!
Hier ook een kleine meid van ongeveer 15 maanden rondlopen, maar moet zeggen dat ik het niet zwaarder vindt dan bij mijn vorige zwangerschap. Ik ben weer net zo vervelend misselijk als de vorige keer en dat is met of zonder een kindje erbij gewoon heel lastig. Zeker als je het ook nog niet echt wilt vertellen. Blij als de ergste misselijkheid weer voorbij is, maar dat zal nog wel even duren.
Hier ook een kleine meid van ongeveer 15 maanden rondlopen, maar moet zeggen dat ik het niet zwaarder vindt dan bij mijn vorige zwangerschap. Ik ben weer net zo vervelend misselijk als de vorige keer en dat is met of zonder een kindje erbij gewoon heel lastig. Zeker als je het ook nog niet echt wilt vertellen. Blij als de ergste misselijkheid weer voorbij is, maar dat zal nog wel even duren.
vrijdag 25 oktober 2019 om 13:19
Wat fijn, al die goede echo's! ♥
Ik had vandaag de termijnecho gehad en ben toch weer vooruitgezet. Ben nu 10 weken 5 dagen, uitgerekende datum is nu 17 mei! Alles zag er super uit, de kleine was beweeglijk en het was allemaal supermooi te zien. Wel met inwendige echo, uitwendig zat er toch wat 'ruis' voor (waarschijnlijk gewoon mijn schaambot).
Ze zei dat de navelstreng nu nog wat dik was maar dat dit normaal is met mijn zwangerschapsduur en dat ik met 13 weken weer een echo mag zodat we zullen zien dat het dunner is geworden. Ik maak me er niet druk om (zij ook niet) en zie het gewoon als een extra echo... Alleen maar leuk
Dan mogen we ook luisteren naar het hartje!
Ik had vandaag de termijnecho gehad en ben toch weer vooruitgezet. Ben nu 10 weken 5 dagen, uitgerekende datum is nu 17 mei! Alles zag er super uit, de kleine was beweeglijk en het was allemaal supermooi te zien. Wel met inwendige echo, uitwendig zat er toch wat 'ruis' voor (waarschijnlijk gewoon mijn schaambot).
Ze zei dat de navelstreng nu nog wat dik was maar dat dit normaal is met mijn zwangerschapsduur en dat ik met 13 weken weer een echo mag zodat we zullen zien dat het dunner is geworden. Ik maak me er niet druk om (zij ook niet) en zie het gewoon als een extra echo... Alleen maar leuk

zaterdag 26 oktober 2019 om 20:02
Wat fijn saar dat je ook een mooie echo hebt gehad!
Ik heb vandaag al de bloed uitslag gehad van de nipt en de overige dingen ze standaard checken bij de zwangerschap en alles is goed!
Ben er erg blij mee. Morgen ben ik 12 weken en komende week ga ik het dan ook op mijn werk vertellen! Wel fijn want mijn buik begint nu wel te groeien merk ik.
Hoe gaat het met jullie?
Ik heb vandaag al de bloed uitslag gehad van de nipt en de overige dingen ze standaard checken bij de zwangerschap en alles is goed!

Hoe gaat het met jullie?
maandag 28 oktober 2019 om 15:38
Bij ons was de NIPT ook goed. Ik heb de Amerikaanse NIPT laten doen en daardoor weten we nu ook al dat het een meisje wordt. Termijnecho ook al gehad en ben nu officieel 13 mei uitgerekend. Ben helaas nog ontzettend misselijk en krijg daar nu ook pilletjes tegen. Die helpen goed maar voel me nog steeds wel echt belabberd. Blij als die misselijkheid en vermoeidheid achter de rug is. Maar met drie jonge kids ook wel logisch dat ik extra moe ben haha.
Fijn dat er al meer zijn met goede NIPT uitslagen/termijnecho's. Gefeliciteerd allemaal! En succes voor iedereen die zich nog niet heel goed voelt. Betere tijden komen eraan, en snel hopelijk
Fijn dat er al meer zijn met goede NIPT uitslagen/termijnecho's. Gefeliciteerd allemaal! En succes voor iedereen die zich nog niet heel goed voelt. Betere tijden komen eraan, en snel hopelijk

