Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Pffff net kwam zoon met ex stiefmoeder langs om fiets en sportspullen te halen.

Direct weer tranen met tuiten. Hij ook..
Wat afspraken gemaakt en waarschijnlijk wil hij wel op mijn verjaardag komen. Ik reken maar nergens op.

Ik ga zo een mail naar zijn mentor van school sturen.

Zoon laat nog weten of hij wel/niet app contact wil.
Hem nog weer benadrukt dat ik echt wil dat hij doet wat het beste voor hem is. Dat ik het enorm lastig vind maar wel echt wil dat hij voor zichzelf kiest. Als hij terug wil komen dat dit prima is, maar als hij daar een half jaar wil blijven dat dit ook oké is.
En dat hij niet alles op moet kroppen maar moet delen. Met vrienden of vader, stief, mentor.

Dank voor de lieve woorden van jullie. Het voelt nu nog als falen. In die zin dat het mij niet is gelukt. Dat ik beste voor zoon wil dat is voor mij vanzelfsprekend.

Ik had toevallig een baal zakdoekjes gekocht deze week.. Vooruitziende blik blijkbaar.
@BM Wat een nare opmerking van je vader, maar wat ik van jou lees ben je een topmoeder, met een topzoon. En juist nu blijkt dat, hoe zwaar het ook voor je is 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Etentje was gezellig, maar uiteraard veel te druk en te laat. Dus nu brak. En toch ga ik nog wat leuks doen, gewoon omdat ik door energie al te vaak mijzelf moet aanpassen en ik daar nu gewoon even geen zin in heb.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
03-11-2019 12:26
Etentje was gezellig, maar uiteraard veel te druk en te laat. Dus nu brak. En toch ga ik nog wat leuks doen, gewoon omdat ik door energie al te vaak mijzelf moet aanpassen en ik daar nu gewoon even geen zin in heb.
Herkenbaar. Soms gewoon echt geen zin om naar energiebeperking te luisteren. Je geest wil ook wel eens wat!
Je wilde toch naar een beurs?
Enjoy en vanavond op de bank/ bed

Mijn vader is een LUL. Nu paar jaar niet meer in zijn leven. ( door hem eruit gezet, ik voldeed niet aan zijn minimale eisen om bij zijn gezin te mogen horen) helaas blijven de jarenlange kwetsende opmerkingen wel hangen.
Was ik net mee begonnen om te gaan verwerken ( poging 86) maar door depressie te heftig voor nu.
Wat naar om te lezen dat hij zo'n stempel heeft gedrukt op je leven BM 💋

Klopt dat ik naar een beurs wilde, nu ook onderweg. Komen veel bekenden, dus ook fijn even bijkletsen en knuffelen. Vooral dat laatste veel zin in 😊
Veel plezier, Popje!

En zo, wat een heftige dingen zijn er hier gebeurd zeg!
Coco, zorg vooral goed voor jezelf, je bent het waard :bigkiss: We horen natuurlijk graag van je, maar vooral als dat voor jou ook goed voelt, dat is het belangrijkste!

BM, wat ik zo van je lees ben je volgens mij de beste moeder ooit. Falen was geweest: je zoon koste wat het kost bij je houden. Dat doe je niet, je geeft hem de ruimte die hij nodig heeft, en je hebt hem zo goed opgevoed dat hij zelf ook die ruimte durft te nemen. En dat voor een knul van die leeftijd. Wat goed! Als je hem dat al hebt kunnen leren, dan is je opvoeding zeker cum laude geslaagd hoor!
Dank Nanny!

Mijn verstand begint het langzaam ook zo te zien. Dat het ook een kwaliteit kan zijn dat ik hem loslaat wanneer hij dat nodig heeft. Beste moeder is wel echt heel veel stappen te ver..

Mijn gevoel heeft, zoals meestal, langer nodig.

Wat ik nu vooral lastig vindt is niet weten voor hoelang. Kan een half jaar zijn en dat maakt mij letterlijk misselijk.
Wanneer zie ik hem?
Met zijn vader had hij een weekend regeling. Ik wil hem echt ruimte geven dus geen verplichte bezoek momenten.
Voor mezelf vind ik dit wel echt lastig.
Is het ook, natuurlijk is dat lastig! :hug:
Blij dat ik even ben geweest. Niks gekocht, want niks nodig en niks dat ik spontaan 'moest' hebben :P maar was wel gezellig, dus blij dat ik even ben geweest. al is het een wereldreis
Benmamma, het is ook lastig, en vervelend, en verdrietig, en boosmakend, en.....
Ik durf er niet eens over na te denken over hoe het voor mij zou zijn.

