UD juni 2020
zondag 29 september 2019 om 12:47
Wie is er ook uitgerekend in juni 2020 en vindt het gezellig om mee te schrijven?
Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020
Babyboom31
Shoezzi
Galleta
_melon
Inlog: UDjuni2020
Wachtwoord: juni2020
Naam | Leeftijd | Kindje | UD | J/M | Bijzonderheden |
---|---|---|---|---|---|
livingontheedge | 32/36 | 2e | 3 juni | ||
groenecomputermuis | 26/29 | 1e | 3 juni | ||
Kikikip | 25/26 | 1e | 3 juni | ||
Minimousee | 24/29 | 1e | 3 juni | ||
kaartje1 | 28/28 | 2e | 3 juni | ||
Wollenbol | 30/36 | 1e | 5 juni | Buitenland | |
Hardloopstudentje | 26/28 | 1e | 6 juni | ? | |
Mihoen62 | 28/28 | 2e | 6 juni | ||
Sneeuwwitje | 26/27 | 1e | 7 juni | ||
whattodo97 | 22/33 | 1+2e | 7 juni | Tweeling | |
hollandaise | 37/32 | 3e | 8 juni | Buitenland | |
Sunflower23 | 28/29 | 1e | 11 juni | ? | |
Popj | 34/? | 2e | 12 juni | ? | |
Grrrlstar | 31/32 | 2e | 13 juni | ||
Rome90 | 29/28 | 1e | 16 juni | ? | |
Springmommy | 35/41 | 3e | 19 juni | ||
Poezels | 34/42 | 2e | 18 juni | Buitenland | |
Lamaa | 31/36 | 2e | 19 juni | ||
Toekanneria | 26/31 | 1e | 19 juni | ? | |
m-april | 26/28 | 3e | 27 juni |
Babyboom31

Shoezzi

Galleta

_melon

anoniem_391024 wijzigde dit bericht op 25-03-2020 12:02
90.35% gewijzigd
woensdag 30 oktober 2019 om 06:10
Ik ben nu zes weken.
Tot nu toe geen last van misselijkheid gehad maar kreeg de laatste dagen wel steeds minder zin in eten. Gister met tegenzin een paar hapjes avondeten gehad en dat kwam er na een uur onder hoge druk weer uit aan de voorkant (sorry).
Dat luchtte overigens meteen erg op. Ik moet nu straks werken, maar voel me erg slecht. Slap, misselijk en absoluut geen zin in eten. Maar ik zal iets moeten nemen.
Ook heb ik nog steeds veel last van buikpijn. Geen steken, maar echt dat zeurende baarmoedergevoel/ ongesteldheidsgevoel. Vooral als ik veel beweeg. Ik merk dat ik dan echt even moet gaan zitten.
Kiwi’s zijn misschien wel een goed idee. Die ga ik straks meteen halen. Ik kan verder niks bedenken waar ik zin in heb. Alleen en kiwi en drinkontbijt ofzo.

Ook heb ik nog steeds veel last van buikpijn. Geen steken, maar echt dat zeurende baarmoedergevoel/ ongesteldheidsgevoel. Vooral als ik veel beweeg. Ik merk dat ik dan echt even moet gaan zitten.
Kiwi’s zijn misschien wel een goed idee. Die ga ik straks meteen halen. Ik kan verder niks bedenken waar ik zin in heb. Alleen en kiwi en drinkontbijt ofzo.