dinsdag 29 oktober 2019 om 21:49
woensdag 30 oktober 2019 om 09:06
Hoi meiden,
Ik heb de laatste twee weken niet van mij laten horen!
We waren voor vakantie in Denemarken en rond daar omheen had ik weinig tijd en vergat ik om op het forum te kijken.
Ik weet niet of het me gaat lukken om regelmatig te blijven kijken...
Verder voel ik me nog steeds goed, weinig klachten en iedereen om ons heen weet het nieuws nu wel!
Ik heb de laatste twee weken niet van mij laten horen!
We waren voor vakantie in Denemarken en rond daar omheen had ik weinig tijd en vergat ik om op het forum te kijken.
Ik weet niet of het me gaat lukken om regelmatig te blijven kijken...
Verder voel ik me nog steeds goed, weinig klachten en iedereen om ons heen weet het nieuws nu wel!
woensdag 30 oktober 2019 om 13:35
Ik heb gister de uitslag van de Nipt gekregen. Deze was goed! Saar die van mij is naar het vu gegaan. Donderdag 17e geprikt, ze hebben hem pas de 21e ontvangen. De uitslagdatum was de 23e. Dus in het vu zijn ze snel.
Ik heb met name op/na werkdagen ontzettend veel last van hoofdpijn. Nu al vanaf maandagmiddag. Ik voel me echt niet tof. Bij mijn zoon heb ik juist (vrijwel) geen hoofdpijn gehad.
Ik heb met name op/na werkdagen ontzettend veel last van hoofdpijn. Nu al vanaf maandagmiddag. Ik voel me echt niet tof. Bij mijn zoon heb ik juist (vrijwel) geen hoofdpijn gehad.
woensdag 30 oktober 2019 om 20:18
cadeautje naar dat je je zo belabberd voelt zeg! Wel fijn dat de echo en de nipt goed waren en leuk dat jullie al weten dat het een meisje is!
Ik ben ook wel benieuwd naar het geslacht. Vorige keer had ik een duidelijk voorgevoel maar tot dusver heb ik dat nog niet.
Ik ben momenteel ziek. Pff dat valt niet mee icm zwanger zijn en een dreumes. Maar het komt vast snel goed! En ik mag eigenlijk niet klagen want normaal gesproken heb ik weinig klachten.
Wolley Wat leuk dat je op vakantie bent geweest en ook fijn dat je je goed voelt.
Mijn bloed is trouwens naar Maastricht gegaan..
Rupsje vervelend van de hoofdpijn!
Ik ben ook wel benieuwd naar het geslacht. Vorige keer had ik een duidelijk voorgevoel maar tot dusver heb ik dat nog niet.
Ik ben momenteel ziek. Pff dat valt niet mee icm zwanger zijn en een dreumes. Maar het komt vast snel goed! En ik mag eigenlijk niet klagen want normaal gesproken heb ik weinig klachten.
Wolley Wat leuk dat je op vakantie bent geweest en ook fijn dat je je goed voelt.
Mijn bloed is trouwens naar Maastricht gegaan..
Rupsje vervelend van de hoofdpijn!
vrijdag 1 november 2019 om 17:52
zaterdag 2 november 2019 om 14:52
Hoi dames,
Ik ben een tijdje niet zo actief geweest hier omdat ik erg druk was.
Fijn, jullie goede nipt-uitslagen! Hebben jullie ook de nevenbevindingen laten onderzoeken? Hier duurt het twee weken voordat de nipt-uitslag er is. Vind het best spannend, ook omdat het onderzoek kan mislukken, het dan opnieuw moet en het dan weer twee weken duurt.
Zijn jullie al veel aangekomen? Ik heb best een buikje gekregen, maar ik denk dat dat vooral komt door mijn cravings. Ik heb mezelf het eerste trimester slecht kunnen beheersen qua snacken.
Hoop maar dat mijn buikje ook een beetje komt door de zwangerschap. Ik ben nu dertien weken en twee dagen.
Ik ben een tijdje niet zo actief geweest hier omdat ik erg druk was.
Fijn, jullie goede nipt-uitslagen! Hebben jullie ook de nevenbevindingen laten onderzoeken? Hier duurt het twee weken voordat de nipt-uitslag er is. Vind het best spannend, ook omdat het onderzoek kan mislukken, het dan opnieuw moet en het dan weer twee weken duurt.
Zijn jullie al veel aangekomen? Ik heb best een buikje gekregen, maar ik denk dat dat vooral komt door mijn cravings. Ik heb mezelf het eerste trimester slecht kunnen beheersen qua snacken.