God, wat zou ik graag iets willen kunnen zeggen wat je een klein beetje opbeurt, waarmee ik iets, wat dan ook, kan wegnemen of toevoegen of...... :kiss:
There is always something happening, and it's usually right now
BM ik heb sjoerd de postduif jouw kant uitgestuurd. Hij zal wel een beetje verregend zijn maar laat je niet wijs maken dat hij geen regenpak van mij kreeg. Hij was gewoon te ijdel om het aan te trekken!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
03-11-2019 18:23
BM ik heb sjoerd de postduif jouw kant uitgestuurd. Hij zal wel een beetje verregend zijn maar laat je niet wijs maken dat hij geen regenpak van mij kreeg. Hij was gewoon te ijdel om het aan te trekken!
Sjoerd is op de terugweg, wat een eigenwijs beest is dat zeg!

Sjoerd was er gisteren toch al? Al las ik het vanmorgen.
Sjoerd vanmorgen teruggestuurd want op maandag doen sjoerdjes weinig...
Grobbekuiken_ schreef:
03-11-2019 17:42
Benmamma, het is ook lastig, en vervelend, en verdrietig, en boosmakend, en.....
Ik durf er niet eens over na te denken over hoe het voor mij zou zijn.

God, wat zou ik graag iets willen kunnen zeggen wat je een klein beetje opbeurt, waarmee ik iets, wat dan ook, kan wegnemen of toevoegen of...... :kiss:
Jij / jullie hebben het misschien niet zo door maar ik heb echt heel veel aan jou/jullie!!

Ik kreeg net een appje van zoon. Hij zou donderdag hier een verrassing voor een vriend regelen. Kado en eten en daarna bioscoop.
Dat gaat hij nu bij zijn vader doen. Had hij geregeld zodat ik ook wat rust heb! :love:

Enorm Lief! Maar niet wat ik wil, juist niet.

Hem ff geplaagd dat hij het gewoon niet laten kan om voor mij te zorgen.
Dat is zijn grote valkuil.

Hij gaat het wel bij zijn vader doen.

Nogmaals benadrukt dat ik het heel fijn vind als hij langskomt. Voor een uurtje, om te eten, blijven slapen. Alles is goed maar dat hij mag bepalen wanneer, en hoelang. Geen verplichting.

Weet ik mam! En komt goed! En natuurlijk kom ik nog wel langs.

En toen kon ik weer mijn zoveelste pakje zakdoekjes pakken :$

Zijn vader is veel strenger dan ik ben...
Ik denk dan toch.. Hoop dat hij denkt.. Bij mama is niet ideaal maar wel minder streng..
Fout, en meen het ook niet helemaal. Want wil echt dat hij zich beter gaat voelen.

Ik heb net braaf warm eten gemaakt.. Gehaktballetjes, bloemkool en aardappelen. Met moeite een half bordje op.
En als ik niet goed eet, en veel snoep dan ben ik of ziek of het gaat echt niet goed.
Er mag een kilo of 30 af dus wat dat betreft is dit wel goed.

Ik heb een hele behulpzame hond, die heeft de andere helft opgegeten ;-D, de lieverd!
lollypopje schreef:
03-11-2019 16:49
Blij dat ik even ben geweest. Niks gekocht, want niks nodig en niks dat ik spontaan 'moest' hebben :P maar was wel gezellig, dus blij dat ik even ben geweest. al is het een wereldreis
Mooi dat het gezellig was! Is de wereldreis niet voor niets geweest. En als je ook nog keurig niks gekocht hebt dan heb je het goed gedaan.
Veel knuffels gehad?
Wat fijn om te lezen dat je veel aan ons hebt BM 💋
En jouw zoon, echt je mag trots op hem zijn klinkt als een geweldig joch.