woensdag 30 oktober 2019 om 07:41
Groenecomputermuis schreef: ↑29-10-2019 13:32Hoi allemaal,
Doordat ik zo misselijk was in de afgelopen weken helaas niet alle berichten goed bij kunnen houden.
Morgen zit ik op 9 weken (UD is 3 juni nav vroege echo), dus hopelijk is nu de piek en gaat het gauw wat beter!
Wat een wisselende berichten van iedereen.
Super fijn dat intussen een flink aantal een goede vroege echo hebben gehad!
Heftig van de bloedingen bij een aantal, lijkt me erg schrikken!
Zelf ben ik nog ziek thuis van werk (nu een aantal weken), en kreeg vorigr week van mijn directe collega bericht hoe mijn taken overgenomen zullen worden. Super fijn, maar wel heel confronterend dat je dus je eigen werk nu langdurig niet kunt doen. Ik mis mijn werk echt!
Ik lees steeds meer anderen ook met misselijkheidsklachten. Kunnen jullie nog functioneren en werken?
Melon, werkt de emesafene bij jou?
Ik zal vanaf nu proberen de berichten wat beter bij te houden![]()
Vandaag ga ik het voor het eerst weer proberen te werken sinds 2 weken. Door de misselijkheid en moeheid was het niet mogelijk maar nu probeer ik het toch weer.

woensdag 30 oktober 2019 om 07:43
Ik neem ook alleen nog maar yoghurt en een beetje muesli sochtens. Derest lukt mij ook echt niet.Lila_Lilly_ schreef: ↑30-10-2019 06:10Ik ben nu zes weken.Tot nu toe geen last van misselijkheid gehad maar kreeg de laatste dagen wel steeds minder zin in eten. Gister met tegenzin een paar hapjes avondeten gehad en dat kwam er na een uur onder hoge druk weer uit aan de voorkant (sorry).
Dat luchtte overigens meteen erg op. Ik moet nu straks werken, maar voel me erg slecht. Slap, misselijk en absoluut geen zin in eten. Maar ik zal iets moeten nemen.
woensdag 30 oktober 2019 om 10:09
Ik las ergens dat iemand vroeg hoe het ging, zal even snel reageren.
Vrijdag inderdaad de echo gehad, en baarmoeder was leeg. Alleen nog wat slijm en wat bloed. Dus het is klaar afgesloten hoofdstuk. Hoop dat lichaam snel weer cyclus en eisprong oppakt, zodat we weer verder kunnen kijken naar nieuwe pogingen...
Nogmaals heel heel succes met jullie zwangerschap, op naar een hele boel gezonde kindjes in 2020 !!
Vrijdag inderdaad de echo gehad, en baarmoeder was leeg. Alleen nog wat slijm en wat bloed. Dus het is klaar afgesloten hoofdstuk. Hoop dat lichaam snel weer cyclus en eisprong oppakt, zodat we weer verder kunnen kijken naar nieuwe pogingen...
Nogmaals heel heel succes met jullie zwangerschap, op naar een hele boel gezonde kindjes in 2020 !!
woensdag 30 oktober 2019 om 10:14
Zo dat waren veel berichten om bij te lezen in een paar dagen. Wel leuk dat het zo'n actief forum is
Allereerst: Sunflower & Poezels gefeliciteerd met jullie goede echo's. Wat fijn!
Mihoen wat fijn dat het hartje klopte. Wat een opluchting. Kan me goed voorstellen dat je het aan de meest dichtsbijzijnde collega's verteld hebt. Hoe was hun reactie?
Livingontheedge. Balen van het ziek zijn! Heb je wel een leuk weekend weg gehad? Wisten je vriendinnen het al?
Groenecomputermuis. Wat naar dat je zo ziek en misselijk bent! Vanaf welke week heb je dit al?
Grrrlstar gefeliciteerd en welkom
Lamaaa ik heb inderdaad een appel mee naar werk die ik in partjes kan opeten. Appel blijft goed smaken.
WhattodoSucces met werken weer! Hoop dat het een beetje lukt.
Springmommy ik word ook steeds iets moeier en misselijker. Vind het heel dubbel voelen dat je aan de ene kant misselijk bent en aan de andere kant dat eten het enige is wat helpt. Ik eet normaal al best vaak op een dag maar nu echt 8-10 keer ofzo...
Ik start mijn dag nu meestal met cracker smeerkaas. En dan op het werk eet ik mijn kwark met fruit en noten. Dat smaakt nog goed. Maar het eerste wat ik eet moet echt hartig zijn. Droge crackertjes/crackers kaas en smeerkaas en brood met kaas/smeerkaas, tosti en krentenbol kaas vind ik op dit moment het lekkerst. Kwark gaat dus ook nog goed. Havermout met eiwitpoeder (wat ik normaal vaak eet) vind ik niet te doen nu. Gelukkig lukt het me nog wel om bijna elke dag mijn fruit en groenten te eten. Ik eet alleen iets minder eiwitrijk dan ik normaal doe. Avondeten vind ik lastiger merk ik. Het lukt nu nog wel maar ik heb er echt geen zin in. Qua gewicht ben ik de afgelopen 1.5 maand 1,5 kilo afgevallen.
. Terwijl ik voor mijn gevoel echt veel eet en anders.
Ik ben natuurlijk wel pas 6 weken zwanger dus ben wel benieuwd hoe die misselijkheid zich gaat ontwikkelen. Hou mn hart echt vast als ik jullie verhalen lees.
Sneeuwwitje Ik merk nog niet echt iets aan mijn kleding en hoef het dan ook nog niet aan te passen. Af en toe een beetje een opgeblazen buikje. Mn allerstrakste broek zit niet lekker en die draag ik dus niet meer.
Popj en Springmommy succes vandaag!

Allereerst: Sunflower & Poezels gefeliciteerd met jullie goede echo's. Wat fijn!
Mihoen wat fijn dat het hartje klopte. Wat een opluchting. Kan me goed voorstellen dat je het aan de meest dichtsbijzijnde collega's verteld hebt. Hoe was hun reactie?
Livingontheedge. Balen van het ziek zijn! Heb je wel een leuk weekend weg gehad? Wisten je vriendinnen het al?
Groenecomputermuis. Wat naar dat je zo ziek en misselijk bent! Vanaf welke week heb je dit al?
Grrrlstar gefeliciteerd en welkom
Lamaaa ik heb inderdaad een appel mee naar werk die ik in partjes kan opeten. Appel blijft goed smaken.
WhattodoSucces met werken weer! Hoop dat het een beetje lukt.
Springmommy ik word ook steeds iets moeier en misselijker. Vind het heel dubbel voelen dat je aan de ene kant misselijk bent en aan de andere kant dat eten het enige is wat helpt. Ik eet normaal al best vaak op een dag maar nu echt 8-10 keer ofzo...
Ik start mijn dag nu meestal met cracker smeerkaas. En dan op het werk eet ik mijn kwark met fruit en noten. Dat smaakt nog goed. Maar het eerste wat ik eet moet echt hartig zijn. Droge crackertjes/crackers kaas en smeerkaas en brood met kaas/smeerkaas, tosti en krentenbol kaas vind ik op dit moment het lekkerst. Kwark gaat dus ook nog goed. Havermout met eiwitpoeder (wat ik normaal vaak eet) vind ik niet te doen nu. Gelukkig lukt het me nog wel om bijna elke dag mijn fruit en groenten te eten. Ik eet alleen iets minder eiwitrijk dan ik normaal doe. Avondeten vind ik lastiger merk ik. Het lukt nu nog wel maar ik heb er echt geen zin in. Qua gewicht ben ik de afgelopen 1.5 maand 1,5 kilo afgevallen.

Ik ben natuurlijk wel pas 6 weken zwanger dus ben wel benieuwd hoe die misselijkheid zich gaat ontwikkelen. Hou mn hart echt vast als ik jullie verhalen lees.
Sneeuwwitje Ik merk nog niet echt iets aan mijn kleding en hoef het dan ook nog niet aan te passen. Af en toe een beetje een opgeblazen buikje. Mn allerstrakste broek zit niet lekker en die draag ik dus niet meer.
Popj en Springmommy succes vandaag!

woensdag 30 oktober 2019 om 11:48
woensdag 30 oktober 2019 om 12:02
Ha allemaal,
Ik zou mij ook graag willen melden! Ik ben 28 jaar en nu 7,5 weel zwanger van mijn 3e kindje. Ik ben 13 juni uitgerekend. Ik heb gisteren een hele mooie echo met kloppend hartje gezien dus ik durf er nu echt vanuit te gaan. Ik vond het spannend of het wel goed ging want deze keer was ik veel minder misselijk dan vorige keren.
Ik ben wel erg moe, ga gemiddeld half 9 naar bed
. En heb veel honger. Maar ik zag een mooi babytje zelfs met armpjes en beentjes s op de echo. Net een gummybeer en nu ben ik helemaal verliefd
Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat.
Ik zou mij ook graag willen melden! Ik ben 28 jaar en nu 7,5 weel zwanger van mijn 3e kindje. Ik ben 13 juni uitgerekend. Ik heb gisteren een hele mooie echo met kloppend hartje gezien dus ik durf er nu echt vanuit te gaan. Ik vond het spannend of het wel goed ging want deze keer was ik veel minder misselijk dan vorige keren.
Ik ben wel erg moe, ga gemiddeld half 9 naar bed

Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat.
woensdag 30 oktober 2019 om 13:39
Gefeliciteerd met de goede echo's!
Welkom aan de nieuwe zwangeren! Er wordt een hoop geschreven. Ik kan niet alles bijhouden merk ik.
Ik ben nu 8 weken zwanger en heb helemaal nergens meer last van. Mijn buik was heel dik maar nu weer strak, schijnt normaal te zijn. De vermoeidheid is ook over en geen last van misselijkheid. Hoe gaat het met de kwaaltjes van anderen die ook 8 weken zijn?
Ben enorm aan het genieten nu iedereen weet van onze zwangerschap.
Welkom aan de nieuwe zwangeren! Er wordt een hoop geschreven. Ik kan niet alles bijhouden merk ik.
Ik ben nu 8 weken zwanger en heb helemaal nergens meer last van. Mijn buik was heel dik maar nu weer strak, schijnt normaal te zijn. De vermoeidheid is ook over en geen last van misselijkheid. Hoe gaat het met de kwaaltjes van anderen die ook 8 weken zijn?
Ben enorm aan het genieten nu iedereen weet van onze zwangerschap.
woensdag 30 oktober 2019 om 14:37
@Rome90 Ik heb het mijn vriendinnen dat weekend verteld en toen bleek een andere vriendin ook zwanger te zijn en 1 dag voor mij uitgerekend te zijn, hoe toevallig!!
Hopelijk zal de misselijkheid bij jou niet erger worden. Ik ben vandaag 9 weken zwanger en voel het nu echt pieken.
Welkom paardenbloem en gefeliciteerd met de goeie echo, Springmommy
@kikikip, geniet er van dat jij je zo goed voelt! Echt fijn juist!
Hopelijk zal de misselijkheid bij jou niet erger worden. Ik ben vandaag 9 weken zwanger en voel het nu echt pieken.
Welkom paardenbloem en gefeliciteerd met de goeie echo, Springmommy

@kikikip, geniet er van dat jij je zo goed voelt! Echt fijn juist!
livingontheedge wijzigde dit bericht op 30-10-2019 14:37
Reden: foutje
Reden: foutje
12.46% gewijzigd
donderdag 31 oktober 2019 om 05:35
Hier ook een kloppend hartje gisteren!
Zat precies op 8 weken. Loop dus gelijk met je op @kikikip en herken helemaal wat je zegt. Eigenlijk helemaal geen klachten meer, behalve moe.
Maar heb ook wel pittige dagen op werk.
En het is dus maar 1 kindje! Stiekem ook wel een opluchting
Over 4 weken weer een echo
Zat precies op 8 weken. Loop dus gelijk met je op @kikikip en herken helemaal wat je zegt. Eigenlijk helemaal geen klachten meer, behalve moe.

En het is dus maar 1 kindje! Stiekem ook wel een opluchting

Over 4 weken weer een echo
donderdag 31 oktober 2019 om 08:19
Gefeliciteerd voor iedereen met kloppende hartjes! Kunnen jullie ook niet wachten tot de termijn echo?
@babyboom ik was dat. Ik hoop voor jullie dat jullie snel weer een kindje mogen verwachten. Sterkte verder.
Hier vandaag 9 weken zwanger en de misselijkheid piekt hier ook. Helaas soms ook overgeven.
Fijn voor de dames die zich goed voelen. Geniet er van.
@babyboom ik was dat. Ik hoop voor jullie dat jullie snel weer een kindje mogen verwachten. Sterkte verder.
Hier vandaag 9 weken zwanger en de misselijkheid piekt hier ook. Helaas soms ook overgeven.
Fijn voor de dames die zich goed voelen. Geniet er van.
donderdag 31 oktober 2019 om 10:23
donderdag 31 oktober 2019 om 10:37
Popj en Sneeuwwitje gefeliciteerd met jullie mooie hartjes!
Ik ben vreselijk misselijk 's ochtends. Vanochtend 2x gespuugd, nu gaat het wel weer. Moet blijven eten (en zorgen dat ik geen vieze smaak in m'n mond krijg). In de middag knapt het vaak op.
Ben ook echt doodmoe. Herken dit niet van de zwangerschap van dochter. Was toen wel moe, maar kon het nog wel behappen allemaal. Val nu soms om 15u middags echt gewoon om.

Ik ben vreselijk misselijk 's ochtends. Vanochtend 2x gespuugd, nu gaat het wel weer. Moet blijven eten (en zorgen dat ik geen vieze smaak in m'n mond krijg). In de middag knapt het vaak op.
Ben ook echt doodmoe. Herken dit niet van de zwangerschap van dochter. Was toen wel moe, maar kon het nog wel behappen allemaal. Val nu soms om 15u middags echt gewoon om.

donderdag 31 oktober 2019 om 14:29
Pff, ik vind het best pittig...
De hele dag misselijk en zoooo moe. Dagen bestaan uit werken, eten en kids naar bed en dan zelf naar bed. Niet fijn. Op vrije dagen komt er ook niet veel uit mijn handen.
Zit te twijfelen of ik niet wat minder moet werken (nu 32 uur), mentaal uitdagende en intensieve baan met veel verantwoordelijkheid. Ben alleen er net mee gestart, met die baan. Plus... Hoef (nog) niet over te geven ofzo, maar voel me zo blegh....
Pff, zo weer klaagmodus uit. Maar ik baal nu wel ff.
De hele dag misselijk en zoooo moe. Dagen bestaan uit werken, eten en kids naar bed en dan zelf naar bed. Niet fijn. Op vrije dagen komt er ook niet veel uit mijn handen.
Zit te twijfelen of ik niet wat minder moet werken (nu 32 uur), mentaal uitdagende en intensieve baan met veel verantwoordelijkheid. Ben alleen er net mee gestart, met die baan. Plus... Hoef (nog) niet over te geven ofzo, maar voel me zo blegh....
Pff, zo weer klaagmodus uit. Maar ik baal nu wel ff.
donderdag 31 oktober 2019 om 15:19
Whattodo, die bloeding moet echt wel spannend geweest zijn. Weet je ook waardoor die bloeding/bloedprop daar zit en of die vanzelf weg gaat?
Sunflower, Poezels, Springmommy, Sneeuwwitje wat fijn dat jullie een goede eerste echo hadden.
Hollandaisesaus, wat vervelend dat je de hele tijd ziek bent. Echt grieperig, of misselijk? En mijn kind had inderdaad vorige week zijn hele bed onder gespuugd, dat kon ik ook slecht hebben nu.
Groenecomputermuis, wat vervelend dat je je zo misselijk voelt. Ik ben misselijk, maar met name in de late middag/avond. Ik werk overdag, dus dan heb ik er niet zo’n last van. Dus ik kan er inderdaad wel gewoon om werken.
Grrrlstar, welkom en nog gefeliciteerd. En succes vanavond met de eerste echo.
Lila_lilly, wat vervelend dat jij nu ook zo misselijk wordt.
Paardenbloem, welkom en nog gefeliciteerd. Wat fijn dat je een goede eerste echo had.
Kikikip, wat fijn dat je je al zo goed voelt. Ik voel me beroerder dan ik me in de vorige zwangerschap ooit gevoeld heb.
Popj, wat fijn dat de echo goed is en je weinig klachten hebt!
Kaartje, wat vervelend dat jij ook zo misselijk bent.
Melon, Wat vervelend dat je zo misselijk bent dat je zelfs elke keer moet spugen. En dat doodmoe herken ik inderdaad ook, en had ik vorige keer ook niet zo erg.
Springmommy, ik denk dat het wel belangrijk is dat je op jezelf let. (al ben ik daar zelf niet zo goed in). Misschien kun je eens met je leidinggevende overleggen om te kijken hoe of wat?
Ik had bedacht dat ik iedereen antwoord ging geven, maar dat is eigenlijk niet te doen, haha. Wat een enorm bericht krijg ik zo, heb het eerst in Word getypt.
Hier ben ik vooral doodmoe en 's avonds misselijk. Vandaag de intake bij de verloskundige gehad en dat vond ik wel leuk. Ze vroeg of ik mee wilde doen aan de centering Pregnancy groep, is dat bij jullie ook?
Ook had ik me voorgenomen om me nu in te schrijven voor Moeders voor Moeders. Dus ook dat ga ik straks doen.
Sunflower, Poezels, Springmommy, Sneeuwwitje wat fijn dat jullie een goede eerste echo hadden.
Hollandaisesaus, wat vervelend dat je de hele tijd ziek bent. Echt grieperig, of misselijk? En mijn kind had inderdaad vorige week zijn hele bed onder gespuugd, dat kon ik ook slecht hebben nu.
Groenecomputermuis, wat vervelend dat je je zo misselijk voelt. Ik ben misselijk, maar met name in de late middag/avond. Ik werk overdag, dus dan heb ik er niet zo’n last van. Dus ik kan er inderdaad wel gewoon om werken.
Grrrlstar, welkom en nog gefeliciteerd. En succes vanavond met de eerste echo.
Lila_lilly, wat vervelend dat jij nu ook zo misselijk wordt.
Paardenbloem, welkom en nog gefeliciteerd. Wat fijn dat je een goede eerste echo had.
Kikikip, wat fijn dat je je al zo goed voelt. Ik voel me beroerder dan ik me in de vorige zwangerschap ooit gevoeld heb.
Popj, wat fijn dat de echo goed is en je weinig klachten hebt!
Kaartje, wat vervelend dat jij ook zo misselijk bent.
Melon, Wat vervelend dat je zo misselijk bent dat je zelfs elke keer moet spugen. En dat doodmoe herken ik inderdaad ook, en had ik vorige keer ook niet zo erg.
Springmommy, ik denk dat het wel belangrijk is dat je op jezelf let. (al ben ik daar zelf niet zo goed in). Misschien kun je eens met je leidinggevende overleggen om te kijken hoe of wat?
Ik had bedacht dat ik iedereen antwoord ging geven, maar dat is eigenlijk niet te doen, haha. Wat een enorm bericht krijg ik zo, heb het eerst in Word getypt.
Hier ben ik vooral doodmoe en 's avonds misselijk. Vandaag de intake bij de verloskundige gehad en dat vond ik wel leuk. Ze vroeg of ik mee wilde doen aan de centering Pregnancy groep, is dat bij jullie ook?
Ook had ik me voorgenomen om me nu in te schrijven voor Moeders voor Moeders. Dus ook dat ga ik straks doen.
donderdag 31 oktober 2019 om 19:22
mihoen Als je op iedereen moet reageren dan ben je nog wel even bezig. Is niet te doen joh, er word soms zóveel geschreven.
Maar wat is centering Pregnancy groep?? Bij mij niet bekend.
Of ik met moeders voor moeders mee ga doen moet ik nog even over na denken. Want bij de gedachte alleen al moet ik kokhalzen. Maar eigenlijk moet ik het wel doen.. Want het is een goed doel. (Vorige zwangerschap ook gedaan)
Gefeliciteerd met alle goede echo’s!

Of ik met moeders voor moeders mee ga doen moet ik nog even over na denken. Want bij de gedachte alleen al moet ik kokhalzen. Maar eigenlijk moet ik het wel doen.. Want het is een goed doel. (Vorige zwangerschap ook gedaan)
Gefeliciteerd met alle goede echo’s!
donderdag 31 oktober 2019 om 19:38
donderdag 31 oktober 2019 om 19:39
Welkom Paardenbloem, leuk nog iemand met een derde kindje! Je hoort dat toch niet veel meer.
Wat fijn Kikikip en Popj dat bij jullie de klachten al over zijn, dat geeft de burger weer moed
En gefeliciteerd Popj en sneeuwwitje met de goede echo
Centering Pregnancy had mij wel wat geleken bij de eerste, maar mijn verloskundigenpraktijk was er net mee gestopt wegens gebrek aan belangstelling. Het leek mij wel echt leuk.
Moeders voor moeders heb ik vorige zwangerschap wel gedaan, vond het niet echt feestelijk maar heb wel een aantal goede vriendinnen die hopen hun kinderwens ooit nog te vervullen dankzij zulke projecten, dus dat motiveerde wel.
Hier hebben inmiddels beide kindjes ook weer
koorts en snotneuzen en ik word ook maar niet beter, ik heb wel te doen met mijn partner!
Wat fijn Kikikip en Popj dat bij jullie de klachten al over zijn, dat geeft de burger weer moed

En gefeliciteerd Popj en sneeuwwitje met de goede echo

wat toevallig en superleuk lijkt me!Livingontheedge schreef: ↑30-10-2019 14:37@Rome90 Ik heb het mijn vriendinnen dat weekend verteld en toen bleek een andere vriendin ook zwanger te zijn en 1 dag voor mij uitgerekend te zijn, hoe toevallig!!
Centering Pregnancy had mij wel wat geleken bij de eerste, maar mijn verloskundigenpraktijk was er net mee gestopt wegens gebrek aan belangstelling. Het leek mij wel echt leuk.
Moeders voor moeders heb ik vorige zwangerschap wel gedaan, vond het niet echt feestelijk maar heb wel een aantal goede vriendinnen die hopen hun kinderwens ooit nog te vervullen dankzij zulke projecten, dus dat motiveerde wel.
Hier hebben inmiddels beide kindjes ook weer

donderdag 31 oktober 2019 om 19:43
Had het trouwens vandaag met mijn partner over voorkeur voor het geslacht. Mij is het om het even. We hebben nu twee van hetzelfde geslacht, nog zo eentje lijkt me wel makkelijk, maar het andere geslacht lijkt me ook heel leuk/spannend.
Partner heeft (vond ik verrassend) wel een duidelijke voorkeur voor het andere geslacht.
Ben benieuwd... Nog 7 maanden geduld hebben
Partner heeft (vond ik verrassend) wel een duidelijke voorkeur voor het andere geslacht.
Ben benieuwd... Nog 7 maanden geduld hebben

donderdag 31 oktober 2019 om 20:33
Klinkt wel leuk centering pregnancy, zeker om wat mensen te leren kennen. Maar misschien kost het wel een stuk meer tijd? Hier is t al puzzelen om afspraak in te plannen, want ik vind t niet altijd handig als onze dochter mee gaat, zeker bij echo’s moet je je aandacht ff daarop houden ipv met dreumes bezig te zijn.
donderdag 31 oktober 2019 om 21:04
Ik heb nu al 2 meiden en ik zou het echt wel heel erg leuk vinden als het nu een jongentje is. Ik ben zo nieuwsgierig dat ik serieus overweeg om al met 13/14 weken een geslachtsbepalingsecho te laten maken.hollandaisesaus schreef: ↑31-10-2019 19:43Had het trouwens vandaag met mijn partner over voorkeur voor het geslacht. Mij is het om het even. We hebben nu twee van hetzelfde geslacht, nog zo eentje lijkt me wel makkelijk, maar het andere geslacht lijkt me ook heel leuk/spannend.
Ben benieuwd... Nog 7 maanden geduld hebben![]()