Geen motto
zondag 3 november 2019 om 07:51
Hoi allemaal!
Wat een goed nieuws allemaal.
Hier ook een goede NIPT uitslag! Dit stelde mij erg gerust na de onzekere periode, iedereen in onze omgeving weet het nu ook, erg leuke reacties!
Wij hebben de Nipt met nevenbevindingen laten uitvoeren.
Staat 10 dagen voor maar na 5 werkdagen was deze al binnen, dus mooi meegenomen, (bloed was verstuurd naar EMC)
Wij willen ook erg graag weten of we weer een zoon of dochter krijgen! Volgende week pretecho met geslachts bepaling, ik ben dan 14 weken zwanger!
Bij mij ook al een aardig buikje, maar komt misschien ook omdat dit mijn 3de is, bij mn eerste zag je tot 4enhalve maand helemaal niets ondanks erg slanke bouw.
Leuk om alle verhalen weer te lezen!
Wat een goed nieuws allemaal.
Hier ook een goede NIPT uitslag! Dit stelde mij erg gerust na de onzekere periode, iedereen in onze omgeving weet het nu ook, erg leuke reacties!
Wij hebben de Nipt met nevenbevindingen laten uitvoeren.
Staat 10 dagen voor maar na 5 werkdagen was deze al binnen, dus mooi meegenomen, (bloed was verstuurd naar EMC)
Wij willen ook erg graag weten of we weer een zoon of dochter krijgen! Volgende week pretecho met geslachts bepaling, ik ben dan 14 weken zwanger!
Bij mij ook al een aardig buikje, maar komt misschien ook omdat dit mijn 3de is, bij mn eerste zag je tot 4enhalve maand helemaal niets ondanks erg slanke bouw.
Leuk om alle verhalen weer te lezen!
zondag 3 november 2019 om 11:04
Wij hebben ook de test met nevenbevindingen gedaan. Woensdag een extra echo, gewoon omdat ik het leuk vind om weer even te kijken. Over 3 weken de geslachtsbepaling.
Het lijkt alsof ik echt al een buikje begin te krijgen. Wat ik eigenlijk helemaal niet verwacht had. Het is mijn eerste kindje en ik ben heel slak gebouwd. Misschien is het meer dat mijn organen plaats maken, waardoor mijn buik meer opzet. Dat las ik ergens.
Het lijkt alsof ik echt al een buikje begin te krijgen. Wat ik eigenlijk helemaal niet verwacht had. Het is mijn eerste kindje en ik ben heel slak gebouwd. Misschien is het meer dat mijn organen plaats maken, waardoor mijn buik meer opzet. Dat las ik ergens.
zondag 3 november 2019 om 15:36
Bij mij begint het ook wel te komen inmiddels, hoewel ik het idee heb dat het me zelf meer opvalt dan anderen. Ik heb wel nog maar 1 broek die past en nu vandaag voor het eerst een zwangerschapsbroek aan, zit wel lekkerder namelijk. Volgens mij ook wel normaal toch dat je het rond deze tijd begint te zien? Alleen lijkt het dan nog meer alsof je te veel hebt gegeten zeg maar

dinsdag 5 november 2019 om 13:40
Goedemiddag,
Mijzelf ook even toegevoegd in het lijstje. Zal mijzelf even voorstellen, ben een moeder van een dochter van 5 jaar en heb een bonus dochter van mijn vriend die is 3 jaar.
Nu zelf in verwachting van mijn tweede kindje en op 19 mei 2020 uitgerekend. Alle echo's waren goed. Op woensdag 13 november de geslachtsbepalende echo. En heb op woensdag 30 oktober mijn NIPT test ingeleverd, nog aan het wachten op de uitslag
Ik vindt het leuk om vooral mee te lezen, omdat ik in mijn omgeving (zowel werk als privé) weinig mensen ken die zwanger zijn en/of kinderen hebben.
Mijzelf ook even toegevoegd in het lijstje. Zal mijzelf even voorstellen, ben een moeder van een dochter van 5 jaar en heb een bonus dochter van mijn vriend die is 3 jaar.
Nu zelf in verwachting van mijn tweede kindje en op 19 mei 2020 uitgerekend. Alle echo's waren goed. Op woensdag 13 november de geslachtsbepalende echo. En heb op woensdag 30 oktober mijn NIPT test ingeleverd, nog aan het wachten op de uitslag
Ik vindt het leuk om vooral mee te lezen, omdat ik in mijn omgeving (zowel werk als privé) weinig mensen ken die zwanger zijn en/of kinderen hebben.