Heerlijk geknuffeld vandaag. Dus blij. En had wel geld mee om iets te kopen en kan dat ook missen, maar ik koop niet puur omdat het kan. Dus dat blijft lekker apart voor wat anders leuks in de toekomst 😊
lollypopje schreef:
03-11-2019 19:13
Wat fijn om te lezen dat je veel aan ons hebt BM 💋
En jouw zoon, echt je mag trots op hem zijn klinkt als een geweldig joch.

Heerlijk geknuffeld vandaag. Dus blij. En had wel geld mee om iets te kopen en kan dat ook missen, maar ik koop niet puur omdat het kan. Dus dat blijft lekker apart voor wat anders leuks in de toekomst 😊
Zo bedoelde ik het ook. Niet kopen om het kopen. Als ik zo thuis kom kan ik daar ook tevreden over zijn.
Vaak heb ik er vrij snel wel een anfdre bestemming voor :$
BM, ik snap dat het heel lastig is om te geloven, maar je vader heeft geen gelijk. In alles wat je over zoon schrijft, komt hij naar voren als een leuke gozer die weet wat ie wil en die het leven aan kan. Dat is deels karakter, maar voor een heel groot deel jouw opvoeding!
Als ik het zo lees, denk ik dat zoon niet alleen voorlopig naar zijn vader is gegaan voor hemzelf, maar ook om op die manier voor jou te zorgen.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
benmamma schreef:
03-11-2019 19:36
Zo bedoelde ik het ook. Niet kopen om het kopen. Als ik zo thuis kom kan ik daar ook tevreden over zijn.
Vaak heb ik er vrij snel wel een anfdre bestemming voor :$
Grinnnn, er is altijd wel wat leuks te verzinnen :proud:
Ik denk in elk geval aan een nieuwe winterjas 😊
lollypopje schreef:
03-11-2019 20:05
Grinnnn, er is altijd wel wat leuks te verzinnen :proud:
Ik denk in elk geval aan een nieuwe winterjas 😊
Doe maar maal 2 en oh als je onderweg nog een vaatwasser tegenkomt?

*Stand van zaken voor BM... eh geen mm opgeschoten dus. :facepalm: *
Oudblond schreef:
03-11-2019 20:30
Doe maar maal 2 en oh als je onderweg nog een vaatwasser tegenkomt?

*Stand van zaken voor BM... eh geen mm opgeschoten dus. :facepalm: *
Is die er nog niet? 😳
lollypopje schreef:
03-11-2019 20:33
Is die er nog niet? 😳
Echt echt echt. Niet niet niet. Ik weet al lang wat ik wil kopen maar man blijft maar reviews lezen, zich druk maken over specs.... en dus niet beslissen. Morgen is hij vrij en mooi niet dat er hier iets gebeurt voor die bestel-send-knop ingedrukt is :P
En ik kan natuurlijk zelf bestellen maar mijn kleine teen zegt dat dat in deze niet goed gaat vallen. Dusss....

Maar weekje vrij dus die jas uit de parenclub moet ergens goed komen. Vandaag gegoogeld naar kappers in de buurt... En daar durf ik dan weer geen beslissing over maken. Was het Fladder die van lang haar naar kort gegaan was? Dat ben ik ook van plan en vermits mijn vertrouwde kapper renteniert door mijn jarenlange grachtengordelbijdrage vind ik het retespannend om mijn koppie aan iemand toe te vertrouwen voor een best wel ingrijpende verandering.
Hmmm.... ik bedenk net dat ik ook gewoon een pruik kan kopen!
Nou dan duim ik maar dat man er snel uit is Blond.

En qua kapper, eerst een klein stukje om te kijken of het een fijne kapper is?
lollypopje schreef:
03-11-2019 20:44
Nou dan duim ik maar dat man er snel uit is Blond.

En qua kapper, eerst een klein stukje om te kijken of het een fijne kapper is?
Heel eerlijk... :$ Ik hik ook wel een beetje aan tegen het feit dat ik al heel lang 'no-po' ben. En eventuele oordelen daarover. En om nu gewoon te laten wassen met spul enzo vind ik ook geen fijn idee. Echt onnozel, ik weet het maar het houdt me toch 'tegen'. Te stom voor woorden want ik ben gewoon een betalende klant.
@Blond en als je belt en dan dat verteld. Op basis van de reactie, weet je dan misschien al af of je een afspraak wilt.

Zit te kijken naar deze jas ❤️
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... en#reviews

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven